Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Turbó harc megvívva (reggel 9 óra körül adtam le, 12 után egy kicsivel már ott voltunk érte).
előtte (teljes alakos elmaradt) - utána
Lapátok jók, lógás nincs, magas fordulaton volt határérték feletti rezonancia, az ki lett centírozva. Szépen "karban tartott" turbó. A középrész cseréje még csak szóba sem került. GEO kitakarítva, beállítva. Holnap még átnézik a gépet, kap új olajat (ilyen rövid időn belül még semmin nem volt ledobva - motoron sem) és jöhet is a teszt . Remélem nem fogok csalódni a teljesítményben sem. Ha minden faxa lesz, akkor le a kalappal előttük.Read only...
-
varsam
őstag
válasz viperabácsi #66793 üzenetére
2.6 benya, na az már valami, végre egy autó Csinos darab
-
bitpork
nagyúr
válasz viperabácsi #66793 üzenetére
Helyes.
Bármi nyűgöd van várunk szeretettel. Meg a szokásos audi fikázással
Május 24.-én jössz talira?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
freaghill
őstag
válasz viperabácsi #66793 üzenetére
Szép darab!
Tessék többet ide feljárni!Csak nekem tűnik nagyon peresnek a gumi?
[ Szerkesztve ]
-
viperabácsi
addikt
Üdv
bitpork unszolására benéztem ide.Képek nem nagyon vannak a kocsiról , de ez a videó megnézhető róla.[link]
A gépről azt lehet elmondani , hogy Ö egy a4 B5 quattro 2.6 literes benzines motorral.
[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
Z0mbi
senior tag
válasz Kiskokó #66783 üzenetére
no hat nem akarom elkiabalni... holnap megyek megtekinteni egy jatekost amit felretesznek es kitakaritanak nekem.
2010 3.0TDI, 136000km garantalt, full szervizkony audiban vezetve, egy ev teljes koru gari, friss muszaki, duppla napfenyteto, bezs bor belso sline kormany, sline belso cuccok persze csak az ulesek nem azok azt nagyon akartam de mindent nem lehet ennyiert.
ugyhogy ha jol zenel akkor holnap mar nem kell tovabb orlodnom a 320d, 2.0TFSI es egyebek kozott. Hanem allitok egy oltart a CR TDI nek egyet a VGT nek, egyet az EGR nek es minden nap egy miatyank mindegyikhez.kozotte meg juhuuuuu
-
MunezXBK
nagyúr
XD hiànyt látok.
-
AMD Power
titán
Ellenfelet állít a Volkswagen a Mercedes-Benz CLA-nak
Nagyon szép ez az autó.
-
Kiskokó
veterán
Hát figyelj szerintem a BMW 2.0 TDI -re is lehet költeni annyit amit a 3.0tdi-re
Főleg ha már viszonylag fiatal autóban gondolkozol. Azokban modernebb is a 3.0 ami már 245Le. és sokkal jobban fogyaszt!
Amig a zenyém városban 10et simán megeszi (2006-os) addig ezek a 2012-13-asok már városban is simán eljár 8-9-el pályán meg nevetséges 6-7 liter egy 245Le- szörnytől.De hát persze minden tönkre mehet.
De pl a Tiptronic fikarcnyit se rosszabb mint az S-tronic.. sőt.. a Tiptronic (főleg a régebbiek) az egyik legtartósabb és ahhoz képest hogy automata a legolcsóbban javítható váltó fajta.
Arról nem is beszélve, hogy milyen preciz... Automata váltót csak a németek tudnak csinálni...
Bár a mi Hyundai H1-ünk (amiből 1000ből 1 darab is csoda hogy automata de ami nekünk van az)
Precízebb a váltó benne mint egy 10 millió ft-os vadi új chevrolet - vagy toyotaban...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Z0mbi
senior tag
válasz Kiskokó #66769 üzenetére
ha tudnad hogy az elso amit kiprobaltam az egy 3.0tdi volt quattro. parom szinte sikitott az anyoson, pedig nem mentunk nagyot. de attol nagyon fazom mert mindenki remisztget hogy ingem gatyam ramegy majd.
A masik bajom azzal hogy abban az az automata van amit nem dicsernek agyon. es hat 150000 szaladt. (persze minden szervize az audiban volt 150000 nel az utcso) -
Kiskokó
veterán
A B&O hifi nem éri meg az árát (persze ezt te már nem fizeted meg annyira mint aki újonan vette a kocsit
De hiddel a BOSE hifi bőven elég.
Én a 2.0 TDI -t ha audi ha BMW olyan távlatokban messziről elkerül, hogy csak na. Ráadásul még a hangjuk is gusztustalan szerintem.
Külsőre mindkettőből van szép belsőre az audi jobban adja.
Viszont a 2.0 TFSI- és a Dizelt összehasonlitani kb értelmetlen.
Keress A4-ből 3.0 TDI-t erőben is bika és annyit se eszik mint a 2.0 TFSI| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bitpork
nagyúr
Megnéztem egy TC adást....hogy valaki mondaná meg végre Vályinak hogy MEG KELLENE TANULNI MAGYARUL, mert olyan iszonyat idegesítő, hogy az adás felét hang nélkül bírtam csak lenyomni
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Z0mbi
senior tag
válasz bitpork #66761 üzenetére
a budos nagy igazsag hogy sokkal szebb a kombi A4 B8 ban mint a e91 bombos. ez nem kerdes.
de ez utobbi majd fele akkora etvagyu.arrol nem is beszelve hogy a vilag ezen reszen csak S tronic al adjak (40 hirdetesbol 2 manualis)
fazok a dsg tol meg akkor is ha az a 'kevesbe' szar (mint a Tripperes vagy a Multis)pedig most pont van egy feherben. (az a szivem csucske) egy baja van hogy nem BO hifis (persze ugy is fel lehet fogni hogy egyel kevesebb ok hogy Magyarorszagon ellopjak )
-
Ace owner
addikt
Azért nem mindegyGalaxy Fold 4
-
Z0mbi
senior tag
Yo mindenki,
van itt valakinek A4 2.0 TFSI je? (lehetoleg 2010 kornyekerol talan quattro ja)
kivancsi lennek hogy egy vezetni tudni tudo ember laba alatt ez mennyit fogyaszt (benzinbol, mert olajbol tudom mennyit fogyaszt )Hatter:
e91 320d 2010 es a fent emlitett kozott agonizalok hogy melyiket vegyem. Fosok a dizeltol de a 320d ket az egekbe magasztaljak. A 2.0tfsi meg kulturalt benzin szerintem es az A4 hez ugyereztem eleg.Uzembentartasi koltseget probalom beloni ezert erdekel.
koszi -
Bling95
őstag
Nem az en napom... Sulinal allok ki parkolobol, volt egy terd magassagnal alacsonyabb oszlop ( mar kidontve) termeszetesen semelyik tukorbol nem latszott. Mondjuk egesz jol megusztem mert kb 1 centis koron huztam csak igy meg a rendszam alatt, kb kosznak nez ki. De ezert eleg idegesito
Mellettem ismerosomnegy szot mondott : tolatoradar. Mondom kossz
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
degec
senior tag
na mondtam én hogy a 3. generációs euro 6 os duplabefecskendezős TSI az isten.. !! FALME ON !
tessék van ebbe tarcsi bőven. 220 lovas gtiben ez a motor takaréklángon ég..
ehun: [link] -
Bling95
őstag
Reggel nemindult az auto ... Van valakinek valami otlete hogy mitol lehet? teljesen olyan mintha ahogy beindulna visszaforditanam a kulcsot. Tehat nem teker es nemindul hanem ahkgy elindulna leall.. Ezt eljatszotta kb 4x azota megint poccre megy minden.
Viszont par napja felfigyeltem hogy melegen elofordul hogy ugral az alapjarat, eleg ritkan csinalja, de volt ilyen is. Esetleg koze lehet a dologhoz.
Golf 4 1.6 16v
-
Dr.Zoo
őstag
Sziasztok!
Ma a paszullyal jöttem gályázni, és sz@rt új meglepit a nyuszi...
Nem megy a fűtésem. Mágussal pár hónapja kiveséztük, hogy valamelyik állító motorom döglődik belül, Climatronic-os a jószág..
2002 -es 1,9 PD AWX motor.
Lehet hogy végképp kifingott az állító motorok közül pár? Minden átmenet nélkül tűnt el a fűtésem, nem az hogy gyengült, olyan már volt az előző B5-ös passzátnál, ott ki kellett venni a radiátort, és kisavazni. (u.a. sz@r maradt...)"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
azért itt is 3000-től kezdődik az ereszd el a hajam
és tart 5400-ig kb
az om-et meg bármilyen hasonló bengást simán elforgatod 7000-ig mert van értelme, és azért alul is van valami, mert a sok henger meg a ccm miatt nem szorul annyira a turbora mint a kevés hengeres kis ccm-es társaik ez a legnagyobb baj ezekkel a 4 hengeres KW daraálókkal (mint ami nekem is van term ), ott van kraft ahol a turbo térkép optimális, alatta felette szar, minél kisebb a motor annál szarabb turbot illeszteni hozzá, már ha nagy teljesítmény akarunk, lehet játszani a VG-vel vagy a lapát szögellésel, lapátszámmal csapágyazással, de fizika ott is működni fog, om-re meg azé nem véletlen akasztanak kompresszort, még egy ilyen 4 hengeres tennél hát
a másik meg hogy hiába fújod agyon főleg lent, csak szét hullik....teljesítményhez és motor paraméterekhez képest tényleg nagyon szép görbe, de semmi köze egy "nagy" motorohoz.
sokat mászkálok azonos kasznis 4 meg 6 hengeres audikkal nem véletlen a 6-osokat választanám, pedig a papír lovak szerint közel azt tudja a 4 hengeres vagy erősebb!
de arra hogy szét reszelj valamit bármi jó, a 3 hengeres GTti is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #66722 üzenetére
OM606-al egyetlen komoly probléma van. Olyan mint a benzines turbók. 3500-3600rpm alatt semmi de szó szerint felette meg mindenféle átmenet nélkül szétszaladnak a lovak. Ésszel kell vele bánni egy ~400lovas rwd OM-nek nem nagyon ajánlott 180 de inkább 200 alatt padlót nyomni mert simán eltekeri a kereket. Ezzel szemben az 1.9 alul is él és sokkal robbanékonyabb, használhatóbb. Mire az OM elindul a kis PD-vel már visszafelé jön az ember. FB DT csoportban az imént rakott be füsti egy képet. 1.9PD 312ló kifejezetten szép görbével. [link]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #66718 üzenetére
azért van a két alátét(hátul is van egy) hogy az tartsa az ic-t és ne maga a csavar, de majd elköszörülöm ott a csavaról a menetet és húzok rá gumi csövet, de ha van esetleg jobb ötlet akkor szívesen fogadom!
1,2 HTP-től jött a ichlet
meg szvsz annyira egybe van a hűtővel hogy külön a csavaron nem nagyon tud mozogni.
aphra2: akkor a kedves kuncsaftnak üzenem hogy fogalma sincs akkor milyen az usa g2 csomi ajtaja, nem nem olyan amivel szivatt hogy csináld meg neki.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
aphra2
senior tag
válasz focvis #66691 üzenetére
Nem kell mindenképp szerszám , 2 torx csavar ki , aztán a hagyományos feszegetős, "letépős" módszerrel lejön , egyébként se értem a szerszám lényegét , mert legelőször nem tudod berakni , csak akkor ha már kellőképp elfeszegetted a müanyagot, akkor meg már sima hosszú csavarhúzóval is lehet segíteni a patentoknak.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Balupapa
senior tag
golf4-bora-@5x100asok!!:
16os gyari ultramegabrutal ritka felni! 2 részes ronal!
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #66712 üzenetére
hétvégén állítólag kész lesz a villany nagy része
Balupapa:motorkodós, bár a PD csattogásával nem tudom még mi lesz
jaja a motortéri köteg, ami lecsupaszítva kb annyi mint egy G2 teljes kábelezése
mondtam hogy utálom ezeket a szarokat![ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Persze, hogy jól fog - városi normál tempón kb. Aztán hamar elfárad.
Mági: anno 316i - hátul dob, első meg teli tárcsa (méretét passzolom, talán 280-as környéke). Nagyon harapós volt, jól fogott - kb 100 km/h-ig. Felette elfogyott, mint a fene. Egyszer 180-ról akartam lassulni, kb 100-ig sikerült is, aztán már csak a menetszél lassította, úgy "estem be" a faluba (éjjel).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
nagyúr
válasz Mágus2 #66679 üzenetére
Mekkora a legkisebb kereked? Ha 16 akkor mehet a 312 is, én ha váltanék csakis arra. [288 vs 312]
Amúgy neked csak a nyeregtartót meg a nyerget kéne lecserélni nem?
!Overdose!: Ebben igazad van, enyémből is csak ennyi látszik hátul. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Kiskokó
veterán
válasz KaiotEch #66696 üzenetére
Ez tényleg B7
Pedig rémlik egy kép amit linkelted a hátsó krómcsikot a csomagtérajtón és tökre B6 rémlett..
előtte nem volt az ?
Valahonnan rémlik egy hasonló színű (kicsit világosabb) B6 sedan... félkeresztből voltak fényképezve.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest