Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    válasz zolynet #7280 üzenetére

    Ebből a listából 2 komolyabb dolog van, ami miatt érdemes másikat nézni, a többi az szinte minden használtautónál hasonló. Egyik a motor, a másik a klíma. Azt tudni kell, hogy az Opelek klímája általában ereszt. Ritkán érdemes megbontani, feltöltöd nyár elején, ha szükséges kicsit rátöltetsz. HA nagyon zavar, akkor tömítés készlet és általában annyi.
    A listában vannak olyan nevetséges árak, hogy majdnem leszédültem a székről. :DDD
    Pl:
    (55 Ah-s akku+rögzítő csere) 32 203 3 960 Azéé na, én 15-ért vettem 60AHs BOSCH-t, és képes voltam 1 csavart, illetve a sarukat le és felszerelni.
    Ezek mindent 12 ezerért csinálnak??? Az ablakmosó általában azért gyenge, mert a motor végén van egy szűrő. Motort kihúzod, meglátod. Csap alatt kimosod a darabkákat a lukakból és olyan lesz mint új korában. 12-ezerért bárkinek megcsinálom :DDD de a váltót is befújkálom szívesen , ha kell be is állítom akár 5x is :DDD Egy nyomtáv rudat meg 44 ezerért cserélnek?? APUKÁM!!! Egy hűtő 77-ezer?? Az igen!! JA és a vezérlést röpke 44ezerért cserélik :F :Y

    Szóval jó a lista, de inkább tájékoztató jellegű, 3-4 szeres árakkal. ;)

    A rokon B Vecije, hasonló gondokkal küzdött, kivéve a motor kopogástésa nagyobb futómű alaktrész cseréket. 160-ezer lett ráköltve a vezélés cserével együtt+új gumik, meg a hátsó lökös sarkának javítása, mivel enyhe koccos volt. Valós 190-ezer volt az autóban és azóta is hibátlan.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák