- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #57694 üzenetére
Azért nem veszem magamra, mert szóltam!
Nem mismásoltam. -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #57696 üzenetére
A féktisztító jo cucc de nem mindenre elég.
Le kell drótkefézniba csúszkapályát.
Amiben a betét fut a nyeregben ott van egy profil, azt ki kell takarítani, különben nem ér semmit a csere.
Mindent amit lr a fékpor át kell drótkefézni.
Megjáratni a dugattyút, megnézni, hogy a betétek könnyen mozogjanak. Én a zsírozés híve nem vagyok az csak arra jo, hogy összeszedje a port és be tudjon tapadni.
De ez persze az én véleményem, én így szoktam csinálni.A hátsó munkahengert csak csavarva és nyomva lehet visszanyomni, a kézifék miatt.
Tehát, ha nincs hozzá semmilyen eszközöd, akkor csak barkácsba lehet visszanyomni, ami macera és akár sérülhet is a dugattyú, ami meg nem móka.
Vegyél egy visszanyomót pár ezer forint.
Nem kell készletet venned ! Azok horror drágák. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57691 üzenetére
Ezt értem, de ki az aki vezérlést cserél vízpumpa csere nélkül?
Ki az aki 130ezret kér egy thalia vezérlésért?
Ezek nem szerelők, szerény vélaményem szerint. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57688 üzenetére
Nem a kocsival van a baj ott se, hanem a "szerelőkkel"
Egy thalian a vezérlés csere egyébként nem kerül ennyibe -
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #57685 üzenetére
Járni az enyém is így jár.
Ez szerintem normális hang, igaz az enyém halkabb.
De a katalizátorod ha megdöglött az sok bajságot okozhat.
Mert akkor a lambda szondád is kap a pofájára.A csere nem olyan egyszerű, ahogy diablo írja.
A hátsó felén a bilincs kioldása oké azzal nincsen gond.
De az elején a 3 ágú felfogatás na azzal lesz meló.
Egy az, hogy a sok hőtágulás miatt, már most napi szinten elkezdheted wd40 el fújkálni.
(különben nem fog szétjönni)
A másik meg az, hogy a bölcsöt is le kell engedni hozzá, vagy a motort kiemelni, mert egyébként nem lehet kiforgatni.Én ezt a melót ezért nem is vállalom! (az enyyémen is vért izzadtam mire megcsináltam.) /ez spec, egy tervezési hiba a renaultnál, a tűzfal és a motor közé beépíteni a a csöfelfogatást
/
Emlékeim szerint a tied alatt is ilyen van, ha tévedek akkor lehet, hogy könnyebben kijön.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #57679 üzenetére
AMikor szétszedted nem tűnt fel, hogy a csúszka pály iszonyat koszos?
Ez a hiba akkor szokott előfordulni, hogy ha a cserekor csak bedobják a betétet és nem takarítják el a féknyerget.
A felgyülemlő és ráégő fékpor az egyik fület megakasztja, így csak a másik oldalt tudja a dugatyú mozgatni, kész is a baj.
Ezért szokták, azt mondani, hogy a fék nem játék ahhoz érteni kell.A betéteid nem nem mehettek volna ennyire tönkre egy év alatt.
De a textar nem is fékbetét.
Ezért szoktam leírni az örök kombót? Zimmermann, ATE, TRW, ezek féket gyártanak.Ezt a spirálrugós dolgot meg nem is értem.
Mi lenne ott olajpárás,
A gátló nem ott van, a fékköröd nem enged ahogy nézem, innentől kezdve ott nem lehet olaj. -
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #57677 üzenetére
Őszinte leszek te bevonzod magadnak a bajt.
Én egy ilyen újszerű autóval kapcsolatban soha nem hallottam még senkit ennyit "panaszkodni".
Nem bántásból mondom, de vagy nagyon belenyúltál valamibe, ha tényleg ennyi nyűgje van, vagy nem is értem, hogy jönnek elő nálad ezek.
Annak az autónak hibamentesen kéne a sok sok ezer kilométert megtennie. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
blasi20 #57652 üzenetére
Meg kell nézni a kipuffogót, attól végülis tud erőtlen lenni a gép és a szelepeket is befolyásolja, ha nincs rajta folytás, de akkor az azt jelenti, hogy ki van lukadva és nem kicsit a flexi átvezető mondjuk, aminek istentelen hangja van olyankor.
Ez meg nekem nem kipuffogó hangnak tűnik -
-
-
rob210
Topikgazda
Na megnéztem a videót.
Hát ez igen csúnyán szól.
Az biztos, hogy nem trafó.
De így nem tudom megmondani mi lehet, ehhez bontani kell a motort az biztos.
A vezérlés borítást le kell szedni, megnézni, hogy minden jelen van-e.
Vezérműtengelyek összhangban etc.etc.Ha ott nics gond akkor biztos, hogy le kell venni a szelepfedelet.
De a video sajnos nem adja jól vissza a hibát.Ahogy hallottam a hangját van ott más gond is
De az lehet csak a vidó. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
blasi20 #57595 üzenetére
Ez nem hangzik jól. Több dolog is lehet.
Elsőre hidrotőke letapadást mondanék a nem megfelelő olaj, vagy elkokszolódás miatt.
Ami szelephanggal párosul, nem megfelelő hézag.
Ha valóban ez van akkor ne sokat járj így vele.
Le kell venni a szelepfedelet és megnézni.
Ha igy jársz vele sokáig akkor a hengerfejet is le kell majd venni, mert szétveri a szelepeket a dugattyú.Aztán lehet átugrott vezérlés is egy fognál pont ezt produkálja.
De persze ez látatlanban, a leírt tünetek alapján.
Lehet más baja is, de az erőtlen motor a csattogás, mind mind erre utal.Kerepelés lehetne a canister szelep is, de attól a motor nem lenne gyenge.
Illetve akár ezek együttes tünetei is lehetnek.
Mielőbb szerelőhöz kéne menni vele, amig nem lesz oda a motor. -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #57589 üzenetére
Megbocsátok, mert te értettél félre, nem én néztelek hülyének
A hátsó és első fékrendszer is két féle nyereggel van szerelve. Eddig stim. De ezen belül is két féle méret van elől! (Csak elől hátul egy méret van)Na most a lényeg, hogy elöl rajta van a nyergen belemarva a gyártó, de a hátsón nem mindig.
A képeket is azért tettem be csak az egyik kimaradtmert elől és hátul is két féle a betét.
Így már oké?
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57577 üzenetére
A hűtő 9000.- től a csillagos égig mehet fel.
A szerelés 20000.-
A fagyálló pedig attól függ milyet raksz bele.
De az is kb. 4.700.- tól a csillagos ég.30.000.- alatt nem úszod meg, ha csináltatod.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57575 üzenetére
Milyen autóról van szó?
Bocs de nem tudom megjegyezni kinek milyen kocsija van. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57560 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57558 üzenetére
Fentről lefelé az egyes az vagy kaki vagy a kép rossz.
A kettes be van égve.
A 3 as 4 essel nincs baj látszólag. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57555 üzenetére
0.9. Vagy 0.8 és közötte bármi jó.
A 8 szelepes nem olyan érzékeny a hézagra. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #57544 üzenetére
Nekem anno a 14 es méretben a fulda eco control jött be.
Aztán most a 15 ben nokian a téli nyári elégedett vagyok.
A nyári már nem megy vissza. Lejárta a nálam biztonságosnak tartott 6 évét.
4 évszakoson gondolkozom.
Asszonykámnak apollot tertünk fel a 16os kerekeire a versora, és eddig hibátlan.
Lehet én is veszek ilyeneket. -
rob210
Topikgazda
válasz
zsinnyegtet #57525 üzenetére
Ha kéken füstöl, ajkor mennyi olajat fogyaszt abból rendesen lehet következtetni a motor állapotára.
Meg mielőtt bármit csinálnátok, egy résolaj kompresszió duóra vigyétek el, az nem horribilis összeg, viszont kiderül érdemes-e vele foglalkozni. -
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #57522 üzenetére
Ha tartósat akarsz, a philipsek között keresgélj.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57514 üzenetére
Jó bele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57511 üzenetére
Motorkód?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57503 üzenetére
Kaufferben veszem mindig.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #57498 üzenetére
Kihuzó nélkül, mert ez hátul a dobban volt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57500 üzenetére
Denso k20pru
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gabady #57477 üzenetére
Simán lehet.
Nem tudom hozta a tulaj.
De látszik a cikkszám a képen ha a tiédhez való rá tudsz keresni. Ezt a képet csak bedobtam, de szerintem ez nincs is másikba csak a 2.0 ben.
Most nem tudok rákeresni jövő hétig szögre akasztottam a kesztyüt. De ha addig nem sikerül megoldanod, akkor segitek. -
rob210
Topikgazda
válasz
Uriziel #57459 üzenetére
Szia.
Téged is elért a szokásos renault betegség.
A folytószelep házat ha már úgy is ott kell tevékenykedni takarítsd ki és pasztázd át a gumikarikákat.
Valamint a szívósor 5 darab ovál gyűrűjét, vegyél egy alapjárati motort, és meg fog szünni a hiba.
2 hete volt nálam egy ugyan ilyen twingo, csak az 2008 as volt
Már mindent kicseréltettek vele, mire eljött hozzám -
rob210
Topikgazda
válasz
FRENK1988 #57453 üzenetére
A hossznyúlványnál van egy csatlakozó, ha az beázik akkor csinálja ezt. Illetve hátul is van az alvázon egy csatlakozó.
Érdemes lenne leszigetelni egy kiszárítás után, mert minden nedves latyakos útviszony mellett ezt fogja csinálni és az nem egészséges. (egy idő után le fog kontaktolni) Akkor pedig folyamatos hibát fog dobni.Ezt keresd:
Kb. itt:
Olcsóbb vele foglalkozni, mint utána kicserélni mindent. -
rob210
Topikgazda
válasz
golyós #57447 üzenetére
Hát a vízpumpa nem magától durrant ki
Vagy nem megfelelő fagyálló, vagy a kilométer kor trió szokta ezt a hibát okozni.A 2008 as grandscenic egy más kategória az egy nagy családi hodály.
Van egy két hülyesége pl. az elektromos kézifék.
De szerethető nagy kényelmes családi autó.
Versenyezni nem lehet vele. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57445 üzenetére
A gyári felújítás 168ezer.
A hajam eldobtam amikor mondták.
70 ért van komplett felújított híd ilyenkor célszerű kompletten cserélni.
egyszerűbb olcsóbb gyorsabb.
Valamint ugyanúgy 1 év gar van rá, mint minden megoldásra. -
rob210
Topikgazda
válasz
golyós #57439 üzenetére
Milyen autó?
Mert ez rohadtul nem mindegy.
Ha I es akkor a torzios rud elpattant hátul.
Ami azt jelenti szerelőhöz hiába viszed, vannak spec műhelyek akik ezzel foglalkoznak.
Mehetsz vele de bukkanóknál és amúgy is nagyon lsszel, mivel a lengéscsillapítón van a teljes suly.
Tehát csak a szerelőig menj vele aki elvállalja.
Valamint minnél kisebb súly legyen a kocsiba. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
AttyVin #57433 üzenetére
Na állj ne keverjük a szezont a fazonnal.
Mi a gond?
A főtengely szíjtárcsa a segédszíj, azaz a hosszbordásszíj meghajtásáért felel. A főtengelyről viszi át az erőt, de a vezérlés a főtengelyen külön bordás kerékről megy.
A vezérlés meg teljesen külön a vezérlésburkolat alatt van.Így írd le kérlek mi a gond.
Ha ki van repedezve a főtengely szíjtárcsa gumiágya akkor valóban cserélni kell, de ahhoz a vezérlést nem kell piszkálni.Márka dayco, vagy ina.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gabady #57412 üzenetére
Értem milyen kocsi ez pontosan 5 vagy 6 pk-s a szíj rajta?
Most végre nem mobilról vagyok és meghallgattam a youtube videót.
Amikor kicserélgettétek ezt a sok mindent.
Vezérlést, hoszbordás cuccokat etc.
A szíj egyenesfutását mértétek?
Nekem ez úgy tűnik, mint ha valamelyik szíjtárcsa beleverne szépen finoman az öntvénybe.
Ezt ugye alap, hogy ha vezérműtárcsát nem cseréltek akkor az egyenesfutását és a szífeszítő heggesztését ellenőrizni kell!
Ez megtörtént? -
rob210
Topikgazda
válasz
xuldar #57413 üzenetére
Olyat már halottam, hogy megfagyott a mechanika és a motor nem tudta meghajtani, de az amit írsz az számomra elképzelhetetlen.
Ha a mechanika nincs jégben meg van kenve a motor megy akkor annak törölnie kell.
Ilyenkor szokás lekötni a mechanikát és a motort direktbe megtáplálni.
Ha megy akkor mechanikus hiba ha nem mey akkor a motor cserés.
A rücnik szoktak még az erőltetéstől elkopni, ilyenkor a motor megy, csak nem tudja a hajtást a karoknak átadni.Egyszóval bontani kell és tesztelni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57404 üzenetére
Kihúzom teljesen és ráakasztom a külső visszapillantóra, mejd én mivel leginkább zsjrt kell oldani jar mosogatószert használok a körömkefe perfect.
A lé ami kijött belőle, az elképesztő.
Páromén is megcsináltam az egy 2007 es corolla verso, abból is jött gány, de az a gyerekek miatt -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57401 üzenetére
Nem bántásból, de akkor azt nem mostad ki rendesen.
Nekem 18 éves a kocsi és visszahúz mosás után. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57397 üzenetére
Ez távgyógyítással nem megy.
Fals levegő, elkoszolódott üzemanyag szűrő, gyújtás kimaradás, bármi lehet, mérni tesztelni kell mi a rossz. -
rob210
Topikgazda
Azt nem tudom a tulaj nem tehet róla, hogy az előd ott és úgy szereltetett ahogy.
Balu, hát a hátsó lengéscsillapítód azért eszembe jutott.
Meg a csonkálványnál neked is eltörtö a csavar , csak az átmenő, vettem bele másikat kitoltam a régit be az újat. Ez az álványba menet ez egy hatalmas találmány. -
rob210
Topikgazda
válasz
rob210 #57387 üzenetére
Hát gyerekek nem hiszem el.
Első féktárcsa csere, 2 óra 10 perc.
Az előttem szerelő egyén felpasztázta az agyra a tárcsátA végén kicsit meglámpázva, gömbfej leszedővel jött le.
Nagyon visszafogtam magam, de az az ember megkapta 10 évre elegendő szidalmát.Nem letakarítja hanem felpasztázza.
Komolyan mondom azt hittem rá van hegesztve a tárcsa.Tulaj elmondása szerint elöttem csak betétet cseréltek, meglrtettük mind a ketten, hogy miért.
A tárcsa egyébként iszonyat el volt kopva.Jók ezek a story - k.
A tegnapi scenic viszont nem tudom hogy fog meggyógyulni. Azzal kemény harcunk lesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #57371 üzenetére
Nem hülye kérdés, de ez kapott már mindent.
Még melegitettem is az álványon, mert sejtettem, hogy ez lesz amikor megláttam.
Scenicnél ez az átmenőcsavaros megoldés rohadt idegesítő.
Másik típusoknál ilyenkor csak kiütöd a csavart aztán be az uj. De itt ugye a csonkálványban van a menet.
Illetve volt, mert lekapom mind a két oldalt és átfúrom, aztán kontracsavaros lesz.Azért ezt valoban félretervezték trikolor barátaink.
-
rob210
Topikgazda
Srácok ma megint megjártam a hadak útját.
Illetve ezt most járom.
Scenic II 1.6 benzin.
Osztrák import ezzel mindent el is mondtam.
Toronycsapágy lett volna cserélve, de mind a két csonkálványba belerohadt a gólyaláb tartó csavarja.
Beletört a csonkálványba, így most cumi van, le kel szednem mind a kettőt.
Elegem van az oszták kocsikból. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57350 üzenetére
Valamivel zsírtalanitani kell.
Várj vele még egy kicsit.
Melegebb időben kihúzod az övet, körömkefével szépen kisikákod. Ablak leenged visszapillantóra ráakaszt, hogy ki kegyen feszülve. Megszérad mehet vissza és csodálkozni fogsz. -
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Synology NAS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3016, 98% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3026, 91% Akkumulátor
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 64GB RAM 2TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest