- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
phranxinatra
aktív tag
válasz wallace 234 #87477 üzenetére
Azt hiszem igen. Ugyanaz minden, mint egy bontatlan készüléknél. De most egy 2 hónapja vásárolt tévéről van szó. Miután a Samsung lepattintott, hívtam az Euronicsot, ügyfélszolgálatos tök profi volt, kérdezte, mit preferálnék, javítást, visszafizetést vagy cserét, mondtam hogy a cserét, felvette a jegyzőkönyvet, korrektül beleírt mindent. Aztán hétfőn küldtek egy emailt, hogy keressem megint a Samsungot, adtak egy ügyfélkódot, amire hivatkozni kellett, Samuék bekértek megint minden dokumentumot és újból lepattintottak, hogy ez akkor sem garanciás. Persze újra Euronics, megint felvették a panaszt, azóta csend van. Arra gondoltam, hogy hétfőn visszaviszem a boltba, de már hazavinni, kicsomagolni sem volt egyszerű műsor.