- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Yoshida #66846 üzenetére
A Megane1 is ugyanúgy kéri, bár ebben semmi csoda mivel motor-váltó ugyanaz, ha unottan közlekedek vele akkorát ejt + lassul is vissza, hogy másodikban már brummog. Ki kell húzatni rendesen, emelkedőnek meg pláne.
2000-2200 közé kell jönnie a fordulatnak váltás után, mert alatta nagyot zúg a nyomatékgörbe. Nem kell azt sajnálni. Melegen egyáltalán nem, de hidegen se sértődik meg rajta ha a legkönnyebb fokozatban egy pillanatra kipörög háromezerig. Ennél sokkal károsabb a nagyon elterjedt kímélem a motort mentalitás. [link]Gondolom azért ilyen rövid az egyes, mert brutál nyomatékszegények ezek a fix vezérműtengelyes 16 szelepes kismotorok ráadásul rövidlöketesek is és egy nagyobb áttételezésű egyes fokozattal nagyon nyírná a kuplungot. Még így is adagolni kell a fordulatot rendesen, ha iparkodni kell a megindulásokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag