Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kecsotam
tag
Én is írtam a telenornak. Ugyanúgy telenoros vagyok, de 70-es számmal. napok óta nem tudok belépni, mert nem kapok SMS-t....
Én eddig a 36209000865-ös számról kaptam az SMS-eket, de leírtam nekik is.Remélem reagálnak valamit.
-
Beni2360
félisten
Az ingyen SMS sem megy ki a számhordozott telefonra. Van egy oldal ahol már vagy 5ezer sms küldési lehetőségem van de számhordozottra nem érkezik meg.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz storm4 #38693 üzenetére
Köszi hogy írtál, más is megerősítette hogy működik.
Akkor az lehet hogy a számhordozás miatt van valahol probléma, de a logikája nem világos, mert az sms-ek fogadás az bármely számról lehetséges, így ha 70 kezdetű Telenoros számra a 20-as sms-nek mennie kéne.
Viszont neked +47-ről ment, ami norvég számnak felel meg és jó is lenne, mert a Telenor ugye eredetileg norvég.
Aki nem kap sms-t azoknál külföldi hívások nincsenek tiltva? Vagy a Telenor nem veszett össze a norvégokkal? Vgay valamit téynleg elbaltáztak a számhordozásos ügyfeleknél.A DIGI-s +44 meg Anglia lenne és az is működik.
[ Szerkesztve ]
-
vegyszer
addikt
Mindkét szám el lett mentve.
De hogy hol kell(ett volna még időben) beállítani, hogy oda is lehessen kérni SMS-t, na az beállítási pont nem lett meg.Én 27-én tudtam utoljára belépni. Mikor jelentkezett a Telenornál hiba? Illetve egyszerre jött a Telekom/Vodafone oldalán is elő a nem jön meg az SMS hiba?
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
vegyszer
addikt
Negatív
Kizárólag az elsődlegesen megadott számot lehet kiválasztani. Olyan Windowsosan. Egy közül válassz egyet rádió gombbal, de segítség gyanánt ki is van előre választva.
Pedig direkt beregelten az 50-es számom is.
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #38688 üzenetére
Neki írtam a választ, mert ő kettőt adott hozzá. Nem általános válasz volt.
Az egykéknél ha a Telenor képtelen javítani akkor muszáj lesz kikapcsoltatni.
Viszont olyan Telenoros jelentkezhetne aki nem szám-hordozott, eredeti 20-as, hogy be tud-e lépni.
Ma nem volt lesz időm de holnap írok a PayPal-nak is csak ellenőrizzék már le ők is, de ha +44-et más megkapja és a 70-es Vodások is be tudnak lépni akkor nem tudom hogy miért náluk lenne hiba.[ Szerkesztve ]
-
vegyszer
addikt
Hülyén hangzik az a kérdés, hogy lehet-e SMS számot cserélni belépés nélkül?
Mert a 70-es és az 50-es számom is el van mentve a PayPal fiókhoz, de az alapértelmezett a 70-es (ami valójában telenoros).Mert nem szeretek anélkül vásárolni, hogy a PayPal védelmét elvezném. De a hétvégén muszáj volt (Google saját fizetési rendszerére voltam kénytelen támaszkodni, de nem tudom, hogy ott van-e valami védelem).
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
válasz Blackhole13 #38683 üzenetére
Miért ne tudná? A szerződés alapján végrehajtást is kérhet, megterhelheti a bankszámláját hiszen az az információ a rendelkezésükre áll, átadhatja követelés behajtónak. Meg van ere a megfelelő eljárási módjuk.
-
Blackhole13
senior tag
Udv,
Sikerult belefutni egy atveresbe, de ragaszkodtam a paypal buyers protection-hoz, ebbe az elado valamiert belement. Vissza is kaptam a penzemet, ezzel nincs is problema. Viszont felmerult, hogy az eladotol a paypal nem tudja behajtani az atveres osszeget vagy miert erte meg neki igy kuldeni az arut? -
veterán
Valaki ért már el valami áttörést a kétlépcsős sms-el kapcsolatban?
-
vegyszer
addikt
Nekem a Telenorra erről a számról jön a PayPal SMS: +36209000865
De a SamsungCloudPrint, a MIUI hitelesítés, a Flipcart, az Amazon, és a Google hitelesítés is erről a számról jött.Sőt, még a Cetelem is erről a számról küldött ajánlatot.
Akkor ezek is kuka?
Csekkolom is sorba őket"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
Köszi, de Telenor gond van és mivel ők nem tudnak belépni írni akartam hogy milyen körzetszámra nézzék már meg a PayPal-nál hogy elküldik-e az sms-eket, mert a szolgáltató csak tagad. Ahhoz viszont tudnom kell hogy miről jött eddig.
INGJOKE
Ha +44 volt és mint DIGImobilos megkapom akkor a PayPal küldi náluk oké.
Ha letiltotta rendszerük a fogadását, akkor természetesen nem fogja fogadni és nem is fogják megtalálni de a napló fájlokban látniuk kellene, azt kell megnézniük a műszakiaknak. És nem pár perc nekik is.
Nem kell nagy IQ annak megértéséhez hogy ami nem jön át a "szűrőn" azt nem fogja megtalálni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Aki Telekom (30-as) számot ad meg annak egy +30-as előjelűről jön, aki DIGI mobil az +44-es, mert az 50-es nincs a rendszerbe (még), a többit csak saccolom Vodafonenak +70, Telenor +20.
SMS szerverről jön nem igazi "magyar szám" de így lenne beállítva elméletileg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Meg tudná írni valamelyikőtök hogy milyen számról érkezett eddig a PayPal sms?
INGJOKE azt is megerősítették hogy nincsenek blokkolva az Internetes sms-ek? Mondjuk csak véletlenül. -
veterán
Felhívtam őket megint. Elmondtam először mit szeretnék "véletlen" pont megszakad a vonal. Hívtam őket másodszor elmagyaráztam megint (spoiler nyilván a PayPal a hibás) végig mentünk mindenen mondta hogy megkérdezi a technikaiakat és várjak addig vártam és persze kiderült náluk minden szuper és azon a napon mikor vásároltam és azokon a napokon mikor nem jött meg az sms, nem látnak semmit.
Hogy lehet beszélni egy technikai emberrel a telenornál, ha csak az ügyintéző felír pár kulcsszót és azt adja át a technikusnak? -
veterán
Sim csere megvolt... sms sehol ugyan úgy.
-
Topikgazda
válasz vegyszer #38666 üzenetére
Lényegében igen. Tényleg csak annyi kellene hogy az adott számra rákeresnek az érkező sms-eknél.
A Telekomnál a szám ugyanaz, a 305555526, a DIGI mobilnál viszont minden alkalommal más számról jön csak a körzet hívó azonos a +44. Azt nem tudom hogy Telenor szám állandó vagy változó, de az biztos hogy nem mobilokról jön.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vegyszer #38666 üzenetére
Ezeket nézette át velem is a csaj, hogy nincs-e a telefonon erre beállítva blockolás. Mondtam neki, hogy nincs ilyen beállítva, de meg is nézem a kedvéért. Még jó hogy közelben volt a jabra füles betettem és közben csinálhattunk bármit.
Azt megköszönnénk már én is keresem a kapcsolatot az ismerősök között a telenorral.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz torma1981 #38661 üzenetére
Írtam, hogy nem hajlandók tudomásul venni, a másik két cég is elsőként mindig tagadta, aztán a műszakiak csak megtalálják a blokkolást. Arról sem tud az embered hogy nem mobilszolgáltatótól érkező sms-ek esetén máshogy működik a dolog.
Azt válaszolná a PayPal hogy náluk nincs gond, hiszen a szerverük küldi az sms-eket a Telekomra, a Vodafone-ra, a DIGI mobilra és azok meg is kapják. Ugyanúgy elküldi a Telenor számra is, azt is meg tudják erősíteni. Nem a küldés a gond, hanem a nem fogadása.
De hidd már el hogy ezeket a köröket már többször lefutottuk, nem kitaláltam amit írtam a hibáról.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz torma1981 #38661 üzenetére
Én is tettem bejelentést amit fel is vett a csaj, mondta hogy majd hívnak a technikusok, de csak ő hívott vissza pár óra múlva, hogy nem találta semmit. Tegyem át másik telefonba a kártyát, vagy kérjek új sim-et ha nem jó. Ma még majd kérek új sim-et az úgyse árt. Aztán ha ezután sem jön meg az sms akkor a boltba is teszek bejelentést, majd a 1220-on is.
-
torma1981
veterán
Felhivtam a telenort ők nem tudnak a hibáról. Nem tudnak, hogy lett volna több bejelentés a hibára.
Mondták, hogy frissítik a telefonszámot a rendszerben. Így elég nehéz intézni bármit is. -
Topikgazda
válasz korpas15 #38655 üzenetére
Nem is volt kártya soha? Mert akkor ennek nincs értelme: A legutóbbi számlakivonat feltöltésével erősítse meg a számlájához társított betéti vagy hitelkártyát.
Ha kártyát kell hozzáadni akkor azt írják és majd később kérhetik ezt amit most írtál.
A jelszót már módosítottad? -
Topikgazda
válasz khron78 #38654 üzenetére
Magyar fiók esetén mindig forintra konvertálja automatikusan, mert forintban vezetett számláról utalnak forintos bankszámlára. Sosem volt olyan opció hogy deviza menjen ki. Itt most nem értve azt hogy valakinek van igazi (nem virtuális) USA bankszámlája és arra $-t ki lehet utaltatni.
-
korpas15
tag
A vitarendezési központba azt írja hogy jelszót kell módosítani és kártyát megerősíteni, de ha rálépek a kártya megerősítésére akkor feljön hogy "A legutóbbi számlakivonat feltöltésével erősítse meg a számlájához társított betéti vagy hitelkártyát." De nincs is hozzátársítva semmi.
-
khron78
őstag
Szeretném visszautalni a pénzt a bankszámlámra. A Paypal automatikusan vált forintra ilyenkor? Régebben, mintha devizában is lehetett volna küldeni a bank felé az összeget. Már nincs ilyen opció?
-
-
korpas15
tag
Sziasztok! Ha a PayPal fiókomat ideiglenesen korlátozták, akkor csak a kártyám hozzáadásával tudom feloldani? Vagy van más módja is?
-
vegyszer
addikt
Digi SMS megjön. Telenor nem...
Érdekes."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
válasz BornToBePuli #38648 üzenetére
Nálam nincs gond a PayPal oldalával.
Ha böngészőben próbálod akkor a védelmi résznél lehet gond. Sütik ne legyenek tiltva, a harmadik fél sütik sem, ne legyen inkognitó mód, reklámblokkoló, VPN. Töröld a PayPal sütiket és a gyorsítótárat. Majd egy újraindítás után próbálj belépni.
Ha mobil app-ról van szó akkor ott egy app adat törlés és esetleg újratelepítés, illetve a böngésző helyett itt próbálj belépni.[ Szerkesztve ]
-
BornToBePuli
aktív tag
Üdv!
Lenne valami probléma a Paypal oldalával.
Napok óta ezt csinálja:
Belépek, elküldteme az sms kódot, megérkezik, majd megadom a kódot a megfelelő rovatban. Erre nem léptet be, hanem újra kell belépnem. Hibaüzenet: "We're sorry, we can't log you in. Contact customer support for more help, or try logging in again."
Ez már pár nappal ezelőtt is így ment.
Read only felhasználó
-
Topikgazda
válasz vegyszer #38646 üzenetére
Eddig az az információ futott be, hogy egyszerűen nem hiszik el hogy ami előfordult a Telekomnál, a Vodafone-nál az náluk is lehetséges. Probléma az hogy nem elhinni kell, hanem leellenőrizni. Amikor konkrétan meg van adva hogy mit nézzenek még akkor sem teszik. Biztos hétvége miatt nem dolgoznak. Ezzel nem lehet mit kezdeni. Újból fel kell vetetni hibára.
Azt tudjuk bizonyítani hogy nem a Paypal-nál van hiba hiszen 3 szolgáltató esetén működik.[ Szerkesztve ]
-
Trihorn
tag
Jelentem...ismételten működik a Vodafone-nál a kétlépcsős azonositás, rendben megkaptam az imént az ellenőrző sms-t.
-
neophyte79
tag
Közben kiderült, hogy működik az IPN, viszont a webáruház felületen látszott a fizetés a wooCommerce-ben, de ID nélkül. A Paypal-ban nem volt semmi nyoma (mert ID sem), a wooCommerce érzékelte fizetettnek. Úgyhogy megoldva, a vevő is igazolta, hogy nem ment át a pénz, tőle nem vonta le.
Köszönöm a segítséget.
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #38642 üzenetére
Ha senkitől sem kapod akkor beállítási probléma lenne. De nem használ az informatikai rendszered VPN-t, titkosítást, blokkolást a PayPal irányára? A webshopod PayPal kliense és a kiszolgálója az rendben működik?
Van tranzakció azonosítója a vásárlásnak, azt megadva az Üzenet központ megfelelő témájánál adnak útmutatást. A vevőd azt mit is írt hogy miről ment a pénz? PayPal egyenleg vagy valami más?
Neked akkor kell teljesíteni ha megkapod a pénzt, még akkor is ha valami technikai hiba merült fel.
De szoktak küldeni ilyesmit:Please check your server that handles PayPal Instant Payment Notifications (IPN). IPNs sent to the following URL(s) are failing:
https://www.yourwebsite.sg/wc-api/WC_Gateway_PPEC/
If you do not recognize this URL, you may be using a service provider that is using IPN on your behalf. Please contact your service provider with the above information. If this problem continues, IPNs may be disabled for your account.[ Szerkesztve ]
-
neophyte79
tag
A probléma a következő, kérnék egy kis segítséget, hátha menni fog. Az IPN visszaigazolás nem akar működni, és a nekem utalt pénz nem érkezett meg. A webáruházban látom a teljesítést. Tud ebben valaki érdemlegeset mondani, főként az IPN beállítás lenne fontos. Érdemes írni az ügyfélszolgálatnak a meg nem érkezett pénz miatt?
-
vegyszer
addikt
válasz INGJOKE #38622 üzenetére
Érdekes, nekem is telenoros az a szám, ami nem kapja meg a belépési SMS-eket.
Jó ezt látni, hogy nem egyedi eset.
Bár megoldás még mindig nincs. De legalább nem izgulok, hogy énb@sztambabráltam el valamit."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #38638 üzenetére
2 mp, de lehet hogy csak 5 perc múlva frissül a fiókodban. Pont azért találták ki a bankkártyát hogy a banki utalás lassúság ki legyen küszöbölve. Fizetsz azonnal, de a bank majd később utal, de a PayPal is azonnalira könyveli.
-
neophyte79
tag
Sziasztok. Rövid kérdés, egyelőre csak Paypal rendszeren keresztül tudnak nálam fizetni a vásárlók. A Paypal utalás átmegy azonnal, de a sima bankkártyánál mennyi az idő, amíg látom a Paypal egyenlegen? Ha jól sejtem, akkor ez több nap is lehet? Elméleti szinten érdekel a dolog.
Köszönöm a választ. -
Topikgazda
válasz vegyszer #38636 üzenetére
Mobilszolgáltató? Mert Telekom az oké és Digimobil az oké
A Telenorral volt mostanában gond, írtunk róla. (#38622)-tól visszafelé
Ilyenkor nincs értelme jelszócserét kérni, hiszen azt is sms fogod megerősíteni. Ha nem jön a belépési 5 percen belül akkor az sem fog megérkezni, csak megkavarod a rendszert és bonyolultabb lesz belépned.[ Szerkesztve ]
-
vegyszer
addikt
Sziasztok!
Régebben volt ilyen problémám, és most megint előjött: a hitelesítő SMS nem jön meg. Hiába kérem szépen, csúnyán, semmi.. Jelszó csere volt. De az SMS akkor se ér utol.
Másnak van ilyen gondja?
Mit lehet tenni?Köszönöm a tippeket!
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
válasz gombosalex #38633 üzenetére
Nem tolsz ki, hiszen ő az aki nem megfelelően értelmezte a felhasználói szerződést. Az a gond, hogy adott esetben mindkét érintett szankciót kaphat.
-
Topikgazda
válasz gombosalex #38631 üzenetére
Valószínű, mert a szolgáltatónak is üzleti számla kellene, ha üzleti tevékenységként végzi ezt a szolgáltatást.
-
gombosalex
csendes tag
köszi a választ!
igazából annyi hogy amióta volt ezeknek az adatoknak a bekérése (amikor business accountra váltottak, akkor bekérték ezeket, azóta nem történt változás)
nyílván akkor most beküldik újra.
az adott tranzakciókhoz van egy keretszerződés, meg talán egy összegző negyedéves (?) számla
a szolgáltatónak nincs magyar bankszámlája, így a paypal volt a megoldás arra hogy pluszköltség nélkül ki lehessen fizetni, viszont az egy magán paypal számla nem pedig business, gondolom ez az ellenőrzés oka -
Topikgazda
válasz gombosalex #38629 üzenetére
Mi itt a kérdés? Igazolni kell a regisztrációkor megadott adatokat a vállalkozás okmányaival.
Ha nem megy nekik az angol, akkor állítsák át magyarra aztán látni fogják hogy mit kell beküldeni.
A hiányzó adatok a vállalkozásról, adószám, egy céges képviselő személyes adatai, banki adatok nem tudom felsorolni itt, mert biztos van belőle már valami megadva, azokhoz meg az okmányok másolatai kellenek.
Valamint a felsorolt tranzakciókról igazolásokat.[ Szerkesztve ]
-
gombosalex
csendes tag
Tapasztaltabb paypalosok! Valaki tudna ebben segíteni?
Adott egy partner cég ahol a webshopjukban lehet fizetni paypallal, erre van egy business számlájuk, kifizetésre eleddig nem nagyon használták a számlát, de idén néhány tárhely számlát ezzel fizettek ki (a teljes összeg összesen nem éri el a bruttó 100 ezret).
És jött nekik egy ilyen üzenet, aminek még az emailben is lemaradt a vége, illetve nem is tudják teljesen hová tenni. Találkozott-e már ilyen esettel valaki?Természetesen a szolgáltatóval akinek a kifizetés történt, van egy általános keretszerződés.
üzenet:
"We appreciate that you have chosen PayPal to accept payments for your
business and thank you for your patience during this review process.
As part of our Regulatory obligations we would like to confirm with you
certain information about your account.
I would like to apologise for any inconvenience that this review may cause
and would like to express the importance of your co-operation so that we
may resolve this issue in a timely manner.
Please provide us with the following information:
----------------------------------------------------------------
Update Business Info:
----------------------------------------------------------------
Beneficial Owners
___________________
Please update/complete the information in the Beneficial Owner Information
Section.
If your business does not have Beneficial Owner(s) please provide the
details for a Senior Management Official, who has voting rights or is in
position to exercise significant authority over the finances and operations
of the business, and add 0% into Percentage of Ownership field. Also, make
sure to update the full name, the full residential address and that the
Beneficial Owner is a natural person.
Please upload a valid proof of identity for each individual.
Please update full name.
Please update full residential address.
Please update nationality.
Please update date of birth.
Please update percentage of the ownership for each of the Beneficial
Owner(s).
- Information about the nature of your activity, and the type of payments
you intend to send with PayPal.
You need to provide more information about the below transactions:
- A full description of the item that was purchased including the venue
or URL that the item was sold on.
- If the payment was for service, a description of the service delivered.
- Any email or written communication regarding the below transactions.
- Any details of other payments sent or received that were related to the
below transaction(s).
- Any information regarding the relationship or business affiliation you
may have with the related party(ies). We would like to obtain as much
information as possible about the transaction(s), so that we can complete
the review of your account.
- 5PS87701K75967450
- 0JN53073UE558854D
- 1S3457368R361311P
- 50617104U0708383Y
- Register the URL (website) of the organisation on the PayPal account
- Beneficial Owner(s).
Complete the below sections using a word processor and then print out the
documents. For security reasons, we are unable to receive your
documentation via email. Please upload the documents through the Resolution
Centre on your PayPal account.
Any individual who ultimately owns more than 25% of the business, provide
their names, date of birth, residential address, nationality and percentage
owned in the company (If it is an another company, we need to have a name
of an individual who owns a 25% or more share of that holding company and
not the name of the holding company itself.)
If your business does not have Beneficial Owner(s) please provide details
of a Senior Management Official who has voting rights or is in a position
to exercise significant authority over the finances and operations of the
business, and add 0% into Percentage of Ownership field. Please upload a
valid proof of identity for each individual. Also, update full name, full
residential address and make sure that the Beneficial Owner is a natural
person.
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
_______________________ _______________________ _______________________
If there is no individual who owns more than 25% of the business, ple" -
Met
nagyúr
válasz ilovedigweed #38621 üzenetére
Értem, elolvastam újra amit írtál, nem látom benne hogy először a BG-nak írtál volna. PP-nak elég lett volna legkésőbb a vásárlói védelem lejárta előtt írni. Vagy ha a BG elismeri a hibát és nem akar full refundot vagy újraküldést. Mindegy.
Akkor először a BG-ot zaklasd, írj nekik naponta ha kell (akár többször is).BG topicban kérdezz rá hogy ilyenkor mit szoktak csinálni, hátha volt már valakinek hasonló "élménye"
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Marci112233
addikt
Értem, és köszönöm a választ. Mérlegelek még és eldöntöm majd, hogy mit tegyek.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Vita GM 750W
-
Topikgazda
válasz Marci112233 #38625 üzenetére
A PayPal fiók "fenntartása" nem igényel havidíjat. Ezt írtam. 2. mondat.
[ Szerkesztve ]
-
Marci112233
addikt
Ez eddig oké, kell bankkártya hozzá. De van valamilyen havi díja ha használom, ha nem? Konkrétan az első kérdésem utolsó részlete.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Vita GM 750W
-
Topikgazda
válasz Marci112233 #38623 üzenetére
Úgy van hogy nem kell hozzá kártya, de néha kérni fogják hogy legyen kártya hozzáadva.
A PayPal fiók "fenntartása" nem igényel havidíjat.
Steam esetén is kell kártya a PayPal fiókhoz, de ha azt adod meg másodlagos fizetési forrásnak, akkor ha az €-os PayPal egyenlegen van pénz akkor arról fogja levonni, nem a kártyáról.
A gond az, ha forint a kiinduló dolog, ha valakitől kapsz €-ot és nem kell neked varázsolgatni akkor jó at egyenlegről a pénz, de ha kártyáról fizetnél akkor a bankod deviza váltása kedvezőbb mint a PayPal-é, akkor is rosszabbul jársz ha forintot utalsz az egyenlegedre -magyarként csak azt lehet- és a PayPal-al váltatod az egyenlegek közt €-ra és úgy fizetsz.[ Szerkesztve ]
-
Marci112233
addikt
Üdvözletem!
Steam-en keresztül vásárolnák játékokat, de inkább azokhoz DLC-ket Paypal segítségével, mert ugyan van két OTP-s számla is a családban, de egyik vállalkozói, és azzal lehetne, de mivel vállalkozásba bevitt, nem célszerű mert elszámolásnál kibukna. Másik az sima számla amire faternak megy a nyugdíja amiből egy jó nagy rész megy lekötésre minden hónapban, a kisebb rész meg marad szabadon ami bőven fedezi a felmerülő költséget és még marad is azon felül, de ezzel meg nem lehet vásárolni.
Na most Paypal számla létrehozásában gondolkodok. Ha jól nézem ha regisztrálok, utána nem kell feltétlenül kártyát is társítanom hozzá, hanem simán utalok rá egy másik számláról és használhatom is a Paypalt fizetni. Ez tényleg így van?
Ha így van, és teszek pénzt a Paypal számlára, használom is, de utána hónapokig nem, akkor van valami havidíja amit havonta levonnak? Ha van rajta maradék pénz vagy semmi nem marad rajta.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Vita GM 750W
-
veterán
Nah beszéltem telenornal. Elég sokáig sikerült beszélni 25 perc. Megvizsgálták a számom nyilván jónak látszik. Megnéztek minden beállítást azok is jók. Felvettek egy hibajegyet hogy akkor majd hív a technikus. Pár óra múlva visszahívott a csaj, hogy ők se látnak semmit. Tegyem át másik telefonba a simet próbáljam meg azzal. Mintha otthon mindenkinek kellene tartania 4-5 telefont az ilyenek miatt, nah mindegy előkerestem a régi I6-t nyilván ott sem jött meg az sms. Ingyen simkártya cserét javasolt a csaj. Azt még megpróbálom, az úgy sem árt, de nem nagyon hiszek benne. Itt tartok most az ellenőrző sms-el.
-
ilovedigweed
senior tag
Nem kevertem bele rögtön! A banggood mindig csak időt kért a semmire, azt írták felveszik velem a kapcsolatot 2-3 napon belül és sohasem jelentkeztek, mindig nekem kellett írni.
Most ott tart a dolog, hogy megint időt kértek a banggoodnál. A PayPal visszanyitotta a reklamációt mert elküldtem nekik ismét a nyomonkövetést amiben benne van hogy Romániába szállították.
-LG 27GN850 -INTEL Core i5-12400 -GIGABYTE B660 GAMING X -Kingston Fury 32GB Renegade RGB CL16 3600MHz -SAMSUNG 500GB 980 M.2 -FSP Hydro M Pro 700W -GIGABYTE RTX 3070 Ti GAMING OC -NZXT H510 Flow -Nzxt Kraken X63 rgb -Razer DeathAdder V3 Esport -HyperX Alloy FPS Pro -HyperX Cloud Core
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #38619 üzenetére
Tényleg nagyon ritka az ilyen probléma. Ha PayPal hiba akkor ők pár órán belül lerendezik.
A szolgáltatói is ritka, a Vodás is több mint egy éve volt.
Én nem tudom a Telenornak a hibát jelezni, hiszen azt csak az előfizetőjüknél tudják ellenőrizni, ha nem erőszakolják ki a beállítások ellenőrzést az előfizetőik akkor a szakmai vakságukat hogy náluk nem lehet hiba nem lehet legyőzni. De ez nem is vakság, hanem butaság Murphy törvénykönyve egyértelműen fogalmaz és tévedhetetlen emberek sem léteznek. -
Topikgazda
válasz torma1981 #38617 üzenetére
De, ki kell kapcsoltatni a PayPal-al az sms védelmet, de ehhez fel kell őket hívni munkanap.
A mobilcégnél meg 2 perc lenne levenni az Internetes sms-ek blokkolását.
Az utolsó szöveg a 38615 hsz-ben 2018-11-14 16:01:41-kor jött, azután 2018-11-14 19:24:41 már azt írták, hogy megjavult.
Gondolom a Telenornál is képesek ennyi idő alatt rájönni az okra és kijavítani, főleg ha nem tagadnák, hanem tényleg megvizsgálnák a bejelentéseket, amelyekben rá van mutatva hogy milyen irányba keressék.Megoldás a későbbiekre:
Két eltérő szolgáltatói telefonszám hozzárendeléssel, bejelentkezéskor választhatóak, hogy melyik számra kérd az sms-t.[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
válasz ilovedigweed #38613 üzenetére
Akkor a BG-t zaklasd, az rendben hogy a csomag kézbesítve lett csak rossz címre.
Nem kellett volna a PP-t is belekeverni rögtön."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Topikgazda
válasz torma1981 #38614 üzenetére
Már írtam:
van amikor nem a PayPal miatt nem kapod meg, előfordult már hogy nagy tagadások után (Telekom és Vodafone) derült ki hogy az sms szerverről érkező üzenteket nem továbbította a rendszer, mert nem "telefonról" jöttek.
Ha PayPal-nál van hiba ők 1-2 órán belül megjavítják.Próbáld meg elmagyarázni annak akivel beszélsz, hogy ezek nem telefonról küldött sms-ek és ezeket az ő rendszerük blokkolhatja, legyen szíves és szóljon a műszakiaknak hogy ezt ellenőrizzék le.
2018 november közepén volt hasonló gond a Vodafone-nál.
Akkor az első nálunk minden jó válaszok után ilyeneket írtak:A cegem ma kapott (papiralapu) levelet a Vodatol a kiemelt ugyfelszolgalatos ticketem miatt, hogy sikerult felfedezniuk a problemat (juhheee, ez kb annyit jelent h tudtak reprodukalni) Viszont ezen a szinten nem tudjak megoldani, ezert tovabbitottak a "radios halozatos" reszlegnek...
Egy másik:
Szóval megkaptam a Vodafone levelét, amiben az áll:
Kérésének megfelelően bejelentését rögzítettük. Panaszát az Ön által közölt információk és az első körben lefolytatott elemzések alapján a technikai csoportunk jogosultnak találta. Annak érdekében, hogy Ön szolgáltatásunkat megfelelő minőségben vehesse igénybe., hálózati és rádiós munkatársak bevonása indokolt egy második körös vizsgálatba.
...........
A második körös vizsgálat célja, hogy feltérképezzük és azonosítsuk panaszának pontos okát és a legoptimálisabb, hosszan tartó megoldással orvosoljuk ezt.
...........
Szóval nem PayPal hiba, így gyanúm szerint a szolgáltatót váltóknak fog működni![ Szerkesztve ]
-
ilovedigweed
senior tag
Próbáltam felvenni velük a kapcsolatot de sajnos ők azt mondták, hogy ha problémám van akkor forduljak a Banggoodhoz.
-LG 27GN850 -INTEL Core i5-12400 -GIGABYTE B660 GAMING X -Kingston Fury 32GB Renegade RGB CL16 3600MHz -SAMSUNG 500GB 980 M.2 -FSP Hydro M Pro 700W -GIGABYTE RTX 3070 Ti GAMING OC -NZXT H510 Flow -Nzxt Kraken X63 rgb -Razer DeathAdder V3 Esport -HyperX Alloy FPS Pro -HyperX Cloud Core
-
Trihorn
tag
Próbálkoztam már a 2G-vel is de hiába és nagyon elkeseredett vagyok.
Hát ez van...nyaggatom akkor tovább a Vodafone-t, remélem valahogyan meg fogják oldani...
Azt azért furcsának találom, hogy Telenoros és Vodafone-os előfizetők is egyaránt ezzel a problémával küszködnek...az egyetlen közös pont a 70-es előhivó szám.
Köszönöm szépen a választ, ha megoldódik a gond, akkor azt jelezni fogom![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Trihorn #38610 üzenetére
Ha rákeresel írtam, hogy a Vodafone-nál mi volt a gond, ha másoknak sem érkezik meg, az telefonos ügyfélszolgálattól függetlenül náluk a hiba, de azt csak a műszakiak tudják megnézni, szólnia kell nekik, nem lát rá erre a részre a mezei egér.
Akkor is folyamatosan tagadták, aztán csak megtalálták hogy blokkolta a rendszerük az sms szerverekről érkező (nem mobilról) sms-eket. Most is atz lehet. De nálad is egy próba a 2G-re állított telefonra kérni.
Ma is használtam mind a Telekom, mind a DIGI Mobil számokat és rendben jöttek az sms-ek.[ Szerkesztve ]
-
Trihorn
tag
Sziasztok!
Pár napja nekem sem jön meg bejelentkezésnél az ellenőrző kód sms.
Vodafone a szolgáltató 70-es előhívóval. Olvastam, hogy másoknak is van ilyen jellegű problémája. A Vodafone ügyfélszolgálattal beszéltem de nem látnak semmilyen problémát.
Esetleg rájött már valaki, hogy mivel lehet a probléma? -
Antonio
senior tag
Elindítottam egy 20 e Ft átutalást a bankból pp-re tegnap (csüt reggel), még nem jött meg. Ha hétfőn se jön meg, akkor lehet valami gebasz?
miközben írom ezt a hozzászólást sikerült elindítanom az átutalást pp-ról bankszámlára. Ez már haladás ... remélem minden rendbe lesz.
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
Met
nagyúr
válasz ilovedigweed #38594 üzenetére
Ezt szerintem a DHL-el kell rendezned.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Topikgazda
válasz germinator66 #38605 üzenetére
Az nem változott, a magyar díj több éve 3,4%+90 Ft. Itt csak az ország felsorolás az új rész és lehet hogy valamelyiknél kevesebb volt eddig.
[ Szerkesztve ]
-
germinator66
aktív tag
Plusz ha jól látom drágult a pénzfogadás is...
"A PayPalnél Bulgáriában, Cipruson, a Cseh Köztársaságban, Észtországban, Görögországban, Magyarországon, Írországban, Lettországban, Liechtensteinben, Litvániában, Máltán, Romániában, San Marinóban, Szlovákiában és Szlovéniában bejegyzett lakcímmel regisztrált felhasználók:
A belföldi kereskedelmi tranzakciónak minősülő kifizetések fogadásának (értékesítés) normál díjszabása 3,40% + rögzített díjra módosult az 1. számú melléklet (Díjszabási táblázat) A2.2.1. szakaszában."A konkurencia a nyakukon van, és pont nem a jó irányba mozdultak a pozíciójuk megtartásáért... Ráadásul jobban belegondolva eléggé felháborító, ha valaki kap egy nagyobb összeget, majd a vásárló visszamondja (pl 14 napos elállási jog), akkor elég szép summát lehet bukni. Mongyon le.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
2020. március 5-től módosulnak a szerződési feltételek.
A lényegi változás a kereskedelmi tranzakciók refundként való visszaküldésére vonatkozik. (Ez általában akkor van, amikor eladók vagyunk)A3.4.2.Más ország lakosaként regisztrált PayPal-felhasználók (Úgy értendő hogy nem Írországi)
Ha Ön visszatérít egy kereskedelmi tranzakciónak minősülő kifizetést, a visszatérítésért nem számítunk fel díjat, de a kifizetés fogadásáért eredetileg kifizetett díjakat nem kapja vissza.
Ez volt:
Amennyiben Ön egy Kereskedelmi Tranzakciónak minősülő kifizetés teljes összegét visszatéríti, a PayPal visszatartja a Kereskedelmi Tranzakció Díjának rögzített díjként fizetett részét.A különbség: az eddig rögzített díj helyett az összes díj.
Ha nem muszáj, ne minősítse senki, természetesen él ez a lehetőség:
Ha inkább elutasítaná ezeket a módosításokat, és megszüntetné a számláját, akkor ezt a hatálybalépési dátum előtt további díj felszámítása nélkül megteheti. -
debian7
csendes tag
A javaslatod alapján sikerült a gondomat orvosolni!
Csináltam egy másik Paypal fiókot, és sikerült!
Már napok óta kaptam a hiba üzenetet, így a javaslatod után döntöttem az új fiók mellett.
Össze van kötve minden olyan oldallal, ahol használni akarom, megy a pénzküldés másik fióba, tudok vásárolni.
Öömébódottá!
Nagy köszönöm! -
Topikgazda
Kártya probléma írásban rendezés
Account profile and set up
Credit or debit card
Add and confirm
Continue gomb és értelemszerűen választani próbáltad hozzáadni vagy nem próbáltad, lesz egy sms biztonsági értesítés, jóváhagyás.
Beírni a problémát csatolni lehet képet a hibáról és elküldeni.
Itt viszont jobb ha angol nyelven futtatva a PayPal-t kreáljuk a hiba képet.Lehet hogy egy automata válasz jön benne hogy ha nem felel meg ez a javaslat, akkor válaszkánt küldje el a problémát és azután ember fog válaszolni.
Vagy azt írják hogy hívd fel őket.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #38599 üzenetére
Mondjuk azért elsősorban a Telenort javasoltam hívni a technikai hiba miatt.
És Írországban van a PayPal EU-s Ügyfélközpont. Még.
De írhatsz is, de vannak olyan dolgok amelyeket csak szóban lehet elintézni.
A kártya hozzáadáshoz segítség kérésre lehet írásos megkeresés, ezt is javasolják ők (Card Add and confirm), de az sms védelem kikapcsolása, jelszó probléma csak telefon.
Esetleg lehet próbálkozni a magyar ügyfélszolgálati telefonszámon, de én 15 perc kicsöngés után meguntam.
17777944 Természetesen 09:00-tól és munkanap
Ha be tudtok lépni akkor -kártyás téma- mindenképp kell a kód lekérése a beszélgetés előtt gyorsabb a probléma megoldás telefonon, mint az e-mail, mert az két lépcsős dolog.A képen látható kódot kell megadni és akkor aki felveszi látja is az adott fiókot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Új Lenovo Yoga 7 ProX Gamer Tervező Ultrabook -50% Ryzen 7 6800HS 32/1TB AMD 4GB + 3050 4GB 3K 120Hz
- HP EliteBook 840 G6 Fémházas Tartós Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- AOC CU34G2X 34" 144Hz 21:9, ivelt Gaming monitor, monitorváltás miatt eladó!!
- Logitech G Pro X Superlight + Corepad Skatez PRO & Soft Grips
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest