- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzozo
senior tag
válasz mjani1172 #31 üzenetére
A Toyota tökéletesre csiszolta, egyszerűen nincs párja.
Ezt most úgy érted, hogy hibrid téren? Mert az lehet, igazából nem értek a kocsikhoz, csak vezetem őket.
Réges-régen volt Priusom cégautóként, hát oké, működött.
Most nézegetem az új Corollát, múlt héten voltam tesztvezetni a full-fullos modellt. Most egy 2014-es (5 éves!!!) PUG 308-at hajtok, ahhoz tudom hasonlítani - ami ugye sokaknál eleve a mínusz végtelenből indul, lévén francia autó. Mégis:
- Kézikönyv nélkül csak úgy forgalomban nem tudtam rájönni hogyan kell aktiválni a tempomatot. Úgyértem a dashboard szerint aktiválva volt, de amint leléptem a gázról, csökkent a sebesség. WTF.
- Elvileg lóerőben a Corolla több (180 vs. 150), de mégis érezhetően lomhábban gyorsult, bár autópályán végül kiadta magából a 160-170-es tempót (Németországban élek, ez itt legális.)
- Biztonsági rendszereket (pl. ESP) egy rövid gombnyomással lehet kikapcsolni, ehhez képest a PUG-ban hosszan kell nyomni, aminek azért több értelme van...- Automatikus visszagurulás gátló nincs, ellenben kézzel tudnék aktiválni a Corollában valami rögzítőféket. Ha jól értem, ez akkor kapcsol be, ha hosszan nyomom a féket. De hát automata lévén eleve nyomon a féket, akkor ennek mi értelme van?
- Sávtartó automatika: mivel erős forgalom volt, nem nagyon engedtem át neki az irányítást, de akkor is inkább én nyúltam bele, mielőtt gond lett volna - hát nem győzött meg.
- Tolatókamera: ez WTF 2019-ben? Valami fos kásás kép, ideális ívek nélkül. A PUG-on ezek jelölve vannak, és szinte miliméterre pontosan tudok parkolni a felni ledarálása nélkül. Kissé szkeptikus vagyok a Toyota megoldásával kapcsolatban...
- Lámpa: nálam alap, hogy felkapcsolt lámpával közlekedem. Amikor megvettem az autót, felkapcsoltam, és azóta úgy van. Gyújtás levételével a lámpa is lekapcsol. Toyota mit csinál? Nekiáll pampogni (sípolni), hogy kapcsoljam le... Ehh.
- Kéziféket ha elfelejtem aktiválni, a PUG behúzza a gyújtás levételénél. Toyota null, zéró, nix...
- Mivel nappal és napos idő volt, passz hogyan működik az esőérzékelős törlő és a visszapillantó tükör (sötédik-e magától)
Szóval ez így most elég gyenge, pedig szeretnék autót cserélni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!