- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mosqu!to
addikt
válasz
phranxinatra #87679 üzenetére
Amúgy érdekes, hogy neked ráírták. Én is nemrég vettem kiállított tv-t az Euronics-tól, és nem került a számlára, hogy kiállított darab.
Mondjuk serial nr se került rá, nem tudom ez gondot jelenthet-e, vagy épp azért hagyták le, mert kiállított volt? -
Celtis
veterán
válasz
phranxinatra #87679 üzenetére
Helyes. Biztos voltam benne, hogy ők meg fogják oldani. A samsung meg kapja be. Remélem a hajukra kenik a hibásat.
-
wallace 234
őstag
válasz
phranxinatra #87634 üzenetére
Vicc ez a 30 napunk van a válaszra! De sajnos sok helyen ez van! Persze fordítva már nem így működik! De miért nem küldik rögtön a szervizbe az euronics? Boltba gyözködik a szervizest, hogy te figyelj már vidd már el ezt a tvt! Mert hát ez nem működik! Azért ennek nem így kéne lennie. Vagy adják vissza a pénzt!
-
wallace 234
őstag
válasz
phranxinatra #87532 üzenetére
Igen így van! Mivel ők adták a garanciát! Az, hogy a Samsunggal, hogy játsszák le az már az ő dolguk! Remélem sikerül minél hamarabb! Kitartást!
-
Celtis
veterán
válasz
phranxinatra #87478 üzenetére
Na kezdődik. Pedig felmerült, hogy a samsung az OLED-jeit prémium terméknek tekinti és hasonló szintű támogatást nyújt majd mind az LG.
Remélhetőleg az Euronics segíteni fog, a probléma megoldásában, de ha egy mód van rá, akkor szerezd vissza a pénzt és felejtsd el ezt a márkát.
-
alaves
addikt
válasz
phranxinatra #87495 üzenetére
Telefonon vagy ha úgy nem megy, akkor személyesen megkeresed a Magyarországon éppen elérhető legmagasabb beosztású Samsung vállalati vezetőt (lehet hogy elegendő egy megfelelő jogkörrel rendelkező valamilyen ágazati vezető is). Garantáltan intézkedni fog, az 1. számú vezetők (továbbá a magas beosztásúak) tudják, hogy ebben az esetben mi a megfelelő hozzáállás (A fogyasztóvédelmi út a hivatalos, de hosszadalmas és még az sem biztos, hogy igazad lesz.)
Ui.: Pl. a Philips-nél az országot ellátó Szerviz Kft vezetője is tudja hogyan kell az ilyen eseteket kezelni. Az LG-nél meg kb. mindenki. -
Pro Koryak
addikt
válasz
phranxinatra #87495 üzenetére
Juronicsnál próbáld meg, hogy mégsem cserét kérsz, hanem a pénzt vissza.
Jobban járnál ha visszakapnád az árát!
Vegyél LG 65G3-at Telekomtól 880-ért.
-
wallace 234
őstag
válasz
phranxinatra #87478 üzenetére
Sajnos a itthon a fogyasztóivédem zéró! Így gyakorlatilag azt csinálnak amit akarnak! Szerintem a világon nincs még egy ilyen hely,ahol a vevő jogai egyenlő a nullával! Marad a polgári peres eljárás, ill hátha a bolt talál valami megoldást.
-
alaves
addikt
válasz
phranxinatra #87468 üzenetére
Jár a gyári 3 év garancia hivatalos magyar kereskedőtől, ha és amennyiben nincs ráírva valahol a számlára konkrétan más időpont (pl. egy hónap és az lejárt). A Samsung ügyf.szolg.-nak kötelező befogadni a bejelentésedet és cserélni a meghibásodott modult.
Ui.: Én megmondtam. Már tavaly tájékoztattam a fórumot, hogy garancia szempontból nem biztonságos Samsung OLED-et vásárolni.
-
Pro Koryak
addikt
válasz
phranxinatra #87478 üzenetére
Annyit, ha Samuékat nem döngölöd a földbe. Euronics-al lerendezed, hogy a Samu nem fogadja el, így a vételárat kéred vissza.
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz
phranxinatra #87468 üzenetére
Múltkor megkaptam valahol hogy miért riogatom ezzel az embereket. Hát ezért...
Sajnálom.
Csesztetni kell őket mindenképpen. -
Pro Koryak
addikt
válasz
phranxinatra #87478 üzenetére
A Samu mit mondott, miért nem garanciás?
-
wallace 234
őstag
válasz
phranxinatra #87474 üzenetére
Pedig olcsóbban kellett volna adniuk, de ez egy ilyen bolt! Amúgy ha nem Samsungos a garancia, akkor sajnos a Samsung vissza dobhatja. Így az euronics dolga a gariztatás! Garancia 3 évre szól?
-
Pro Koryak
addikt
válasz
phranxinatra #87468 üzenetére
Olyan nincs, hogy azért, mert kiállított darab a hivatalos szerviz elutasít. Mivel hivatalos kereskedőtől vetted ugyan úgy vonatkozik rá a 3 év gari. Max pixelhiba esetén mondhatnák, nem ellenőrizted le eléggé.
Egy nem működő készülék esetén nem. -
Ronam
addikt
válasz
phranxinatra #87468 üzenetére
Hányinger a Samsung garis ügyintézése.. Múlt héten adtunk le náluk egy telefont, alapból azt mondták 3 hét! mire kész lesz, aztán valami sutyerák szervizes felhívott tegnap, hogy ez nem megfelelő, az nem megfelelő a papírokkal, igazi bunkó volt! Megjegyzem Telekomos vásárlás, semmi gond nem volt a papírokkal. Remélem sikerrel jársz!
-
wallace 234
őstag
válasz
phranxinatra #87468 üzenetére
Samsung honnan tudta, hogy ki állított terméket vettél? Boltba milyen garancia jegyet kaptál? Ha rendes Samsung garancia jegyet adtak, akkor köteles a Samsung elvégezni a javítást.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Opel topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ZBook FireFly G8 - i7 I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD Touch I Nvidia 4GB I Cam I W11 I Gar!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest