- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AttyVin
aktív tag
válasz Gombinyó #55652 üzenetére
Így valahogy.
Nálunk az elején az átlagosnál többet ment a kocsi, utána sokkal kevesebbet, de még horribilis számot hozott a futásra még 4 év után is. Bár be lehet állítani az éves számot is.Ráadásul szabadon felülírhatja a felhasználó, így nemigen véd az óratekergetéstől...
Meg elég hülye, aki nem állítja vissza ezt is, hamár az órához hozzányúlt.Hogy mire jó?
A szervizciklusokat valamelyest lehet követni.
Pár adat (+ felszereltség) össze van gyűjtve, eladáskor csak másolni kell a hirdetésbe...Üdv, Vino
-
szasanyi
félisten
Ha esetleg erre lenne típus ajánlat azt megköszönném!
Sajnos a fehér autó van néhány olyat kisebb terület ahol a kosz, szennyeződés (pölö szerelő olajos mancsának lenyomata) nem jön le teljesen egy normál mosással. Milyen fényezésbarát módszer vagy vegyszer van amivel az olyan makacsabb szennyeződés lemosható, eltávolítható?
-
szasanyi
félisten
válasz diablo1984 #55704 üzenetére
Milyen paszta? Asszem az atomfizikához is többet értek, mint a pasztákhoz.
-
veréb
tag
Sziasztok B.U.É.K.
van 1 2007 1.6 benzines 82kw Megane ll Grandtourom
A hibák: kuplung csere óta akad a 2-es de csak is a 2-es fokozat de csak is a kivétele a berakás az simán megy , ilyenkor még 1x kuplungolok és simán ki tudom venni / váltó olaj új benne a gyári elf/
Néha reggeli indításnál berregő hang és néha le is áll , ilyenkor ha újra indítok simán beindul minden mellék hang nélkül
Tegnap este be akarták indítani de csak tekerte , nehezen beindult és kb 10 ms-ig ingadozott az alapjárat, újra indították és minden gond nélkül szépen beindult, alapjárat normális volt.
Én az okoskerékre tippelek
kicseréltem a 3 motortartó bakot , de csak akad a 2-es néha kanyar után normális gyorsításnál , még a bolcső szilentet is ki fogom cserélni ha hazamegyek.
Van a válton 2 bütykös kar amire rácsatlakozik a 2 váltó bowden na nekem az 1-ik nagyon lötyög lehet ez a baj?
a választ előre is köszinézzél jobban szét hátha csak a fától nem látod az erdőt
-
szasanyi
félisten
válasz diablo1984 #55706 üzenetére
& Plero & forceberg:
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Érdekes dologra lettem figyelmes az nemsokára hozzám kerülő Lagunánál.
Az alvázszám és motorszám alapján mindenhol, minden kereső 131 lovasnak adja ki ezt a modellt, holott a forgalmiban 110kW van, eszerint is hirdették.
Létezik, hogy anno rosszul jegyezték be?
Csak mert a BT0K/M9R742-es párosra akárhol is nézem a 131 lovas, DPF-es verzsön jön elő...
Ezt érdemes valamilyen úton még az átírás előtt elintézni, vagy ne foglalkozzak vele?Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #55696 üzenetére
Nincs egr szelep benne így nem fog problémát okozni, sőt a dpf se
Annyira legyél nagyon figyelmes, hogy 06 os legyen a környezetvédelmi besorolása, mert van olyan miben csak a katalizátor előtt van lambdaszonda és az 04 et kapott!
259 es fékkel 14" afelett azaz az ABS es nagy fékes 280 assal csak a 15" megy fel rá.
Én ajánlom a nagytárcsást fékhatásban ég és föld a kettő.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#32577792
törölt tag
válasz gooool #55712 üzenetére
Ilyenkor RH-tól kell kérni igazolást, amit Ők mondanak, azzal kell(ett, régebben tuti) a változtatást kérni a forgalmiban. Nekem anno a vizsgabázis adta ki a RH igazolás alapján, ha jól emlékszem. De ha még előtte tuti a dolog, én biztos csak ennek alapján venném meg.
rob210: A spirálrugó cserénél kell vagy célszerű mást is cserélni? Toronycsapágy pl.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok!
7 hónapja vagyunk egy Scénic II boldog tulajdonosai. Egyetlen apró probléma van, hogy a hátsó ülések közötti résen nagyon húz be a hideg. A párom hátul ül a kisbabánkal, így ideiglenesen rongyokat tettem a résekbe és a csomagtér felől lefóliáztam a hátsó üléssort.
Mivel ez elég ronda és kezdetleges, ezért a kérdesem az lenne, hogy van e valami praktikusabb megoldás szerintetek?Előre is köszönöm!
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #55713 üzenetére
Mert ugye G Astranal sokszor EGR szelep problema van , a sok varosi hasznalat miatt. Ami ugye nalam eleg gyorsan elojonne. Figyrlni fogok ezekre is , koszonom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gooool
őstag
Én nem is emiatt aggódom, olvastam én is erről a csak papíron létező butításról, na meg vezettem is kézbecsapás előtt és érezni lehetett, hogy van itt kakaó (bár tudva, hogy 200 ló körül lazán elketyeg, lehet hogy nyárra kap egy optimalizálást, csak az íze kedvéért).
Csak jó lenne tudni, hogy valójában milyen konfiggal jött ki a gyárból, és anyagi vonzatai is vannak ugye, nem sok, nem halok bele az egyszeri nagyobb átírási költségbe, vagy a 3 ezerrel több telj. adóba, csak na...az elv.ungawa:
Írtam az RH-nak egy emilt, hátha válaszolnak értelmesen, hogy mi újság a géppel valójában.
Köszönöm a tippet![ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55718 üzenetére
Nekem is 110kw (150le) van a forgalmiban, szerintem ez az elfogadott valamiért ebben az agyament országban.
Az enyém, KT0K, 744-es motorral, amit szintén 131 lóerősként hoz mindenhol. A KT0K a kombit jelöli, viszont a motor meg úgy az egész egy az egyben ugyanaz, mint a 150le. Bármit rendelek, mindig hozza mindegyiket, hogy ugyanaz való bele. itt semmi másról nincs szó, mint maga szoftver...
Most akkor mégis FAP-osat vettél?[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Ez meg ugye BT0K, mivel 5 ajtós, és 742-es motorkód (az tuti, hogy a motor az eldugott szervotartályos megoldás, azt egyből észrevettem).
Nem tudom, hogy FAP-os-e, ha rákeresek KA-nál vagy UNIX-nál, akkor hoz ki részecskeszűrőt, de ugye nem épp alaposan végzik a szűkítést ilyen téren egyiknél sem, szóval nem biztos, hogy az...
Majd kiderül, ez volt az utolsó a sorban, hogy az-e vagy sem, mert egyébként nagyon szép a gép és műszakilag is oké.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Na akkor még jobb vétel volt.
Jövő héten hozom el, akkor lesznek róla képek is, nekem nagyon tetszik, bár egy külső-belső kozmetikát elbír, csak hogy nyugodt legyen a lelkem.
Addig is tegnap édesanyám készített róla két fotót, mondjuk látszik rajta a profizmus a külső képen, mert se eleje, se vége, de annyi baj legyen.
[link]
[link]Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Oposzumtoszó #55715 üzenetére
Ezt nem is értem, ha le van csukva a csomagtér fedél honnan jön a hideg?
Le tudod fotózni a problémás részt?Renault power
-
senior tag
válasz rob210 #55727 üzenetére
Holnap lefotózom. A hátsó ülések között 2 centis rés van. Az asszony rendszeresen mondta, hogy jön a derekára a hideg, amig nem sufnituningoltam egy szigetelést.
Mivel a csomagtér nem fűtött, így onnan jöhet be hideg. Kollégám Zafirájánál ugyan ez a helyzet, ott is panaszkodnak a hideg időben hátul utazók. -
rob210
Topikgazda
válasz Oposzumtoszó #55728 üzenetére
Akkor értem.
Erre az egyetlen megoldás a szőnyeg kivágása a háttámlára.
Azt fel lehet tenni a négy sarkába varrt akasztófüllel és akkor olyan mint ha egy fix támla lenne hátul.
Erre minden egyterű tulaj panaszkodik.
Főleg akinek diesele van.Renault power
-
AttyVin
aktív tag
válasz gixxergabi #55702 üzenetére
Van egy "Teljes specifikáció" gomb (sárga téglalap).
Arra kattintva adja fel a "Felszereltséglista" opciót, amit egyenként vagy együtt is meg lehet nyitni.
Mondjuk nekem (Fluence 2012) abban is van néhány dolog, ami nem teljesen egyezik a valósággal, de a többség igen...A 2000-es, régi "családi" Mégane-ra már nincs semmi adat fenn, csak a regisztráció maga.
Van még egy pont a főoldalon lejjebb ("Megtekintem a Karbantartási programot") a karbantartások ütemezéséhez a különféle folyadékok ajánlásával.
Hát, ebben a netes "szolgáltatásban" kb. ennyit ad a R...
[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
senior tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Úgy látszik ez a 222 a plafon.
Nekem volt jó pár autóm, szóval...
Én csak hasonlítani tudok , de az enyém úgy meglódul, mint akit picsán rúgtak, a gyomrában érzi mindenki mellettem a gyorsulást. 0-100-ra OBD (car scanner) szerint 6.9.
Pl, 94 körül volt egy 5 literes camaro-m, de chevrolet motorral, ami tuningos volt 490 lovas volt majd 800nm-rel, az még 4-ben is kipörgött, ha ráléptem. Mondjuk zabált is. 25 liter minimum lecsúszott neki tatás vezetéssel is. -
gixxergabi
senior tag
válasz AttyVin #55731 üzenetére
Nekem csak a "Megtekintem a Karbantartási programot" van, brossúrát tudok letölteni (persze nem az övét hanem az ideit) időpontot tudok foglalni, garanciát megnézni stb...
Lehet a német oldalon kéne beregelnem...Hopp... most hogy nyomkodok valami időpontkérésre, és ki kellene tölteni az adatokat, ott kiírta magától Felszereltségi szint-hez a Dynamique dCi 110 eco² EDC -t
Akkor csak tudja ez...[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55720 üzenetére
Erre még akartam válaszolni.
Az eldugott szervótartály miatt csak tőlem már eleget csuklott már a "kitalálója", egyszerűen nonszensz, hogy a retekbe tervezhette oda bárki is. Ráadásul gyárilag átlátszó, speciálisan ide készült, nagy teljesítményű hidraulika olaj van benne. Hiába van ott a min-max jelzés nem fogod látni, ha még ez az olaj lesz benne.
A fejed nem fér a kerékjárati ívbe, hogy bele tudj nézni. Marad a tükör, mobillal belefilmezel, illetve beledugod az ujjad.
De nem is ez a gond, hanem emiatt, autó felemel, (bal oldal) kereket leszed, kerékjárat védőlemezt lebont és akkor majd meglátod. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz AMD Power #55737 üzenetére
Fene tudja mitől függ , de az egyik verzió a képen látszik, hogy ott van az ablakmosó tartály mellett (kék nyíl). Ennek ellenőrzése, kb fél perc unottan. A másik verzió a kerékjárati ív táján ott alul el van dugva (piros nyíl). Ennek ellenőrzése, legalább félóra és fizikai megterheléssel jár. Közben mocskos is leszel és elhangzik vagy 20 k anyátok kifejezés.
[ Szerkesztve ]
-
AttyVin
aktív tag
válasz forceberg #55735 üzenetére
Ez logikus.
Csak az nem tiszta, hogy az első (kereskedői) feltöltés után "honnan vette" az adatokat, amik elmentek valami Föld-Hold távolságig az első években.
A R-szervizben eleinte beírták az aktuális óraállást amikor ott járt?
Nem tudom, mert évekig rá sem néztem a MyRenault-ra, csak valahogy tavaly jött elő újra a dolog.
Na, akkor írtam be először a "tényleges" állást.
Viszont közben szervizben is jártam, de utána nem volt látható változás a számokban...Üdv, Vino
-
forceberg
veterán
válasz AMD Power #55740 üzenetére
Azért mert otthon nem kényelmes szerelni, attól miért lenne buta megoldás?
Nekünk otthon szívás, de csápossal nem egy extra mutatvány az 5 kerékcsavar meg a dobbetét.
Nem tudom, hogy a fórumozók hány százaléka tervezett már életében valamit, de nem olyan egyszerű sport az.
Sorozat-gyárthatósági költséghatékonyság mindenek felett. Ez felülírhatja az utólagos könnyű hozzáférhetőségeket.
+nem olyan alkatrészről beszélünk, amit 10-15e km-enként levesz az ember, mint egy olajszűrő.
Jó esetben a termosztát is hasonlóan nem rendszeresen cserélendő.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
just
aktív tag
Persze ez is megindul, múltkor egy 530gt épp hogy otthagyott. Valszeg megszoktam és most már kevés, meg a 18-as kerék is elvesz az élvezetből.
szerk: valahol külföldi fórumon láttam hogy valakinek 250+lovas a dci-je, de ott már több módosítás kellhet ami nem kevés pénz lehet.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #55742 üzenetére
Mondjuk a lagunában a termosztátot kicserélni, kb 10 perc (már párszor cseréltem) és közben ittam egy vodka narancsot és lecsekkoltam a mobilon az email-eket. De ha vezérlést kellene emiatt babrálni, nyilván belevágtam volna már a házi gyártású atombombámat, függetlenül attól, hogy egy ritkán cserélendő filléres alkatrészről van szó.
-
AMD Power
titán
Valami ilyesmit el tudnék képzelni. Mondjuk nem Classic-ban és az sem baj ha nem fekete! Pedig imádom a feketét csak nem a legjobb "szín".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AttyVin
aktív tag
válasz AMD Power #55747 üzenetére
Nálunk a Fluence fekete. "Jól áll neki", elegáns, de nem is mosatom sűrűn, minek. Ahogy írták, hamar meglátszik rajta minden és átmegy sötétszürkébe...
Amúgy a még családban használt Classic pont ilyen évjáratú és a kivitele is szinte megegyezik (no CD, valamivel kevesebb km), de az sötétkék, enyhe metálos csillogással. Ahhoz meg az megy jobban, mint a fekete.
(1000 éves fotó, de a kocsi sem patyolat tiszta...)[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...