- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #55850 üzenetére
Szerinted/szerintetek egy ilyen 1.4 vagy 1.6 16v moci mennyire viselne jol ha nem menne sokat. Pelda keppen. En most november , december alatt osszesen mentem 800km az autoval. Ez foleg rovid tavok voltak. 10-12km maximum. Persze tavasszal, nyaron tobb. De osszesegeben egy evben 8000km-nel nem megyek tobbet. Pesig mindenhova autoval megyek ahova kell. Nem sprolok vagy ilyesmi....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Gombinyó
őstag
válasz AMD Power #55851 üzenetére
Teljesen mindegy hogy viseli, ha ilyen távokat kell menni, akkor ilyen távokat kell menni.
Rövid távokra még mindig a szívó (jó értelemben igénytelen) benzines a legjobb megoldás ekkora keretből, ha a villany nem jöhet szóba vagy a bkv bérlet. Nyilván semminek nem tesz jót egyébként, de akkor majd 10 km kerülővel mész? Ugye hogy nem... -
AMD Power
titán
válasz Gombinyó #55852 üzenetére
Logikusan ezert is vettem eddig is szivo benzines autot. Csak hetvegen jarok a kocsival dolgozni. Hetkoznap is mennek ,csak jo BP szokas szerint nincs megoldva a parkolas. Vagy is megoldhato lenne, de tobbe kerulne mint a benzin amivel bejarnek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
footy
addikt
Korbeertem az autokeresessel es megint a Lagunanal kotottem ki.
Tegnap ra is akadtam egyre a kozelben ami belefer a keretbe. Ennel a zajszint sokkal jobb volt mint a nehany hettel ezelott probaltnal. Nem volt meg a melyfrekvencias bugas es a szelzaj is alacsonyabb volt.
A probauton 3x volt kb 4-5km-es autopalyas szakasz amit orszagut valtott. Erdekes modon mind3 alkalommal kulonbozo zajszint volt es mintha egyre hangosodott volna az auto. A zaj viszont nem a motorbol jott hanem szelzaj formajaban volt jelen. Hogy kizarjam a szubjektiv erzekelest telefonnal is mertem (JL Audio app) egy zajszintet mar odafele menet es a golfommal 70-71dB-t mertem azokon a szakaszokon, ahol a Lagunaval
69-70 majd 70-71 vegul pedig 72-73dB-t. 140-re allitott tempomattal mentem, tehat a sebessegkulonbseg elvileg kizarva.
Az auto eleg sokat allt (kb 1 ev), lehet hogy tonkrementek az ajto tomitesei?
A kulseje nagyjabol rendben volt, de a muszerfal zorgott kozepen es bal oldalrol is cicerges hallatszott.
Ami viszont vegkepp elvette a kedvem, hogy mindket lampatest paras volt es csak a xenonizzo elol szaradt le a para. A kereskedo probalta bemagyarazni hogy ez majd kiszarad, de szerintem a lampa tomitese lett porozus es engedte be a parat. 2 db uj xenon lampat pedig 800 euro alatt nem nagyon lattam, ugyhogy ez is skippelve lesz. Vagy van valami ismert hack erre? -
footy
addikt
válasz molnarpeter #55857 üzenetére
Honnan lehet ajtotomitest venni?
-
-
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #55866 üzenetére
haveréknak egy 1,4 benzines van, mindig is az autó volt az utolsó náluk, ezt is másfél éve vették, még nem volt idő és pénz olajcserére, így ez is ridegtartást élvez, de még megy.....
Előző autójuk egy 1,4-es polo volt, hengerfej hibásan vették és 4 év alatt nem csináltatták meg, kicsit habos volt a víz, vizes az olaj, de mivel egyiket sem cserélték, nem igazán izgatta őket! Utána a szétposhadt kasztni miatt a seftes műszakin is elhasalt és leadták a bontóba! -
AMD Power
titán
válasz rob210 #55866 üzenetére
Nekem ugye az elso autom Renault volt. Igy az erzelmi kotodes egyertelmuen hozza vezet. 5 ajtosokat nezegettem mind a kettobol. Arban picit a Megane alatt van, es a csomagtartolya nagyobb. Es ennyi. Amugy a Megane fele hajlok inkabb, nagyon.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Nordik
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #55869 üzenetére
Leszereled és fékfolyadékkal gyönyörűen lejön a műanyagról a gumirozás.
Utána lehet fóliázni, vagy festeni és lakkozni.
Lehet kapni kifejezetten műanyagra való festéket, az kell hozzá.
A lakk pedig akár szintetikus lakkspray is lehet.
Tartós és szerintem szép munkát lehet végezni.Renault power
-
-
Nordik
őstag
válasz baluka6 #55872 üzenetére
A középkonzol muanyagjan valószínűleg csak a gumireteg karcos. Ha levakarom és utána lakkozom akkor a lakk nem marja meg a gyári festést? Gondolom nem anyagában színezett muanyagrol van szó.
A kapaszkodó az más azt fel kell ujitanom. Ugye ezzel az elegáns bézs belsővel rendelkezik és elég kényes. Amúgy nagyon tetszetős.
-
gergo5991
őstag
sziasztok, segitséget szeretném kérni
tények: 1,6os 16v benzines megane 3 ról van szó (2010)
másik tény: a kocsi kb fél évet állt a parkolóban.probléma:
oldal közepén található egy ábra a kuplung állásokrol: itt
nekem a 3-4. pozicióban kezd el indulni az autó, és csusztatni se tudom szóval meginduláskor, váltáskor nagyot ugrik az autó / rug az autó.másik probléma: betettem rükvercbe, adom a gázt felemeltem teljesen a kuplungot, az autó nem moccan, mintha nem vette volna be a sebbességet. A váltó amugy nagyon szépen megy.
azt a tippet kaptam: a kocsi tul sokat (fél évet mához képest) állt a parkolóban, hogy levegőt kapott a kuplung, vagy esetleg berozsdált, szóval hogy be kell járatni a kocsi és akkor helyre áll, vagy hogy magától légteleniti magát.
Mivel itt azért vannak szakik, érdekelne a ti véleményetek.
ui.: ma kaptam meg a jogsimat, szóval az első menet egyből a gumis volt, feltenni a téli gumikat
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #55879 üzenetére
Egyszer már nekimentünk.
Azóta nem jelezted, hogy tudsz jönni.Renault power
-
Gabady
aktív tag
Halló!
Megane 2-vel kapcsolatban a kormánylégzsák átvezető szalagkábel javításának van-e valami csínnya bínnya ?
Korábban már javítottam, kicseréltem a szalagot, de a hétvégén kiszopatott, mert a kis megvezető műanyag eltört. Ezt kiműtöttem belőle, összeraktam, de azóta ismét kerepel....*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
kisninja
őstag
Na nem jött nekem válasz még Rob se méltatott...
Lényeg kuplung helyzetérzékelő áramkör..... Holnap kipuceválom adok neki kis kontakspray-t is. Ezenkívül a kártya olvasó 1. helyzet kapcsoló de ezt tudom, más hiba nincs. Beállítottam az angol nyelvet is.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
gixxergabi
senior tag
Sajnos eléggé elől "vagyunk" autólopás statisztikában.
-
orosziem81
tag
Sziasztok,
Olyannal találkozott valaki, hogy gyári Xenon, lámpamosó előkészítéssel, ami nem működik? Konkrétan a lámpamosó szivattyúja nincs benne a mosó tartályban. A spriccelő az első lökhárítón megvan, a mechanika adott, de nincs mögöttes elektronika, se vízcsövezés. Ilyen gyárilag létezik, vagy utó buhera lehetett?
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz orosziem81 #55887 üzenetére
Ha gyari xenon, akkor uto buhera. A xenonhoz kotelezo a lampamoso. A tartaly nagy tartaly, dupla szivattyu hellyel, vagy a sima kicsi ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rsf
senior tag
Sziasztok.
Nálatok kikapcsol egy idő után a hátsó szélvédő fűtés?
A Cliónál kikapcsolt kb. 10-15 perc után, de a Megane3-nál mintha nem kapcsolna ki magától.
Télen reggel indítás után mindig bekapcsolom aztán elindulok a munkába. Amikor már félállásban van a hőfokmérő ki szoktam kapcsolni, de néha elfelejtem. A héten vettem észre, hogy a cégnél is ment még,
ami olyan 20 percre van.
Szóval nem tudom, hogy csak később kapcsol ki, vagy ki sem kapcsol..
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55887 üzenetére
Ha xenon akkor abban kell lennie működő lámpamosónak.
A xenon szintezője benne van és működik is?
Lehet, hogy csak tört a kocsi eleje és nem foglalkoztak vele, vagy ez kizárt?Renault power
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #55892 üzenetére
Mivel a szélvédő meg a tükrök fűtéséhez 5-10 amper kell még szép hogy relé kapcsolja.
De ettől még nem biztos hogy a fedélzeti kikapcsolja.
Mondjuk ha a clionál kikapcsolta akkor itt is illene.
Ezért kérdeztem hogy most vmi rossz nálam, vagy több az idő.
De majd ránézek a kapcsolási rajzra.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Nordik
őstag
Múltkor érdeklődtem, hogy a vizhofok mutatom nem áll be tökéletesen közepre.
Ma lefutattam egy teszt módot és mint a mellékelt képen is látható nem egészen a jelölt csikokon áll meg, hanem minden osztasnal minimálisan alatta. Az uzemanyagszint jelzonel ilyen probléma nincs.Ez az oracsoport hibája lehet? Valószínű ezért látom alatta kicsivel a hofokot. Lehet ezzel valamit kezdeni vagy hagyjam így?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #55895 üzenetére
Robibá!
Te még most is preferálod a Xado-t?
Ez a motul 8100 kegyetlen jó és baromi sokat mentem vele. Német oda-vissza néhányszor és pakk máris 8200-nál járok.
A jövő héten még egyszer megjárom és máris cserés az olajam, de most kipróbálnám a xado-t (is).
Melyiket kellene belerakni...[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Nos újra a klubban hivatalosan is!
Két nem túl reprezentatív kép, de legalább a lényeg látszik.
Végül úgy fest tényleg nem DPF-es a kicsike, semmilyen matricát nem találok, ami arra utalna a megszokott helyeken, szóval örülök.
Alapvetően jó vas, bár ez is szeret a beltérben itt-ott megszólalni, főleg a műszerfal teteje, de annyi baj legyen, minden más téren ég és föld.
Vannak még megoldásra váró dolgok, de működést nem befolyásolja egyáltalán, inkább esztétika.
Az viszont tényleg igaz, hogy a korábbiakhoz képest elképesztő mértékben kemény a futómű, pedig csak 16-os gumik vannak rajta, de így is pattogok, el nem tudom képzelni nyáron 17-essel milyen lesz.
Biztos lesznek kérdések, mert például észrevettem, hogy bizonyos tempó és fordulatszámtartományban a jobb oldalról búgó hangot hallok (lehet kerékcsapágy esetleg? vagy csak szélzaj...), illetve a tanksapka kicsit meg van tekeredve és nem tudom hogy kéne szépen a helyére rakni, hogy jól álljon.Üdv, Balázs
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55898 üzenetére
Fasza! Teszik.
És, hogy megy egyébként a 130 ló?
Hátsó kerékcsapágyra tippelek nagy százalékában.Ha az csak is féktárcsával már gyárilag egybeépítettet vegyél és akkor azt már mind a két oldalon kell cserélni meg akkor már új fékbetétek. Minimum...60K.
SNR KF 155.90U vegyél bele, az a gyári is. Én is olyanra cseréltem, szinte siklik...Az viszont tényleg igaz, hogy a korábbiakhoz képest elképesztő mértékben kemény a futómű, pedig csak 16-os gumik vannak rajta, de így is pattogok, el nem tudom képzelni nyáron 17-essel milyen lesz
Ezt az autót nem ebbe az országba és az elbaszott útjaira tervezték, hanem főleg pályára, jó minőségű kanyargós utakon verhetetlen. Inkább le sem írom, hogy Mánfa és Pécs(re) között felfelé a kanyarokban, hogy szoktam menni vele, egyszerűen, mintha zsinóron húznák.Persze ismerem, mint a tenyerem a Mecseket.
[ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
Sziasztok.
Megane 2-be szeretnék tempomatot ebben tudna valaki segíteni?
Mit kellene hozzá beszereznem vagy esetleg valaki csinált már ijet?
Nyíregyháza-Debrecen környékéről?