Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oszy

    veterán

    válasz mjani1172 #45 üzenetére

    Igen. Ismeretségi körben van is egy.
    De lehet csak azért írtam azt, mert folyamatosan csalódtam a vw konszern autóiban. Többet sosem lesz olyanom. :) Na de ne offoljuk szét a topikot. ;)

    Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

  • vzozo

    senior tag

    válasz mjani1172 #31 üzenetére

    A Toyota tökéletesre csiszolta, egyszerűen nincs párja.

    Ezt most úgy érted, hogy hibrid téren? Mert az lehet, igazából nem értek a kocsikhoz, csak vezetem őket.

    Réges-régen volt Priusom cégautóként, hát oké, működött.

    Most nézegetem az új Corollát, múlt héten voltam tesztvezetni a full-fullos modellt. Most egy 2014-es (5 éves!!!) PUG 308-at hajtok, ahhoz tudom hasonlítani - ami ugye sokaknál eleve a mínusz végtelenből indul, lévén francia autó. Mégis:

    - Kézikönyv nélkül csak úgy forgalomban nem tudtam rájönni hogyan kell aktiválni a tempomatot. Úgyértem a dashboard szerint aktiválva volt, de amint leléptem a gázról, csökkent a sebesség. WTF.

    - Elvileg lóerőben a Corolla több (180 vs. 150), de mégis érezhetően lomhábban gyorsult, bár autópályán végül kiadta magából a 160-170-es tempót (Németországban élek, ez itt legális.)

    - Biztonsági rendszereket (pl. ESP) egy rövid gombnyomással lehet kikapcsolni, ehhez képest a PUG-ban hosszan kell nyomni, aminek azért több értelme van...

    - Automatikus visszagurulás gátló nincs, ellenben kézzel tudnék aktiválni a Corollában valami rögzítőféket. Ha jól értem, ez akkor kapcsol be, ha hosszan nyomom a féket. De hát automata lévén eleve nyomon a féket, akkor ennek mi értelme van?

    - Sávtartó automatika: mivel erős forgalom volt, nem nagyon engedtem át neki az irányítást, de akkor is inkább én nyúltam bele, mielőtt gond lett volna - hát nem győzött meg.

    - Tolatókamera: ez WTF 2019-ben? Valami fos kásás kép, ideális ívek nélkül. A PUG-on ezek jelölve vannak, és szinte miliméterre pontosan tudok parkolni a felni ledarálása nélkül. Kissé szkeptikus vagyok a Toyota megoldásával kapcsolatban...

    - Lámpa: nálam alap, hogy felkapcsolt lámpával közlekedem. Amikor megvettem az autót, felkapcsoltam, és azóta úgy van. Gyújtás levételével a lámpa is lekapcsol. Toyota mit csinál? Nekiáll pampogni (sípolni), hogy kapcsoljam le... Ehh.

    - Kéziféket ha elfelejtem aktiválni, a PUG behúzza a gyújtás levételénél. Toyota null, zéró, nix...

    - Mivel nappal és napos idő volt, passz hogyan működik az esőérzékelős törlő és a visszapillantó tükör (sötédik-e magától)

    Szóval ez így most elég gyenge, pedig szeretnék autót cserélni... :(

Új hozzászólás Aktív témák