- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz AndrewTdi #39601 üzenetére
Olaj téma: ahány ház, annyi szokás, márka tekintetében meg egyéni meggyőződés, ki mit használ.
A kellő előírásokat, normákat teljesítse, az a legfontosabb.
Ace owner: a féktárcsa mérete elég sejtető.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz AndrewTdi #39660 üzenetére
Kezdetben volt Mobil 1 - talán pont ESP formula - benne - márkaszerviz tette még bele, a "kötelező" szervizkor. Azt követően, csak castrol edge sportot kapott, egyikkel sem volt bajom. Nemrég volt csere, s még pont kaptam a régi, nem FST-t, úgyhogy a mostani divatos FST-ről nem nagyon van tapasztalatom.
Mástól meg pont a Mobil-1-re hallottam negatívumot, hangosság terén. Aztán a fene tudja, mi a jó....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
válasz AndrewTdi #39658 üzenetére
legjobban akkor jársz ha veszel valamit és kipróbálod
teljesítse az előírásokat aztán meglátod, hogy válik be, tönkretenni egyik se fogja a motort, ha esetleg úgy hallod hangosabb tőle akkor köv. cserekor mást raksz bele, ha meg találsz valamit ami beválik akkor maradsz annál, nincs két egyforma motor viszont az olajak teljesítőképessége túl lett már kicsit misztifikálva főleg hogy a legtöbbször azért nem versenymotorokról beszélünk és a megfelelő olajcsereperióduson van inkább a hangsúly -
kk831228
addikt
válasz AndrewTdi #39830 üzenetére
Nekem volt pd elem problem mondjuk nem siemens de mindegy ebből a szempontból. Nekem se írt ki semmit csak nem ment egy két henger. amikor leállítottam utána már nem indult be többet.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tomcsi23
veterán
válasz AndrewTdi #39846 üzenetére
Elöbb még PoBu volt.
Na, velük vigyázni amúgy, mert az azonnali kicserélésről más fogalmuk van, mint úgy az embereknek általában. Gyak. reggel leteszed a kocsit, este már viheted is, majd valahogy napközben elbohóckodnak vele. Közben mit csinálsz, nem érdekli őket.
Legalábbis nekem ilyen programot vázoltak, mikor trafócserére jelentkeztem....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz AndrewTdi #39848 üzenetére
Nem azt mondom, hogy ne csináltasd meg gariba, hanem, hogy kicsit érdekesen állnak a dologhoz. Szvsz PoPe-tel jobban jársz, ott fél óra alatt végeztem.
Ha lebeszéled velük (akármelyikkel), hogy mi a menet, akkor okés, csak ez az "azonnali csere" a PoBu-nál egész napos programot jelent(ett volna)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AndrewTdi #39851 üzenetére
HA az elem zárlatos, akkor nem lehet beindítani a kocsit és a diag valami olyasmit ír, hogy a befecskendezők vezetéke zárlatos. Ilyenkor egyenként ki kell kötni a befecskendezők kábeleit, melyiknél elindul 3 hengerrel az a zárlatos.
Ha nem indul, lehet a tápszivattyű hibája is, meg még sok minden más...
-
VR6-Fan
veterán
válasz AndrewTdi #39893 üzenetére
én megtudtam csúsztatni. pont egy ilyen végig váltogatásnál szinte álló helyzetbe 3.-ba már a kuplung csúszott meg
hringen is a ~2:30-as kör végére már volt szaga, igaz ott aztán végképp nem volt finoman kezelve.tdi-nél /erős turbosnál/ más, ott nem túl kifizetődő, szinte kuplung nélkül váltogatni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
őstag
válasz AndrewTdi #39895 üzenetére
Nagy felület esetleg polar szűrő, főleg ha tükröződik a műszerfalad és szerintem ne fekete/szürke lencsével hanem pirosas, sárgás a "jobb", hogy kontrasztosabbak legyenek a dolgok.
mod: először nem láttam a linket, nagyjából jónak tűnnek, fel kell őket próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Gitáros topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fizika topic
- Milyen switch-et vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban