Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz CharlieDrop #165932 üzenetére
C sekre kivi vagyok, én nem találtam semmi rosszat. pláne nem tendenciát.
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #165903 üzenetére
fordos topicban irták, hogy jövőre jön az új műszaki, ahol végre szűrik a dpf offos dizeleket.
érdekses továbbra is ez a tsi útálat, én kifejezetten vennék, újra TSIt, se olajfogyi, se koksz nem volt , ellenben ha nyomtam ment, ha nem nyomtam, korrektül evett. nekem BZBm volt, de a mostani C-sek is jók.
pl rendesen csorog a nyálam egy 280lovas 4wd kombi superbre.CharlieDrop:nekem általánosságban tele a tököm a füstölgő szarokkal. igen, tudom, hogy magunk átverése a CR az apró korommal, de ettől még gumin lőném a lefalazott szarokat. fordom chipes (140@190ló 320@400Nm) volt, de abszolút problémamentesen maradt EGR is DPF is. emberek ahelyettt, hogy megkeresnék a probléma valódi okát, inkább lefalazzák, és a félszar kocsival mennek tovább. eladásnál meg újabb kockázat, hogy nem tudja a kocsi a papirban levő normát. végre vége az ilyen jellegű balkánnak.
és igen, láttam már füstölgő prioust is.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #165717 üzenetére
Tökéletes, köszönöm
-
bajnokpityu
félisten
válasz newmoonlight #165710 üzenetére
köszönöm. akkor olyan, hogy alvázszám/vin alapján, olyan kereső nincs.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #165706 üzenetére
Tényleg, Mágus, tudsz vaalami megbizhatósági infót cspöpgtetni az újabbik 7sebességes DSGkről?
Illetve nincs a VW csoportnál is olyan alvázszám alapú felszereltségi és szerviz lekérdezési lehetőség, mint a fordnál az etis?Ha úgy van, elküldeném priviben az alvázszámot.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #165686 üzenetére
az új olajosról van bármi info, hogy kb mennyire lesz jó konstrukció?
Bár beleolvasva a topicba, elég durván olcsósitják manapság a VAG kocsikat. Ahelyett, hogy a 10fél benzin meg 5 fféle diesel alverziókon vernék el a pénzt, inkább gyárthatnának kevesebb félét, de normális minőségben. Ez alapján sok jót nem várok egy új fejlesztéses DSGtől se, amikor folyamatosan romlik a minőség
annyit tudtak szalonban mondani, hogy a 6os utódja lett, és többek között az olcsóbban fenntartható DSGről szól. nem lesz 60ezrenként 80ért olajcsere.
-
bajnokpityu
félisten
hali!
Jól gondolom, hogy az új 7es DSG nem várható annyira problémamentesnek, mint a 6os volt?
[link] -
bajnokpityu
félisten
Magus2: nagy para, ha egy két éves 90et futott 2.0 CRen vezérlést, kuplungot, kettőstömegűt cseréltek már?
garis, meg jó helyről van, állítólag annyi a baja a kocsinak, hogy a tulaj mániája a kis fordulaton "hajtás", mert, h diesel. másik para meg, h kb 30ezrenként, tehát eddig összesen 3x cseréltek olajat. -
bajnokpityu
félisten
hol hirdessem meg a skodám, ha nem a millió tekert szar hirdetése közé szánom? Remélem ezzel nem sértek szabályzatot.
-
bajnokpityu
félisten
válasz K Norbi #134387 üzenetére
95ös 1.3 stiftem anno kapta az ivet. 10+ %os 2km hosszú lejtő visz fel a házhoz. 4x100kg ember, csomitartóban 250kg cement, mögötte utánfutó, szinig rakva homokkal. nem maradt rugóút, 2est már nem birta el, érkezés után erős kuplungszag terjengett. de felvitte 15évesen a pakkot.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
hidraulikus krokodil emelőmmel bajban vagyok. A pogácsa a tetején elég lapos, és nem támasztja meg eléggé a hajtogatott lemezből készül emelési pontot, ami hajlamos lenne elfeküdni.
nomeg az állványos emelőknél hogy van ez megoldva? Amennyire néztem, egy puhább pogácsára fekszik fel, de ott sincs megtámasztva oldalra.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
nem is várok, pár éve már leesett a tantusz.
zzz03:esetleg, ha nagyobb igény van, akkor ott az 1.8as szivik, mindig van belőle a telepen. ha kicsit rondán öregedett, elektronika tele van hibával, 9litereket eszik városon kvül, netalán a kilincs a kezedbe marad, az nem bug, hanem feature.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz diablo1984 #131995 üzenetére
nekünk ajánlották a vitaránál, hogy 1500körül kidobhatnánk, ha már igy kérdeztem
Bár valszeg ma már más illesztésekkel dolgoznak, ha 0w20 a gyári olaj, régebben még ajánlott volt cserélni a gyári olajat. Mivel ott hivatalos szervizben 8900 meg 12000az olajcsere szűrővel, munkával, (és tényleg lecserélik, nem úgy,mint 30ért a skodánál) így pont nem zavar, ha volt egy fölös cserénk. -
bajnokpityu
félisten
válasz zsolt19900 #131893 üzenetére
nem érv? grat..
-
bajnokpityu
félisten
válasz CharlieDrop #131885 üzenetére
oké, de mi ketten is vagyunk feleségemmel. és szerencsére nekem nagyon ritkán kell bemennem a városba, amikor foglalt a kiskocsi.
-
bajnokpityu
félisten
válasz CharlieDrop #131880 üzenetére
ezért van két autónk. egyik 100km-n belülre, másik kívülre
1.6 szivóval elvagyunk télennyáron rövid utakon 6literrel, de pálya nagyon nem az ő világa. városon belül meg a nagy tsit hanyagolom, amennyire lehet, mert útálatos, h se az egyes se a kettes nem jó oda...És fogadjunk az 1.4tsi se szereti a várost.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz CharlieDrop #131876 üzenetére
oda én is inkább szivóbenyát vettem, be is vált.
-
bajnokpityu
félisten
a héten 2x voltam BP túloldalán. a reggel 8at elkerülöm, de a du 4 megvolt. vezettem 460at pályán meg kicsit autóúton. pályán óra szerinti 138+, városban rugalmasan. 590km-t mentem 43 Mol95 literből. 200ló, 300Nm, 7.2es átlag.
a chip sokat vett le a fogyiból. amikor megvettem a légszűrő is retkes volt, hajam téptem a 12-14literektől, most 10alatt megáll a brutáldugózás. meg persze a padlógáz+fék használat se gyakori. M0,papás autóút meg 5.x 110tempomatnál.
faternak volt 1.4 TSI oktávja, neki 7 körül volt az átlaga, de az kombiné, anélkül sztem 6.5 összejöhetne vidéki város+autóút üzemben. szóval többet eszik az 1.4nél, de kb 1 literre saccolom a difit. A Ti 1.8TSItek meg kajak nem normális üzemben dolgozott/szenvedett, abból én semmit se vonnék le. nomeg az oktáv 1240 kg forgalmiban, a superb biztos olyan lehet, mitnha 5en ülnénk az oktávban, tetőig pakolva.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz K Norbi #131849 üzenetére
enyémben is pont ott a váltózár, enyém még szalonban került bele.
qru: ennyiért én is eladnám az oktávot 2x16aluszett, xenon,elegance, km kevesebb, és erősebb motor. viszont nincs érintő, és 5 hóval öregebb. egy éve meghirdettem, amikor magasan voltak az árak, de nem vettem komolyan a dolgot, nem törte eléggé magát senki, h elvinné.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
különösebben rugni se kell, mérés nélkül segítenek, ha necces.
parasztxenonos,eresztő lengéscsillapítós,magas COs autót fillér kérése nélkül átengedik. elég gyakran látom, hogy autó áll a soron, és nem az ő kipuffjában van a szonda, hanem kívül egy másikéban.Félre értés ne essék, amikor határon van egy autó, akkor én is igy tennék, a gondom inkább smokeandcharmos vakitóxenonos útról majd leesős télennyárigumis fosokkal van.
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #130804 üzenetére
jura ?F5?, saeco magic nyomába nem érhet. se műszakilag, se izre.
1db necces alkatrész van a QMben, egy műnyag mágnesszelep, de ezt ki szokták iktatni amikor beszarik.
az enyém volt vagy 20éves, amikor beszart, és kiiktatta a szerelő.nem azért linkeltem azt a videot, h de szép extrakciót láthatunk, hanem kb milyen gépről beszélünk. tele se engedi a szűrőt, sztem jó, ha 6grammból főzött.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #130793 üzenetére
léteznek full fém belsős automaták is. amig nagygépet nem vettünk, addig egy quickmill aquaviva 5000es gépünk volt. újonnan, 30éve 400e kategória volt, 40-50e között mennek használtan, rendberakva. 30éve gyártják, és még mindig alig változott belül. izre is jobb, mint a 2-300rugós automaták. video
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mentolka #130276 üzenetére
nincs általános egyetértés a kokszosodásban 1.8 2.0 esetén.
múltkor hajam égnek állt, amikor irja a nagytudású nepper, h 1.8TSIből nála volt kettő, ami ette az olajat, de a 2.0 meg nem.a környékemen egyik se eszi, viszont vigyáznak is rájuk. és kokszosodás se volt még egyiken se.
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #114020 üzenetére
anno irta, h a dió rohadt drága, ezért 140k.
haverom talált neki olcsó forrást, ár változatlan. persze lehet, h nem jó semmire az a forrás, de 140k tényleg drága.engem olyan szempontból meggyőzött, h azért dió, mert ellenőrizhető a művelet, de véglis az is ellenőrzés, ha utána a kocsi nem gyűjti a hibakódokat.
nekem azt tanácsolták, h addig ne csináljak semmit, emig nins hibakód, úgyhogy 100k-val még nem álltam sorba.
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz Morris #105331 üzenetére
pont ma vettem skodriba NGK platinásat. igen, hallottam olyat, h leesik a gyertya vége NGKnál, de nem lehet, h csak túl sokat futott gyertyáról van szó?
Valamint hamisították is őket akkoriban, amikor 12k körül voltak (CBRé pl ennyi volt,darabja )
Egyébként megnéztem milyen a gyertyája a skodrinak. hát enyhén kormos. és ez nem az utolsó 30kilóméteren teljesitett lukas intercooleres menet alatt került rá.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Ferdzsoo #105282 üzenetére
fölöslegesen sűrű olajcsere szerintem nem értelmezhető egy rövid utakra használt turbos autón. én pl 10enként cserélem, pedig talán 25 vagy 30ezer a hivatalos periódus. nem komoly tétel az esetleges problémák árához képest. és csak városon kivül használom.
beszélgettem egy jó audiszerelő haverommal a szívó oldali tisztitásról. Ő konkrétan azt javasolja, hogy amig nem dob égéskimaradásos hibát, addig fölösleges takarítani, maximum gyengébb a kocsi, de baj nem lehet belőle.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
no,megvan a hiba. anya elparkolta az intercoolert, és kiflibe hajtotta a klimaradiátort. intercooler lukas, azért fújt, és azért lett túldúsítva a keverék.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #105095 üzenetére
koxnak simán van esélye,98ekm és jellemzően nem üvegen megy. általában autóúton fix tempóval. És az egyik pillanatról másikra jön ki? Ezt hogy lehet kiszűrni? a dióhéjas emberhez kéne vinni, aki bele tud nézni bontás nélkül az égéstérbe?
Trafó számomra laikusnak a legesélyesebb, volt focusom trafóhibás, nagyon hasonlóan viselkedett. Az csinált ilyet, h rángatózott előre-hátra a blokk, és ugrált az alapjárat. Ismerősi körben ráadásul több VWnek volt már trafóhibája.
-
bajnokpityu
félisten
válasz bitpork #105070 üzenetére
nem is akartam magam megjavítani. nem is akartam vele bármit mérni. csak az volt az ötlet, hogy ha beteg, akkor most is beteg. de fogadásom van rá, hogy újra elő fog jönni, ahogy nem csak az utcában krúzolok.
anya amúgy azt mondja, hogy nem a csekkendzsin világitott, hanem az akkumlátor ikon. ez most nekem hihetetlen, de beültettem, és mutasson rá tesztnél is akkura mutatott.
-
bajnokpityu
félisten
Asszonyka alatt leállt a tsi. könnyen újraindult, majd újra leállt. hazahozta utána, de mondta, h gyengébb a kocsi, milyen már, hogy ötödikben nem jön fel a 10%os lejtőn. csóválom a fejem, de valami tényleg nem oké.
a motor egyenetlenül jár, erős susogó hang motor felől fordulaton (mintha kifújna pl a turbo)
alapjárat hidegen hullámzik. alapjárat körül nem érzem, hogygyengébb lenne, fordulaton nem próbáltam.Bluetooth ELM327 OBD 2 bedug, hibakód: P0172 System too rich. Kitöröltem, hogy tuti legyen, de nem irja be újra alapjárat közelében közlekedve.
-
bajnokpityu
félisten
ez jó lehet a skodámba?
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #104993 üzenetére
varta 56Ah vagy exide 55Ah normal (EXEC550) jobb választás?
Azt hittem gyárilag ilyen picike van benne, de a webáruházak a katalógus alapján csupa 55-60Ah akkut ajánlanak...[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
nálam 12.3V 1 nap állás után. gyújtást ráadom (ekkor xenon is indul) leesik 11V körülre, onnan tápászkodik fel. de még igy is beindul. Egyúttal kérdezem, milyen akkut vegyek 1.8tsibe? 45Va Varta van benne.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
régebben téma volt, hogy néha érdemes valami prémium benyát tankolni.
Régebben vpoert 95 névem ment, de most FuelSave meg Nitro + 95 van.melyikről van szó?
-
bajnokpityu
félisten
válasz Lacess #99552 üzenetére
nekem belkin töltőim vannak mindkét kocsiban, és soha egyiket se húztuk ki. skoda volt, hogy 3 hetet álltak így, és pöccre indult mindkettő. nekem is az votl a logikus, hogy ha jéghideg, akkor nem vesz fel áramot, 1 ledtől meg, ha lemerül, akkor az régen rossz.
hozzátenném, azért kihúznám következő 3 hetes állás előtt, de, amikor pár naponta legalább 1x be van indítva,akkor nem húzom ki.
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz bitpork #98436 üzenetére
nem sok köze van sztem a kettőnek egymáshoz.
egyikkel 10%al növeled a turbonyomást, és ebben még marad tartalék, másik esetben meg tartalék nélküli keresztmetszet 182%ban veszed igénybe.
innen jut eszembe, cimborám 400ezret futott 1.9PDTDIje beadta a kulcsot. gyárilag 110ló, mindenféle tuningokkal meg padon mért 230lóra hízlalták fel. kb 200ezret ment el tuninggal. Sharanban küzdött a kilókkal.
NAjó, lehetnem 230, mert régen beszéltünk róla, de tuti 200ló fölött votl.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Morris #98429 üzenetére
láttad már milyen hurka dróton megy a delej az izzóhoz? mocskosul ki szokott "könnyítve" lenni. Aztán nem csoda, ha haloványabb lesz a 100Wos,mint az 55Wos, mert a vezetéket melegíted az izzószál helyett.
szvsz semennyivel nem szabad nagyobb fogyasztásút tenni,mint a normális.
egyébként van egy xenonos autóm, és egy sima. a sima H4ből egy komolyabb izzó nagyon közel tud kerülni fényerőben a xenonhoz. De nem wattokkal kell operálni, hanem emelt fényerejű, és hamarabb kiégőt kell választani.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
elvileg pont a rossz évjáratban vagyok (2008 végi a kocsi, tehát gondolom ebben az évben gyártották a blokkot is) és semmilyen olajfogyit nem vettem soha észre. És ebben volt olyan is, hogy pl a hivatalos szervizbe vittem először a kocsit, ahol garantáltan "elfelejtettek" olajat cserélni. Csak kifizettem, szűrővel együtt. Tehát volt már 25ezres ciklusom is, és ugyanúgy maxon maradt.
Lassan az összes blokkjukról kiderül valami katasztrofális, az azért már picit sok. volt már 2.0PD, 2.5TDI, TSI,stb...
Ehhez képest 400ezreket mentek el haverok a problémásnak mondott blokkokkal, és semmi hibájuk nincs. ÉS óra szerint 400e, simán lehet még több is.
Mágus2: szted dióhéjtakaritásra elvigyem, ha amúgy problémamentes vagyok a 94ezret futott TSImmel?
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #97145 üzenetére
Semelyik. szimplán nem akar menni. 1500körül lenne már ereje, de ezt meg nem tartom egészségesnek, túl erős kis fordulaton, benyához képest. itt már van turbonyomás, 1800nál meg pláne. Ezt kerülöm. Inkább visszaváltok kettőt, hogy 2500fölött gyorsítsak, azt meg elváltom általában 5500on, mert ugyanúgy megy a köv sebességi fokozatban.
Állandó sebességet tartani gondolom oké 2000alatt, de gyorsítani mindenképp visszaváltok.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #97140 üzenetére
focus, buzukim mindig a két végletet kapta. mindkettő elment 150ezreket alattam, és kutya bajuk nem volt a motorjuknak. az 1.8TSIről még nincs túl sok tapasztalat, kb 40ezret mentem vele, de egyelőre nincs gond. 2ezres fordulat alatt nem gyorsítok, érezni, hogy nem szereti.
-
bajnokpityu
félisten
nem értem én. ha meghajtod az a baj, ha araszolsz az a baj...
-
bajnokpityu
félisten
pláne, h mostanában inkább arról szólnak a figyelmeztetések, hogy nem szabad 2000nél elváltani, mert kormos lesz a turbó.
Mai autókázás után nekem is megfogalmazódott, hogy ahogy elkezdeném megfelelően használni a tsi-t, máris illegális tartományban lennék. gyakorlatilag mindig. anno ezért adtam el a motort. másról nem szólt egy idő utána a gurulás, hogy a radart kerestem bezzeg a régi szép időkben, amikor alig volt fotózás az utakon, és még villogtak is.
-
-
bajnokpityu
félisten
Tök véletlenül nem tudjátok mennyi olaj megy ebbe a motorba?
-
bajnokpityu
félisten
Tudom, már többször téma volt, de hátha van újabb infó.
1.8TFSI be ez az olaj mennyire ajánlott? 10ezret kéne kibirjon.Taat: T10es izzó kellhez a helyzetjelzőbe is? Xenontól nagyon elüt a normál izzó szine.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz szőröscica #95449 üzenetére
óó, bocsánat.
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #94898 üzenetére
Nem én állítottam, az amúgy szvsz jól dolgozó szerelő.
Aamikor besokalltam főfékhenger, 4x fékfolyadék-csere után, és alánéztem az autónak, szörnyedtem el, hogy milyen állapotú a tárcsa. Kapott még a betét egy pár napos esélyt, hogy hátha, majd tárcsa. Ez volt a történet.
Egy hétig vezetem egy 1.4es Rönó Scálát 3sebességes autómatával, picikét felüdülés volt a skodriba újra beülni. Pedig a köv autóm autómata lesz, már biztos vagyok benne. és Honda.
inkább használnám egy megfelelő országban.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
köszönöm szépen mindkettőtöknek.
Mágus, nem tom mi lenne velünk Nélküled.
A fékem meggyógyult. Tárcsa-csere megoldotta a problémát, pedig még teljesen össze se kopott. Még sikamlós a tárcsa, és még a megmunkálási hullámok is néhol kitapinthatóak, de valami ilyesminek gondolok egy üzemi féket. -
bajnokpityu
félisten
Bicskakulcsba 2032es gombelem való, ugye?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest