- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaga_30
tag
Sziasztok!
Hátha van itt villamossági guru aki tudna segíteni:
Opel Astra Classic II 1.4 Twinport (G) a betegA jelenség a következő:
Elment a féklámpa világításom mindegyik, megálltam gondoltam biztosíték, de nem az volt...
Mivel a féklámpa kapcsolóra gondoltam azt az út szélén állva nem piszkáltam.
Azóta már nem működik az indexem sem (vészvillogó működik), az ablaktörlőn a szakaszos első üzemmód nem működik, a többi igen.
A hátsó ablakfűtés sem megy, meg még ki tudja mi amire nem derült fény ezen a röpke 200 km-en ma este.Valakinek van ötlete a felgyújtáson kívül?
-
Gaga_30
tag
Köszi a tippeket!
Á magától nem gyullad, lekötöttem a Tesseract negatív pólusáról a csatlakozót.
A testkábelt megnézem holnap, beázásnak nem adok sok esélyt.
Csak tudnám kb merre keressem van ebben annyi kábel mint a halálcsillagban, könyvet sajnos csak a normál g astráról találtam ez meg egy picit más. -
Gaga_30
tag
válasz mohabá 007 #97715 üzenetére
Kösz, ez is nagyon jó tipp.
Holnap ezzel fogom kezdeni.
Bár az én biztosítéktáblám kicsit másfajta, de gondolom a multitimer ugyanott lesz benne.
De a féklámpák vezérléséhez is lehet köze?
Azzal kezdődött a tegnapi vesszőfutása..
A végére már igazi prémiumautósnak éreztem magam az indexelés elhagyása miatt.. -
Gaga_30
tag
válasz Gaga_30 #97716 üzenetére
Sziasztok!
A tanulság az, hogy sötétben, bennszülöttekkel körülvéve sem szabad kapkodni.
A féklámpa biztosíték ment ki, amit a sötétben nem vettem észre. Próbaképp megcseréltem az indexével még ott, tehát az index helyére került a rossz biztosíték,a jót viszont sikerült rossz hekyre tenni így persze a féklámpa sem működött.
Hogy a többi anomáliát mi okozta az rejtély., az ablaktörlő relé lábain égésnyomok vannak a reléből kiindulva, így az csere lesz, bár most működik minden fokozata..
Illetve a pótféklámpa nem működik, azzal még futnom kell majd egy kört, a hátsó ablakfűtést még nem próbáltam.
Köszi mindenkinek a tippeket, ötleteket!Üdv:
Gaga -
-
Gaga_30
tag
válasz mephi666 #99350 üzenetére
Szia!
Ne haragudj, hogy beleszólok, de
az autó egész korrekt, de én újrafotóz(tat)nám, nem túl jók a szögek, lehetne több fotó is (motortér, csomagtartó)
Nagyon sokat számítanak a képek.
Az eladáshoz pedig türelem kell, én apum Lancerét tavasszal adtam el ('96).
Másfél hónapig volt fenn, alku nélkül vitték el (280 e).Szóval szerintem új fotók és sok türelem, meglesz az új gazdája.
Üdv:
Gaga -
Gaga_30
tag
válasz body007 #99389 üzenetére
Nem ez a lényeg, hanem:
-CNG kutakat hol fogsz találni?
-mennyi lesz a hatótáv benzinhez, vagy szinte bármi máshoz képest?
-hová teszed a bazi nagy és nehéz tartályokat?
-CNG keményen adóköteles, nem olcsó tankolni sem.Ezek a rendszerek Olaszban, Németországban jól használhatók a támogatás és a jó kúthálózat miatt, itthon ezeket megölték rég.
ui: környezetszennyezés, ezt hagyjuk, mert nem csak lokális, hanem globális a probléma sajna.
-
Gaga_30
tag
Hali!
Most, hogy így felélénkült a topik, kis segítséget kérnék, level 3-as problémám van:
G Astra Classic II Z14XEP a "kedves"
Kánikulai időben fogja magát és néha nem indul be.
Nem teker az önindító, semmi, de ezt csak néha csináljaés akkor is csak nagy melegben és inkább "hideg" motornál.
Negyedik-ötödik próbálkozásra el szokott indulni, legalábbis eddig.
Új az akku, a gyujtáskapcsoló mechanika és elektromos gyujtáskapcsoló.
Önindítón kívül mi a tök lehet még?Köszi!
Gaga -
Gaga_30
tag
válasz mephi666 #99416 üzenetére
Sajnos nincs nálam multiméter, de én is ilyesmire gondolok.
Első állásban minden megy, ventillátor, stb, gyujtást ráadnám és mintha elvágtam volna a vezetéket kb.
Csinálta korábban is, azért cseréltem a gyujtáskapcsolót.
A gyujtás zárbetétet meg azért, mert összerakásnál a huszonnyolcezredik próbálkozásnál eltört a rohadék kis kallantyúja.
Olyan mintha segítene a dolgon ha a kulcsot picit befelé nyomom indítózásnál, de lehet csak képzelem.Viszont mi a nyavalyát kellene megnéznem nem tudom.
Bízom benne, hogy vasárnapra jön lehülés, különben ittmaradok borsodban és megdöglök a szmogtól...(Ehhez csak annyit, hogy itt is leginkább gázzal fűtenek legtöbben, de a Sajó völgy nem tud "átszellőzni" normálisan )
Valakinek ötlete?
-
Gaga_30
tag
Ezt mondjuk nem ertem, de csak az en hujesegem tuti.
GM Dexos 2-t kapsz harmad, vagy felaron es ugyanezt tudja, sot ez a gyari olaj, ami egesz biztosan jo az autohoz.
Akkor miert kolt ra valaki 2x, 3x annyit? Ez szerintem csak valami placebo hatas szeruseg.
Az igaz hogy a doboza sokkal szebb ennek a Motulnak :) -
Gaga_30
tag
válasz Lacko32 #99447 üzenetére
Ez mondjuk pont nem jo hasonlat... mint irtam a GM a gyari olaj, az tuti biztos, hogy jó minden tekintetben.
Azt sem vitatom, hogy a nevesebb gyártóknak is jók az olajaik, de-miben adnak többet, mint a GM?
-otezerfélét gyártanak, tuti ennek is annyi mérnöki munka van a fejlesztésében mint a gyárinak? -
Gaga_30
tag
válasz Tikakukac #99453 üzenetére
Koszi az infot, tudtam csak nem sejtettem..
Mire alapozod azt, hogy a koromlebegtetesi kepessege gyenge?
En speciel evente cserelem, kb 8-10 k km megy bele evente.
persze olyankor minden szuro csere, kiveve az uzemanyagszuro.
Az enyemben is volt mar pl Eneos ami tudja a Dexos 2-t, de laikuskent semmi kulonbseget nem vettem eszre, de persze ez csak 1 csereperiodus volt. -
Gaga_30
tag
-
Gaga_30
tag
válasz Lacko32 #99458 üzenetére
Nem allitom, hogy szar a Motul :)
De mi köze a GM-hez?
A GM markas (barkitol is van) olajnak lehet tobb koze az Opelhez? Marmint mernoki szempontbol ertem.
Vagy a Motul ugyanazt a soecifikációt kapta a GM-től mint az aki a sajat markasat gyartja? Ha ugen, akkir a kérdés ugyanannyit tesztelték is őket?
A Motulnál ugyanannyi mérnök, tevhnikus dolgozott ezen az olajon, mint a GM olajon?A Colara visszaterve, en inkabb a sört veszem meg inkabb :)
De higy pontositsak a hasonlaton:
Finomabb ugyanaz a cola/barmi ami diszcsomagolasban van, mint ami a normal palackban?Amire ki akarok lyukadni, az az, hogy megbizhato osszehasonlito teszt nelkul nem lehet kijelenteni, hogy jobb lenne.
A GM- et azert veszem, mert nincs vele gondom, megbizok a gyártóban (még akkor is ha nem ő gyártja, de az ő előírásai alapján készül), no es persze ezt nemigen hamisítják..
Emlekszünk még a Castrol őrületre? Hány helyen lehetett hamisítványt venni? -
Gaga_30
tag
válasz Tikakukac #99460 üzenetére
Nem bontottal le ket kartert ket ugyanolyan autorol amibol az egyik GM, masik pl Motul olajjal volt hasznalva, igy neked sincs osszehasonlitasi alapod.
Valoban a GM a legolcsobb, de az alap olaj sokkal dragabb a tobbiben, vagy csak nagyobb az arres es egyeb koltseg? Marketing, stb.
Persze, nem fogjuk ezt megfejteni nyilvan, nem is az volt a lenyeg, csak szerettem volna arra ravilagitani, hogy sok velemeny letezik pl az olajokrol, amik mogott inkabb csak velelmek vannak es nem tenyek.En biztosan maradok a GM-nel, az arkulonbozetet meg azokra a dolgokra koltom ami eppen tonkremegy ebben a csodaverdaban..
-
Gaga_30
tag
válasz FoLey-v #99462 üzenetére
Ha ez igy is van, a minoseg nem lehet konstans?
Perzse, azert van ennyi gyarto, higy tudj valasztani.
Mindenki azt teszi az autoba amit szeretne, csak ebben a viszonylatban a miertet nem latom, de persze elfogadom.Azt irod szebben jar? De miert? Mas a viszkozitasa? Mert ha nem akkor mitol jarna "szebben"?
mindenki nyugodjon meg, megyek vadkeritest betonozni :)
[ Szerkesztve ]
-
Gaga_30
tag
válasz Tikakukac #99484 üzenetére
Azt azért érzed ugye, hogy egy picit ez erős lett?
Az ominózus felvetést pontosítanám, miszerint leszedtél kettő ugyanolyan motoros, ugyanannxit futott, ugyanazt a terhelést kapott motorú autó karterét, biztos vagyok benne, hogy nem.
De semmi gond, csak bírni kell a kritikát, ilyen ez a fórum..
És nem Mucsaröcsöge, hanem Bivalyba**nád, de ezt sem értem, hogy jött bárki lakhelye a képbe.
További kellemes fórumozást.
-
Gaga_30
tag
válasz Tikakukac #99496 üzenetére
Itt inkább a Te stílusoddal volt gond, illetve, hogy néha write-onlyban maradtál a beszélgetésünk közben.
De semmi gond tényleg, ezt a folyamot befejeztem részemről, nem offolom tovább a topikot.
A tanulságot mindenki levonja magának és megy minden tovább.Ennyi, nincs harag.
-
-
Gaga_30
tag
Én is töltögetek utána, de nem vészes egyáltalán, bár az én motoromban kb 25 k km van a felujítás óta, illetve ez 5w30. Eneos volt benne egyszer, abból is kb ugyanannyit kellett utántölteni, nem vettem észre különbséget az üzemeltetés során.
Anyós B Corsajaba megy 10w40 GM, na az 25 évesen nem zabálja az olajat, nincs is motorikusan semmi gondja, csak kasztnikusan..
Fura ez, hogy valakinek szó szerint zabálja, van akinek meg két olajcsere között abszolút nem kell utántölteni.. -
Gaga_30
tag
válasz BlackDemon #99585 üzenetére
Enyémben is 60 aH van , de azt sos kellett megvennem , mert a másik autóba amit eladtam kellett egy akku és nem abba akartam újat venni. Auchanban tudtam venni, nem volt semmi más nyitva, a "márka" is Auchan de eddig nincs vele gond, most 1 éves kb...
Más helyzetben valószínű nem ezt választom, de ez így alakult. -
Gaga_30
tag
válasz rasotamas #99641 üzenetére
Hűtőfolyadék fogyásra figyelj esetleg (kérdezz rá)
, az én XEP-m sajnos csipegette ,nem lett jó vége.
De egyébként én is ajánlom, nem sok utassal relatív dinamikus és a fogyasztása is baráti.
Van benne pár baromság, de az újabb autókban még több van.Az enyémben ezek voltak cserések, a teljesség igénye nélkül:
-szelepfedél kb 70 e Ft
- vezérlés szintén kb 80
- első kerékcsapágyak 50
-féktárcsa+betétek kb 30
-hátsó dob 15
-olajcsere a GM olajjal és a szűrőkkel együtt is max 15 e Ft.Nem vészes árak, és nem egyszerre jött elő minden.
A motorfelújítás és a kapcsolódók az más tészta, de az egyedi eset volt.
-
Gaga_30
tag
Hali!
Tudja valaki Z14XEP motoros G Astrahoz 9, vagy 10 fogszámú önindító passzol?
Vagy mindegy? -
Gaga_30
tag
Motor hűtőrendszer teljes átmosására tud ajánlani valakit a XVI ker környékén?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel