Hirdetés
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- One mobilszolgáltatások
- Elgépelte a Nubia, hogy Air
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Apple iPhone 17 - alap
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ribi
nagyúr
válasz
Raymond
#52689
üzenetére
Eléggé össze vissza írják az egyes gyártók is, hogy olyan táp van hozzá, vagy annyit fogyaszt. Mondjuk én nem teljesen értem hogy egy ennyire kis dobozba hogy akarnak 200W-ot lehűteni értelmes szellőzés hiányában. Megint valami marketingest jól beszopatott egy dizájner aztán mehet thermál limiten az egész.
-
lenox
veterán
válasz
Raymond
#52649
üzenetére
Lehet, bar az 5000-est 15%-kal a 4090 fole tippelik. Mondjuk nem tudom mennyi van mar usereknel, nem minden szam egyezik a tpu adatbazissal. Mindenesetre szerintem 384 bit + 14k maggal 4090 folott lesz 10+ %-kal. De lehet, hogy nem adnak ki 384 bites 14k magos 5080-at.
-
S_x96x_S
addikt
válasz
Raymond
#52571
üzenetére
mindenki választhat.
Enyém:
- https://docs.nvidia.com/cosmos/2.0.0/predict2/model_matrix.html
Raymondé:
- https://docs.nvidia.com/cosmos/latest/predict2/model_matrix.htmlamúgy szerintem a verziószám + full url -es megoldás jobb,
mert mobiltelefonon is látszik, hogy mire kattintasz,
és fél év múlva is látszik, hogy - a 2.00 verzió benchmarkja lett kifotózva. -
paprobert
őstag
válasz
Raymond
#50954
üzenetére
A 128 bites VGA-k a "már nem csak grafikus adapter, hanem csinál is valamit" kártyák voltak historikusan. Klasszikus *50 *50Ti kártyák.
Ez igazából nem változott, lassan 20 éve, ugyanazt a szerepet töltik be. Csak már súlyosabb pénzt kérnek értük.
A YT komment csúsztat, de erről beszél. Az, ami el lett csalva a termékskála tetején "csúcstermék-szegmentációval", az így jelenik meg lent.
-
válasz
Raymond
#50817
üzenetére
Igen, tudom, hogy az árcsökkentés nem divat Jensenéknél. Eddig működött az inventory rampdown, de most mégsem, ha egyszer a csúszós 5060-at még odébb kell csúsztatni, mert sok a 4060-as maradék. Nekem nagyon fura ez az egész 5000-es széria, egy rakás olyan dolgot előadtak a launch során, ami eddig "hiányzott" náluk.
-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#50783
üzenetére
Megpróbáltam leutánozni mi történetet a konténeres jelenetnél. Kár hogy az RTX logó kitakarja a lényeget, a lámpát magát.




Ez elég sok variáció erre az egy témára kis beállítás változtatásokkal, gamma görbe állítással.
Ha a HDRI-t kikapcsolom akkor így nézne ki:
*Most látom h túl pirosra állítottam a lámpát, ezen is lehetne még állítani és akkor a narancssárga dobozok színe jobban megmarad. -
X2N
őstag
válasz
Raymond
#50779
üzenetére
Akkor ez csak szimplán egy rosszul beállított lámpa és az okozza, ez nem az RT mód hibája csak valaki sietett és nem lett jól megcsinálva. 10:30-nál is van egy váltakozó világítás a kocsik felett ami tök látványos az eredeti módban, de RT módokban gyengén néz ki, nem csinálta meg jól aki bevilágította.
-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#50775
üzenetére
Olyan mintha nem igazán lennének jól beállítva a shaderek(ventilátoros szoba kanapé, RT off-nál csillog pl.) a később kiadott RT/PT módokban, PT-nél látványosak a színes fények és árnyékok, elég csak megnézni az egyszerűbb jeleneteket, pl 7:23-nál az ajtót, a talaj is büntetősen néz ki.
A konténeres jelenetnél nem látni mi világít pirosan így nem tudni realisztikus-e, de ott is az árnyékok, élethűbbnek tűnnek. Ha megnézed legtöbb jelenetnél a plafont, vagy a konténer tetejét ott is látod hogy szépen csökken a fényesség. Az is baj hogy más-más az időjárás/idő 1-1 screenshotnál, nem lehet teljesen összehasonlítani őket..
Az RT overdrive mód biztos hogy 1-2 bounce-al többet számol azért ilyen látványos a különbség a sima RT-hez képest. -
KRoy19
őstag
válasz
Raymond
#50761
üzenetére
Bocs, valóban túlreagáltam egy kicsit. Persze nyilván mindennel kapcsolatban lehet kritikát megfogalmazni, csak amikor a youtube commentek fele ugyan ez volt, hogy " It KiLsS tHe OrIgInAl ViBe", mintha az eredeti játék megszűnne létezni és még itt is ezt olvastam tőled, akkor felbasztam magam és rád öntöttem a frusztrációmat. Sorry
-
KRoy19
őstag
válasz
Raymond
#50759
üzenetére
Az hogy hányingerem van attól, hogy fikázol valamit, amin emberek kurvasok órát dolgoztak és ingyenesen elérhetővé teszik. Ha tetszik felrakod, ha nem akkor nem.
Nem veszi el tőled senki az eredeti játékot, szóval, ha annak jobban tetszik a vibe-ja, akkor játszál azzal.
-
-
zebra_hun
veterán
válasz
Raymond
#50137
üzenetére
Be. J preset amit ki enged, de swapper-rel is kipróbáltam plusz nv insp.
Ez a játék nincs is benne abba a 75-ös listába.
Félreértés ne legyen, nativban nem ronda, dlss-el sem, csak a haj. Környezet ok, igaz túl éles, de azt vissza lehet venni.
Mindenhol ezt írják, hogy nem jó, ráadásul telerakja hibával.
Sztem ez nem erre a játékra való.
Regedit-be kiíratva ellenőrizhető. Még insp.-ral a k preset is ment és a 3.10 is.
Ronda, kész. -
-
válasz
Raymond
#49530
üzenetére

Igor véleménye nagyon korrekt:
A 12VHPWR csatlakozó hiányosságai, különösen az egyenetlen árameloszlás a kábelen és a csatlakozón keresztül, kiegyensúlyozatlan terheléseket okozhatnak, ahol az egyes érintkezők nagyobb mértékben vannak terhelve, mint a többi.
Ezek a helyi túlterhelések megnövekedett érintkezési ellenálláshoz és hőtermeléshez vezetnek, ami bizonyos körülmények között hőkárosodást okozhat az érintkezőkben és a kábelekben.
Ezenkívül az aktív kiegyenlítés mellőzésével és a tápellátás több sínre történő felosztásával az NVIDIA maga is felhagyott a lehetséges védelmi és korrekciós intézkedésekkel. Mivel a kártyák közvetlenül átveszik a bemeneti oldal hibás elosztását, a teljesítményterhelés kontrollálatlan marad, ami rossz feltételek mellett eszkalációhoz vezethet.
Ez a helyzet azt mutatja, hogy több tényező kölcsönhatásba léphet: a nem megfelelő dugaszolócsatlakozás, mint kiindulópont, az ebből eredő hőproblémák, mint lehetséges tünet, és a védelmi intézkedések hiánya az alaplapon, mint kiaknázatlan lehetőség a helyzet orvoslására.
Bár ilyen problémáknak nem feltétlenül kell előfordulniuk, a rendszer érzékeny marad erre az összefűzésre, ha a terhelés és a külső feltételek kedvezőtlenül esnek egybe.
Az érintkezők olvadásának és a túlmelegedett kábeleknek a tünetei a modern GPU-kban szerencsétlen körülmények láncolatával magyarázhatók, amelyeknek nem feltétlenül kell bekövetkezniük.
Ellenkezőleg, valószínűleg ez a kivétel marad. De megtörténhet. -
válasz
Raymond
#49326
üzenetére
The editors also show a different load per cable in FurMark, but the differences are significantly lower and no single cable reaches almost 20 amperes. In the test, ComputerBase measured 5.3 amperes, maximum 10.6 amperes are measured in a cable, maximum on another 10.6 amperes. By the way, the cables are in between with 6.1, 7.4, 7.7 and 10.0 amperes.
és egyetlen kábel sem éri el a közel 20 ampert
-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#49246
üzenetére
Értem most már a dolgokat, elbeszéltünk egymás mellett. Én ezt más szemszögből látom. Amilyen programokat(DAZ,Blender) én használok ott nem elterjedtek a DDS formátumú textúrák és a BC compression, azért nem értettem a dolgokat(és hogy miről írsz), mert nem is textúrázok modelleket Substance Painterrel Game Engine felhasználásra(nem is ez a munkám, még ha használtam jópárszor UE-t is akkor sem mentem bele jobban a textúra tömörítési eljárásokba game engine-nél, eddig
). Értem már h game engine-nél más a workflow, más textúra kiterjesztés, tömörítéseket használ, hogy még gyorsabb legyen gpu-n, ChatGPT kiokosított
Viszont pont emiatt hogy nem használok ilyen tömörítéseket, 4K monitoron már látom pl azt hogy van-e Gauss/Mitchell/Lanczos pixel filter a képen és még ezt is kiszoktam lőni bizonyos mértékig, más az én esetem ahol 1-2 képkockát akár 8 -12 óráig renderelek. Persze a texture compression-t is ki lehet lőni teljes mértékig, ha van elég memória miért is ne.Ahogy hokuszpk is írta ez egy veszteséges tömörítési eljárás, lesz különbség, de a képeket elnézve ez elhanyagolható, főleg ha rátesszük erre a raytracing miatti denoisert is akkor aztán végképp mindegy lesz, ahogy írtam előbb pár hsz-el szerintem is game changer lesz ez a dolog.
b.-Túl nagy kérés hogy ékezeteket használjunk szakmai topikban?

-
-
-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#49225
üzenetére
"Ez mindegy a VRAM szempontjabol, mert a GPU nem tud jpeg-el dolgozni. Erre van a BCn (1-7) ahol azt hasznalod ami eppen megfelel mert olyan a textura. Azert van ennyi formatum mert mas-masra jo mindegyik. Az elonye hogy a GPU ezekkel tud egyenese dolgozni, nem kell felkonvertalni 24-32bit-re. Az NTC-bek pedig ez az egyik lenyege hogy nincs 7 kulonbozo formatum hanem egy van ami mindgyik esetben jo es sokkal jobban tomorit ugyanolyan minoseg mellett (7x amit irnak es amit a tool-ban is latsz). A masik "pedig az hogy a kartya szinten direkt dolgozik vele es nem kell felkonvertalni a VRAM-ba.
Most mar erted?"Ezt leírhatnád rendesen mondjuk ékezeteket használva ha már én is veszem a fáradtságot és így írok neked.
Milyen 7 formátum? Miről beszélsz? Mit tömörít? Nincs sehol ugyanolyan minőség, miről beszélsz? Mit hasonlítasz mihez?
Tud a GPU jgp textúrákkal is dolgozni, persze ennek is megvan a hátránya, nincs átlátszóság és veszteséges tömörítés, emiatt kell külön még egy jpg az átlátszóság miatt.
Viszont ha számít a méret mégis jó lehet, alternatívaként pedig ott van:
PNG – Ha veszteségmentes minőség kell, és szükséges az átlátszóság.
DDS – Ha optimalizált formátum kell a GPU számára (DirectX és OpenGL is támogatja).
TGA – Régi, veszteségmentes formátum, de nagyobb méretű. -
X2N
őstag
válasz
Raymond
#49225
üzenetére
Teljesen értelmetlen 1m2-es plane-re feltenni a 4K textúrát? Aha persze. 50mm gyújtótávolságú kamerával 178cm távolról észrevenni az ordító különbséget 1k és 4K felbontású textúra között, mi lenne ha fél méterről vagy még közelebbről nézném a kamerával?

Itt a textúra, le lehet tölteni mindenkinek, blenderben meg lehet lesni.
4K textúra 133MB
1K 12.7MB
-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#49221
üzenetére
Dehogynem csinálják. Azért csinálják hogy elférjen a játék a kis 4-6-8-12GB-os videokártyákon ami az átlag usernek van, nem beszélve a konzolokról.
1024x1024 jpg textúra 24KB
ugyanez felkonvertálva 4K felbontásra:
4096x4096 jpg 755KBPont a Bethesda játszotta el ezt hogy csak felskálázták 4k felbontásra az eredeti textúrákat. Nem emlékszel?

-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#49217
üzenetére
Szerintem te nem vagy képben a dolgokkal. Vagy lehet én fogalmazok furcsán, de ki lehet egy mondjuk 2048x2048es textúrát feszíteni 1x1m-es modellre 2x ismételve, vagy ugyanerre a modellre kitehetsz 1db 4096x4096-os textúrát. Ha az alacsonyabb felbontású textúra úgy van elkészítve hogy egymás mellé illeszthető akkor észre se fogod venni. Hasonló modok voltak régen Skyrim-hoz is amik az eredeti textúrákat használták, csak jobban megcsinálták a uv mapokat a modellekre, így a vram használat változatlan maradt viszont mégis szebbek lettek a modellek a megváltoztatott uv miatt(szerinted ez értelmetlen??). Vagy van a másik megoldás hogy szépen újratextúrázod a modellt 4K textúrákkal, akkor viszont több vramot fog használni a játék mert nagyobb méretűek lettek a textúrák. De ha nagyon erősködsz itt be is mutatom neked miről beszélek.
-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#49213
üzenetére
Ahogy mondtam a 4K csak egy felbontás. Az UV mapolásnál nem mindegy hogy 4K textúra van kifeszítve egy 1x1m-es falon vagy egy 20x20m-es falon. Értelemszerűen kiteheted a 4K textúrát úgy is hogy 20x fog ismétlődni egymás mellett a 20 méteres falon, csak az zavaró lesz. TPS-játékoknál jó dolga van a fejlesztőnek,ott sokkal messzebb van a kamera a karaktertől, nem tudsz közel menni kamerával semmihez hogy megnézd mennyire részletes a világ. FPS nézetből már a Skyrim/Fallout4-nél 4K textúrákat töltöttem le anno mindenhova mert látszott hogy mennyivel szebb, pedig az is mikori játék már, ha azt élőben látod el se hitted volna hogy egy 2011-es játék úgy meg lett moddolva anno, elmentünk a végletekig amit az engine bírt.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#49211
üzenetére
Mondjuk ez előbb lehet kicsit túloztam a 8-16K textúrákkal, 8K normal map textúráim vannak jó minőségűek de pl ezek csak 4K textúrák(le kell tölteni mert nagy) sok múlik azon hogy van az UV megcsinálva a modellen, ha csak az arc/fej-ra van 4K textúra az elég nagy felbontás, ha viszont mondjuk az egész karakterre az nagyon kevés. Komplett asseteknél(Quixel Megascans) viszont előfordulhat ekkora méret, (ezt letöltöttem múltkor, elképsztően néz ki, ~75GB és ez csak 1db mini pálya fotoscannelt assetekkel) emlékezzünk vissza Carmack-ék se véletlenül találták ki azt a megatexture dolgot a Rage-nél, sokkal egyszerűbb így kezelni egy nagyobb assetet mint a sok kis textúrát managelni..
-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#49207
üzenetére
Szoktam látni a sávosodást jpg-nél ha renderelek, de lehet csak nálam probléma úgyhogy nem használom a formátumot. Rendereltem most gyorsan 1 képet, ez még csak 4K textúra.

-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#48915
üzenetére
Persze hogy mindegy mivel ha be van kapcsolva megy az artifactolás. Szerinted miért kapcsolom ki? Az csak feláras extra hogy úgy elmossa a képet mintha vazelinnel bekennéd a monitort. Ha ha te ezt szereted az a te problémád. Én vettem jobb monitort és élvezem a 4x nagyobb felbontást és a részletesebb képet."Oh wait, akkor megse tokelet a kep?? Oh no! Fetch me my fainting couch!
"
180ppi az még nem 300+ppi ne legyenek illúzióid, még nem teljesen retina kijelző ahogy az Apple-szokta nevezni a monitorainál. -
X2N
őstag
válasz
Raymond
#48899
üzenetére
Nem villognak a pixelek, és ha annyira zavar a szerencsétlen "pixel crawl" akkor teszel rá egy SMAA-t ami fényévekkel jobb mint bármilyen temporális megoldás. Mondom, ha nem használtál ekkora felbontású kijelző ekkora méretben nincs miről beszélni....NEM LÁTOD A PIXELEKET.
-
X2N
őstag
válasz
Raymond
#48887
üzenetére
Milyen effekt, nincsen semmiféle effekt ami ne működne normálisan ugyanúgy.
KRoy19-Mert nem mindegy a monitor se, 180PPi alatt ne csodálkozz. RDR 2-t én nem próbáltam. De a Control CP2077, TLOU-ban fényévekkel volt jobba kép kikapcsolt TAA-val, semmi szellemképesedés, részletes lett a kép, és ezt ne keverjük össze azzal hogy a DLSS-túltolja az élesítést... -
válasz
Raymond
#48791
üzenetére
Ok, világos amit írsz , akkor marketingeltek( így is lehet fogalmazni ha szépíteni akarunk) egy jót, okozva az Nvidiának egy kisebb beesést még a tőzsdén. igazából alig számít hogy 4 % lemaradást kommunkálnak a valós 47% -kal szemben...
Ha csak nincs valami csoda mögötte megint amiről senki nem tud -
válasz
Raymond
#48786
üzenetére
Igen arra az AMD slidera gondoltam.
Az Nvidia ma feltette a saját oldalára és slide-jára ezeket az eredményeket rajta a 7900XTX kártyával.( nem szokták ezt igazán alkalmazni amúgy, ) válaszul az AMD féle slidera ami körberohanta a világsajtót.
Ott , az AMD nél ha jól látom 4 % volt a különbség , lemaradás volt csak ebben a mérésben miközben az Nvidánál 47%?
Állítólag az Nvidia tegnapi frissitése + hozott gyorsulást az RTX 5000 szérián, nem is keveset gondolom erre is hivatkozva adta ki Nvidia ezt a mérést, eredményt. -
S_x96x_S
addikt
válasz
Raymond
#48784
üzenetére
> Az AMD ugyanugy a Q4_K_M verziot hasznalta
Köszi; ( a kiemelt Slide-on nem láttam
)utánakeresve - az AMD blog post tényleg ezt ajánlja.
"AMD recommends running all distills in Q4 K M quantization"
Experience the DeepSeek R1 Distilled 'Reasoning' Models on AMD Ryzen™ AI and Radeon™akkor várok az AMD lépésére
-
Quadgame94
őstag
válasz
Raymond
#48742
üzenetére
Ha az NV szolgáltat nekik contentet akkor lesz is ilyen videó. Rettenetesen demagóg ahogy túlzásokba esel
sírás
Ha ez tudatos nálad akkor azért gáz, ha pedig tudatalatti akkor érdemes magadba nézni. Sírásnak nevezni egy kontrsuktív és számokon alapuló érvelést az torzító, félrevezető és demagóg. -
-=RelakS=-
veterán
válasz
Raymond
#48733
üzenetére
Mondd hogy nem nézted meg a Devid_81 által linkelt videót úgy, hogy nem mondod, hogy nem nézted meg a Devid_81 által linkelt videót

A lényeg: HW Unboxed elemezgette az 5080 tulajdonságait, összehasonlította a korábbi kártyacsaládokkal, és ez max egy 5070.
Gondolom az Nvidia tanult a 40-es széria bakijából, és most nem hozott ki az 5080-as kártyával egy 5080 16GB-ot
-
huskydog17
addikt
válasz
Raymond
#48707
üzenetére
Igen, arra gondoltam, hiszen az az AMD-nek a driveres alapú frame gen technikája. Szerintem a SmoothMotion inkább az AFMF2 ellenfele lesz.
b. #48708: Igen, nem minden szoftveres fejlesztést soroltam fel, sokáig lehetne sorolni, ahogy például a Broadcast újításait/fejlesztéseit is. Rengeteg szoftveres fejlesztés/újítás jött és a legtöbbjük minden RTX kártyán működik.
-
Jacek
veterán
válasz
Raymond
#48654
üzenetére
Lenyegtelen, ha cselesen akartam volna cselesen csinalom
Ott a lenyeg szerinted mennyi szerintem mennyi... most siman 800 egy 4070s .
Termeszetesen olyan boltbol ahol vasarol is az ember
nem jurgen webshopjabol... mert ott is kb az elso 3 olcso a tobbi elado mar nem.. remelem ott vasarolsz biztos jo a gari 
Hanyagoljuk egymast addig, nyugodj meg ide fogok irni tok mindegy mi az eredmeny..
-
Jacek
veterán
válasz
Raymond
#48637
üzenetére
"Az 5070 nem annyiba fog kerulni mint a 4070Ti most (849eur"
Ezt te hablatyoltad vegig... nehez ilyen emberrel barmit is kezdeni, olvasd el mit irtam vegig ...
Ma var rad elso korben amit mar lehet latni a 4080s tanult kollega itt irta 470-480e meg van par.darab es a 600e 5080 esete ez vetiti elore a szoryt ha a 4070s 800-ert nem eleg...
Namost nekem ne linkelgess gunter es hans sarki wepshopjabol, rende uzletbol kerlek.
Alzat csak azert hoztam be mert itt mindig megkapom hogy ez magyarorszag, en proshop.se ami meg vagy 5-6 orazagban van meg amazon alltal ertekesitett cuccokrol beszelek nem a sarki fuazerestol. -
-
Jacek
veterán
válasz
Raymond
#48630
üzenetére
ĶSzanalmas probalkozas mar megint ezt megszoktuk toled. Mint egy turmixgep kezdesz minden ossze vissza hablatyolni. Csillagszemu juhasz nem retel ugy mint te.
Hol irtam hogy tudok olcson kartyat? Ja sehol csak annyit hogy netto.
Hol irtam hogy skandinav eladoknal olcsobbak a cuccok? Ja sehol, es az amazon.se biztos ó skandinav.
De irhatod a sorozatos valotlansagokat, a gondolataidat majd mas szajaba adod stb folytasd csak a vergodes.
Nezegesd az alzas 800 euros kartyinkokat, svedeknel mar 4070s is alig van ami van 800
Szamokkal sajno hadi labon alsz meg mindig tom en hiban ossze zavar ez a netto brutto, minden orszagban mas stb.
Biztos van ami olcobb es keszletezve van eletben nem kapod meg. -
Jacek
veterán
válasz
Raymond
#48615
üzenetére
Nem tudsz olvasni? Ezt te hablatyolod.. ne farassz a mondokaddal.. leirom megint
1-2 honapja a kerekerdo kozepen Jancsi 270-280e netto kornyeken tudott vasarolni a vasorru babarol egy 4070Ti Supert, ami most elindul a csillagok fele. Na ennyiert tudsz majd 5070 venni. En ezt mondom.
Nem erdekelnek a linkjeid, az euros araid en ezt mondtam, erre terjunk vissza .180e is volt low 4070s super most a sima 4070 220-230e. Befejeztem errol az eszmecseret.
-
Jacek
veterán
válasz
Raymond
#48609
üzenetére
2-3 het mulva terjunk vissza ra, ugylatszik az amazon hamarabb arazza ezt be. Megnezheted most is..
Igen annyiba fog keruli egy 5070 mint 1-2 honappal.ezelott a 4070Ti Super akkor 280 netto korul tudtam venni.
Amirol mar kiderult ugye az 5080 milyen jol sikerult darab, 1-2 honapja 350 nettoert siman vettem 4-5 tipust, faradjatok fol az amazonra a 4080S arakra nem csak a marketplacesek hanem az amazon sold is. 450+
Kijott minden ranezunk mi lett.
-
Jacek
veterán
válasz
Raymond
#48604
üzenetére
9Erre egyebkent nem jottem volna ra hogy a 4070TiSuper es a 5070 kulon kartya eddig azt hittem az egy.
Leirtam ertelmesen eltolnak aznarakat egy szintel.feljebb, ha ez nem megy at oke.
1 honapja 4070s 220e-most 280e
4070Tis 270-280e-most 350-370
4080s 350-360e-most450+
Ez netto adhatsz hozza afat.
Nem kerek elavult keszletrol likeket, 2-3 het mulva mereszd a szemed amikor kipucoltak minden es ataraztak
Menj fel az amazon.de-re.Elmemtem.rad irok 2-3 het mulva.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- LG L192WS monitor eladó: 19" 1440 900
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 10GB Zalman T4 PLUS A-Data 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3847, 100% Akkumulátor
- HPE Aruba switch, 48G PoE+, 4SFP+, L3, Smart managed
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Bár szerintem úgyse fog, pedig igény volna rá
A korábbi Videocardz cikkben 589 volt a németeknél, ahol ráadásul kisebb is az áfa.







