- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz
Reaper04 #11453 üzenetére
A szokásos téli alap dolgokon kívül (teli gumi, fagyálló, téli ablakmosó...). Az ajtó gumikat érdemes befújni ,hogy ne fagyjanak be az ajtók.Glicerinnel vagy szilikonnal. Én pl az aksit ki szoktam venni. Sarukat megtisztítom , aksit feltöltöm és utána visszarakásnál befújom a sarukat WD40-el. Parkolásnál főleg így,hogy nem garázsban áll érdemes olyan helyet választani ahol kisebb rá az esély ,hogy belecsúsznak , meghúzzák. Amikor le vannak sózva az utak én heti rendszerességgel lemosom az autót. Nagyon nem tesz jót neki az az erős ipari só a kocsinak. Zár jégoldó mindig legyen "kéznél". Ablaktörlő lapátokat is érdemes megnézni milyen állapotban vannak.
-
dbius
veterán
válasz
Reaper04 #11412 üzenetére
Meg szabad. Sokba fáj, a vége szerintem 500 körül fog megállni mindennel együtt (alkatrész kb. 200k, 100 a fényezés, kasznis díja szintén 100, autószerelő a többit 50-ért csinálja meg).
Igen, ezért vehettem volna majdnem két hasonló lagunát is, vagy mondjuk 700-ért egy másik használtat. Nagyon sokat gondolkoztam mi legyen. Végül azt a döntést hoztam, hogy marad a jelenlegi és inkább erre költök. 10 éve nálam van, kevesebb meglepetés érhet vele, mint egy másik, fiatalabb használt autó esetében.
(#11407) tresh: Nem értem tisztán. Úgy érted, hogy más autónál kerülne többe, vagy a jelenlegi autómnál?
-
-
FerNandor
őstag
válasz
Reaper04 #11247 üzenetére
ja, látom, amit mondasz. az elején még jobban elállt, de azóta nagyjából felvette a formát, ha kicsit be van türve a háttámla és az ülölap közé, akkor egész szépen felfekszik. anyósnál akkor pont ki volt jöve, mert akkor értünk haza és egyböl fényképeztem, a vezetöülésen kicsit helyreraktam.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #11247 üzenetére
NA odass mit találtam, itt meg is tudod csinálni a látványtervet típus szerint.
És az ár is bőven jó. -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #11247 üzenetére
Hu baszki én tavaly nézegettem azóta jó drágák lettek, bár 50-hél még így is olcsóbbak.
Jól dolgoznak, nekem is úgy ajánlották. -
FerNandor
őstag
válasz
Reaper04 #11240 üzenetére
hol áll el az üléstöl? mindenhol ráfekszik szerintem, max csak túllóg pár helyen a rögzítés miatt. nekem is légzsákos, de ez a huzat véget ér az ülés felsö harmadánál a légzsák meg lejjebb van.
ez pamut, nem müszálas, nem tölt fel.attól függ hova kell neked huzat. ha legtöbbször elöl ültök csak, akkor jó ez a trikó, ha koszos, lekapod fél perc alatt, kiöblíted és kész. ha hátul is sürün, akkor érdemes szettet, de szerintem az az 50 ezer kib. sok.
-
FerNandor
őstag
válasz
Reaper04 #11230 üzenetére
én vettem ilyen trikó huzatot az elsö két ülésre. nincs fejtámlája, viszont nagyon jó anyagból van, kellöen vastag és strapabíró. az AMC autósboltban vettem itt Pécsen 3000valemennyiért. majd lefényképezem. annyi a baja, hogy a belsö fele ilyen plüss vagy nem tudom és kicsit bolyhosodik.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #10903 üzenetére
Sziasztok!
Meg volt a tempomat aktiválás is a Rönó szervizben.
Hát, nem tudom hogy működik, órabér percdíj ... 5 pénzt fizettem (volna... lásd később), ahogy korábban írtam. 12 percet vacakolt, abból 4 perc az volt hogy beindult a laptop. A maradék a beállítás betöltése mentése.A papíron 30 perc szerepel.
Rákérdeztem a motortérben lévő pöckökre is, 495 ft /db.
Kicsit sokallottam, megveszem máshol.Fizetésnél rákérdeztem hogy "és számla nélkül mennyi lenne" ? 5 helyett 4.4.
Hát mindegy.Legalább már van látható/olvasható visszajelzése is a tempomat/limiter-nek.
Jóféle, tetszik -
g.gergo
senior tag
válasz
Reaper04 #10762 üzenetére
Üdv,
Ha rám hallgatsz, akkor vállalod az utat, és megcsináltatod a fórumos kollegával. De sokszor utánaolvasva te magad is meg tudod csinálni. De nézz körül, hogy utólagos temp. bekötésre milyen ajánlatok vannak cégeknél (100e körüli). Amikor én csináltam magamnak a Thalián én is bementem a helyi Renault-ba, mondom, h mit szeretnék, csak lestek rám, mint valami hülyére. Mondták, h ez nem kivitelezhető. Pedig pofon egyszerű, mert az ECU általában tudja ezt a funkciót, csak nincs bekötve.
Clio/Thaliánál, aki kedved kap hozzá:
Ami a működéshez kell:
1. Az ECU-ban a funkció meglétének ellenőrzése és aktiválása Renault Clip-el.
2. Négypolusú fékpedál-kapcsoló
3. Elektromos gázpedálA funkció életre keltéséhez nem kell, hogy a kuplungpedál végállás érzékelőkkel legyen ellátva, sok autóban nincs is. Nincs is szükség az utólagos bekötésre sem.
Ha a funckió meglétét és aktiválását ellenőriztük, jöhet a vezetékelés.
Elsőként le kell kötni az akksit. Az ECU-n három db különböző színű stekker van. A jobb oldali fekete kell nekünk.
A2 - Tempomat (ide kössünk gyújtás utáni +12V-ot a funkció bekapcsolásához)
C3 - Seb. határoló (ide kössünk gyújtás utáni +12V-oz a funkció bekapcsolásához)
D2 - Utastéri vezérlőpad 1. érintkező
D3 - Utastéri vezérlőpad 2. érintkezőA lábkiosztásra nagyon kell figyelni. A kiosztást felirat is jelzni, amit a stekker csatlakozó kivétele és megfordítása után az alján láthatunk a széleinél.
Az utastéri vezérlőpad melyet az ECU D2 és D3-as lábaira kell kötni, négy kapcsolóból ( + - R 0) és négy ellenállásból áll.
Az egyes funkciók kiválasztásánál más ellenállás értékek jelennek majd meg, amit az ECU érzékel majd.
A "0-nál semmi, az "R"-nél 900 Ohm, a "+"-nál 300, míg a "-"-nál 100 Ohm.
Funkciók tempomatnál:
+ gyorsítás + kb 2-3km/h-val
- lassítás kb 2-3 km/h-val
0 aktuális seb. mentése és kilépés
R Utolsó eltárolt seb visszhívásaFunkciók seb. határolónál:
+ max sebesség növelése
- max sebesség csökkentése
0 és R ugyanaz mint előbbinél.A tempomat menet közben a fékpedálra lépésre is kiold, gázadásra nem, de gyorsít, majd elvéve a lábunkat visszaáll az adott sebességre, míg a seb.határoló nem engedi jobban menni az autót annál a sebességnél, ahol megnyomjuk a + gombot, hiába nyomjuk a gázt, kivétel ha teljesen lenyomjuk, akkor erre ez a funkció is kiold.
Sajnos Thaliát tudomásom szerint nem adtak ki mo-n tempomattal, ezért nekem külön kapcsolót kellett erre rendszeresíteni. Ez volt a nagyobb munka, a vezérlőpadot megcsinálni. Olyan kocsinál amit adtak ki temp-al, annál pofon egyszerű, csak ki kell csrerélni a bajuszkapcsolót tempomatosra, feltéve, ha a bajuszkapcsolón volt a temp. vezérlése.
A leírás kerekati tollából való.
Összefoglalva:
A kocsi elejébe van a vezérlő elektronika ECU, fekete csatiba behúzni 4 szálat.
Amiből ha 1-re (A2) +12V-ot adunk, akkor a tempomat él, ha váltó kapcsolóval a (C3)-ra adunk 12V-ot akkor meg él a seb. határoló. Maradt még 2 vezeték (D2, D3), ezekre kell kötni a utastéri vezérlőt, aminek 4 funkciója van (+ , - , R, 0 ). Ezután gyakorlatilag vége is a dolognak. Engedélyezem a Clip-ben az ECU beállítást és működik is.
12V-ot persze gyújtás utáni oldalról kell venni.Reaper04: Az utólagos adapteres alatt mit értesz?
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #10770 üzenetére
ja mégvalami, 4 óra alatt szerelik be, az 4x 6000 valahányszáz forintos munkadíj. Tegyük fel, legyen 24000 ft. Ha ezt leszámítom a 40 ből, már csak 16 marad magára a készülékre.
Így hozzáállva, akkor helyben is talán meg lehet oldani egy magán szerelővel ?(az adapteres változatot).
18 legyen mert kell kábel is pl., meg 2 óra munkadíj, pl. 8000 ft. Az még mindig csak 26e Ft.
Vagy ha én szerelem be akkor nincs munkadíj de elbíbelődök vele jó ideig biztos.tresh: Műszaki beállítottság stimmel, de a drótozáshoz nem értek. Csináltam már, itthon egyebeknél, de nem volt akkora jelentősége mint egy autónál. Azért mégis csak egy értékesebb darab (és veszélyesebb), mint egy hifi vezetéke (toldása), vagy ilyesmi.
De végső esetben megcsinálom én, de azért nem vagyok nyugodt(mellékesen: após mehatronikai műszerész ... de ... most nem szivesen kérném meg ilyesmire
)
-
-
Ghandi
aktív tag
válasz
Reaper04 #9987 üzenetére
Kiszedni könnyű,ugyanis az enyémben(de lehet midenkinél ilyen van) maga a szűrő müanyag kerete cellákra van bontva.Kb 3cm-es darabból van a keret és csak a szűrő papirja tatja össze öket,ezáltal a kihuzásnál lehet kicsit lefelé ferdén huzni a szűrőt,az egyik darab majd kihuzza a másikat.Visszarakásnál sajnos nem tudod kanyarban nyomni a szűrőt,ha meg egyenesen akarnád benyomni akkor akad a kesztyűtartó végébe.
mycso : Elöször én is keresgettem a csavarokat meg néztem hülyén,eltartott jóideig,de megtaláltam mindet.Másodszorra már tudni fogom hova kell nyulni nekem is kevesebb idő alatt fog menni
Az biztos hogy legközelebb nem fogom a fütéscsövet kiszedni,elvan az ott magába,de azt hittem van amögött is csavar.Tévedtem csak port találtam ott -
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9987 üzenetére
Lejárt a szerkesztés.
Hajtogatva (el is törhet pár helyen) nehezen jön ki és mire kiszeded, olyan állapotban lesz, hogy nem hasonlít majd az eredeti önmagára. Visszarakni ugyan ez a technika és szintén mira berakod/behajtogatod, rommá lesz gyûrve/törve. No meg simán eltart addig, mintha kiszedted volna a kesztyûtartót.
-
Ghandi
aktív tag
válasz
Reaper04 #9978 üzenetére
A pollenszűrő cseréléséhez "elméletileg" nem kell megbontani semmit,csak középkonzol alján az anyósülés felől kell lepattintani egy kis takaró műanyagot,utána már látod bent a pollenszűrőt.A nagy fekete fűtésdoboz oldalán van egy fehér négyszög alak,kb 3/4-e látszik.A szűrő közepén van két kis fül,azokat egyszerre kell benyomni(egymás felé) és ki lehet huzni.Eddig egszerű,na de visszarakni.....
Multkor beleszaladtam rendesen.Elméletileg az eladó cserélte,de én nem hittem neki,és mondom megnézem.A kiszedés tényleg simán ment,de a visszarakás az borzasztó! Nekem nem sikerült,ami nnem jelenti azt hogy nem is lehet,de én féltem hogy elszakítom,ezért inkább szétszedtem.Nem egyszerü dolog kiszedni a kesztűtrtót,na meg torx csavarhúzó is kell hozzá,de nem vészes,legalábbis nekem nem én szeretem az ilyen bütyköléseket.Lefotoztam mindent,mert én kiszúrtam valamit,és azzal szórakoztam,aminek nincsen köze a pollenszűrőhöz,ha akarod azokat a képeket belinkelhetem,vagy esetleg irhatok egy cikket is,hátha valakit érdekel a téma,de szerintem nem,mert ez olyan magam marhasága csak -
Ghandi
aktív tag
válasz
Reaper04 #9917 üzenetére
Na egyre jobb
kár hogy ez nem olyan mint az Opeloké,ahol a villogásokból be lehet azonosítani hogy mi lehet a baj,
Hátsó lambda szonda? Miért mennyi van? Azt hittem abból csak egy szokott lenni,és ez a szonda hol található pontosan?Gondolom jól el van dugva és legalább 4burkoló lemezt kell leszedni hogy lássam,de a szereléshez le kell szedni a teljes kipufogó leömlőt stb
Egyébként miket jelenthet ha világit a motor kontroll lámpa? Ezekszerint már lehet trafó,lambda szonda,evr szelep(egyébként az nem csak dizelekben van?) és még? -
Füge007
senior tag
válasz
Reaper04 #9840 üzenetére
Nem lehet víz az ajtóban! Az ablaknál is ellenőrizd, meg körbe a karosszéria részén lévőt is, nem tudom, hogy van az ajtó alja szigetelve, ott is nézd meg, valahol hibás, ott jön be a víz.
Apropó, tud valaki emberi áron Clio II.-höz ajtószigetelő gumiprofilt, az enyémnél a vezető oldalon a sok ki be szállástól eléggé tré állapotban van.
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9497 üzenetére
Neked indító kártyás, arról volt szó, ahhoz lehet spec. riasztót kapni amit vezérel a kártya. De minek a riasztó?
Nekem is ki van kapcsolva, semmi értelme, manapság senki nem fog odamenni megveretni, vagy lelövetni magát egy szirénázó autóhoz. A rendőrök meg pénzbehajtáson kívül másra nem alkalmasak. A szomszédom is jól megszivatta magát egyik nap nem volt otthon egész nap szirénázott a kocsija másnap kellett volna mennie, de nem ment sehova, mert csontra lemerült a kocsi ezért nem is tudta mi van mert már este sem szólt amikor hazaért.Szerintem hülyeség, de rádbízom.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9494 üzenetére
Ne mindegyikben van, szerintem felszereltség függő....
(bár most nem is tudok olyan megane2-t a z ismerettségemben sem, akinek lenne benne gyárilag...)A Berline az a csapott hátú (3/5 ajtós) kivitelt jelenti tudtommal, nem pedig a felszereltséget.
pl. ilyen felszereltségek vannak:
Autehentique, Authentique plus, Dynamique, Dynamique Plus és Privilege (illetve volt valami más elnevezési rendszerben is Extreme, Expression, Extreme plus, Monaco)
-
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9465 üzenetére
Még a kapaszkodó alatt is vannak csavarok asszem. Annak a burkolatát csak le kell 'tépni'.
(#9466 ) rob210: egyébként a megane 2-nél ez tudtommal tipushiba, hogy beázik az ajtó, nekem pl az ajtózseb aljában is szokott néha lenni víz, nagyobb esôzéseknél.
Viszont az ajtóban lötyögni még nem hallottam, majd figyelem már én is. -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9467 üzenetére
Aha már sejtem mi a baj.
Minden képen le kell venned a kárpitot.
Ugyanis neked az ajtó kárpit és az a mögött található fém ajtómerevítés közé ment be a lötyi ahonnan nem fog kifolyni.
Mert egy gumiszerű zajcsillapító trutyi van a kárpit és az ajtó fém lapja között.Ez alapján nem tudtad leszedni???
Mert ennél részletesebb leírást nem találtam sehol.
-
rob210
Topikgazda
-
Josi
aktív tag
válasz
Reaper04 #9437 üzenetére
Általában motorkód, alvázszám kell és még pár infó
(klima, szervó. stb)
Ebből pontosan megmondják mi kell a tiedbe.
Vizpumpát azért cserélünk, mert a hajtásláncban van, és ha csere után döglik be, akkor cserélhetsz megint vezérlést.
Vezérlésnél ált: szíj, vezetőgörgők, kupakok vízpumpa van.
Nálam feszítő a segédszíjnál van, meg kell nézni milyen állapotú, és annak függvényében dönteni.
Nekem K4j750 motorom van. -
Josi
aktív tag
válasz
Reaper04 #9424 üzenetére
A Renaultnál most azt hiszem 4 év vagy 90 ezer km.
Ha a 2. tulajnál tényleg cserélték, akkor felesleges a csere.
A Bárdinál tudok 20% kedvezményt.
Kérdezd meg Zoltán mestert, mennyibe kerülne nála.
Lehet még felutazással is megérné.
Ha hosszbordás szíjat is cseréltetsz, akkor lehet, hogy a feszítőgörgőket is kellene cserélni.
Nekem a cserénél Gates volt a készlet, Ruville a vízpumpa. -
FRENK1988
veterán
válasz
Reaper04 #9419 üzenetére
lehet igen
A Gatest dicsérik nagyon és nekem ami a gépről lekerült az is az volt meg ami vissza ment rá az is. Én a helyi boltban vásárlok, netes árakon dolgoznak és ha nincs raktáron akkor másnapra más meg is kapod.
Igen pár ezer és ha már ugyis meg van bontva a gép akkor ezért érdemes kicserélni.
görgőknél én SKF-et kaptam a csomagba -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9374 üzenetére
Teljesen mindegy.
Manapság egy táblagéppel ami lássuk be nem nagy 10" ugye és van 7"os is.
Kinyitják a gépedet és feltörik a kódját, aztán röhögve elszelelnek a nagy biztonságos kocsiddal.
Aki kinyitja a drótos verzióban a zárat az olyanokat lop.
Aki meg a hardtech kütyüst tudja kinyitni az olyanokat lop.
Szakosodtak a tolvajok is.
Eleve bandában szoktak pörögni és van aki ehhez van aki ahhoz ért.De eleve kezdjük azzal, hogy ha ennyire félsz ne vegyél autót, mert pont azoknak szokták ellopni a kocsiját akik ennyire rá vannak "parázva" a dologra.
A polos gyerek is akinek írtam, hogy eltrélerezték a kocsiját meg volt őrülve hogy el fogják vinni a kocsiját.
El is vitték.A pozitív gondolkodás mindennél többet ér.
Jah meg ha nem 40.000.000 autóval járkálsz.
A Renaultokat szerencsére nem annyira lopják, mert nem, szeretik őket itthon tényleg szerencsére még jó, hogy hülyék az emberek.De ha megnézed a statisztikákat a VW vezeti toronymagasan a ranglistát aztán toyota bmw merci.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9378 üzenetére
Ha az ajtó nyitás-zárásra gondolsz gombbal, akkor az jóval több, mint 1-1,5m. De lehet a szabadkéz funkcióra gondoltál, ott valóban közel kell lenni az autóhoz.
Egyébként nem hiszem, hogy frekvenciákat figyelgetnek...egyszerûen odamegy, kinyitja és elmegy vele, vagy trélerre rakja és elviszi. -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9372 üzenetére
Nem tudsz olyan védelmet csináltatni amivel lehetetlen ellopni a kocsit.
Ha akarják eltrélerezik, aztán a műhelyben majd kiszedik a csoda védelmeket.
Ismerős polóját pajzsos védelemmel váltózárral együtt vitték el.
Még látszott is ahogy feltették a trélerre.Szóval felesleges pénzkidobás.
Beteszel egy rejtett Áramtalanító kapcsolót, hogy lábon ne tudják elvinni és kész.
HA meg el akarják vinni tehetsz mellé 24órás őrt akkor is elviszik.
Hihetetlen mire képesek a tolvajok. -
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #9346 üzenetére
Az a lyuk lesz az. Simán be van vezetve egy cső, aztán ha megy a klíma akkor fújja a kesztyűtartóba is a hideget...
(#9345) FerNandor: nekem annó, egy szigetelés darab lazult meg valahol bent a "fűtés box"-ban, először csak a ventilátor néha-néha fura hangot adott, mintha valami beleérne, majd a szigetelés "leesett" és meg is fogta a ventilátort. Hát utána jó kis egész napos szerelés volt szétszedni, kiszedni....Meg is van
-
FerNandor
őstag
válasz
Reaper04 #9338 üzenetére
ja eléggé bentröl, középröl jön a hang. Gondoltam már, hogy be kéne dugni egy endoszkópot és azzal körbenézni
ez sajnos nem falevél. majd ha már vége az egyetemnek, nyugisan szétszedem. Akkor már jó lenne valamivel kicsit lezajszigetelni a tüzfalat is
majd ha nem felejtem el csinálok erröl is egy "zajminta" felvételt
. Amúgy nem zörög nagyon semmi. hidegben kicsit valami jobban, de ennyi. majd a kesztyütartö ajtajára akarok rakni valami kis szivacsot, mert azt hallottam még enyhén nyüszögni
-
FerNandor
őstag
válasz
Reaper04 #9327 üzenetére
Hát ja, egy darabig együtt kell vele élni, amíg meg nem szünik, vagy addig romlik, hogy meg lehet mondani a hibát. Én is nem rég vettem gumit és én is elégedett vagyok
Kormoran Impulser B2 175/65R14.
ja, olyan nagyon szellös a tied mintázata
jól megy esöben, mi?
Sajnos az autó ilyen, mindig van valami zörgés, nyöszörgés, én meg különösen allergiás vagyok az ilyenekre. Pl. a müszerfalban, valahol a légbeömlö járataiban le lehet törve egy kis darab müanyag, mert nagyon berezonál, zizeg szinte mindig, de folyamatos tempósabb gyorsításnál föleg, aztán legtöbbször marad már akkor is, ha elértem az utazósebességet..
lehet, hogy nyáron szétszedem a müszerfalat. már most szétszedném, de ez a qrva vizsgaidöszak.. -
FerNandor
őstag
válasz
Reaper04 #9322 üzenetére
nem derült ki, mitöl van a hang, minden rendben van alul az autón. ha erösödik vagy már folyamatosan halljuk, megyünk vissza. neked megszünt az a kopogó hang?
milyen spéci gumid van? milyen érdekes a mintázata
a hütöfolyadék csere engem is érdekel? hol van a leeresztö? 1.5dCi Clio.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #9317 üzenetére
nos ... megnéztem a gumit, találtam benne egy két apróbb kavics darabot (remélem ezek között volt a ludas is)
Készítettem egy képet ... csak ilyen kavics volt bent. Meg ráadásul a gumi is pont nagy, széles "árkú". Van hova beszúródnia.
Majd megyek vele egy kört és hallgatózom, remélem megszűnt a hang.
Új hozzászólás Aktív témák
- DUNE médialejátszók topicja
- Milyen routert?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BestBuy topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest