Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pcnet

    addikt

    válasz miqlas #1776 üzenetére

    Nem a plafont bámultam, hanem másodszorra is lobogtattam a sajtóanyagot a 2 év garért. Hölgyemény meg hátlappal felfelé húzta ki a csomagolásból és írta fel a sorozatszámot. Ja, nem néztem meg Tescoban, user error. Ezzel nem tudok/akarok vitatkozni. Nem feltételeztem, hogy ez lehet. Jóhiszemű voltam. De mondom, így is megérte az árát. Jogi osztály meg telefonált nekik és a Flag-es lapra ráírták tollal, hogy "2 év garancia". Maradt a Flages, más elsőre A4es Tescost kapott. Ilyenkor megint mi van? Nem központilag kellene tájékoztatni egyformán minden Tescot? Főleg egy saját márkás terméknél? Mi van ha 1 év után viszem Flaghez és azt mondják őket nem érdekli Tesco mit írt tollal a gar lapra? Tesco meg hárít, hogy ők nem foglalkoznak vele, Flag oldja meg. Aztán megy az egymásra mutogatás. Tescosnak jobb örültem volna, mert akkor hozzájuk viszem és nem postázgatjuk oda-vissza Flaggel. Na, de nem szapulni akarom Tescot, mert tényleg jót tettek velem. :R Voip meg nem megy, de nem kommunikálják, support megszünt, de számlaszám él, utalni lehet a semmiért. Korrekt!

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

Új hozzászólás Aktív témák