- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
veterán
válasz
focvis #189870 üzenetére
Jajaja, értem. Írták is minap a gumis topicban, hogy nincs külön szenzor.
#189871 Doki16: OK, azt hiszem most már értem. Tehát az e-remote előfizu a beépített-el működik, a másik, Guide and traffic (vagy mi is a neve) meg külön kártyát (vagy hotspotot) igényel!? Illetve ha beteszek ide egy adatforgalommal rendelkező SIM-et, akkor az lehet hotspot!? Ha így van ahogy írtam, akkor világos. Előzőleg nem értettem, sorry. Lehet, hogy most érthetőbben leírtad
-
Tin
veterán
válasz
focvis #189864 üzenetére
Köszi így értem. Nekem csak simán SD be, és használható. De elég gonosz, mert csakis a gyári SD-t fogadja el, akárhogy formáztam és partitionáltam másikat. 1:1 image másolatot sem fogadott el, ha nem eredeti a kártya. Ami csak azért szar, mert ha a kártya fizikailag megkotlik, akkor nincs navi.
-
Csaby25
őstag
válasz
focvis #189773 üzenetére
Szóval a 2-es TSI-ből egyik sem ajánlott? Úgy olvastam, hogy talán a CAXA motorkóddal nincs sok gond... Major problems and weaknesses. Are TSI engines reliable
-
-
6030D
addikt
válasz
focvis #189657 üzenetére
Amit én megfigyeltem a helyieken (pl MZG fekete 5 ajtós): sötétítve van az ablak B-től hátra, a hátsó lámpa fehér részébe (index vagy tolató, nem emlékszem) oldalról be van fúrva egy alis ledizzó, az villog kék-pirosan. Ezt másik sávból is látni, ha csak elhaladsz mellette. Illetve a műszerfal tetején van egy fekete doboz, az a villogó.
De szerintem lassan már mindegy, mert nálunk szinte minden színű és fajtájú civil autóból mérnek (fehér Vitara, ezüst Fabia II, bordó Octavia), annyiból lehet észrevenni, hogy forgalommal szemben áll az út szélén, helyzetjelzővel/leddel. Mindegy, városban úgysincs racse. -
Pacy
aktív tag
válasz
focvis #189387 üzenetére
Ez még a kettes széria. 2012.12 hó gyártással.
@Anaren91: Köszönöm szépen! Átnézem mindenképpen!Javasolt ilyen esetben egyébként gyűrűzni és hasonló? Vagy inkább már egy másik autóban kellene gondolni? Ha a motor felújítása után nem kellene attól félnem hogy a hiba újra jelentkezik akkor még talán el is gondolkodnék rajta mert az autót mi nagyon szeretjük. Milyen összeg egy ilyen kb? Nem a legolcsóbb verzió érdekelne hanem inkább egy olyan összeg ami mindenképpen fedné a javítást. Így meglepetés sem érhetne "nagyon".
-
Lacc
aktív tag
válasz
focvis #189374 üzenetére
Ez érdekel, a Golf 6-on is gondolkodok, jobban nézz ki belülről (jobb szigetelés) bár ahogy olvastam, inkább egy Golf 5.5.
De a dízel 5 fokozatú váltó nem a legjobb. A benzines TSI-re meg, hogy problémás ami 2012 előtt készült, lánccal van a probléma (1.4-es TSI-n gondolkodok, de az hogy milyen gyakran kellene cserélni a vezérművet, az engem jobban fogalkoztat - mennyire költséges), . Neked melyik volt és milyen tapasztalatod volt vele? -
ngaba
aktív tag
válasz
focvis #189239 üzenetére
Engem Budapesten is vitt már olyan úton, hogy magamtól soha nem mentem volna arra. A budai hegyekben valami olyan keskeny "titkos útra" vitt, hogy egy ponton vissza kellett tolatnom, amikor szembejött valami. Utána egy ideig nem használtam (a Google Maps "értelmesebb"), de aztán visszatértem, mert Budapesten nekem segítség, hogy mutatja, hogy melyik sávba kell majd sorolni. Egy jó ideje nem csinált különösebb hülyeséget.
-
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #189141 üzenetére
Nem, csak letelt az egy hónap és felrkatam újból valamivel olcsóbban. Golf most annyira nem megy ahogy észrevettem. Én vagy a GTE csoport moderátora és látom a belépők válaszait és mindenki csak Passatot keres.
Igen Passatot akarok, mert már így hárman kicsi a Golf. Nem akarok elválni a GTE vonalról, mert nagyon bejön. Villanyost vennék de azok meg egyre csak drágábbak.
-
válasz
focvis #189100 üzenetére
6,5-es a felnim, ezen van téli gumi, megrendeltem rá a 205/50 nyári gumikat. Lehet hogy hurka, nem fogok most 150-200 ezerért venni felniszettet 1-2 centi miatt.
Itthon már nem annyira szigurúak a vizsgán, kicsit el lehet térni et-ben, stb, talán jövőre eladom az egy éves gumit és megyek picit feljebb, de pont ez a felniméret et-ben is egyezően drága
Igen, nem váltóméretek, kiragadtak egyet a normál passat méretei közül hogy az jó lesz alap méretnek meg télre az ajánlott (de annak a 4 váltóméretét nem kapta meg) és van a két túlméretes 17 és 18-as Alltrack specifikusan. -
válasz
focvis #189003 üzenetére
Van egy falumbéli, egy kedves exkoleganőm veje, aki ELVILEG szervízvezető de legakábbis inges ember az egyik márkakereskedésben, lehet "ráírok" facen, nem tudom mennyire másznak a falra ha privátban kérdeznek ilyeneket tőlük.
Azt nem tudom esetleg az autó teljes szervizszámla-történetét oda tudják-e adni, vagy csak az a szerviz ahol új kora óta szervizelték (kinti címemhez 30 kilométer, de az utcánk vége felé kb 1 kilométerre is van kint egy márkaszerviz) -
válasz
focvis #188999 üzenetére
De ezt kinél? Van valaki maszek házilag aki csinál ilyet? Vagy hogy a márkakereskedésben százezrekért?
molnarpeter: 100% hogy országkorlátozás, de a korlátozott azt hittem azt jelenti, hogy bizonyos országspecifikus táblákat nem ismer fel, de az alap dolgokat, mint sebességkorlátozás igen.
-
tresh
veterán
-
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #188882 üzenetére
Amennyire a posztokból láttam (bár ez ettöl még természetesen nem reprezentatív) elég évjáratfüggetlen, Cuprából a FL-es, 2017 utáni daraboknál is elöfordult már (ott a tulaj szerint 20e km-t éppen túllépte), eddig majd minden évjáratból volt példa, de a másik irányból nézve persze elnézve hány tíz- százezer EA888 futkos a világban, és hogy X tulaj kiposztolta, attól még a többi autó lehet hiba nélkül sokáig, tehát szerintem ez "szerencse kérdése" is.
Én a Cuprában a Golfból kiindulva megcsináltattam a tömítéscserét, jobb a békesség alapon.
Viszont ha a vízpumpa-egység háza reped el (állítólag ez is elöfordulhat), akkor arra itt is 800+€-s árakat írtak a tagok.
-
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #188531 üzenetére
GTI-d után nem éreznél semmit. Gyenge az 1.4 már olyan tempóra. A GTE nem egy erőgép, csak annyi, valamivel jobban megtud indulni, mint az átlag.
Nálam az van, hogy ezt a nyomatékot már esélytelen talajra vinnem. 16-os Eco gumik vannak az autón nyáron és képtelenség vele rajtot venni. De hát így lesz alacsony a fogyi
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #188483 üzenetére
Nem gond 160-nál sem elrúgni. Ott már az 1.4 TSI lesz a gyenge pont, nem a villany. Mivel a váltóban van a villanymotor ezért ugyanúgy hajt 160-nál is mint induláskor.
[link] A Boostban lévő mutatót figyeld, az jelenti az elektromos rásegítést. Egészen végsebességig tud hajtani/besegíteni ameddig van delej az akkuban. -
-
válasz
focvis #188461 üzenetére
ezt akartam mondani, hogy a 4-es octavia már lassan egy éves, biztos lehet belőle valami párezer km-es példányt kifogni jó áron.
még én sem vetettem el, sőt egyre jobban tetszik a 4-es octavia, de kb. másfél hónapja nézegetem az autókat és még egyet se mentem el kipróbálni, ez nem tudom, hogy csak lustaság-e vagy tudatalatt ennyire megszerettem ezt a 3-as FL octaviát
mondjuk tényleg jó, egyedól az automata váltó hiányzik meg az első parkradarok.
-
válasz
focvis #188333 üzenetére
JA nyitott állapotban marad. Nincs ez túlgondolva, csal elektronikus rásegítést kapott a régi mechanikus. oszt oljan jaúl sikerült h megkopik mint szar és szorul a nyelv. és ha szorul akkor a hiba beíródásával egyidejűleg letiltja az immo a kocsit mert ugye fix kormánnyal nem túl biztonságos vezetni.
-
-
-
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #187922 üzenetére
Még nem kényszerültem rá, hogy kelljen olyat keresni. Azután tudtam meg ezt miután az Audiban ki kellett cserélnem és rosszat rendeltem bele, mert nem volt hozzá kód. Bár most már határozottan érdekel, hogy hol lehet ilyeneket fellelni, mert a GTE-be biztos tanítani kell.
-
Reggie0
félisten
-
zsolt19900
őstag
válasz
focvis #187872 üzenetére
köszönöm, hát akkor egy második plusz szavazat arra, hogy öntsem mégis
hmm, meggondolandó
igazság szerint attól tartok(tam) csak, hogy valamilyen járatot eltömít vagy rossz helyre "építkezik" vagy valami ilyesmiA feltöltésének a módját láttam mondjuk már egy dízelszerelős csávó videójában, hogy hozzámelegítik (szobahőre) a beöntendő olaj egy részéhez és azzal összekeverve adagolták bele a megfelelő nívószintre az adalékolt olajat, és ez jó ötletet adott
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #187800 üzenetére
Ilyenek sajnos. Nálunk mondjuk rugalmasabbak (mondjuk az 1.8 TSI motorgenerált húzták egy jó darabig de aztán végül gariban újra gyűrűzték) de a flotásokkal mindig vajszívűbbek... valószínűleg ezt a bevétel kiesést a kisembereken vasalják be.
Viszont azt hiszem veled beszéltük, hogy parkoló fékre vészfékez a kocsi. Ma rápróbáltam és tényleg így van. A Passat B6 anno nem csinált rá semmit.
-
Tin
veterán
válasz
focvis #187800 üzenetére
Jah, hat ez sajnos egy pech, itt sokat nem tudsz tenni. Hivatkozhatsz barmire, de ok nem latnak bele a termosztat belsejebe, joindulatot meg magyar cegtol ne varjon az ember.
En szombaton bent voltam a garis gumicseren a szervizben, ki is csereltek vatting ujra, fizetni akartam, de mondta a fasz, hogy most nincs bent a kollegano, majd kuldik a szamlat, aztan utaljam at. Elmelaztam rajta, hogy otthon kiengedtek-e volna a markaszerviz kapujan fizetes nelkul.
-
1stVikman
senior tag
válasz
focvis #187719 üzenetére
Hát ezaz, nem tudom mennyi a "normális".
Kollégámnak féltengely okozta a rázást, de az egyértelmű volt. Csak 90 felett és csak terhelés alatt rázott neki, üresben gurulva nem.
Nálam hol remeg, hol nem, hol enyhén, hol durvábban.
Üresben gurulva, sebességben hagyva kinyomott kuplunggal , menet közben is össze vissza.
Múltkor kipróbáltam menet közben leállított motorral is. Egyszer rázott, egyszer nem.
Agyrém.
És akkor még ott van csak és kizárólag balra kanyarodáskor, terhelés alatt, bal oldalról érkező súrlódó hang, amit rajtam kívül senki sem hall. -
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #187317 üzenetére
Köszi.
Már aki, bár én nem vagyok oltás ellenes, de támogató sem. Inkább csak nem érdekel. Majd lesz valami.
Ez amolyan Bányász vicc, hogy azért van VGA hiány világszerte, mert az azokban használt chipek kellenek az oltásba
ezért nem tudnak VGA-t gyártani, és nem azé mert a bányászok felszívták az egész piacot
Meg ugye most a Merci gyár is leállt valami elektromos alkatrész hiány miatt. stbstb -
akooos
veterán
válasz
focvis #187218 üzenetére
Az első felét támogatom, hasonlóan járok el, csak én nem szeretek villantani sem
Pár hete rámvillogott egy BMW azM3-asNémetországi autópálya kivezetőn, amikor 110-el mentem a többi mögött, akik nem akartak lehúzódni... Én jobbról el, a BMW maradt a többieknek villogni megállás nélkül, biztos elfáradt a keze
216 volt a Golfom vége, üzemanyagszűrőt kellett volna cserélni benne, mikor utolért megint villogott, dehát voltak előttem, úgyhogy part 2, újból jobbról el,Gödöllőigpár km-ig ezt játszottuk, utána lejöttem a pályáról, de szerintem ő még most is villog a többieknek megállás nélkül -
6030D
addikt
válasz
focvis #187204 üzenetére
Jó, de ha megkérdezik, hogy a cyberpunk (most az a menő, nem? Nem értek hozzá) elfut-e a gépeden, és azt mondod nem, az olyan, mintha a BMW-s néninek lenne nagyobb a kukija.
Egy idő után szerintem mindenkinek "elfogy" a tarcsi a kocsiból. Megszokod, kell a jobb. Ha van rá pénzed/igényed, megveszed. Ez a jó benne, van választék. Majd jönnek a 130-ra korlátozott autók, 60 lóerővel, aztán mindenkinek ugyanakkora lesz a kukija.
-
szabonagyur
félisten
válasz
focvis #187090 üzenetére
Okés de ez is véglet mivel Te inkább 200-hoz közel vagy pályán is mint alatta még itthon is.
Normális közlekedésnél, előzésnél azért a 170 lovasnak elégnek kell lennie, mellé rakva a hazai autós állományt meg főleg. Akinek meg verseny meg gyorsulás kell még pályán is vegyen olyat ami alapból tudja az elvárásokat.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
focvis #187034 üzenetére
Terveztem is. Keddre is kellemes hideget mond (kedd reggel 7.00-re -17).
Tavaly volt egy kis gond az önindítóval, amit másodjára sikerült is orvosolni, de akkora meg elmúlt a tél, szóval extra kíváncsi vagyok.
Télen amúgy csak prémium gázolajat tankolok bele, promó anyag szerint -35ig rendben van.Amúgy -20 alatt indítottam már a Golfot 3 éve, kicsit hosszabban, de gondo nélkül indult. Igaz, 10km később se mozdult a vízhőfok mérő, nem is értem, miért
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #186994 üzenetére
Jász szokott lenni a legolcsóbb, kíváncsi vagyok, hogy viszonyulnak egymáshoz a külföldi márkák áraival
ha nem csak címke, hanem saját gyártás, akkor gondolom egy idő után olcsóbb lesz gyártani, ahogyan megtérül pár kezdeti beruházás, de nem vagyok benne az iparban, csak elmorfondírozgatok néha
Összességében meg úgyis mozognak az árak, ahogyan az ólom, munkaerő stb ugrál, pár éve 31 volt akcióban a 150 Ah-s Banner (az mondjuk messze legalacsonyabb árként nyert akkor), most 38 volt a 155 Ah-s Jász akku.
-
newmoonlight
senior tag
válasz
focvis #186989 üzenetére
Változatlanul nem tudok túllendülni azon, hogy a szoftver felülírása előtt miért nem lehetett azt a gondolom, pár tucat MB-nyi adatot letölteni egy adathordozóra. Ez egy nyomorult mobiltelefon, vagy PC esetében is ajánlatos, ha az alapszoftvert módosítjuk, nem hogy egy több (tíz)milliós autó esetében.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 32GB 1000GB FHD 17 1 év garancia
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 16GB RAM 512GB SSD FHD 120Hz Gar.: 2026
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3026, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest