Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomy86

    addikt

    válasz sssent #27703 üzenetére

    Én sem emiatt titkosíttattam a számom. Engem mobilon csak az hívjon, akinek én megadtam a számom és ne akárki, aki fel tudja hívni a tudakozót.
    Ismeretlen szám után nem nyomozgatok. Ha valaki akar valamit és nem ismerős, akkor hívjon újra vagy hagyjon üzenetet. Azt sem szoktam visszahívni, akitől visszahívást kérő sms jön, ha nem ismerem a számot.
    Ha az ember megválogatja kinek adja meg a számát, akkor titkos számra nem jön marketinges telefon. Mint írtam nekem az elmúlt 16 évben egy se jött, leszámítva az elmúlt időben érkező pár hívást. Van egy dominó kártyám is és annak a számát szoktam megadni pl. rendeléseknél, neten, stb. Azt meg hívogathatják nyugodtan, többnyire ki van kapcsolva. :)

  • tomy86

    addikt

    válasz sssent #27701 üzenetére

    Nálam is ugyanez volt, mint Varszegignél, csak más szöveggel. Ennek nincs köze a titkos számhoz. Az én számom 96 óta titkos, más cégek nem is kerestek meg soha ajánlatokkal, csak a T párszor az elmúlt 2-3 évben. Gondolom ennek ahhoz a hozzájáruló nyilatkozathoz van köze, amit 1430 is linkelt korábban. Engem kb. azóta keresnek meg mobilon marketing céllal, amióta díjcsomagot váltottam (neten rendeltem telefont + váltottam a korábbi díjcsomagot) bár nem emlékszem erre a hozzájáruló nyilatkozatra a webes megrendelésnél (a kiküldött szerződésben meg nincs ilyen rész), de lehet, hogy félrekattintottam anno a rendelésnél.

  • St3ven

    addikt

    válasz sssent #27156 üzenetére

    Az átfedésnek pl. annyiban van jelentősége, hogy a jogszabályilag előírt jótállás meghosszabbítása még a tartozékokra is érvényes, míg a korlátozott már jellemzően nem.

    Attól tartok, igazad lesz, és csak ennyi a különbség.

    Amúgy szerintem ezen az egészen most még felesleges aggódni - nem túl valószínű, hogy pont ebben a rövid időszakban haljon meg a cucc.

    Nem is emiatt problémázom, hanem maga az elv a fontos, hogy ne nézzenek hülyének, és rázzanak le mindenféle ex has dologgal.

    A jótállási jegyet ettől függetlenül ki kell töltetni, legyen nyoma nálad is, hogy csináltak valamit a készülékkel.

    Teljesen egyetértek, másnap ki is töltettem velük, először néztek furcsán rám, és kérdezték, hogy "miért, van ennek egyáltalán jelentősége?". Mondom hogy ne lenne... :W Arról nem is beszélve, hogy jogszabály írja elő.

    Nem is akadékoskodtak nagyon, rögtön megcsinálták, szóval nem értem, ezt miért nem lehetett alapból megtenni, így volt egy felesleges útja az embernek. :((

  • St3ven

    addikt

    válasz sssent #27150 üzenetére

    Ez szerepel a jótállási jegyen:

    A 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján kötelező jótállás alá tartozó termékekre a Magyar Telekom Nyrt. az általa forgalmazott, jelen jótállási jegyen megadott készülékre, tartozékaira (összefoglaló néven: termékre) a vásárlás napjától a jótállás alá eső meghibásodás esetén 12 hónapos kötelező jótállást nyújt.

    Jelen jótállási jegyen megadott termékre Magyar Telekom Nyrt. további 12 hónap korlátozott jótállást nyújt, melynek részletes feltételeit a megvásárolt termékhez csatolt Használati Útmutató tartalmazza. Ezen kötelezettségvállalás azonban semmilyen körülmények között nem minősül a Fogyasztó részére a jogszabályok által biztosított szavatosság, illetve jótállás Magyar Telekom Nyrt. általi kiterjesztésének, hanem ez egy önálló jogosultság.

    Ebből én azt olvasom ki, hogy a 12 hónapra kellene rászámolni a szervizben töltött időt, és utána kezdődne a kiterjesztett, korlátozott jótállás - amire egyébként írja is, hogy önálló jogosultság, azaz semmi köze az első 12 hónaphoz, tehát nem is értem, hogyan "fedhetné le" az első 12 hónap alatti szervizben töltött időt.

  • 1430

    senior tag

    válasz sssent #27150 üzenetére

    Ha mostani vozsgálat során lett meg a szükséges pontszám, továbbá a vizsgálat időpontjában nem volt lejárt határidejű befizetetlen számlád (az időkorlát meg nálad ugyebár letelt) akkor a következő hónap 1-én lépsz arany szintre.

  • samfishR

    senior tag

    válasz sssent #5970 üzenetére

    én annyira szeretem a t-mobilet... most már kiküldte smsben az új jelszót, be is tudok lépni vele, de mivel ez ideiglenes, csak addig enged, hogy változtassam meg. átírom és kibasz, hogy hiba történt... na mind1, mára már le is tiltott, megvolt a 3 próbálkozás :DDD

  • 1430

    senior tag

    válasz sssent #5970 üzenetére

    Igen, ügyfélszolgálat meg "tudja piszkálni"; azaz kikapcsolni az alapértelmezett hívásátirányításokat. ;)

    Miről is van szó? Azokon az átirányításokon kívül, amiket Te is beállíthatsz, léteznek egy másodlagos prioritású átirányítások is, ami minden ügyfélnek egységes, és akkor lép életbe, ha Te nem állítasz be az adott esetre átirányítást. Példa: Foglaltság esetére van átirányításod, az lép életbe. Ha ezt törlöd, és nincs átirányításod foglaltság esetére, automatikusan a másodlagos prioritású rendszerátirányítás lép életbe, mely - mint tapasztaltad - a Hívásértesítőre megy.

    ÁSZF
    "9.4.8 A Hangposta szolgáltatás megfelelő átirányítási beállításokkal működik. Az átirányítások működését a Szolgáltató a rendszerei révén biztosítja. A rendszer oldali átirányítások (nem válaszol és nem elérhető átirányítási esetekben) másodlagos prioritású átirányításokként működnek, azaz az Előfizető felül tudja írni ezeket az átirányításokat. Ha az Előfizető nem állít be átirányítást, vagy törli a korábban általa beállított átirányításokat, abban az esetben a másodlagos prioritású átirányítások lépnek életbe annak érdekében, hogy az Előfizető az aktív Hangposta szolgáltatását használhassa. Abban az esetben is biztosítottak a hangposta átirányítási beállítások, ha az ügyfél aktív hangposta szolgáltatás mellett aktív hívásértesítő szolgáltatással is rendelkezik. Ez a működés minden aktív hangposta szolgáltatással rendelkező Előfizető számára biztosított, a rendszer oldali beállítások szintén kikapcsolhatók."

    "9.13.7. A hívásértesítő szolgáltatás megfelelő átirányítási beállításokkal működik. Az átirányítások pontos működését a Szolgáltató a rendszerei révén biztosítja. A rendszer oldali átirányítások (foglalt és nem elérhető átirányítási esetekben) másodlagos prioritású átirányításokként működnek, azaz az ügyfél felül tudja írni ezeket az átirányításokat. Ha az ügyfél nem állít be átirányítást, vagy letörli a korábban általa beállított átirányításokat, abban az esetben a másodlagos prioritású átirányítások lépnek életbe, hogy az ügyfél az aktív hívásértesítő szolgáltatását használhassa. Abban az esetben, ha az ügyfél aktív hangposta szolgáltatással is rendelkezik, a hangposta szolgáltatásnál leírtak érvényesek. Ez a működés minden aktív hívásértesítő szolgáltatással rendelkező Előfizető számára
    biztosított, a rendszer oldali beállítások szintén kikapcsolhatók."

    A 9.4.8. értelmében, ha van Hangposta szolgáltatásod, lesz másodlagos átirányításod is. A 9.13.7. értelmében pedig ha nincs tiltva a Hívásértesítőd, lesz rá másodlagos átirányításod. A probléma akkor van, ha akarsz Hangpostát, de például nem akarod, hogy fél perc kicsörgés után bekapcsoljon, viszont nem elérhetőségre igen vagy ha akarsz Hívásértesítőt, de nem akarod foglaltság esetére is kapni. Ilyenkor nem jó megoldás a Hamgposta kikapcsolása vagy a Hívásértesítő tilrása, mert elveszted a szolgáltatást. Ugyanakkor ügyfélszolgálat ki tudja iktatni a másodlagos átirányításokat, viszont ilyenkor neked kell ügyelned rá, hogy meglegyenek a megfelelő átirányítások, mert ennek hiányába nem fognak működni a szolgáltatások.

    Már megint hosszúra sikerült... :B

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés