- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsírkréta
csendes tag
válasz rob210 #55942 üzenetére
szia.köszönöm a válaszod! sajnos szerelőnél volt a kompresszor ami érdekes módon eltünt,de ez egy más sztori.viszont most nem tudom megoldani a cseréjét a piszkos anyagiak miatt a rövidebb szijat csak azért gondoltam mert volt egy clio 2-es 1.6 16v azon emlékszem ki volt hagyva a kompresszor egy rövidebb szijjal csak nem zudom sem a méretét sem azt hogy volt feltéve,de megoldották,mikor kész volt a klimacsapágyazás visszakerült rá a gyári méretü magába foglalva a kompresszort is. de azért köszönöm a segitőkészségedet
-
rob210
Topikgazda
válasz Zsírkréta #55952 üzenetére
Melyik kompresszor való rá?
Azt tudod?
Nekem van itthon egy ami nem működik.
De szíjat feszíteni tökéletes, mert a tengely szimeringje rossz nem a csapágyazása..
Ha gondolod odaadom belerakod és jó a gyári szíj.
Aztán ha találsz hozzá működőképeset akkor kicseréled ezt meg visszaadod, mert ez fel lesz újjtva.
A felfogatásáról kell a kép.
vagy inkább nekem ilyen van.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Zsírkréta #55953 üzenetére
Amit beraktam az a klímásé.
Hidd el hiába keresel nem klímás rajzot szíjat, mivel a kompresszor az egyik szélső feszítő pont a rövideb szíj nem megoldás, mert beleér vagy a felfogató csonkba, vagy a generátoron a szíjtárcsánál összeér a szíj saját magával.
Ezt csak úgy lehet ha felteszel a kompresszor helyére egy tárcsát ami feszíti a szíjat.
Ellenkező esetben még megfordulhat az egyik tárcsa forgásiránya is amibe inkább bele se gondolok mit fog okozni.Biztos meg lehet barkácsolni valahogy, de én ennek nem vagyok a híve és a hátamon égnek is áll a szőr tőle.
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #55941 üzenetére
Hosszabb táv végén én még nem találkoztam emelt alapjárattal ezen a kocsin. Igen, hidegben, amíg hideg a motor emelt az alapjárat, de most 55km-es út végén emelte fel. 55 km alatt már csak bemelegedett a motor
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
meroly
veterán
válasz rob210 #55946 üzenetére
Kolleganő Clio-ja is csak a második gyújtásráadásra ad AC pumpa hangot, szóval ez gyárilag ilyen valószínű.
Lehet hogy levegős a rendszerem valahol? Egy minimálisan csak?
Érdemes lenne megnézetnem a benzincsöveket, ahol a gumi a fémmel kapcsolódik?
Talán ez a megoldás a korábbi hirtelen gyorsítás során néha fellépő megtorpanásra is?Impossible is nothing
-
LamerGyuri
senior tag
válasz meroly #55958 üzenetére
Nem ilyen gyárilag, annak azonnal "nyomni" kell egyet üresen, hogy felépült nyomás várja a ráindítást.
Visszaolvasva az előzményeket, neked a főként üzemanyagellátási problémáid vannak.
Költségességi sorrendben szerintem az alábbiakat végezd el:
FHP jeladó tisztítás; ne csak a csatlakozóját, szereld ki a jeladót;
üzemanyagszűrő csere;
injektortisztítás;
üzemanyagszivattyú csere."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #55959 üzenetére
Köszönöm hogy utánam olvastál
Ezek szerint kolleganoe se az igazi...FHP-t szerintem cseréltetem, elég sok kedvezményem van unix-nál meg mivel 15 éves előbb utóbb úgyis kellene majd.
Üzemanyagszűrő csere megvolt nemrég, attól ég és föld lett a kocsi.
Injektor tisztítás alatt mit értesz? Néha tankolok prémiumot vagy vegyek tisztító adalékot külön?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
#32577792
törölt tag
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #55962 üzenetére
Koszi egyelore ez lesz a lista vegen mert nem szivesen szedetnem szet meg.
Fhp jeladobol milyen marka jo?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #55944 üzenetére
Senki sem mondta, hogy az egy tökéletes megoldás.
De a klimás azt mondta, hogy ez egy bevett gyakorlat hogy lehessen használni az autót amíg elkészül a kompresszor.
Én sem biztos hogy alkalmaznám, de azért tudpk róla, hogy van ilyen.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
csibor
őstag
Megane 1 ph2 lökhárítóját hogyan kell leszerelni. Jobb elején vagyok megakadva, és nem aknában szerelem Vagyis jobb első fényszórót cserélnék, de ahoz alul csak lökhárítón keresztül férek hozzá
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #55970 üzenetére
Ezt nem az én tisztem eldönteni
De az esély jelentős rá.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az automata ablaktörlő gondolt egyet és cseszik működni, szerintetek mit kellene megnéznem, mi nem tetszik neki?
Már tegnap is csinálta, de egy idő után megjavult. Esküszöm olyan, mintha nem bírná a hideget.
Az előbb megtisztítottam a hótól, mert kint állt, de csak manuálisba tudom kapcsolni, ami ugye egyfolytában megy.
Hiába kapcsolgatom automatára (fentről egyet le) semmi, és a fokozatoknál sincs semmi.Nem értem...
-
orosziem81
tag
válasz Gabady #55889 üzenetére
Szia,
Ettől tartok én is, hogy buhera. Gyári Xenon. A tartály méret megállapításában nincs viszonyítási alapom, így nem tudom. 5liter mosót simán elnyel. A doblemezt lebontva, és átnézve csak egy szivattyú helyet láttam, de teljesne nem vagyok biztos benne
[ Szerkesztve ]
-
orosziem81
tag
válasz rob210 #55893 üzenetére
A Xenon szintező működik.
Tippjeim között áll ez is, hogy egy sima mosót tettek vissza az eredeti helyére. Ugye azt már sikerült felfedezni, hogy a kocsi jobb első része nagy valószínűséggel törött volt valamikor.Ha ez a gyanúm igaz, akkor hogyan tudom a tartályt cserélni, esetleg másik szivattyút bekötni a meglévőbe, majd azt becsövezni?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55974 üzenetére
Hozzabxtam egy nagy hogolyot a szelvedohoz es egybol elindult.
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55976 üzenetére
Bontó két motoros tartály meg esz cső bármelyik barkácsban van.
Hazavisz lebont cserél beköt.
A bajuszon ha hyári a xenon kell lennie fényszóró mosó állásnak ezt azért előtte nézd meg.Renault power
-
orosziem81
tag
válasz rob210 #55978 üzenetére
"A bajuszon ha hyári a xenon kell lennie fényszóró mosó állásnak ezt azért előtte nézd meg."
Ez tuti? Mycso anno azt írta, hogy ha több, mint félig van a tartály, bekapcsolt lámpával, akkor a szélvédő mosó elindításával auto. elindul majd a lámpamosó is. Ez azt feltételezi nálam, hogy külön állás nincs rá bajuszon.
Valamint több fórumon is olvastam, hogy más autóknál előfordul a gyári Xenon mosó nélkül. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55979 üzenetére
Jah, az nagy szöveg volt , de közben kiderítettem, hogy mi az oka.
Amikor nem indult, szóltam az éppen nálam lévő testvéremnek, hogy ugorjon már el vele a kislányért az oviba, mert nekem hirtelen közbe jött valami. Amikor elindult, közben gyúrtam egy gombócot és hozzávágtam a szélvédőhöz.Emiatt hittük azt, hogy ez volt a megoldás.De nem, ez csak véletlen egybeesés volt. Az autó leállítás után újból nem hajlandó törölni, csak akkor, ahogy elindultam. Akkor rögtön bekapcsol az automata szenzor is, hogy most már törölhet. Viszont ez hőfokfüggő és védelem a lapátoknak és a törlő motornak is. Ugyanis... mit ugyanis.?... :jah igen...DDD
Szóval, ha jól értelmeztem és ezt a Talisman leírásból olvastam, (akkor ez itt is igaz a lagunánál úgy látszik), akkor 0 fok alatt, ha beindítod, akármilyen dzsuvás az ablak, nem fog törölni, mert érzékeli, hogy ebben a hidegben megfagyhat a szélvédő, a lapátok meg úgy minden, amitől le is éghet akár. Ha manuálisra kapcsolsz, akkor az meg már a te/én balfaszságom, hogy direkt elindítottam és nem tisztítottam meg a szélvédőt meg mindent.
Amikor elindulok, a szenzor életre kell és (elméletileg) tisztában vele, hogy törölhet és nem fagyos az ablak, körülötte minden tiszta, vagyis "szabad az út".
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55980 üzenetére
Igazság van abban amit mondasz lageszban relés. nincs kapcsolója.
SorryRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55986 üzenetére
Dialogyst tessék tanulmányozni
Most már nincs időm megint kikeresni, de ha nem boldogulsz holnap megkeresem.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #55982 üzenetére
Én is ezért gondoltam rá, hogy épp regenerált.
Megvártam míg visszaállt 800-ra, majd utána állítottam csak le.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #55992 üzenetére
Ezt amit a haver árul lazán megvenném. De ezt is csak azért mert ismerem már vagy 12 éve a srácot.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Steven
addikt
Egy nagyon jó pajtásom vásárolna kocsit... sajnos totál kárra törték szeretet autóját , biztosító meg nem fog fizetni túl sokat... autó meg ugye kell.
Mivel ház építés miatt szűkös a büdzséje 1,2m ig akar kb autót nézni . Mindenképp kombit akar így viszonylag leszűkült két típusra :
Megane 2 re és Lagunára ... aki használt ilyet vagy van tapasztalata leírnátok kérlek pozitívat és negatívat...Fosik a Renault-októl előtte Hondája volt és arra nem kellett kb soha költenie...
Köszi!
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
kisninja
őstag
válasz Steven #55995 üzenetére
Olyan autó nincs amire ne kéne költeni, Ráncfelvarott megane, laguna szerintem jó kocsik én most csak a benzinesekre gondolok (dízelem nem volt) Ha a kocsi egyben van és megkapja időben ami kell szerintem nem lesz sok gondja. Kisebb elektronikai hibák vannak mindkettőben.... pl nálam kuplung helyzet érzékelő. Nekem már megvan a lagunám 3 hónapja de örömmel nézek rá és imádom vezetni. Nem mellesleg rönó fórumban ne várt hogy más kocsit ajánljunk
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Steven
addikt
igazából a típusokra vonatkozólag mire kell oda figyelni ... ha inkább lagunát mondjátok megane ellenében akkor miért stb...tanácsok vélemények stb...
Családi verdának használná ....Vagyok annyira felvilágosult , hogy ha van bármim akkor szubjektíven próbálok tanácsod adni véleményt írni erre gondoltam tőletek is köszi
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
válasz orosziem81 #55980 üzenetére
Így van, nincs külön állása. Égnie kell a tompítottnak és akkor ablak priccolásnál vereti a lámpát is.
Az alacsony tartályszintet amúgy nem figyeli, mert alacsony tartályszintnél is zúg a lámpamosó motorja, csak nem jön semmi, tehát ezért kell legalább fél szint körül tartani.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- 3D nyomtatás
- Suzuki topik
- Futás, futópályák
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
- Milyen videókártyát?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...