- Apple Watch
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Fotók, videók mobillal
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- VoLTE/VoWiFi
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Android szakmai topik
- Samsung Unpacked: második generációs okosgyűrű és AR-szemüveg is jöhet
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
homeless09
őstag
válasz Mágus2 #68799 üzenetére
Nyárra lenne esedékes, 1 millió fölé nem akarok menni igazából. Német autó párti vagyok, de Golfot nem akarok, kicsit puritánnak tartom, ilyen árban. Felszereltség igazából...nem hátrány ha értelmes gyári audió van benne, meg klíma...ilyen korban szigorúan manuális. Motorból inkább benzines, mivel ha vissza is van tekerve az óra, úgy tudom nem olyan szar állapotú mint egy hasonló km-es dízel. Teljesítmény meg 100 ló felett.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68798 üzenetére
Milyen autót szeretnél? Méret, márka, felszereltség, teljesítmény, és mennyi rá a keret?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68794 üzenetére
1.6-ost turbósítani iszonyat pénz és munka gondolom?
Nem is ez vele a baj, hanem, hogy nem éri meg. Sokkal drágább, mint egy eleve turbós autó, és megbízhatóságba soha nem fogja megközelíteni, ha mégis, akkor 2x annyiba kerül, mint az eleve turbós. És itt még csak agyagról beszélünk, a legalizálást nem számoltam bele.
-
tresh
veterán
válasz homeless09 #68794 üzenetére
1.2 turbót vegyél azok tépik az aszfaltot De garisat mert 30k ként kéri az új turbót
1.8 T Leon,passat,A4,a3 ha benya és szerintem jó választás lehet
[ Szerkesztve ]
-
homeless09
őstag
Sokat rémisztgettek a turbó költségekkel.
Köszi a megnyugtatást!
1.6-ost turbósítani iszonyat pénz és munka gondolom?!
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
VR6-Fan
veterán
válasz homeless09 #68791 üzenetére
meg nyugtatlak, mind el van repedve, vagy ha maga a csiga ház nem a leőmlő igen
viszont külön fajta 20Vt-kről több infot fogsz kapni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68791 üzenetére
Nem kell attól félni, amennyivel olcsóbb lesz az 1.8T, abból vehetsz egy új turbót, és akkor biztosan jó lesz. Persze, ha nincs baja, azért elteheted ezt az összeget későbbre, ha kellene.
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #68787 üzenetére
Focus hát még mindig nem ismersz eléggé, ez szentségtörés volt egyetlen ellenségemnek se kívánnám a fókát.
Egyébként nem nyert a kényelem a felső kategóriában kezdődik, nem az alsó középben ahova a megane és a fókusz tartozik.
Mágusnak elküldtem ő nem olyan vérszívó mint itt egyesek, de mint írtam offban nyomom és nem ugatok bele a nagyok dolgába.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #68785 üzenetére
Ne hagyj itt kétségek között. Lássuk, milyen autót lehet kapni kis motorrral full extrásan.
Ne olyan legyen, amiben van sötétedő tükör+tempomat+klíma, mert ez nem számít full extrának. Hanem rendes bőr kárpitos -fűthető-, hűthető- üléses, navis, napfénytetős minden elektromos kényeztetővel ellátott kényelmes automata váltós autó.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz homeless09 #68781 üzenetére
Hát ha valami meg hal benne akkor az alkatrész tuti aranyárba lesz mert ahogy írta mágus nagyon ritka
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68778 üzenetére
Ritka, mint a fehér holló.
Jó kérdés, én még nem is láttam ilyet, szóljanak a tulajok, ha van itt ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #68777 üzenetére
Nezd meg mennyibe kerult 2007-ben egy kenwood ami ugyanazokat tudta
Egyebkent engem is zavar, hogyha kenyelmet akar az ember, akkor nagy autot kell venni, a kompakt osztalyban minden auto sportos. Csak azt nem tudom hogy ki a tokom akar sportolni mondjuk egy Golf5 kombival/Seat Altea XL-lel?
[ Szerkesztve ]
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Seat Toledo 2002-es modellről, 2.3 V5( a 170 lovas)-ről tudna nekem valaki bővebb véleményt mondani?
[ Szerkesztve ]
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
bitpork
nagyúr
Azért olcsónak nem mondanám a 300 fontos árával, de tény hogy nem is volt a legdrágább. Jah 2007ben volt ennyi + posta
(#68775) Mágus2: Tény hogy én a kényelmet keresem. Ha lenne ilyen felszereltségű dácia simán megvenném. Amit mondasz szomorú de igaz: akarsz kényelmet? Vegyél értelmetlenül nagy teljesítményű motort, és tartsd fenn drágán. Pedig ha rájönnének a gyártók hogy a kispénzű ember is szívesen venne puha tapintású belsőt, gyári kihangosítót meg fényérzékeny tükröket. Küldtem neked viberen messzidzset! Nézd meg majd mert fontos: Iza akarja tunni!
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rob210
nagyúr
válasz latyak17 #68769 üzenetére
Ahogy írta mágus is.
A hengerfej síkolás és tömítés csere nem motor generál, nincs minek összekopni.
Főleg ha még a szelepekhez sem nyúltak, bár ezeket ha már lent van a hengerfej szokás megcsinálni.HA bemelegedett és rendesen légtelenedett a rendszer, arra figyelj, hogy megáll-e a mutató aztán csókolom, ha felforr a víz azonnal leállít és vissza a szerelőhöz.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #68769 üzenetére
Addig kell vigyázni, míg először eléri az üzemi hőfokot. Utána már nem szűz a tömítésen a ragasztó, onnantól mind1 neki, lehet rendesen használni, mint előtte.
Jó esetben a szerelő melegíti be miután összerakta, megvárja, míg a levegő kijön a hűtőrendszerből, úgy adja át a kocsit a tulajnak. Első útján, míg eléri az üzemi hőfokot, óvatosabban mennék, hogy ne melegedjen fel olyan hirtelen, ha elérte az üzemi hőfokot és tartja, akkor rendesen lehet használni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #68765 üzenetére
Nem kell bejáratni. Normálisan kell használni, nem kell szénné forgatni hidegen ...stb.,stb.
Mit akarsz járatni rajta 1000km-n keresztül, A hengerfej tömítés cseréje nem egy motorgenerál, hogy utána be kell kopnia. Akár pályára is felmehetsz, fogod tartani a 120-at, és folyamatosan ellenőrzöd a vízhőfokot, ha nem emelkedik, akkor minden ok.
Ha csak simogatni fogod, nem derül ki, jól sikerült-e a tömítés cseréje. Bírnia kell, ha mégsem, valamit elbabrált a szerelőbácsi és reklamálni kell.
[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
Most lesz kész a hengerfejezés a kocsinál, síkolás marás, új tömítés, új olaj, új szűrő (liqui 10w40 és mann filter) bejáratásál, hogy használjam, mit tankoljak egyéb javaslatok ? esetleg benzinbe valami adalék ?
G3 92 1.8 66kw
Köszi Pacsi
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Kiskokó
veterán
-
ßrainiac
addikt
válasz zetecR #68742 üzenetére
Ha repeszteeeel kemenyen, akkor a menetzaj elnyomja a hangot. 160-nal mar nem tul elvezetes (max hangeron sem), de a mikrofon jo, a masik fel jol hall es orditani sem kell (csak en hiszem azt a nagy hangzavarban ). Egyebkent teljesen jo, aposomek 45 rugos clarionjat lekorozi, amikor egyszer o hivott az autobol varosban, alig ertettem vmit a teloban.
rob210: Monsieur Gagnet? Ez a French neve az autodnak?
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
7600 GS
addikt
( És ez sem egy műanyag vacak volt még )
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
válasz freaghill #68728 üzenetére
Mókusbogár!
Ejj, de kiművelődtél itt köztünk...
Más:
Most hoztam el műszakiról a szekeret, a szerelőm kézrátétellel megállapította, hogy meleg a fűtéscső egész a tűzfalig, ott van rajta egy műanyag bizbasz, ami még szintén meleg, és onnantól jéghideg...
Ötlet, hogy mi lehet az a műanyag bizbasz??[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #68737 üzenetére
Most mit mondjak, elferne benne a paci meg boven, az Ibiza joval furgebb volt hozza kepest. Na de 1.6-oshoz, 1.9TDI 110 loeroshoz azert nem hasonlitanam. Ettol fuggetlenul nem mondom, hogy nem kell visszavaltogatni, meg fordulaton tartani (leven h turbos motorrol beszelunk), ha az ember menni akar vele igazan.
Szerk.: a Superbbe inkabb egy 180-200 lovas illene szvsz (a 180 a Golfra is igaz ).
Egyebkent nagyon elgondolkoztam a chippen most ujbol, lett kis penz Iza eladasabol, meglatjuk. Bar a taliig nem hiszem, hogy ez megtortenik. Dinamitektol kaptam arajanlatot viszont a kipuffra, ~70k korul megvan sport kozep- es hatso dobbal, nagyobb csovel, dupla krom veggel. Erre gyurok most, aztan meglatjuk a tobbit. Ha minden igaz, honap vegen elviszem hozzajuk. Egy napos melo lesz
Lenry: Tudom, hogy meg akarod tartani a radiot, de ha megsem ugy dontenel, ez egy baromi jo es olcso alternativa (~25k) > [link]
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #68736 üzenetére
Remélem lehozod a találkozóra, mert kíváncsi vagyok arra a motorra. Eddig amit vezettem a 150 lovasból az B5 passatban ill. Superb-ben volt. Azokban elég vérszegénynek érződik, mondom ezt úgy, hogy az enyém sem egy versenyló. Azt vártam, hogy érezhető különbség lesz az 1.8t javára, de kb olyan, mint a 110 lovas 1.9 az octavia-ban. Persze a superb nehezebb jóval, szóval ez lehetett a gond.
-
ßrainiac
addikt
+1 az egynyoc turnyosnak, biztos nem ulnek bele ezutan semmilyen 1.4, 1.6-osokba. Azert, hogy azoknak kinyomjam a szemet, hogy menjen es fogyasszon ugyanannyit? Mit lehet venni azon a penzen manapsag amit egy 1.6-os javara megsporol az ember az 1.8T-vel szemben? Es semmi elmeny nincs benne. Foleg, ha meg francia is
-
Lenry
félisten
válasz bitpork #68692 üzenetére
nem, a telefonálás abszolút mellékes, ritkán telefonálok vezetés közben, akkor meg általában le tudok húzódni vagy kihangosítom, vagy visszahívom.
szóval ha ez is jön mellé, az nem baj, de a zene lenne inkább a lényeg
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #68728 üzenetére
Vagy felszereltséget.
Majd bitpork elmeséli neked, mik egy autó főbb ismertető jelei. Nem onnan kezdődik, hogy 4 kereke van, van benne kormány meg ülések és szerintem neki van igaza.
Amikor az octaviat vettem, csak a megbízhatóság volt szempont, meg a relatíve egyszerű motor, ilyeneket már nem gyártanak, vagy egyszerű és gyenge, vagy megbízható és gyenge, vagy megy normálisan, de bármikor bekakál. Ha már ezekből kell választani, akkor mind1. HTP duster nincs, marad a tdi.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #68722 üzenetére
Vezettem már nagy autót nem kell megismernem az érzést, mert már ismerem.
Tehát nem jött át a mondandód, vagy valóban elbeszélünk egymás mellett.Tudom milyen érzés amikor a nyomaték beleprésel az ülésbe és még 4.ikben is.
Azért a 2.5tdi mondható mindennek csak gyengének nem.
De vezettem már 3000es benzines mergát is na attól mondjuk féltem az egy szörny.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Mit szólnak az urak? 1-2 év és lesz ilyenekből CR TDI, ha már cseréljük, akkor L&K.
-
tresh
veterán
válasz rob210 #68716 üzenetére
Nem tudom tuti velem van a baj de egyszerűen nekem az az 1.6 vérszegény a többi 1.6oshoz képest.. egyszerűen nem érzem hogy abba az autóba 100 x LE lenne.. vagy ha van is akkor a reakció ideje nulla 3000-3500 fölött tartva kezdtem azt érezni hogy szeretne menni és tudok vele ugrani ha kell de akkor meg zabál no meg szerintem a váltó se sikerült túl jól vagy legalább is a fokozat kiosztás az 5ik lehetne hosszabb pályán 140-nél 4000ret pörög... ellenben ott van az 1.8 Tamás ami szerintem nagyon jól sikerült városba 10 literrel járkáltam vele klímával míg hasonlóan a 5 ös golfunk 1.6 klímával lenyeli a 10et.. pályán elvan 7 körül. Szóval én ha tehetném tuti 1.8T -venném az össze VAG gépet mármint a régebbi évjáratokból ha benzinről lenne szó..
(#68718) MunezXBK: így "családiasabb"
(#68720) rob210 : nem nem..mindenki járjon 1.4 8 v megane-al az az isten
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #68718 üzenetére
Ez nem hangzott el.
Nekem nincs szükségem nagyobb autóra. ( ez hangzott el, meg az, hogy a VW nekem túlárazott ugyan azért nem fizetek 200-300ezerrel többet)Ezzel az 1.6 al ha kell előzni tudok.
Az autópályás tempója megvan, stabilan 130-140 között, nem sz@rja el magát.
Nekem meg többre nincs szükségem.
Én nem járok Németországba hetente, de még csak Debrecen Budapest távokat sem teszek, meg max egy évben egyszer.Ha sokat mennék én is dieselben ülnék akár mennyire is nem szeretem, az lenne az ésszerű.
Egyenlőre én ezzel elégedett vagyok, mind fenntartási költséget tekintve mind menettulajdonságokat nézve.
Akinek szüksége van a presztizsre és a nagyobb motorra vegye én nem mondtam, hogy mindenki járjon 1.6 os megane al mert az az isten
Renault power
-
bitpork
nagyúr
Émbörök!
Jelezném hogy a mai nappal véget rét a móka. Aki fizetett az étekért, az kap, aki nem az IJ.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rob210
nagyúr
válasz vendingo #68715 üzenetére
Én már linkeltem, hogy nekem melyik két autó a vágyam.
Azok erősen 2000évjárat alattiak mind a kettentresh:
Kinek mire kell az autó, bár az 1.6 16V a VW nél valóban nem nagy eresztés, de azért azzal el lehet lenni.
Az 1.4 a leonba viszont agyamentség, az biztos, hogy azt én se vállalnám, a multkor piros lámpától 50 ig megettem reggelire egyet.
Aztán persze nyomta neki és megelőzött, mert hát neki leonja van, nehogy már egy megane lenyomja.
De egy nem siettem, kettő 50 ig amíg nyomtam sehol nem volt, az meg hogy ő bátor és neki nem számít a traffi engem már nem érdekelt[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nekem a VW-k túlárazottak.
Továbbra is szívem vágya egy seat leon I ami tomcsinak is van, persze nem akkora motorral
De sose fogom érte kifizetni azt a felárat amennyivel egy meganenál többe kerül.
Egyszerűen irreális az árkülönbség.Kihangsúlyozom, hogy számomra, mert tudom ezzel sokan nem értenek egyet.
Renault power
-
#35685120
törölt tag
Sziasztok,
van egy 2010.11 havi skoda roomster praktikom. Nincs benne központi zár. Valaki tud bele ajánlani valami jó / könnyen beszerelhető zárat amivel nincs nagy szívás és jól is működik? Az ilyen 6 ezer forintos univerzális is jó lehet, vagy a skoda fabia 2 ( [link] könnyebb lehet beszerelni?
Illetve lenne még pár kérdésem:
- nem találok sehol a hátsó ajtóra rácsot gyárit vagy amit a gyári helyre fel lehet rakni... valakinek ötlete?
- elektromos ablak beszerelés mekkora macera? Mennyire jól működik ezeknél?Más kérdés most nem jut eszembe!
Köszönöm!
LACI
-
Dr.Zoo
őstag
válasz 7600 GS #68680 üzenetére
Kettes Golf, 1.3i (hengerenkénti injektoros, gyári 4 sebességes rövid váltóval, 80 pacival, lambda szonda+ vmi kezdetleges fed.comp..)
(#68704) bitpork: Teleportál, baszod...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
rob210
nagyúr
válasz 7600 GS #68680 üzenetére
A hogyan nagyon egyszerű volt, megvettem
Én is skoda favorittal kezdtem mint Mágus.
Lepusztult volt a külseje sajnos, de nagyon patent műszaki állapotba raktam.
Csinosítgattam etc.etc.Aztán Golf II 1.6 benzin 75 ló lett, utána meg elkapott a francia őrület és a második meganet taposom.
Képek még talán valahol vannak is, de azokat erősen keresni kéne.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Interactive Brokers társalgó
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- BestBuy topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Villanyszerelés
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest