- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41626 üzenetére
Ezt direkt olyan, 3 kis "keze" van, körmös vagy mi, de én nem szeretem így hívni. Ezzel odaférek pont. Csavarhúzós sztori itt szerintem még macerásabb lenne, mert kicsi a hely és útban vannak a csövek.
Hát így is marad benne kb 3 liter fáradt olaj, azért önteném azt is hozzá, hogy még jobban feloldja, ha van mit feloldani benne és kihozza a koszt, hogy tiszta legyen
és a liter új olaj is segítene felszedni a koszt.
És ezután majd így fogom, (mármint rendesen kicsöpögtetni) mert az hogy szerelőnél 10perc alatt megvan a csere, szinte még cérna vastagságban folyik az olaj és megy vissza a csavar... ki se csöpög rendesen és egyből elkeveredik a maradék fáradt olajjal az új.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #41626 üzenetére
Én leszedő hiányában kézzel fárasztom illetve még két kollégámmal váltásban tekergetjük es igy egy 20perc szórakozás után le tudjuk tekerni
Pedig kézzel húzom rá direkt és akkor is rágyógyul
-
norbert1998
nagyúr
válasz
diablo1984 #41603 üzenetére
Igen, tudom. Csütörtökön lesz agyolvasás
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41584 üzenetére
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #41559 üzenetére
Külföldről behozottak között találsz inkább 2.0.t és pl 1.9 dci is több van ami kintről jött
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #41557 üzenetére
Ja csak ritka
-
norbert1998
nagyúr
válasz
diablo1984 #41543 üzenetére
Majd csütörtökön kiderül és jelentek, mi a helyzet a miénkkel
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #41536 üzenetére
1 es Megane classic ph2 es 1,4 16v Rn cool.
Vagy ennyi pénzből ajánlanátok valami nagy dögöt ? -
SZATA
senior tag
válasz
diablo1984 #41418 üzenetére
Igen, azt. Clio IV-ről van szó. Azt mondjuk nem írtam, hogy újban gondolkodunk.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #41415 üzenetére
na megvan a rendelés lista:
a változatosság kedvéért febi minden
- 2 talpas
- 2 stabpálca
- 2 toronycsapágy(mert kattogott fékezés közben és kormány tekeréskor, az asszonynak szóltam, hogy tekergesse már a kormányt, és a rugó fordul, nem a csapágy a bal oldalon...... 2 hónap állás csodákra képes, íg jól sejtettem a toronycsapágy kínt.......)
- egy szett kumho winterkraft wp51-es gumi, mert tél van......elvileg jövő hétvégén először a yaris 2 talpasa lesz ledobva, utána következik a lugu újból......
de legalább motorikusan eddig jól működik, bár piszok nehezem melegszik a víz benne, pedig új a termosztát is a termosztát házzal, bár fűteni fűt, de kicsit zavaró, hogy városi használattal sosem éri el a középső csíkot, főúton húzatva eléri, de hamar visszahűl városban.....
az adagoló gázolaj bevezető gyorscsatit hol lehet venni?(kiment belőle a tömítőgyűrű és állás közben picit nedvel, ezzel egy időben le is levegősíti a rendszert.....amúgy felpumpálva pöcc-rőff, levegősen azért forgatni kell.....
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41413 üzenetére
Én a Febit preferálom, de a meyle is jó állÍtólag, bár ezt eddig csak vw tulajoktól halottam.
Nekem amit csak cserélni kell törekszem, hogy febire cserélődjön. -
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #41382 üzenetére
jah, daNm, azaz 250Nm! úgy már korrekt, a szemguvvadási és azon túli nyomaték!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41379 üzenetére
LengéscsillapÍtó alsó rögzitő csavarja: 20
Alsó gömbfej anyája: 6,5
Kormányüsszekötő gömbfej anyája: 4
Féknyereg rögzÍtő csavarja: 10
Féltengely csonk anyája: 25
Kerékcsavarok: 4 csavaros 10
5 csavaros 10
Ha esetleg ezek is kellenének -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41370 üzenetére
Nincs szerelésid?
Abban benne van.
Fejből nem megy ha estig nem kapsz választ megnézem.Mágus : Laguna I 1.9 dti/dci
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #41370 üzenetére
Az attól függ,hogy babetta vagy tengeralattjáró.
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #41286 üzenetére
Apum írt az index fórumra. Bár holnap ránéz egy autó villamossági szaki, aztán ha nem az a baja, visszük tovább. Azért megosztom veletek is hátha van valami ötletetek.
"Egy nem induló 2003-as Diesel Tháliához kérnék segítséget. Az autó 1 több órás parkolás után nem hajlandó indulni. Az önindító pörgeti a motort. Kiolvastuk a számítógépben lévő hibakódot,és ha jól láttam, magas üzemanyag nyomást írt a gép. A magas nyomás 4099 bár volt. Ez lehetetlen. A hiba kiütése után próbáltunk önindítózni,és figyeltük a nyomás értéket. A nyomás 2 bárról indult,és 2-3 másodperc után elérte a 4099 bárt,majd kigyulladt az izzítás, valamint a vízhőfok lámpa a műszerfalon,és újra beadta a magas nyomás hibát, a fent említett irreális értékkel. Véleményetek szerint,mi lehet a probléma? Merre keressük a hiba forrást."
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41323 üzenetére
Nos remélhetőleg, végre összeáll a gép és csak tankolni, meg hajtani kell!
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #41286 üzenetére
Sajnos napok óta nem mozdul, a környéken meg nincs is olyan szerelő aki foglalkozna vele.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41306 üzenetére
Alul van a csapágy, azért írtam, hogy kézzel megforgatható és érezni ha nem jó. Felül csak egy toronygumi van, a közepében fém ütközővel, ami bele van sütve a gumiba, ha leszakad akkor kopoghat, de nem jellemző, ha csak egy stabpálca lett cserélve, akkor esélyes, hogy a régi megadta magát és kopog.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41304 üzenetére
Hát ha kopogott akkor szilentet is kell cserélni, mert a csapágy a könnyű járásért, a szilent meg a csillapításért felel.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41300 üzenetére
Fogd meg a rugótányért alul és forgasd el, kb 2-3cm enged, ha rágódva megy vagy nem tudod elforgatni akkor valószínű kuka a csapágy.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41300 üzenetére
Ha akad akkor az se biztos, hogy a csapágy.
Ha kormánymű akkor nagyon szomorú leszel.De bízzunk benne, hogy csak csapágy.
Ha nem kopogott fekvőrendőrnél meg kátyúnál akkor csak a csapágy cserés. -
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41294 üzenetére
Időközben a hobbiból hivatalos vállalkozás lett, lassan készül a honlap is.
Köszönöm mindenkinek az elismerést az autómmal kapcsolatban, remélem a kollegának is tetszeni fog.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #41291 üzenetére
Gyakorlatilag a világ legjobb egyes lagunáját készül megvenni
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41291 üzenetére
Na igen, ez nekem is egyből feltűnt, hogy ez az autó nem az, amit a HAHU-n látni lehet...
Nem hirdette, csak én megtaláltam ezt a topicot a kérdésemmel, hogy az I-es Laguna milyen, mivel autót keresek és tetszik, Ő pedig felajánlotta, hogy hamarosan egyébként is tervezte a váltást, de ha szeretném elvihetem.Pecc:
Igen, lassan az az érzésem, hogy nekem kell kiköltözni a garázsba és a gép jön ide be a szobámba, nehogy megfázzon. -
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41287 üzenetére
Ne is mondd, már tűkön ülök, várom, hogy holnap indulhassak megnézni.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41189 üzenetére
De lehet ugy is meg kene nezni, hogy az autoban izzit-e, nem? Reggel elso dolgom lesz, hogy megyek oda
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #41160 üzenetére
Nos, ma délután kimentem a kocsihoz és próbáltam beállítani az ajtót, de sajnos nem lett 100%-os a végeredmény.
Kilazítottam azt a 2 torx csavart és kézzel kijjebb toltam amennyire csak lehet azt az ütköző vasat, de így is maradt még pár miliméter difi. Szemből főleg látszik, hogy az anyósoldali ajtó inkább van egy síkban mint a vezetőoldali. Esetleg van még valami tippetek erre? Használjak inkább kalapácsot?
Amúgy találtam még egy érdekes videót a témához: Youtube video - Dacia gyár-ban így megy az ajtók végleges beállítása.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41179 üzenetére
De vegulis lehet, hogy nem gyertya hanem valamivvezetek rossz es nem kap aramot a gyertya? Fu de kivancsi vagyok mar.
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41175 üzenetére
Azert is irtam, hogy nem elsodleges celpont, mar az elejetol fogva kerultem a 2-eseket, mert orok szoporollerkent elt az emlekeimben, ami persze tulzas, de kozel sem egy Corolla megbizhatosag.
Viszont ezek az elso szerias Lagunak mimdenkepp megernek egy kort, osszes folyadek es szuro ugyis cserelve lesz vetel utan, erre gondoltam, vezerles pedig amint az lehetsegesse valik. -
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41179 üzenetére
Eloszor laikuskent en is arra gondoltam, de 11 honaposak a beru gyertyak... De ezt is meg fogom nezetni holnap. Merjek ki. Vagy szedjek ki es kossek ra az aramot, hogy izzik-e.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41177 üzenetére
Inditozas kozben torpan. De berakom a videot mindjart.
[link]
Itt pl. Nagyobb hidegben most nagyobb a torpanas is. -
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41169 üzenetére
Ezek alapjan en ugy gondolom, hogy marad a 2,2-es dizel a kalapban es a benzinesek, mind az 1,8, mind a 2,0-as peldanyok. Ha netan arra jarok ranezek a 2-es Laguna-ra is, mert a leiras alapjan vigyazva volt ra, de nem elsodleges celpont.
Majd jelentkezem, ha van valami fejlemeny.
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #41160 üzenetére
Gondoltam hogy a videóban az arc nem valami szakszerű módszert választott. Én is csak úgy pislogtam... hogy ez most mi a f@#$ csin?
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41156 üzenetére
Igen, van egy-két érdekesség, de ennyiért mit vár az ember...
Esetleg erről mit gondolsz? [link]
Így, hogy általad megtudtam, nincs benne DMF és egyéb szépségek, már bele mernék vágni egy dízelbe, ez elég fiatal, bár a képek ocsmányak, de amit ki tudtam venni aszerint nem egy lelakott vas.
És nem annyira full ahogy látom, hátul nincs elektronyos ablak, meg digit. klíma sincs elvileg (azt sajnálom azért). -
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #41158 üzenetére
Ez lenne az? Youtube video
Köszi szépen a segítséget! -
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #41150 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Ha nem nagy kérés berajzolnád a következő képen, hogy mit is kéne csavargatnom: ajtó
THX! -
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41153 üzenetére
Én konkrétan ezt néztem: [link]
Behozott, az biztos és gyanítom kicsit pimpeltek a kilométerórán is, de ennek ellenére szépnek tűnik.
Képeket alaposan kinagyítva és átvizsgálva nem látok rozsdát, persze ezt saját szemmel és kézzel kell megtudni.
Felszereltségében éppen jó, szeretnék egy olyan autót, amiben hosszabb távokat is örömmel teszek meg, de rövid távoktól sem hasal meg (ezért maradnék a benyásnál). Az Alföld kellős közepén élek, szóval városozás nem jellemző, a rövid távok pedig legalább 12 km-t takarnak, azt is főútvonalon, egyéb esetben pedig 80% országút és 20% város. A lényeg, hogy ezzel a kombóval és olyan 100-as átlag utazóval ellegyen 7 liter környékén. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41143 üzenetére
én meg lehet rosszul emlékszem mert mostanában sok volt a motorgenerál a környékemen, hogy a hengerfeje is le volt kapva annak a vasnak.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41113 üzenetére
Nem a toronycsapagyhoz nyomott hanem gombfej porvedohoz.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41110 üzenetére
Igy mar mas
multkorcraktam be videot nyikorgasrol, amikorctekertem a kormanyt a llo helyzetben. Akkor a szerelo nyomott olajat vmi porvedo gumikba, azota kussban van. Lehet osszefugges? Lengescsillapito nem lehet?
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41108 üzenetére
Hat fogalmam sincs
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41106 üzenetére
Mi az a talpas?
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #41103 üzenetére
közben rájöttem, hogy a gyári méret az 80 így az kell nekem.....
-
drk88
senior tag
válasz
diablo1984 #41090 üzenetére
Én is annyira terveztem kb. de akkor minden cserélve lesz az összes görgő feszitő stb. Napi 100km-t megyek vele, úgyhogy nem szoktam ilyen dolgokon spórolni.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41049 üzenetére
Igen, már jelezte a hangjával, de gondoltam vizsgáig kihúzza, hát nem.... a közép dob jobb oldali részét ledobta magáról, a belseje teljesen kuka, lehetne tákolni arra a pár hónapra, de inkább nem.
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #40447 üzenetére
Ha jól tudom a dízelek alaptermészetüknél fogva nehezebben melegszenek.
Pedig ennek még az első hűtőrácsok el vannak takarva/lezárva. 2003-as Thalia 1.5 dci 65Le
Az is igaz, hogy mikor hideg, nincs keményen hajtva, csak 2000-es fordulat 80km/h, amíg el nem kezd melegedni. Ne legyen gátrepedéses (remélem helyesen írtam)."viszont van olyan cucc, ami a vizedet melegíti és azzal azonnal lehet fűteni"
Ez micsoda pontosan? Hogyan működik? Thaliába is lehet rakni? Mennyibe kerül?THX
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41008 üzenetére
Szerintem nem normális, legalább is amit én hallottam. Több ismerősöm ilyen autójában utaztam, vezettem, de azok csak egy kicsit voltak hangosabbak, javarészt gyorsításkor erősebb búgó hang. Egy dologra jó volt ez a próba, ismét megerősített abban, hogy nincs is olyan rossz járgányom és, hogy a fiatalabb nem mindig jobb....
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #40996 üzenetére
+
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40991 üzenetére
Ha korrózió álltal nem olvasható a motorszám akkor újfajta kódot adnak.
Le lehet papírozni, olyan motor ami gyárilag volt benne lehet bele.
Csak olyan nem amivel a gyárban nem szerelték.
Illetve manapság a diselről benzinre és fordítva átépítést már nem engedélyezi az nkh.Szóval ha volt laguna I- ben a fűzött blokk akkor simán lepapírozható.
-
#32577792
törölt tag
válasz
diablo1984 #40991 üzenetére
Nem tudom, szerinted nem ellenőrzik a motorszámot?
Azt gondolom, ha Te alig látod, attól nekik még kicsit más eszközeik is vannak arra, hogy ellenőrizzék.
Nálam ez szimpla motorcsere.
Persze lehet tévedek.
Bár egyszer amikor a Toyotámat megvettem, rohadt alaposan átnézték azokat számokat. Ki is derült később, hogy a magyar forgalmi rendszámú autó nincs forgalomban.
Két hónapba telt mire elrendeztem az egyébként eredetiség ellenőrzésen átment autó "legalitását". -
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #40982 üzenetére
Megcsináltatom. Köszi a segitséget mindenkinek! Rendesek vagytok
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #40980 üzenetére
3. Szerelőnél voltam, fehéres kékes a füst csak hidegen, beleszagolt a füstbe is, gázolaj szagú. Mind 3 porlasztót mondott.
-
tesasziszed
újonc
válasz
diablo1984 #40916 üzenetére
Sajnos nem vagyok annyira benne a francia autók világában,s szeretném megszeretni mert fogyasztása és a kényelem nekem megfelel.
De mivel a motorja kissé bután jár(néha remeg az egész autó.. néha.. ),meg most ez a kilincs is.. hmm.
Amennyiben valakinek valami tuti hasznos tipp van,érdekelne.Köszi azért,de igy nem merek neki vágni a szétszedésnek.Kéne tudnom találkozott-e valaki már ezzel a jelenséggel -
Lacy6
senior tag
válasz
diablo1984 #40913 üzenetére
Okés.
Köszi a segítséget! -
Lacy6
senior tag
válasz
diablo1984 #40909 üzenetére
Értem. Én is hasonlóra gondoltam.
A nehezebb indulás minek köszönthető?
Nekem egy Megane II (sedan) 2.0 dCi - 150 Le, típus van és autószerelő azt mondta nekem, hogy ennél a motornál "típushiba", hogy nehezebben indul.
Ez vmi konstrukció probléma lehet?
Turbónál van egy nagyon minimális olajfolyás ha 3 ezer feletti fordulatszámon huzamosabban megyek.
Egyenlőre nem cserélem a turbót, inkább óvatosabban használom. -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40904 üzenetére
Ha bosch akkor tudják felújítani minden más esetben csere sajnos
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #40901 üzenetére
Amint bemelegszik csak fekete jön.., több ezret elmentem már vele, és tele van olajjal...nem értem ://
-
baluka6
aktív tag
válasz
diablo1984 #40881 üzenetére
Átvezetékeltem és jó lett.
Köszi a segítséget mindenkinek -
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #40870 üzenetére
na megint eltelt egy hétvége megint nem történt semmi ami a kocsi javulását elősegítette volna....
a vízcsöveket unalmamban lebontottam, így tudtam levenni az elektromos vízmelegítő részt is, akkor figyeltem, hogy a régi hengerfej tömítés is meg volt már csiszolva, a dugattyúk szélénél a tomítésen látszik a csiszoló vászon csiszolása. napfénynél egyértelműen látszik.
bakker mekkora kókler csinálhatott ilyet, hogy hengerfejet, hengerfej tömítést megcsiszol és úgy rakja össze???
és én még csodálkozok rajta, hogy beázott, vajon a vezérlést hogy sikerült össze rakni, főleg az adagoló részére vagyok kíváncsi, mert ha az is el volt rakva, akkor még az is csoda, ha nagy nehezen beindult...... -
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #40885 üzenetére
Itt kapható, de brutál ára van.
Ezeket találtam róla:
Törési nyomaték [Nm]: 45
Beépítési mélység [mm]: 30
Izzítógyertya kivitel: utánizzításra képes
Névleges áramerősség [A]: 14
Meghúzási nyomaték [Nm]: 22
Kulcsnyílás: 12 mm
Teljes hossz [mm]: 67
Menetméret: M 12x1,25
Kónusz emelkedés: 63
Csatlakozó típus: M5/3Nm
Feszültség [V]: 12 -
dethroner
veterán
válasz
diablo1984 #40837 üzenetére
Ezek szerint nem a rétegek között volt, hanem csak valami "rákerült", amit ez a kis simítgatás szépen leszedett.
-
dethroner
veterán
válasz
diablo1984 #40828 üzenetére
Valami vizes trutyis cuccal polírozva úgy tűnik teljesen eltűnt pár perc alatt. Majd holnap nappali fénynél kiderül, de örülnék neki.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40832 üzenetére
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40810 üzenetére
Egyébként a szürke 3x van fent hahu-n.
2,45M, 185K km, 2016/6 műszaki, Black Edition
2,49M, 185K km, 2017/11 műszaki, Dinamique Sport Tourer
2,59M, 188K km, 2017/11 műszaki, Black Edition NaviIlletve a felszereltségi listában is vannak eltérések közöttük. A telefonszámok is mások...
Amúgy 2014.02.12. az első bejegyzés róla, 166.353km és 2015.08.14. 180.000km.
Valóban furcsa, pedig szimpatikus lenne.A sötétkékről több km infó van, az tényleg valósnak tűnik. Bár annál meg az a fura, hogy pl. 2013 és 2015-ben is több (2-2) km bejegyzés is van, és a köztük lévő években is 1-1 és jelenleg ki van vonva forgalomból (bár lehet ez valami kereskedős trükközés)
pl: 2 hónapja még ezt is magánszemélyként hirdették és nem volt autóbeszámítási lehetőség.Érdekesek ezek.
Van fent szintén kb. 2 hónapja egy grafit behozott, 2011-es, ami fent van vagy 2 hónapja. Először 2M-ért volt fent, most 2.25M, de fent van mobile.de-n is magyar papírokkal, ott olyan 1.8M körüli az ára.Lassan beleőrülök ebbe az autókeresésbe. Viszont mindegyik messze van tőlem, így inkább jól körül járom a témát, mint feleslegesen csináljak egy 5-600km-es kényszer kirándulást.
-
dethroner
veterán
válasz
diablo1984 #40826 üzenetére
Ebben a videóban 3:20-nál amikor jön a szélvédő le a futószalagon, ugyanilyen foltot látok. A szöveg szerint ekkor tolják be a présbe, hogy minden levegő maradékot kiszorítson a rétegek közül.
Nappali fényben nagyon jól látszik kívülről, belülről meg alig. Éjjel eddig csak ez a szemerkélő eső volt, ami sokkal zavaróbb mint a folt, de azért felfedezhető. És most sötétben hív vissza hogy nézzük meg mit lehet vele kezdeni -
Szendwich
tag
válasz
diablo1984 #40819 üzenetére
Teszem azt a karosszeria elemet ugyan olyan szinu hibatlanra csereltek, akkor mit mond a retegvastagsag merod?
Amugy elbeszelunk egymas mellett. En nem azt mondtam ami Te irtal, de inkabb nem vitatkozom. -
Szendwich
tag
válasz
diablo1984 #40815 üzenetére
Nem retegvastagsagmero kell, hanem jo szem es jo adag hozzaertes.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40812 üzenetére
ez gyilkosság nem nyitás.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40810 üzenetére
A kék ami nekem is a legjobban bejön, a km valósnak tűnik (utánanéztem). Viszont furcsa, hogy már több hónapja fent van.
A világos belső nem számít, most is az van. -
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #40766 üzenetére
nfp lesz a befutó, mert :
Következő megszűnt termékeket váltja:
- ELF Tranself TRP és TRX -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40745 üzenetére
pedig van olyan olaj és igen az való bele.
-
Doki16
addikt
válasz
diablo1984 #40759 üzenetére
Igen a 110 lovasnál ott is van a kis jel a figyelmeztető táblán. [link] Az enyém 106 lovas és nincs ott semmi. Egyszerűen ezért vagyok nagyon bizonytalan ebben az egész ügyben. Mondjuk ezt az olajat egy autóalkatrészekkel foglalkozó cég küldte forgalmi alapján.
Tegyük fel tényleg az. Mi van akkor ha ez az olaj van benne már 8500 km óta?
-
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #40737 üzenetére
Első körben a behúzás lesz, viszont a pótkulcs sajnos nem indította előtte se, azzal csak villogott a immobiliser...
-
dethroner
veterán
válasz
diablo1984 #40647 üzenetére
A csövek felmelegednek. Amikor melegen felnyitom az elejét, leállított motornál sziszegő, picit szörcsögő hangot hallok a kiegyenlítő környékéről. Ha meglazítom a kupakot, akkor abbahagyja. Ez lehet a levegősségre utal?
-
dethroner
veterán
válasz
diablo1984 #40639 üzenetére
De akkor lenne normális, ha üzemmelegen felkeményedne a cső, vagy mindig keménynek kellene lenni?
-
dethroner
veterán
válasz
diablo1984 #40637 üzenetére
Ha eldugult, akkor nem akarok tenni ellene, nem akarom a műszerfalat megbontatni. De a levegős rendszer ellen mit lehet tenni? Tudom hülye kérdés, légteleníteni, de hogyan?
-
tony6280
csendes tag
válasz
diablo1984 #40616 üzenetére
Szeretném megcsináltatni. Kiolvasásnál nem volt hibakód. A szerelőm előtt rejtély a dolog. Az egr szelep volt az első gondolat, de azt megnézte és semmi baja. Emiatt fórumozok, hátha találkozott már valaki evvel a problémával.
-
dhgm
tag
válasz
diablo1984 #40616 üzenetére
Alapjáraton írja...
tony6280: Alapjárat ingadozás problémám van.
-
tony6280
csendes tag
válasz
diablo1984 #40613 üzenetére
Nincs használatban semmi. Hangja olyan, mintha kihagyna egy henger.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40610 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40608 üzenetére
Ó yes az is lehet de az a csomagtartó kárpit.
Nálam legalábbis. -
Szendwich
tag
válasz
diablo1984 #40572 üzenetére
Katalizatorost is belehet tolni. Csak elotte allni kell hagyni, hogy a sok oninditozas miatt benzinnel megtelt kipufogobol elparologjon az uzemanyag.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #40568 üzenetére
Szerintem sem jó. Szerintem az aksi beteg.
#40573) mycso Ha van az akksiban annyi h., az ecu ne tiltson izzítás közben, akkor menni fog a sportolás.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40572 üzenetére
Igazad van, összekutyultam.
Na holnap reggel, ha a kollégáknak lesz kedve "sportolni" akkor megnézzük. -
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40568 üzenetére
Hátőőő turbós autót úgy tudom nem tologatunk, így nem is próbáltuk.
-
bagg
csendes tag
válasz
diablo1984 #40569 üzenetére
Köszönöm!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #40559 üzenetére
1,4 16v
-
bagg
csendes tag
válasz
diablo1984 #40562 üzenetére
Ez O.K. Hol lehet kapni?
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40543 üzenetére
ÁÁÁÁÁ
Ilyet kérlek ne Írj.
Köztudott, hogy a 1 szelepes renault motorok egyetlen dologra kényesek az pedig az olaj.
Én 5W30 elfet használok és nem is raknék bele mást akárki akármit mond ezt meghálállja. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #40548 üzenetére
9.5 v láttam.
-
Agyasima
őstag
válasz
diablo1984 #40543 üzenetére
A lényeg, hogy olyan olajat tegyek bele, amit a gépkönyv előír. A gépkönyv pedig az ACEA A3/B3 vagy az ACEA A3/B4 szabványnak megfelelő olajat írja elő. Az Opeleknek pedig inkább a motorjai a sz@rok, ezt közvetetten még a gyártó is elismeri.
-
Toobee
veterán
válasz
diablo1984 #40546 üzenetére
Mikor felhoztam Bp-re, mert franciául karattyolt valamit (kisebb ellenállású helyzetjelző volt benne és kiégettnek érzékelte), akkor mondták, hogy 1.8B Ini-t még nem is láttak. Én elég sok autóval megfordultam már, gyakorlatilag mindent vezettem huzamosabb ideig, ami a családban van (2.2 dCi X-Trail, 1.5 dCi (86Le) Megane, 1.6B Primera WP12, 1.8B Laguna, 2.2 dCi Espace) és teljesen jó ehhez a kasznihoz ez az 1.8-as motor. Mikor kölcsönkértem egy hétre, akkor mentem vele 180 km-t Budapesten, meg 300-at pályán és főúton vegyesben, akkor 7,2-re jött ki az átlagom, amit az 1.6B Primera-val is csak ritkán tudtam produkálni. Nem vagyok nyugdíjas, de ésszel vezetek, általában jól ismert útvonalakon. Szóval, aki nem akar dízelezni, annak ez a motor jó választás szerintem.
Igen, a szívó Kangoo-kat nézem. Bruttó 500-nál nem is nagyon lenne rá több, mert át kell íratni és kicserélni rajta mindent, hogy üzembiztos legyen, annyiért meg talán kár is nézegetni a dCi motorokat, ha jót akarok magamnak. Bár egyelőre csak heti 2 napot dolgozna, úgyhogy számítana a fogyasztás, nem is kicsit. 1.9D (szívóról beszélek én is, a 65 Le-s motorról) vajon hány literrel képes közlekedni?
-
Toobee
veterán
válasz
diablo1984 #40543 üzenetére
Igen, kicsit több, mint egy éve. Szerelőt rendszeresen lát az autó, ahogy ez is, a család többi autója is mindig rendben van, de igazából még alkudozók se nagyon keresnek. 900 megtekintésre jutott 3 telefonhívás. Azért dobtam be a kérdést, mert valamit biztos rosszul csináltunk.
Más: Espace-be raktam már 4000 km-t (1 hónapja hajtom). Eddig nagyon szépen viselkedik, 7 literes átlaggal járok (volt már 6,63; 6,72; 7,21 stb.) jellemezően sok 5-7 emberrel és, vagy nagy súllyal. Szóval teljesen meg vagyok elégedve vele. Találtam az Index-es fórumon egy kedves kollégát, aki sok III-ast bont, tőle vettem már rengeteg mindent. Most épp állófűtésre alkudozunk. Úgy néz ki, hogy hosszú távon is megmarad nálam ez az autó. Most viszont valami 1 raklapos kistehert kajtatok. Szívem szerint 1,9D Kangoo-t vennék. Erről a motorról esetleg van valakinek tapasztalata? Hajnali terítő járatot csinálna, 180 km Csepel, Diósd, Érd, Batta, Martonvásár, de már voltam megnézni a kört, nem egy autógyilkos. Gyakorlatilag sehol sem kell leállítani és lámpa sem sok üzemel azokban az órákban. 1.5 dCi-vel kacérkodom még a fogyasztás miatt, de szerintem azok már 3x megtették a Nap-Föld távolságot, kicsit oroszrulett érzésem van velük.
-
Agyasima
őstag
válasz
diablo1984 #40539 üzenetére
Az én motoromba ACEA A3/B3 vagy ACEA A3/B4 szabvány szerinti olaj kell. Az, hogy ezt épp egy GM matricás de Total/Castrol/Eni/bármi által gyártott olaj tudja (vagy jelen esetben nem tudja), irreleváns.
Azért mert GM martica van rajta, még tudja a rajta feltüntetett egyéb - azaz nem GM - szabványokat.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #40513 üzenetére
A kipufogó leömlő mögött. Csak aknáról/emelőről.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40511 üzenetére
Első körben erre gondoltam én is. Javasolták, hogy vegyem ki és pucoljam meg.
De megmondom őszintén azt sem tudom, hogy hol találom. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
diablo1984 #40505 üzenetére
-
PeterPH
senior tag
válasz
diablo1984 #40498 üzenetére
Olyan szempontból meg tudom érteni őket, hogy én napi szinten felgyújtottam volna amíg nem sikerült megcsináltatni.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #40494 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest