- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az a baj, hogy ez egy amerikai statisztika. Nálunk Európában ez nem jelent sokat. Gyakorlatilag semmit. Az amerikai autókat nem Európában gyártják. A kontinensek járművekre vonatkzó előírásai eltérőek.
Ráadásul az elégedettséget csak több éves járművek esetén lehet mérni. De az nem jelent semmit az új járművek esetében.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"...benne van az AA, de borzalmas, mar eleve a kabel miatt."
Az AA következő generációjában jelenik meg kábelmentes kapcsolat lehetősége. A kényelem viszont nem lesz "ingyen" vélhetően több sebezhetőséget is fognak találni. A kábel mindig biztonságosabb marad.
Nekem nem a kábellel van a bajom. A gyári megoldások képesek olvasni a az autó diagnosztikai rendszerének adait, de nem adnak információt a felhasználó felé.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"... azért nincs android auto mert túl sok információt gyűjt a kocsiról és a felhasználóról ..."
Ha csak a kocsiban van a telefon akkor nem?
Akkor is meg van a pontos tartózkodási hely az időpont és a sebesség. Az autóból legfeljebb a seb.váltó aktuális állapotát lehet extraként lehet kérdezni. A többi nagyjából számítható a telefon adataiból.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
A sávtartórendszernek, ha úgy van beállítva, ki sem kellene engedni a járművet a sávból, vezetői beavatkozás nélkül. A visszaterelés csak intelligens rendszereknek lehet a feladatuk, amik a cél ismeretében tudnak dönteni az optimális vonal megtalálásáról. De ez már az önvezetés része.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!