Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
-
Kicker
őstag
Szóval a kerék fölötti elemnek az a kis nyelve a lámpa mögött van, és most a képen látható, hogy hol van... megjavítattni még nem kérdeztem mennyi lenne, holnap fogom, de mivel párcsavarhely ugye elment, így valószínű új elem kell... még jó hogy a lámpák nem sérültek, mert az plusz 60 rugó, minimum.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok, a seat toledo 2004-es (mint a classic leon) lámpatestét ki lehet úgy szedni, hogy a karoszéria elemeket, és egyéb részeket a motortében nem bontok szét nagyon? Mindjárt felrakom a képet, hogy miért érdekes ez most számomra...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #8392 üzenetére
Hehe, bezzeg, amikor topik-talikat ajánlgattam, kutyát se érdekelt.
Talán most megváltozott a helyzet?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
Ha szívesen beszélgetnél csak úgy volkswagenesekkel péntek esténként a feljebb is említett helyszínen össze szoktak gyűlni páran.Néha csak pár autó néha 2x annyi mint a képen látható.Nyáron általában többen kijárnak.Egész jó társaság ritka az arcoskodás.Általában a normálisabbja jár ki.
-
VR6-Fan
veterán
Lurdy VW-cult tali.[link]
fekeandras:grat!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Délután lesz mozgó kamera is!Parkoló + interjú versenyzőkkel, autóik bemutatása stb...
Mod: Az ezen az oldalon lesz látható az alsó ablakban : Mobile cam
A minőség a gyenge mobil sávszél miatt van.A szakadozó adás szintén.A reptér irányítótornyáról lövik a netet a rajthoz.Jelenleg ezt tudja a tecnnika.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8380 üzenetére
itt is lehetséges.
gépkönyv fizetsz
mérnőkkel terveztet és 612X dobják majd 613x-ra elfogadják de addig nagyon sokat fizetsz.
az lenne a legjobb a mi9 szemszögünkből mint az amerikaiaknál, fék legyen és ne okádja az olajat és a füstőt, többi nem számít, de a belga/holland meg oldás is jó lenne amiről vna TÜV engedélyet azt szépen bevezetik a forgalmidba és kész.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz fekeandras #8382 üzenetére
Kár, hogy ilyen szar a minőség és csak a rajtról van kamera.
Renault power
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8379 üzenetére
A főköcsögök most biztos erre verik a faszukat, hogy jól megfogtak néhány embert.Közben a város túlsó végén "zavartalanul folytak az események"Az egészben tudod mi volt az irritáló.Hogy közben a parkolóban csesztették az embereket addig a 200dB-el ordító kipufogós agyon csicsa neonos aljú oda-vissza cirkáló szarládákat békén hagyták.Be kellett volna inteni és nyomni egy kövéret.Úgy sem látszott volna semmi a füsttől .Mindegy majd legközelebb kijön egy nagykövet fia is egy nagyon drága sportkocsival.Ha elkezdődik az igazoltatás direkt nekiáll gyorsulgatni a rendőr bácsik szeme láttára.Kíváncsi vagyok őt ki merik-e szedni a sorból vagy csak arcoskodnak és a csóró faszingerekre utaznak... Szerencsétlenek. Ja meg van egy ismerősöm aki vágott slick gumival mászkál utcán.Belgiumban teljesen szabályos.Mint ahogy az is, hogy akkora kerék van a kocsi alatt aminek a futófelülete kilóg a sárvédőivek alól.Benne van a forgalmijában is.Kíváncsi vagyok mit szólnak majd hozzá ha meglátják.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8377 üzenetére
ha rendesen megvan csinálva (verseny gépnek), akkor azért nem sima utcai forgalminak kéne lennie, hanem gép könyvesnek (gondolom nem az volt..), azt meg hangosan röhögve nyomhatod a rendőr kezébe.
a KPM-es is csak panaszt tehet a géposztályodban ha talál a gép osztályra vonatkozó előírásoknak nem megfelelő dolgot.
csak hát az egyszeri 150k és az évi 40k-s vizsga... meg a baszott nagy fehér 4 szög a kocsi oldalán, illetve a vércsoportod az egyik ablakon felírva annyira tuti nem trendy
tomcsi23:a Cs-sek 90% nem kár, had hulljon a férgese!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #8377 üzenetére
Gondolom, kint volt a CS apraja-nagyja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
Tegnap este jópár ember rábaszott aki kiment a váci útra nézni a gyorsulókat.Kivétel nélkül mindenkit betereltek a szervízútra és kpm-ellenőrzés alá vették a kocsikat.Kívül belül lefényképezték a kocsikat és írtak egy jegyzőkönyvet arról, hogy szerintük mi nem megfelelő.Sógoromnak el is vették a forgalmiját.Mehet a kocsi a mozaik utcába újra vizsgázni.Belekötöttek mindenbe: miért van leszedve a belső kárpit?Miért oldalt van a kipufogó?Miért a csomagtartóban van a tank?Miért van benne verseny ülés?Miért nincs benne kilométer óra?Miért nem a gyári fényszórók vannak benne? stb... LOL Mert versenyautó bazdmeg!
Még vagy 6-7 srácnak elvették a forgalmiját pedig csak nézték azokat akik "mentek".Már nem tudnak jobbat kitalálni így válogatás nélkül elkezdik basztatni az ott lévő embereket.Igazi köcsög paraszt stílusú rendőrök voltak hangosan röhögtek rajuk annyira nem értettek a kocsikhoz.Azt hitték, hogy most majd jól megszopatnak mindenkit pedig mekkorát tévedtek... A város egy másik pontján meg ment közben a "buli". -
errerr
tag
válasz fekeandras #8374 üzenetére
Na mondjuk ez egyáltalán nem hülyeség..úgyis a motor az, amihez lövésem sincsen.
Igen, minden használt autóval van baj.
De szegény golfon már ilyen bosszantó apróságok:
egyik nap leszakad az ajtó fogantyúja. Másnap elromlik az index relé. Harmadnap elszakad a motorháztető bowden.. nem nagy dolgok, de nagyon bosszantóak tudnak lenni. -
errerr
tag
válasz VR6-Fan #8371 üzenetére
Igen, azt mondja másfél éve lett felújítva a turbó, 1 éve hengerfej+szimeringek csere és most semmi olajat nem eszik.
Eddig általában ráb@sztam autóvásárlásnál, szóval már előre parázok tőle...Igen, ott inkább az össz súlyt néztem, szép lenne ha még 900 kg sem lenne
Ez inkább családi autó, mint a Golf, pedig őt is szeretem, de már lassan 25 éves és akadnak vele mindennapos problémák. Már kicsit belefáradtam ezek az audik pedig szimpatikusak
Főleg ez, hogy beszámítaná a golfot...Nem utolsó szempont, hogy nem kell hónapokig árulnom.[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Jó "kis" kocsi.Meg kell nézni mennyit futott (nem óra szerint).Bár az önsúlyon röhögtem egy jót . Tesóm műanyag/alumínium Lupója 820kg.Erre meg 880-at írtak.Az 5hengeres dízel motorok talán mégtartósabbak mint a 4hengeres társaik és ha valami beszarna rajta majdnem anyagárban lehet hozzá alkatrészt kapni.Elvégre az ős LT be tervezték ezt a szériát ami egy teherautó.Inkább elektromos hibák szoktak előfordulni nála.De egy jó autónak tartom.Nagy, kényelmes, biztonságos, lehet bele pakolni, nem megy túl jól de cserébe hegyen völgyön át rogyásik pakolva tarja akár a végsebességet is.+ faszán szól benne a gyári zene is.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
ez még s sor 5 motor.
ha nincs baja akkor 8l alatt van (azért nem kis bodét cipel) és 10l körül lehet lenyomni a torkán.
de itt inkább a megbizhatoság a lényeg ezeknél a motoroknál.
viszont arra készülj hogy 90% hogy 300e km felett vagy körül lesz a gép.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #8357 üzenetére
tuti nem dragon kérdezték...
"erőtlen fos ha elfogy a turbó ereje" ezen még most is besírok ha elolvasom, annyira ellent mond a józan paraszti észnek is és arról árulkódik hogy semmit nem ért hozzá de osztja az észt, a fizikát meg hallomásból sem ismeri
errerr:Szia!már mint a balus bajusz kapcsolora gondolsz?
akkor kormány le (29 v 32-es krova)/alsó takaró műanyag le 3 csillagcsavar.
lehúzód a csatiját, asszem még egy kis egyenes csavar fogja és felfele vagy lefele kell meghúzni és lejön, de ebben most nem vagyok biztos hogy hogyan is jön le pontosan.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
errerr
tag
Üdv. Mindenkinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ha valaki cserélt már indexkapcsolót kettes Golfban, annak nagyon hálás lennék, ha leírná nekem a tapasztalatait, illetve esetleg némi tanáccsal is elláthatna.
Előre is köszönöm!
Üdv. -
#00809728
törölt tag
Hy!
Sajna ez relativ ezt neked kell kitapasztalnod ,hogy kb a kigyuladás után mennyi km tudsz elnenni az adott benyával vagy gázolajjal.Azt kell osztanos ill szoroznod é kb lesz egy liter mennyiséged.
Minden tankban van egy modul ill űzemanyagpumpa.Gyártól függ,hogy mennyire helyezik le a tankban.
Azt tudom fordéknál csináltak egy 16cm átmérő kis gődrőcskét abba helyezték a modult.
Amikor már a szintérzékelő nem mutat semmit sem akkor is lehet benne 1-1,5liter.Kb 5-8literre voksolnám....
[ Szerkesztve ]
-
-
#67688960
törölt tag
-
bobace
addikt
Bocsi hogy megint: Valakinek nincs kezelési útmutatója elektronikus formában, vagy megunt, rajtamaradt, nem kell már formában Audi A4 (B5)-eshez mondhatni bármilyen nyelven? Mert javítási és szervízleírással tele a net, de használati útmutatót nem találtam..
Más: Ja és valaki meg tudja mondani hány literes a tank és mennyinél gyullad ki a benzinjelző lámpa?
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
tomcsi23
veterán
válasz DeadMeat #8351 üzenetére
Ja, már leesett. A fordulattal nincs gondja, üvölthet is akár, a pedál állása meg a g-erő (bármilyen irányú is) érinti érzékenyen.
Klímához úgy nézem, nem ért senki, de azért osztjuk az észt.
Még régről rémlik olyan, hogy kb 10 lovat "vesz el" általánosságban. Na majd valami szakit megkérdezünk....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #8347 üzenetére
Pont ezt találtad meg?
Személygépkocsikban a töltetmennyiség típustól függően 350-950 gramm. Ennek a mennyiségnek a keringtetése a hűtőrendszerben biztosítja a személyautó légterének lehűtéséhez szükséges 3-4,5 kW-os teljesítményt.
Na, nekem ebből ez hűtési teljesítménynek tűnik....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#67688960
törölt tag
Itt 3-4,5kW-t írnak a klímának, ha 5kW-al számolok (0,74569987158227022kW=1LE szerint), akkor is csak 6,705ló jön ki.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz DeadMeat #8343 üzenetére
Tartományt írtam, tehát egy szám nem is lehet.
olyan 4-5kW-ot olvastam klímára, de hogy mennyi lehet, meg mennyit "vesz el", nem tudom. Ha mamival megyek a melegben, akkor kell használni, de bevallom Neked, már egyedül is bekapcsoltam. majd ha ezt is megadóztatják, megfontolom.Városban 9-10 körül kajol, dugóban állva nem szereti, ott 12-ig is felmegy. Ja és még van fék, de nem azért mert nem használom. Viszont majd tárcsákkal együtt kell cserélni, úgy 1 év múlva. Szép summa lesz az is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
nagyúr
válasz tomcsi23 #8341 üzenetére
27ló hogy pontosak legyünk De nehogymár a klíma ami 2kW-os elvegyen 13 pacit... a hajtásából eredő veszteségekkel együtt max 2,5kw-tvesz el,ami meg nem 13 lovacska SZerintem.... bár nem értek a lovakho... Meg minek a klíma.... sosem sül le a karom
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
Így van. Melyik verzsön volt, 150 ló, vagy RS tán?
gog: mindenkinek megvannak a saját kis élvezetei
VR6-Fan: közben néztem görbét, olyan 1000-1500 között lehet vagy 25-35 ló. Hát ha ebből a jó felét lefoglalja a klíma, az már észrevehető.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
addikt
én csak annyit szólnék hozzá ehhez az octáviás témához, hogy :
egy időben volt alattam egy 1.8T, ami annyit fogyasztott mint most az 1.4-es ibizám. a különbség az volt, hogy ha oda léptem neki akkor ment az octi ahogy kellett, még kilmával is, amit rettentően hiányolok most az ibizából. sőt ha most klimázok az ibizával, akkor nem nagyon előzgetek. dehát egyszer fent egyszer lent.
:)
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #8335 üzenetére
Mekkora egy klíma? Kb 4-5 kW, ez felvesz olyan 7-8-at, azt meg bôven megérezni az alacsony régióban (turbinyek alatti). jó azért le nem fullad, de ott lehet kb 60-70 ló, az meg vagy 15% mínusz.
szegény gog meg izzadt mint állat, s közben spórolt vagy 20 forintot.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #8334 üzenetére
az a benzin ár emeléssel együtt már 200ft 1 tankra vetítve
amúgy én is erő teljesen elgondolkodtam a klímán miután mondtad hogy neked is elégé érezhető volt alacsony fordulaton, pedig a Tied 180le, no meg turbinyekes...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
én is azt mondom, klimásat min. az 1.8-ast venném, nekem a 115lovas klímás a járgányom és elbírnék viselni még egy pár tucat lovacsák
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
az 1,4 16V okádiára többet kell költeni mint az 1,6 8V-re fent tartás címén, és többet is zabál.
1,6 pont határ eset, 1,8 125le az köröbelül kötelező, a 1,8T 150le-vel meg pont kényelmes, ha az ember nem maga megy és klímázik is.
az 1,4-es egyetlen java a biztosítás amit én simán be áldoznék a kényelemért meg ugye a fent tartása és a fogyasztása rosszabb.
a turbosnak valamivel nagyobb a fent tartása..
168le-től van + adó.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Szerintem nem dilemma. 1,4 octáviába harmat karcsú, ha klímával, meg esetleg többen mennek, még a forgalom ritmusát se nagyon lehet felvenni. A fenntartásbeli különbség meg elhanyagolható, fogyasztásban meg nincs is (max az erősebb javára. ). Persze, ahol minden száz forint számít, ott más lehet a helyzet.
Ja, és a 150 lovasat még nem fogják szivatni a dupla telj. adóval (egyelőre).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
bobace
addikt
Sziasztok!
Valakinek nincs kezelési útmutatója elektronikus formában Audi A4 (B5)-eshez mondhtani bármilyen nyelven? Mert javítási és szervízleírással tele a net, de használati útmutatót nem találtam
Valamint van valami univerzális mód a gyári rádió unlockolásásra? BlaupunktNem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
tomcsi23
veterán
Szia!
Hát ezt a 75 lovas verzsönt szépen el kéne felejteni. (Amúgy meg ez az alap, tehát a benzines mind legalább ennyi horszpóver.)
Motorok tekintetében inkább egy 1.8-ast javasolnék (125 paci) - bár a többiből több ajánlat van, de érdemesebb lenne. Ha van egy kis keret még, akkor turbósban is szóba jöhet (150 ló)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
vodika
tag
Üdv Fórumozók!
Egy kis segitség kellene... Igazat megvallva már előre látom, sokaknál kicsapja a biztit a kérdésem, talán jogosan de általános információgyűjtésben vagyok...
Szóval Fábia tulaj vagyok, de személyes okoból kifolyólag szeretnék egy kicsit nagyobb és jobban felszerelt autót venni.
Ovtaviára gondoltam és ami még kitétel hogy szervós és légkondis (nem elvárás a digit...) legyen.
Amiket úgy korban/árban is elfogadnék az valahol a 2003-2004/1.5milla körül mozognak. Eddig is benzinesem volt, most is erre gondoltam és persze legalább 75 lóval.
Szóval az lenne az általános kérdésem, milyen tapasztalatotok van az Octáviákkal? És persze azért irtam a részletesebb "elvárásokat", hogy az ebbe passzoló tipus érdekelnek főleg. Ha esetleg van kimondottan forum, és küldenétek linket azért is hálás lennék!!
Továbbá ha megyek majd autót nézni, mik azok a tipikus Octavia hibák, amiket mindenképp ellenőrizzek? Már persze ha észrevehetők....
Illetve még1 dolog: nem tudtok esetleg valakit, aki szoftware-es uton egy laptoppal bele nézne a gép agyába? Hátha lát valami rejtett hibát stb. Persze nem lennék hálátlan érte...Köszi előre is minden segitséget!
Üdv:
VodikaEzek mennek, meg a bárányfelhők.... Priviben gyorsabb! Normál esetben válaszolok privikre, kérlek tedd ezt TE is! Köszi!
-
VR6-Fan
veterán
voltam autókázni, egy picit meg álltam Gárdonyba a bogaras talin[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #8314 üzenetére
98-108 a teljesen hivatalos, de 130-ig nem kell annyira agódni sima utcai olajnál 140 foknál 99% hogy megégeted
érdekes 6 lapátos GTI venti van benne
és 95-102 fokos gombaa gyári amit 86-ba tettek bele viszont csak egy állású (magas fordulat) ami 95 foknál kapcsol.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #8311 üzenetére
valószínű 102 fokos ventilátor kapcsoló van benne (cabrio hűtő)
és 5 lapátos a fűtés motormert a gyári kis hűtőt (olyan vékony és pici japán style) 1-1-ben cseréltem egy cabriojéra.
nos az én ventim valószínű 6 lapátos és 95 fokos gomba van benne (vagy 87-es).amúgy meg melegebb napokon nem is kell hogy hajtsam ha egész nap városban rohangálok akkor 110-113 fokos az olajam és a víz pont hogy nem forr fel...
országúton meg 105 fok a csúcs de azt szigorúan 5000 ford. felett tudom csak produkálni, mondjuk ott a menetszél végett érek is valami a 2X akkora hűtő felülettel
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #8308 üzenetére
de ott a pont, nyílik a hátsó szélvédő is.
tomcsi23:áhh csak a tapasztalataimat íróm le.
viszont kiderült hogy miért melegszik városban a paripa...
lehet ezért pusztultak meg a szelepszálszimmeringek...
valaki unatkozot PS-el CS-n[link] szerintem jó lett
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #8299 üzenetére
Ejj, de bekékültél.
VR6-Fan: látom, Neked tetsző témakört kaptál.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
na most abba ne is reménykedj hogy 300k ért majdnem hibátlan GTi-t vagy bármilyen más hasonló korú autót kapsz!
lakatolni meg fényezni én se állnék neki (pedig fényezős haver mondja hogy nem is bonyolult, jah neki... )
de azért az alját pl Te magad is megtudod kapargatni csiszolni, és lefújni vastagon alváz védővel ha csak felületi rozsda van.
a kereket te is kitudod cserélni (gyári emelővel és kerék kulccsal azért ne állj neki!)
felpolirozni Te is feltudod..
szóval az ilyen apró dolgokat Te magad is megtudod csinálni, amúgy meg elég felhasználó barátok a golfok, könnyű őket szerelni.
autószerelő/golfokat ismerős ismerőst ( ) meg keresni kell, azért találni lehet megbizható embereket.
azért egy ilyesmi végeredményű 4ajtossal megbarátkoznék:[link][link][link][link][link]
no meg a 4 ajtónak meg van az az előnye hogy nem kell nagyon azzal foglalkozni hogy az ajtók lógni fognak, jóval könnyebb pakolni (pl a csajok jóval könnyebben beszállnak hátulra )
én ha így hirtelen akarsz ennyiből GTI-t venni akkor egy napos szombaton megnézném mindkettőt legalább a tapasztalat miatt, ha jól láttam amúgy is mind kettő Veszprém megyében van.
Köszönöm, de azért neki is meg van a nyűgje baja, egy új fényezés meg egy durvább ültetés el kéne, illetve jövőre szerintem meg kell ejtenem egy motor felújítást, ha meg marad.
no meg valamit kell kezedni vele mert néha már nem érzem biztosnak 1-1 előzésnél
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
őstag
válasz VR6-Fan #8305 üzenetére
Ezeket én is végig néztem, nem is egyszer.
Az elsővel nekem is az a bajom,hogy 4 ajtós, tehát nálam is kizárva.A másodikat szintén néztem, pont az ár miatt, továbbá így elsőre elég jónak tűnik.
A legnagyobb gondom az,hogy abszolút nincs lehetőségem egyénileg barkácsolni az autón.
Szakértelem és helyhiány miatt sem. (Időm pedig lenne télen.. )
A mostani Golfnak sem álltam neki felújítani, pont ezért.
Így egy jó állapotút kéne valahogy kifogni. Ami manapság baromi nehéz.
Főleg úgy, hogy még egy jó, megbízható autószerelő ismerősöm sincs , aki eljönne velem állapotot felmérni.A tiéd az nagyon tetszik, szívesen elfogadnám. Nagyon patent.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
hát ezt pl kerülném, a már megkezdet tuning gépeket lehető legnagyobb ívben, és azért ennek füle farka hiányzik...
én ezeket találtam a használt autón:
[link] tudom nem a legszebb, de nem minden ami arany ami fénylik, egyszóval ha nincs szét rohadva és nem 2-3 kocsiból van össze legozva, motor,belső ok és csak a fényezés ramaty akkor én ezt venném (igaz 4 ajtós, tehát nekem ennél fogva kizárva.), de ez elég jó kis autó alap.
(és elég felszerelett modell, fényszóró magasság állítás/fényszóró mosó /(klíma, legalább is a fűtés panel alapján) és még kitudja mi kincs lehet benne, és én is hasonló áron vettem az enyémet, mohával benőve állt benne a víz, töröt ölés hiányzó ajtó kárpit most így néz ki:[link][link][link]és a hátsó lökös/első szakáll GTI 16V embléma kivételével kívülről az összes GTI elem meg van rajta, azért ez nagy kincs manapság.
[link] vagy ez, amennyit látni róla egész emberinek tűnik a többihez képest
[link]ő meg elég patent, de az ár..
az ilyen gyári alakrészekkel felújítva stb szövegeknek meg ne dőlj be..
amúgy nem akarlak rábeszélni az elsőre sem kicsit sem (legalább megnézni érdemes lenne)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Szia!
107-112le-s verziók a 8V-sek, ezek a középtartományban élnek igen csak, ahol a 950kg dinamikus ráncigálásához elegek.
én a helyedben egy jó állapotú Digifant 2-es befecsivel ellátott példányt néznék (jellemzően a 107lovas fiatalabb példányok), mint a régebbi példányokban fellelhető K-jetest
(112le-sből is volt digifant2-es, k-set meg azért nem ajánlom mert abból nagyobb eséllyel lehet szart kifogni.)
(itthon legjellemzőbben a PF (digifant) és a PB motorkodú (k-jet) kettesek fordulnak meg, egy kis írás a motorokról:[link])
nos KR-esből itthon jót nem nagyon fogsz találni vagy csak drágán.
jó motor amég jó motor, de ha a lelke jó (k-jet befecsi) akkor érdemes vele foglalkozni kb 100-150e-ből fellehet újítani teljesen, ha tiszteségesen be van járatva akkor elég kellemes meglepetést lehet vele okozni.
alapjaiban elég tartós motor, ha nem túrják neki akkor ország úton kijön 6,5-6,8-ból (legalább is az enyém.), városban 8liter fixen sajnos, ha nyomkodja neki az ember 13-at is lelehet nyomni a torkán.
azt szokták mondani hogy nincs nyomaték a KR-esekben a 16V véget, szerintem ez badarság halál kényelmesen elközlekedek vele 1500 fordulattól.
no meg a KR-s jobban is megy mint a 8V-s társai.
azt hogy mi éri meg neked kell tudnod.
egy olyan kocsi kell amivel gond nélkül gyorsulhatsz lámpától lámpáig és 130-as tempo felett is bőven dinamikus.
vagy egy valamivel igénytelenebb, de kellően dinamikus és sportos gép amit valamivel olcsóbb fent tartani.
a 129le-s (PL-es) 16V-t meg el kell felejteni...
üdv!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
őstag
Sziasztok.
Olyan kérdéssel fordulnék a társasághoz, hogy Golf II GTI-ből érdemes-e a 107 illetve a 112 lovas verziót megvásárolni?
Vagy mindenképpen keressek 139 lovas(KR) motorkódú GTI-t?
(Nagyon kevés ilyen GTI-t lehet látni... ) -
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8299 üzenetére
úgy értem hogy finom indulással is meg verte a bömit.
no ebben igazad van új technika, az elején még nem kell csúcsra járatni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest