- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Textúrázáshoz:
Én úgy gondolom, hogy az SP felépítése pontosan erre van felkészítve. Minden CUDA processzorban van egy FP és egy Int ALU. Az Int ALU a legtöbbször kihasználatlan lesz a grafikai számítás alatt, így szvsz az lesz majd bevetve a textúrázáshoz. Általában Int textúrázás van a mai játékok alatt. Valószínűleg az SFU felel majd a textúrázás úgymond hardveres rásegítéséért. Így pont kijön az 16 pixel/clock int8, amit az NV megadott SM egységenként.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pontos infót egyelőre senki sem tud, de páran két integer ALU műveletet jósolnak egy pixelhez a textúra mintavételezésre és szűrésre. Én egyelőre még várok ezzel a kijelentéssel, de a két integer ALU művelet hízelgőnek hangzik. Az SFU egyelőre feltételezés szinten segít a funkciókban.
Az FP16 textúra sajna piszkosul nagy szopásnak tűnik.Ha szabad ilyet mondani, én még mindig reménykedek a fix funkciós textúrázásban. Az Intel sem merte bevállalni az emulálást a Larrabee-nél. Nyilvánvaló, hogy a jövő a Fermi felépítésében van, de ez nagyon távoli jövő.
Szerintem az NV régebben amikor elkezdte ezt a chipet tervezni (kb. 2006 eleje), úgy számolt, hogy az ATI ekkorra már nem fog élni, a Larrabee meg hasonló rendszer, azzal lehet versenyezni. Talán nem gondolták, hogy az AMD-nek lesz mersze megvenni az ATI-t. Valszeg 2008 közepén jöttek rá, hogy komoly problémák lesznek a Radeon-nal, de ugye ekkor már késő volt, mert a lapka előrehaladott állapotban volt, így nem lehetett már belenyúlni.FragMaster: Ha a Juniperben is combosított setup motor van, akkor a teljesítménycsökkenés közel azonos lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Egyébként nem olyan hatalmas tétel, ahhoz képest, hogy 20milla egy jobb HD magnó, és 80 milla egy 30-40TB-os többfelhasználós háttértár.
Persze, kis cégeknél durva összegnek számít.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Hát, én most a 2. és 3. pont közt látok ellentmondást, ne 1. és 2. közt. De az indoklásból úgy hiszem tulajdonképp erre válaszoltál, csak elszámoztad.
Ha egy nagy 16 alegységes cluster csak ugyan azt az utasítást hajthatja végre különböző adatokon, akkor miként juthatnak eltérő utasítások az 5-ös szervezésű részegységeire?
És akkor erre magyarázat az, hogy az az 1 utasítás egy komplexebb összeszőtt utasítássor, ami egyként megy be a 16-os clusterre, és ott szépen deriválódik, míg minden kis sp-nek jut valami utasítás (akár 5-ös blokkon belül is más és más?)TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Biztos nem voltak ezen számok is áldozatai a szerkesztésnek?
(Ha nem, akkor elnénéztem, bocs, de legalább megbizonyosodtam, hogy "értem")
Abu korábbi, logoutra is költözött cikkeiben is olvastam ezekről a VLIW mintákról, amikkel a driver eteti a chipet, de valahogy nem állt össze a kép...
(Mondjuk nem csoda, hisz full laikus szakbarbár vagyok e téren. )[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
félisten
Nem mondtam, hogy nem lesz gyorsabb, de el tudok képzelni olyan szituációt, hogy dx9 alatt elveri, de dx11-nél, bekapcsolt tesszelálásnál lemarad.
Nem tudom, hogy a dx11 megengedi-e, de örülnék, ha ha nem úgy próbálna az nV előnyre szert tenni, hogy az emulált funkciókat "optimalizálja", vagyis beáldozza a minőséget, mondván, hogy a fizika többet számít a kisebb látványbeli hátrányoknál...
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
smkb
őstag
Teljesen mindegy... A DX11 itt már Krisztus urunk 2. eljöveteleként van kezelve.... megváltja a világot... mindenre jó az... lassan eljutunk oda, hogy ha kell leskáláz az mindent a profilok segítségével akár gameboy szintre is...anélkül, hogy BÁRMIT kellene alacsonyabb DX verziót támogató kártyákra optimalizálni...
Az meg ugyancsak elhanyagolható, hogy bár máshol hangoztatva van, hogy nincs szebb mint fixfunkciókat hardveresen megvalósítani az adott DX apihoz, de a konzolok, pl a PS3 ban csücsülő keményen DX9 API alá tervezett és a DX9 fixfunkcióit megvalósító 7800GT alapú GPU-nak biza nem a DX9 alapú funkciók fekszenek a legjobban.... nem itt mindenre a DX11 a megváltás.
Lássuk, de ne a DIRT2 féle viccekben, mert az vicc ami DX11 abban van. A DIRT2-ben bemutatott DX11 víz meg szánalom... mint egy higanytócsa...
[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
Mért kéne elbúcsúzni? A NV -től kell elbúcsúzni ilyen téren, hogy örökre vagy nem fene tudja néhány kategóriában. Ott van a fizikai számítások pl, vagy egyéb ha megéri megveszik azt is. Viszont semmi sem hátráltatja hogy CPU -kat használjanak ilyen számításokra is, meglátjuk az Intel a Larrabee -val ha belehúz és nagyott alakít, középkategóriás AMD ATI VGA vezérlő szintjét hozza, észre sem vesszük mi történik, amúgy itt az ideje.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Megnéztem, van egy kis hillámzás, de összeségében jól mennek a csúcs kártyák is és ez a tendencia csak javúl egy ideje.
Szerintem nem úgy kell nézni léteznek 2-3-4 kártyás rendszerek, a középkategória is fontos nem beszélve a belépőszintről, összemosódnak a kategóriák, mi sem járunk rosszúl és a gyártók sem.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát pedig ez a helyzet. A félkoherenciára a programozónak kell figyelni. Esetleg innen a legjobb megoldásnak tűnik, hogy csak textúrákat tároljon az L2 cache. Akkor a visszaírás problémája kiesik, mert a textúra úgy sem módosul. Persze nyilván ez sem a legjobb megoldás, de a teljes kikapcsolásnál jobb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Igen, pont arra gondoltam, hogy ne csináljon fölös polykat.
Még annyi, hogy a legapróbb recéket felesleges tesszelációval csinálni, mert a modellek kontúrjainál ezek már alig számítanak, szemből meg a normal map is majdnem olyan jó.
Így további polykat lehetne spórolni, és az AA is kevesebb/egyszerűbb élen dolgozna, bár ennek működése nem nagyon tiszta számomra, lehet, hogy nem hozna sokat.(#2208) r1E3S3E7T: Ennek én is örülnék.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
VinoRosso
veterán
ki van az tesztelve. Alacsonyabb spec-eken eleve gyenébb LOD aránnyal dolgozik a motor. meg aztán van 25ezer féle konfigfájl külön VGA-kra optimalizálva, ezek tele vnnak ilyen tweakekkel, ha valamelyikkel probléma lenne, akkor egyből kiderülne. Az árnyék textúrák méretét érdemes még levenni 1024ről 768ra, nem a memóriafoglalás, hanem a számításigény miatt, ez dob még egy 5-10 FPS-t a látvány jelentős csorbulása nélkül ott ahol sok object van, de pl fűnek alapból nincs árnyéka, tehát olyan helyen ahol ezek vannak többségben ez nem hoz sok +-t. Mondjuk szerintem jobban néz ki árnyékkal, és amennyi FPS drop adódik ebből, annyiért szerintem még megérte volna alkalmazni, csak az átlag usernek ez nem szúr szemet, így még ezzel is csaltak egy kicsit. Amúgy meg valahol láttam letölthető "optimalizált" pályákat, amit a warhead enginején is lehet futtatni, nem tudom ezek milyenek lehetnek, de biztos hoz pár FPS-t ez is.
-
rocket
nagyúr
GTX285 1063GFlops
Regebben talalgattuk mekkora nyers ero kellhet ahoz, hogy beerjek a HD5870-et, jelenlegi architekturaban a NV kartyai kb. 40%-kal "takarekosebbak" nyers eroben mint az AMD architekturaja.
HD5850 2088GFlops, HD5870 2720GFlops, HD5970 4640GFlops
A pletykak alapjan GTX360 1152 GFlops, GTX380 1740GFlops
Raadasul a pletykakban szereplo az 1700mhz-es shader orajel eselye a GTX380-nal a zerohoz igen kozel all.Persze ezek csak elmeleti talalgatasok, mivel ugye az architektura valtozik, igy novekedhet a hatekonysag, majd kiderul, szerintem nincsenek csodak, mint ahogy az R600-nal se lett vegul.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én inkább 1 TFLOPS-ot mondanék a GTX 285 esetében is, aktívan használható a GT200-nál az extra MUL. A G80 óta durván rágyúrt erre az NV.
Egyébként vegyes az összkép. Radeon: 5 GeForce: 5 győzelem, egyet döntetlenre vettem. A Clear Sky alatt a Radeon szebb AA-t csinál a DX10.1 módban, így ott nem tiszta a teljesítmény, bár amúgy is csak 1 FPS-sel volt gyorsabb a GeForce. Szóval döntetlennek tűnik.A Ferminek még nehezebb dolga lesz. Minden DX11-es játékot az AMD-vel fejlesztenek a stúdiók. Fermi még ki sincs küldve a fejlesztőknek. Csoda lesz, ha így megveri DX11-ben a HD 5870-et.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szintetikus tesztekben nem érdemes bízni.
A Ferminek nem a mostani játékokban kell helytállnia, hanem DX11-esekben. Azokban a játékokban, amiket az AMD felügyel gondoskodnak arról, hogy az ALU legyen a domináns, ahogy az NV gondoskodott arról, hogy most többnyire a ROP és a Tex számítson. Ezért lenne jó az NV-nek a szabvány igényeit figyelembe venni, már ha akarja ezt a piacot.strebacom: Én megnéztem mindkét módot. Egyszerűen szebb a DX11-es. Persze nem baj ha más a véleményed. A vízfelverődés észrevehető, különösen ha előtted mennek át rajta, a HDR élesebb és jobb képet csinál, a HDAO-tól pedig szebb az árnyékolás. Ami ritkán észrevehető az a zászló megnövelt részletessége, emellett a tesszellált nézők tényleg nem tesznek sokat hozzá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
NFree
addikt
Mert a sok user bedölt a sok átnevezésnek amivel az nv huzta az időt a g200-ig . és én kimondottan ezért haraguttam anno rájuk nagyon, hogy rukoljanak már elő valamivel ami jól oda tesz az atinak , de csak átnevezések voltak aztán ahogy lejjebb csúsztak az árak persze hogy a sok 98, 96 gt elkelt, mert akkor a középkategóriába az jó volt , de aki többet akart annak nehezen jött a g200.
Én így éltem meg azokat a napokat, ettől függetlenül mai napig egy 98gtx van a gépben és nagyon meg vagyok vele elégedve . igaz mostmár eljárt felette az idő de nagyon várom az új nv-t az okokat most nem sorolom és nem szeretnék csalódni . tehát hajrá.
Nos mivel nincs dx11 karim nem tudom összehasonlítani a külömbséget de képek alapján jobban csorog a nyálam a dx11 turbózott változatravga
-
VinoRosso
veterán
pláne ha okosan használják. Pl a Unigine timedemo azért olyan lassú, mert szinte mindent tesszallálással csinálnak, még azt is ami teljesen felesleges, mert POM-al is ugyanúgy néz ki, és az tized annyi erőforrást emészt fel.Gondolom a játékokban csak az lesz tesszallálva aminél tényleg megéri, a többire maradnak a szokásos textúrázási megoldások.
-
VinoRosso
veterán
szerintem egy mesh az egész jelenet,és arra van ráhúzva a LOD meg a tesszalláció, és így nehéz változtatni rajta. Viszont benchmarknak ez kell elvégre ez nem játék teljesítményt mér, hanem tesszallációt. Ha játék kell akkor ott a CoP benchmark, bár az is szinti, mert timedemo, szóval ingame mérések lennének relevánsak, de ez meg nagyon játékfüggő, ki mennyire épít rá...mindenesetre szvsz optimalizálva felére csökkenthető lenne legalább az FPS drop a heavenhez képest, az kb a worst case. Nagy felbontásban elég nagy a drop, 30-40 helyett 15-17 5870-el. Mondjuk mondtam régebben is, hogy se rammal se flopsokkal nem lehet ezt nagy méretekben művelni, mert a számítás + tárigény exponenciálisan növekszik minden egyes felosztásnál.
-
VinoRosso
veterán
hh? Elvileg a stalker is használ tesszallációt, csak nem ész nélkül. Karakterek közeli, részletes objectek fel vannak tesszallálva dx11ben, persze az épületek nincsenek, de azt minek ? Max a terraint lehetne helyenként még, elég low poly a földet szétszabdaló anomáliák környékén, de nem tudom hogy ez van e, erről nem hallottam, de szerintem ez nincs, mivel ha jól tudom ez egybe forrasztva a statikus objectekkel, amik nincsenek tesszallálva.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Charles papa mostanság jó szimattal dolgozik, de a kasztrálós cikke eléggé bullshit. Nem gondolta végig, hogy a Tesla fogyasztása a leglényegesebb szempont a partnerek szemében, ha túlléped a limitet ajtót mutatnak. Ezek itt nem Consumerek, itt qrva nagy pénzekről van szó és ezért kőbe vésett szabályok élnek. Ezért a kasztrálás, a Fermi így tudja az előírásokat tartani. Persze az bőven lehet, hogy az NV nem gondolt arra, hogy ennyire zabagép lesz a cucc.
Semmi köze az egésznek a GeForce vonalhoz. Ott lehet menni 300 wattig is. No persze jó lenne értékelhető fogyasztás, így benne van a pakliban a kasztrálás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát a kihozatallal biztos nem volt minden rendben, másképp nem csinálnának A3-at.
Ha ez a -7 watt kell a limit eléréséhez, akkor kurtítani kell. A computing piacon tényleg kőbe van vésve a Max. TDP. Ha csak 1 wattal több a megengedettnél, akkor nincs üzlet. Ez egy ilyen piac.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tuti, de sokkal nagyobb az esélye, mint a brutálisan szar kihozatalnak. Charles papa sokszor más szemszögből nézi a dolgokat. Ha a kasztrált Fermi a szar gyártósorok miatt van, akkor kurva nagy baj van hiszen kell az A4-es revízió is, ami azt jelenti, hogy minimum augusztusig durván limitált mennyiség szállítható a lapkából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Meg az NV30-ra, ott is mondtak nagyokat mennyivel lesz gyorsabb majd mint az R300, es valoban igaz volt nehany cherry picked teszt eseteben, de osszesegeben nem, DX9 alatt meg foleg nem.
Hasonlo tortenet mint anno az NV30/R300 csataban, ha nem lesz tul jo a GF100 DX11 teljesitmenye (amire abbol mar lehet kovetkeztetni, hogy kihereltettek a Gothic uj reszet, es nem lesz DX11, csak PhysX), hogy nem sok jatek lesz DX11 tamogatassal, es ismerven a mentalitasat a cegnek erre fognak is torekedni.
Biztos vagyok benne lesznek meg kavarasok, Crysis2 eseteben szinte biztos lesz valami ami DX11-es AMD felhasznalokat hatranyosan fogja erinteni.Amik mostanaban fognak majd szivarogni NV altal mert eredmenyek azokat erdemes lesz majd fentartasokkal kezelni, mert ok is megtudjak talalni azt a beallitast, ahol kifutnak az AMD kartyak az 1GB memoriabol. (HD5970 eseteben is igaz, mert ugye hiaba van azon 2GB, az valojaban 1GB-nak szamit.)
Az AMD is ezt csinalta a sajat maguk altal mert eredmenyek eseteben a HD5850/HD5870-nel a GTX285/GTX295 ellen, tehat egyszeru a keplet, nem minden az, aminek latszik[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
CptMisi
őstag
csak nem az számít átlagosnak, és nem a többi közül kitűnőt kéne alapul venni...általában, ha kiadnak egy drivert, és olyan probléma van, ami nem tűr halasztást, ha nem is másnap, de gyorsan kiadják a hotfixet
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gather4 a mintavételhez, LOD utasítás a POM-hoz (ezzel lehet shader alapú szűrést is csinálni, az AF működése POM mellett úgyis erősen limitált). Ez minimum +30% DX10.1-ben a DX9-es path-hoz képest. Jó lett volna még teljesen shader alapú élsímitás Multisample Acces alapon ... ez további +10-15%, külön kapcsoló az átlátszó objektumokra, mert az nyilván vinné a teljesítményt.
Ezek azok a pontok ahol teljesen hibásan lőtték be a kártyák fejlődését.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
emmm
senior tag
"ennyire azért nem egyszerű ez... papíron szépen fest, hogy a nem kompatibilis effektek kimaradnak, de egy from scratch DX11 motor esetében már a design során végig figyelemmel kell kísérni, mi marad ki DX9-es vagy DX10-es HW-en - ha nem így tesznek, az eredmény garantáltan irdatlan ronda lesz..."
Tehát ha jól értem, akkor nem csak annyi, hogy a fejlesztő megírja a DX 11-es kódot, az API meg szépen megcsinálja a 10.1, 10 és 9-es DX profilt hozzá? És automatikusan nem hagyja ki a dolgokat? Őszintén szólva kíváncsi lennék erre részleteiben, mert ez nem világos.
-
emmm
senior tag
Hm. Összefoglalva, nagyjából működik a feltételezésem, csak itt-ott azért van vele plusz munka. Végül is, ez teljesen normális egy programozó számára.
Én is szívok eleget azzal, hogy minden egyes évben másképp néznek ki a bevallások az APEH-nál, aztán a programot úgy kell megoldani, hogy bármikor, bármelyikkel fusson. A fő vonal mindegyiknél ugyanaz, csak optimalizálni kell az egyes típusokat/időszakokat. Gondolom, valami ilyesmi lehet ez is a gyakorlatban, azért mégiscsak egyszerűbb, mintha minden egyes esetnél teljesen új eljárásokat kéne alkotni, azaz nem lenne egy általános fő vonal a fejlesztésénél.
-
DigitXT
félisten
az 5870 18-20 fps-ekig lemegy a durvább szakaszokon
Na de milyen felbontáson? Mert az sem látszik... Mindenesetre a videó
alapján én úgy látom, hogy elég jól vitte, ahol meg lagot láttak egyesek, az
épp amiatt, volt, amit mondtam. Na nem a szemem ilyen jó ám: letöltöttem,
s kikockáztam. Ettől függetlenül lehet prerenderelt cucc visszajátszva, de
szvsz az túl kockázatos lenne, mert ha kiderül, nagy bukta lenne marketing
szempontból... Egyébként ebben a kis részletben benne voltak a "durvább"
szakaszok? Ha jól sejtem a sárkány az egyik ilyen: na az speciel nem volt.Szerk: jah, most néztem a teszted, hogy a felbontás nem is annyira számít,
ha sokat kell tesszellálni, és ott a lépcsőnél ott kellene lennie a sárkánynak.[ Szerkesztve ]
-
- hogy változtassanak az SLI/CF profilokon.
- ez nem profil kérdése
Nem a profilokban tárolják el, hogy milyen technikát alkalmaznak az egyes programokhoz?
Ezt a supertile-t én is nézegettem akkoriban, mikor x2-m volt, de eleve nem is értettem, hogy akarják ezt megoldani úgy, hogy hatékonyabban működjön, mint mondjuk a sima SFR.
Szerintem amit meg tud tenni a hydra, azt meg tudják tenni SLI/CF alatt is. A vegyes gyártós/generációs trükközés pedig csak poén, nem hasznos dolog, sőt...[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210