- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- CES 2025: A headset, ami megmentett egy házasságot
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- A OnePlus Open 2 lehet a legvékonyabb hajlítható
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínában Robotaxisodott a Model Y
- Mobil flották
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
OLED TV-kben és nitekben gazdag, Boldog Új Évet!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
Én csak olyan terméket vagyok hajlandó onnan vásárolni, amely esetében elkönyvelem, hogy nem kell foglalkoznom a garanciális ügyintézéssel.
Vagyis tartós fogyasztási cikket nem vásárolnék onnan. (Ami azt jelenti a gyakorlatban, hogy kb. minden szökőévben egyszer rendelek bármit is tőlük.)
Tavasszal vettem pl. egy irodai, görgős széket (mert szükség volt egyre, mert ~29.000 forintra leárazták, és mert ebben az árkategóriában az egyetlen volt, amiről sok, és jellemzően jó véleményt írtak a vásárlók), annak tudatában, hogy ha "mellényúlok",és meghibásodik akár néhány héten belül, akkor a szék megy a hulladékok közé. Szóval eleve így álltam hozzá.
A lelki nyugalmam ugyanis többet ér annál, mint hogy egy EMAG kaliberű vállalkozással vitatkozzak, és könyörögjek a garanciális jogaim érvényesítéséért. (Nem beszélve arról, hogy ők online piactér is, és "boldog-boldogtalannak" teret adtak, így egy-egy terméket gyakran 8-10 áron, 8-10 forgalmazótól tudsz megvásárolni, aztán onnantól a fogyasztói szerződés a vásárlással velük köttetett. Bármi van, az EMAG széttárja a karját és az adott forgalmazóhoz küld....)
Ráadásul, most, hogy már hivatalosan is az Edigital áruházlánccal összeolvadva végzik tevékenységüket (egy cégként)...
Ha hasonlítani kell valamihez, hát ez olyan, mintha Belzebub állt volna össze Azmodeusszal!
A döntés a Tiéd!
"Aquila non captat muscas."