- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Note 3 - fókuszban a szolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
hát én a lengyel karattyolástól nem hallok semmit.
az f astrának ezek a szokásai, de gondolom az ajtók alja is tud ezeken rohadni. a linkelten is valamiért a műanyag hátsóajtó burkolatot is levették, vagy ajtót cseréltek rajta, lehet seggbe kínálták, tudtommal 94 után mindegyikben benne volt a fekete borítás az 5 ajtósoknál....
-
Pitu
aktív tag
válasz diablo1984 #31096 üzenetére
Nemzetközi koprodukció. Gondolom műszakin is díjaznának egy ilyen kütyüt.
Álló motornál? Amikor látszik a fordulatszám mérő, folyamatosan hallani a kipufogó búgását.[link], hátsó kerékjárati ív, hátsó ablaktörlő alja, benzinsapka környéke... Ezeken kívül mik azok a területek ahol könnyen rozsdásodhat?
-
nagyúr
Persze, filléres kínai cucc. Inkább robogókra ajánlott, vagy automata kocsikban, ahol csak P-ben vagy N-ben indul a vas. (vagy tempomat-os vasakben ahol van "üres" érzékelő a váltóban)
Ez akkor fini dolog, ha sebességben hagyod a vasat (vagy valaki akinek odaadtad) persze úgy, hogy nincsen behúzva a kézifék és még 1.7DTi is a kocsid, hogy legyen rendes nyomaték az alapjáraton. Otthon meg a zsebedben megnyomódik a távos (vagy valaki nem tudja, hogy mi az és nyomkodja) és azt veszed észre, hogy a kocsid jó esetben világgá ment, rosszabb esetben viszi a tetején a garázskaput is illetve a kertkaput is
Ami inkább a nagyobb veszély ebben a távirányításban, hogy ki kell iktatnod a gyári immo-t (márpedig a GM immobilizere elég jó cucc; nem is szeretik az autótolvajok) és így könnyebb elkötni a kocsit.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
AMD Power
titán
Azt el is hiszem. Brutál szépen megcsinálták ezt a G. És az 2.0 Turbo mocival.... áhh. Jó mert nem látszik rajta ,hogy ez valami dög. Csak a meglepetés mikor látod messziről az autó hátulját.
Calogero: Szerintem ezeket lehet orvosolni valahogyan. Beleférne a 7 millás ár mellé.
-
Pitu
aktív tag
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #31087 üzenetére
És ha azt vesszük ahhoz képest nem is "drága".
-
AMD Power
titán
válasz zolikaDB #31082 üzenetére
Szerintem kurv* jó.
De ha már brutál családi Caravan akkor nálam ő a csúcs. Természetesen 6 sebességes manuális váltóval.
OPEL INSIGNIA Sports Tourer 2.8 V6 T OPC AWD 325 LE!
diablo1984 Igen kicsit sivár a sima alap műszerfala. De nekem még úgy is kéne egy.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Ez a baba családi gép. Ezzel tudnék egy pár BMW meg szakadt japán tuning gépes hülyegyereket megviccelni.
-
mycso
veterán
Hali, nem tud valaki véletlenül G astra első lököst?
A gyári, ezüst színű, amit preferálnék.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
TasiA
senior tag
válasz diablo1984 #31075 üzenetére
le ne szedd már a fejem, igen tetszik és nagyon mesze áll a "szét van buzizva" dologtól
-
TasiA
senior tag
na ez egy szép f Astra [link]
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #31064 üzenetére
Gyaníthatóan az a probléma, hogy nem gyári a lámpám és nem pont oda esik a tompított hátulja, ahol a szerelőnyílások vannak. Így vagy növesztek még két ízületet a karomra, vagy marad a komoly barkácsolás...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
AMD Power
titán
Ajánlom figyelmébe minden kedves Opel tulajdonosnak a FB fent lévő Opel alkatrészek, adok-veszek csoportot.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #31046 üzenetére
Ez pont így van!
Én múltkor úgy mentem, hogy egy ismerősöm jött mögöttem, kíváncsi voltam füstöl e a kis opel. Azt mondta egy pötty füstöt nem látott, pedig direkt csináltam előzésnél, hogy alacsony fordulaton padlóztam le, visszaraktam, úgy léptem oda neki....azt mondta semmi nem volt. És akkor a kis autóm egy sok éves egyszerű kis opel motor, nem egy bmw, audi stb.
Az 1.7 cdti co2 kibocsátása 150g/km körül van a hasonló benzinesnek alig alacsonyabb kb 10g/km....nem igazán érzem, hogy ez most egetrengető különbség és pusztuljon a dízel, vagy sem, de szerintem ez nem egy nagy különbség.
Én inkább az olyanokat szankcionálnám nagyon durván, akik kiveszik a katalizátort, meg az egr szelepet stb....mert ezek pont azért vannak, hogy minimalizálják a korom kibocsátást.
Szerintem egy modern, karbantartott dízelmotor nem szennyezi sokkal jobban a környezetet, mint egy benzin....
-
AMD Power
titán
Terepjárós külsőt kap a következő generációs Opel Meriva és Zafira
Erre nagyon kíváncsi leszek.
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #31062 üzenetére
Az arra való, hogy leverd a gumi harangot, kivedd az izzot, majd kb 20 perc és egy véres kéz árán rájöjj, hogy teljesen esélytelen ott visszatenni az izzót, de ha mégis sikerül, akkor már a gumi harang visszarakása teljesen eselytelen...
Így marad az az opció, hogy vállalod a beparasodo foncsort vagy bemész a krova készletért.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
zolikaDB
veterán
-
sNORh
addikt
válasz Findzs #31038 üzenetére
16-ost mikor megvettem, le volt pukkanva mint állat, perempolíroztam, görgőztettem.
2 hónapig bírtam, mert mindíg mintha kiesne alólam a kerék, qrva fapados volt. aki elvitte, azonnal görgőzéssel kezdhette, mert már ütött..
pedig imádtam[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
SPF
senior tag
Az első helyzetjelző izzókat mennyire bonyolult kicserélni?
-
zolikaDB
veterán
válasz INMOTEP #31037 üzenetére
Ez 6" szeles, ET49. A gyarban 205/50-es gumit raktak ra, ami eleg ritka, azaz kb alig rakjak vmire, ezert draga. Igy sokan 205/55-ost tesznek ra, ami van a teszkoban is, jo ballonos, meg legalabb nem mutat vmi tul jol.
Gyanus, hogy a 215/55-el beleer az ivbe. De ki kell probalni, 1.6 benzin ala nem nagyon raknek ekkora malomkovet. Ha nagyobb atmerot tesznek a kocsi ala, akkor ugye valtomeret, es inkabb peresebbet, h el is ferjen, meg ugye letezik a fogyasztas is... Ez a 215/55 valami regi nagy BMW merete lehet, vagy valami nagyobb tomegu/teljesitmenyu autoe.
Nekem 6" szeles gyari alukerekeim vannak, 195/55-el. Szep es jo, arban is okes, bar 1.4 ala legkozelebb 185-ot teszek... -
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #31046 üzenetére
jah, meg persze ha már zöldek vagyunk, akkor ne felejtsük el, hogy az üvegház hatásért felelős gázok kibocsájtásáért jelentős részben a tehenek felelősek..... tudjuk mit kell tenni, adóztassuk meg a teheneket, úgyis amit a boltokban lehet kapni dobozos tej csak színezett víz, minek hozzá tehén!
vagy részecskeszűrőt a tehenek képére és seggére! le a tehenekkel!!!!!44444
-
diablo1984
veterán
válasz Findzs #31040 üzenetére
hát igen, ez a módszer a jóféle, nagyobb adót a dízeleknek! ez amolyan, ha szomszédnak jobban megy, akkor dögöljön meg a családja elv!
ha a dízel emelkedik, mivel a kicsi husikát és kenyeret amit elfogyasztunk, mind közúton érkezik teherautókkal, ami dízel üzemű, ha a gázolaj drágul, a költségek is drágulnak, minden drágul és ki fogja megfizetni a drágulást? hát persze, hogy az aki csak élni akar.......
persze, hogy halnak az emberek, ez a természet rendje, de pl egy tüdőrákot, vagy hasonló népbetegséget a szennyezett levegőre hogy lehet ráfogni? annyi mindentől lehet rákot kapni, mondjuk a szarrátartósítószerezett kajáktól is megpusztulhatunk, mégsem emelnek adót miattuk......
inkább az lenne a megoldás, hogy kivezetni a forgalomból a szabályozatlan dízeleket, ergo az ezer éves okádékszagú fosokat, euro2 alatt ne, vagy csak külön engedéllyel lehessen behajtani nagyvárosokba, csak akkor a BKK is b@szhatná a régi szarjait, mert az is okádja magából az anyagot, márpedig az sem euro2.... meg a fos ifák sem.....
-
wwhy
veterán
Corsa C-ben cserélt valaki előtét-ellenállást? Csak a venti 4. fokozata megy, házilag kellene cseréljem, jó lenne egy step by step útmutató. És ráadásul külföldön vagyok
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
nagyúr
válasz Findzs #31040 üzenetére
én inkább az ocsmány jelzővel illetném Nem kicsit sínautó jellege volt a doboznak... Mamanyima-mamanyima ezt hallgattam mikor mentem vele; mintha nem is lett volna gumi kerekekn
Viszont valami qrva drága felni volt rajta Pirelli P Zero gummendrókkal. Úgyhogy rámozdultak a sznobok rendesen!""Fájdalmas adatok derülnek ki az OECD tanulmányából: a légkörbe jutó szennyező anyagok mintegy 50 százalékáért a közúti közlekedés felelős. Ennek túlnyomó részét, 90 százalékát a takarékosságuk és nyomatékosságuk miatt kedvelt dízelüzemű járművek bocsátják ki . ""
Talán ha az autógyártók nem élnének vissza azzal, hogy a hibrid/full elektromos kocsiknak nincsen/alacsony a járulékuk és nem aranyárban kínálnák őket akkor nem itt tartanánk...
De amíg egy Prius indulója egy lakás árával vetekszik, addig meg sem fordul senki fejében, hogy mire költse a pénzt...[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Findzs
addikt
válasz KillHates #31039 üzenetére
és még ronda is volt
más:
"Fájdalmas adatok derülnek ki az OECD tanulmányából: a légkörbe jutó szennyező anyagok mintegy 50 százalékáért a közúti közlekedés felelős. Ennek túlnyomó részét, 90 százalékát a takarékosságuk és nyomatékosságuk miatt kedvelt dízelüzemű járművek bocsátják ki . "
ugyanakkor kevesebb az adó a gázolajon
[link]egyébként azt én is észrevettem, hogy legyen az akármilyen drága márkás kocsi ami megy előttem merci, bmw, lexus, stb. dízel, ha odalépnek neki fűstől mint az olajkályha
más:
Adac izzó teszt, 15 izzópárt vizsgáltak meg [link]
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
nagyúr
válasz Findzs #31038 üzenetére
Tökéletesen igazd van!
Akitől vettem a H-mat az 18"-as szekérkerekeket rakott rá.
Szerencsére hamar el tudtam cserélni egy Insigniással a gyári felnikre.Amit a 18"-as csinált az előző gazdájánál és nekem kellett cserélni:
- két stabilizátor rudat (13 ezer / db)
- egy féltengelycsuklót (44 ezer volt)
- egy kerékagycsapágyat (persze ABS-est, ami 45 ezer volt)
Szerencsére a helyi autószerelő viszonylag olcsón dolgozik így apránként olyan 20 volt még pluszban a munkadíj...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Findzs
addikt
válasz INMOTEP #31037 üzenetére
szerintem nagy lesz
én nem raknék alá 15 -től nagyobb kereketegy szép 15 -ős felni és legalább a gumi is olcsóbb
de van aki szerint kerékből nem lehet elég nagy
itt van pl. ez az f astra: [link]persze szemnek jól néz ki de menni vele egy katasztrófa lehet
na meg fél évente évente felnishez vinni mert a jó magyar utak megütik, vagy lepatkázzákanno az f astrámra akartam venni egy 15" felnit gumival, a gumis ismerős volt ideadta kipróbálni
mentem vele 30 km -ert de vittem is vissza olyan kényelmetlen volt"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
INMOTEP
őstag
Üdv mindenki ,nemtudom írtam e már de sikerült szert tennem egy jó motorikus állapotú 1.6 os benzines cdx felszereltségű G Astra-ra , most nemrég szereztem hozzá egy garnitura 16" gyári alufelnit használtan (( Még nincs nálam.Ilyenek egyébként [link] Gumik vannak idehaza jó állapotúak ,csak most hogy melléraktam a kocsihoz eléggé elbizonytalanodtam .215/55 ösök a gumik ,szerintetek ha alárakom nem lessz egy kicsit nagy ? Tisztában vagyok vele hogy a kocsi is másképp fogja viselni ,fogyasztásban is változni fog a helyzet .Most 15" tappancsok vannak alatta ballonosabb gumival ,csak nekem ez a típusú alufelni kicsit kicsinek tünik és nem is tetszik őszintén szólva ,pedig azis gyári G Astra Felni
-
nagyúr
válasz diablo1984 #31035 üzenetére
Ahogy mondod; az új SX4 Crosskutyatöke ára tényleg vicc; majd 8.5 M a dízel 4x4-es!!! Azért már autót kapni!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Declare
őstag
válasz Findzs #31031 üzenetére
Azert ha csinalnak egy felmerest, hogy azt mondjuk az utca emberenek, mondj egy biztonsagos autot, kivancsi lennek hany ember mondana a Suzukit (bar pont amit linkeltem tesztet azon en is elcsodalkoztam... )
Egyszerü mint a szög, nem romlik el ez vilagos es pozitivum, de en minösegben az anyaghasznalat, komfortra gondolok....de nincs nekem a Suzukival semmi bajom...nem az en autom ennyi. Az utobbi idökben amik jönnek allitolag mar nem is annyira rosszak....eletemben elöször es remelem utoljara egy kb 10 eves suzuki swiftben ültem autopalyan 100 al....mai napig felriadok neha almombol illeg billeg, papir, sug zupog........elmondtam egy imat amikor kiszalltam belöle
Sry eleg off lett, de csak ugy kiugrott belölem
(#31032) diablo1984 Ott a pont Bar mondom allitolag az uj suzukik mar azert egeszen jok
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #31032 üzenetére
úgy is lehet érteni a minőséget
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Declare #31030 üzenetére
"a Suzuki nem a minöseg es a biztonsag peldakepe"
az előbbivel nem értek egyet
a családban ismerősök körében van/volt jó pár suzuki mindenfajta a tesómnak is, és azoknak sose volt semmi komoly bajuk csak a kopó dolgok
a szerelőm is dicsérni szokta őketaz utóbbival igen
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31029 üzenetére
Ezt senki nem vitatta
Sulyrol beszelgettünk. Nezd meg az uj (2011) Astra J GTC es a regebbi (2010) Suzuki Swift tesztet a lapon, amit linkeltel: GTC Swift
Ha van auto amit soha nem szeretnek, az Suzuki lenne....de amugy is elmondhato, hogy azert a Suzuki nem a minöseg es a biztonsag peldakepe . Ennek ellenere a honlap adatai szerint a 990kg össztömegü Swift gyakorlatilag (ebben a tesztben) minden szempont szerint jobban teljesitett, mint az 1437 kg os Astra. Mondjuk ez azert nem kicsit meglepö
Szerintem ennyi a nyitja annak, hogy miert szapuljak a tulsulyos Opeleket. Egy frontalis ütközesnel nyilvan a nehezebb auto fog kisebb mertekben lassulni. Mondjuk 1-200 kg lehet ezen a teren gyakorlatilag elenyeszö a többi dologhoz kepest....szoval innentöl kezdve ha igy nezzük nem igen vedhetö az Opelek tulsulya. Szvsz.
-
BaKeSZ87
őstag
195/65 R15 be fog férni F Astra alá?
-
tropehus
csendes tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni egy 2000-es 1.4-es G Astra generátorát szeretném kivenni, hogy elvigyem felújítani, de az istenért nem akar kijönnni. Az alsó hosszú átmenő csavart nem tudom kihúzni a karosszériától. Vagy rossz helyen próbálkozok. Szíj már lent van, lötyög az egész csak az az egy nyomorult csavar tartja de azt nem tudom kihúzni.Ötlet?
köszi
G -
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #31025 üzenetére
Bocs! Soha nem ertettem mit lehet szeretni egy 1000 eves autoban....de biztos lehet, mert sokan meg penzt is adnak erte
De legyen ez az en hibam En maradok a piroskanal a fenti kepen
-
Declare
őstag
válasz Findzs #31023 üzenetére
Nagyon jok ezek a videok! Nem az a kerdes most, hogy egy Phaeton biztonsagosabb e mint egy Polo Persze, de nem azert biztonsagosabb, mert nehezebb...nagyobb orr, nagyobb gyürödesi zona.
Azok a plussz kg-ok amiert szapuljak az opeleket az jobbara mind felesleges...többlet fogyasztas, tehetetlenebb viselkedes az uton es jelentös lomhasag....
-
Findzs
addikt
válasz Declare #31017 üzenetére
én is ezen gondolkodtam a súly kapcsán
modernebb anyagok és kivitelezés, hegesztés stb.
jó példa erre a vw polo és a vw phaeton töréstesztje [link]persze szívesebben ültem volna a phaetonba de a poló utastere is szépen egybemaradt a felvétel szerint
de van itt egy old timer és egy mai kocsi töréstesztje is, és hát elég durván járt a bal air tesztbábuja
[link][ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #31021 üzenetére
Biztos en is szivesen körbejarnam, meg lehet bele is ülnek...aztan nagy boldogan dobnam oda Neked a kulcsot, hogy hajra, jo cruisolast....ha Te meg idedobnad nekem ennek a kulcsat
-
-
Declare
őstag
válasz KillHates #31013 üzenetére
Tenyleg van egy kis badogos hangzasa az ajtonak, de mondjuk en nem ereztem soha papirnak a kocsit. Ülj bele egy regebbi Nissanba es utana beszelgessünk a papir feelingröl, meg a menetzajrol
Ja es multkor kinyitottam a soför ajtot onnan akartam kitorznazni valamit az anyosülesröl es visszacsukodott az ajto a labamnak....hat azt hittem be....ok nem papir Mondjuk nalam ugye hatvanyozott is a GTC miatt, sztem kb 40 kg csak az ajto
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31008 üzenetére
Annyiszor mondjatok ezt a sulyt.....azert szerintem ez nem ilyen egyertelmü. Önmagaban a suly semmit nem er (max ha frontalisan durransz egy nalad sokkal könnyebb autoval). Sokkal könnyebb autok viszont nem sok van. 1-200kg difinel pedig egy jobb energiaelnyelö, gyürödesi zona sokkal többet er.
Gondoljatok bele egy frontalis ütközesnel pl ha az astra nehezebb mondjuk 300 kg al mint a masik, az a 300 kg többlet suly az nem azert van mert acel merevitö csövek vannak a motorterben....az a 300kg összejön a nem tudom tetö, csomagtarto, küszöb stb....
Vagy extrem pelda persze, de lasd F1....par szaz kg az egesz auto, megis szegeny Kimi amikor beledurrant a szalagkorlatba par hete, mi törtent? Kiszallt, kicsit fajt a bal bokaja azt pont.
Vagy ott vannak a regi autok (oldtimerek)....nem tudom ki ülne bele egy ütközesnel egy közel 2 tonnas ilyen regi orosz dögbe vagy inkabb egy fele olyan nehez mai kocsiba pl (es nem a legzsakokra gondolok elsösorban -persze az is-, hanem a gyürödesi zona anyaghasznalat stb)
-
AMD Power
titán
válasz KillHates #31014 üzenetére
Ez csak náluk sok. De ha megnézed a konkurenciát.....
Alap Golf 5 590 770 Ft
Focus 4 950 000 Ft-tól
Astra 4 970 000 Ft-tól
Kia Cee'd 4 899 000FtEzek az autók sajnos ennyibe kerülnek. Nem ezek drágák. Hanem mi keresünk keveset.
Én amúgy még soha nem olvastam hallottam ilyen "érzéséról" mit amiről te írsz. Pedig havernak is ilyen H van csak 5 ajtós.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz diablo1984 #31007 üzenetére
az már egy jókora minösègi ugrás lesz az opelhez kèpest! Mèg mindig 2,5 5 hengerest takar a D5? Azt mondják elèg problèma mentes motor...
Igen még azt takarja, 2,5 5 hengeres 215LE. Én is azt hallottam róla így mertem megvenni.
-
nagyúr
válasz AMD Power #31009 üzenetére
Hát nem tudom... Az már mennyire gáz, hogy 5.7M-től indul egy sz@ros "népautó" ára
Emlékszem mi anno 900-ért vettük az 1.4-es F Astrát a cégnek. És a 900 ezer akkor nem egy családi ház árának a negyede volt...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz AMD Power #30999 üzenetére
Hát nem tudom... Én inkább arra céloztam, hogy amikor becsukom az ajtót elég Wartburgos hangja van, a motorzaj és a futóműzaj baromira behallatszik és a múltkor sikerült egy komoly jégesőbe futnom. És meglátszik rajta. Oké, lehet, hogy körülményes vagyok; előtte egy W140-esem volt, ami majd egy tonnával nehezebb...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
nagyúr
válasz diablo1984 #30997 üzenetére
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
AMD Power
titán
Már megint.
NEM TETSZETT
– kiismerhetetlen Start/Stop
– hátul átlagos lábhely
– tetemes önsúlyTudjuk. Legyen inkább 1000kg és egyen 0.5dl kevesebbet.
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #31007 üzenetére
Pontosan. Hullottak is az emberek rendesen a papír Swiftekben. Volt alkalmam nem egyet vezetni.
JanR A súly Nagyon sokat számít. Szimpla fizika. Logikusan egy tank ellen mind1 mivel mész. De a balesetek elég kevés % találkozol kamionnal.
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #31004 üzenetére
Èn az insignia tesztnèl sem èrtettem ezt a nagy súly dolgot, nem csak a sok lègzsáknak kell vèdenie, hanem a vasnak is! Anno a suzukikban az volt a szar, hogy fóliábol voltak kilencszázpár kg-al, akkor azèrt sírtak az emberek, meg a honda crx sem vèletlen volt repülö koporsó.... most meg a nagy súly a gond. Elhiszem, hogy a könnyebb bódè miatt kevesebb lehet a fogyi, de ha nem gyorsulok lámpától lámpáig is kevesebb lesz....
Calogero: az már egy jókora minösègi ugrás lesz az opelhez kèpest! Mèg mindig 2,5 5 hengerest takar a D5? Azt mondják elèg problèma mentes motor...[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz diablo1984 #30988 üzenetére
Volvo XC60 D5 AWD Automata Summum felszeretség + Biztonsági Pro csomag + Riaszto+Xenon
-
JanR
addikt
válasz AMD Power #31004 üzenetére
Oké, csak nem úgy jött le. Nekem legalább is
Igazából hiába nehéz/könnyű egy autó, ha 100-l mész és kikanyarodik eléd egy traki, vagy szembe jön egy kamion, akármivel is lehetsz.. Persze kisebb autók ellen hasznos, de azért egy 90km/h-s frontális ütközést nem sok autó fog meg. -
Mikuland
tag
Sikerült lemerítenem az aksit kb egy hét állás alatt.
Lehet, hogy a fejegységben hagyott usb kábel miatt? Megnéztem, kikapcsolt állapotban is nyomta a töltést a telónak.mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest