- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
psxpal83
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Adott egy 2002es 1.9 dci ,1es Megane,ami random nem indul. Rá lett dugva gépre és minden úgy működik ahogy kell. Ohne hibakód. Találkozott vki már hasonlóval? Előre is köszi. -
psxpal83
csendes tag
válasz diablo1984 #44003 üzenetére
Motort forgatja,bár olyan mintha ki akarna szakadni a motor. Minden visszajelző elalszik kivéve a szervó + olaj nyomás lámpa,de mivel a motor nem jár ez normális dolog.
-
diablo1984
veterán
válasz psxpal83 #44004 üzenetére
ki akarna szakadni? ez pontosan mit takar, annyira pörög, vagy csattog, vagy mi? utána hogy indul be, nagysokára, vagy 2-3 indítózás után?
nekem dti van, az is szarul indult még motorfelújítás után is, végül az önindító volt a ludas, azóta pöcc-röff....
nagynyomású rendszerre lehet érdemes ráméretni, hogy az indulási nyomás feláll-e, levegősödés nincs-e.
-
psxpal83
csendes tag
válasz diablo1984 #44005 üzenetére
Nagyon rázza a bódét ez a pontosabb kifejezés. Nagynyomású rendszer is oké. Minden csúcs szuperül működik. Tegnap vagy 5-6szor is indítóztam és semmi. Aztán vontatás közben kiváncsiból ráindítottam és pöccre indult. kb fél óra múlva leállítottam a szerelőnél és újból nem indult. Reggel bele ült és pöccre indult.(Ezt megismételte vagy 30szor és oké volt mindig) Rádugta a gépet és minden oké. Minden normális értéken van. A szerelőmnek hiszek mert tizen x éve CSAK Renault-kal foglalkozik és elég lelkiismeretes. Viszont most ő is megakadt. FHP jeladóra tippel.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
SaNyEe
aktív tag
Sziasztok,
Grand Scenic II Phase2 vásárlás előtt állunk.
Évente nem sok, 9000-12.000km km-re tervezünk.
Az utak jelentős része így alakulna: - hidegindítás -> 3km bölcsődéig -> 6km munkahelyig -> hidegindítás -> 6km haza.
Kisebb részben pedig 200km-es túra hétvégére havi kb 1 alkalommal.
Emellett nyilván becsúszik 1-2 más rövidebb út is, így jön ki a kb 10e kmVannak előítéleteim a dci-vel .. de azt is látom, hogy a tervezett 6-7 év alatt úgy +800e-vel kellene többet tankolni a benzines verziókba.
Benzin/gázzal van tapasztalat? Mennyi km után vált át gázüzemre a motor?GSII-be az alábbi dízeleket láttam:
1.5dci 106LE
1.9dci 131LE
2.0dci 150LEA fentiek ismeretében érdemes nekem dízelben gondolkodnom, ha igen, melyikben?
-- end of transmission --
-
diablo1984
veterán
válasz SaNyEe #44008 üzenetére
mondanám, hogy a dci-vel körültekintően, mert nagy cumi is lehet belőle, de ezt mindenki maga döntheti el, a benzines kisebb rizikó, de ekkora bódéban jelentősen nagyobb fogyasztás. a nagyobb motorok jobban viszik ezt a nagy és nehéz kasztnit, az 1,5 dci már gyenge is lehet hozzá(igaz az újakban is az 1,5-ös is benne van, csak 110lóval, nem rakéta de elviszi), a legideálisabb, ha dízel, akkor a 2 literes dci, csak ritka és valszeg feláras is, valamint nem fog 5 literes fogyiból ez sem kijönni, de cserébe megbízhatóbb mint a többi(ezzel a kasztnival szerintem az 1,5 sem jönne ki 5 literből).
ennyi km-hez inkább egy kevésbé rizikós benzinest tudnék ajánlani, de mint írtam, úgyis te döntöd el, hogy szeretsz-e kockáztatni!
-
Cane
őstag
válasz SaNyEe #44008 üzenetére
A bódéja ~1450kg. Ezt a kis dízellel nem ajánlanám. Nagyobbal jobb választás lenne de nem ezzel az útitervvel/tervezett kevés éves km-el. A benzines így jobb választás lehet. Hasonló tervezett km mellett én 2.0 16v Espace IV-re vadásztam turbó nélkül. Nem bántam meg.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
FerNandor
őstag
Melyik bolt ajánlott, ahol jó ablakemelő bowden szettet adnak műanyag alkatrészekkel együtt? Pesten, ahova be tudok menni személyesen?
Kicsit több, mint fél éve lett csinálva, de azóta hangosabb is volt, múlt héten meg megint elkezdett akadozni és alig tudtam felhúzni. Szerdán megyek Pestre, akkor veszek egyet személyesen, nem kell postát fizetni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
WunderKinder
tag
válasz SaNyEe #44008 üzenetére
Általában 40 fokos hűtővíz felett és fél perc után vált át gázra. Ez nekem a Lagunánál 0 fokos külső hőmérsékletnél kb. 500m, beindítás után kb. 1 percet szoktam hagyni járni állóhelyben. Hasonló használatnál mint nálad, kb. 1l benzin fogyott 100 km-re a 10l gáz mellé. Ilyen kicsi futásteljesítményre amúgy nem is éri meg a gázt berakatni.
-
nrbx
tag
Hello, ti milyen motorolajat ontenetek egy 1.9dci - 88kW (ebben meg nincs DPF, egyebekent egy Laguna II, 2003-as) motorba? 8 eve van nalunk az auto, jelenleg ora szerint kb. 260ezret futott (szoval ez inkabb egy also hatar, mivel kulfoldrol behozott). Utobbi idoben evente kb. 15ezret. Eddig mindig ELF Turbo Diesel 10W-40 ment bele (fel van tuntetve a konyvecskeben), erdemes lenne valtoztatni, vagy maradjon ez?
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz WunderKinder #44015 üzenetére
Be nem építtetnék gázt a fix. Ha majd akad a kínálatban olyan amit gázosítottak és meg is venném, amiatt volt érdekes a kérdés
Ha nem nagy a különbség árban, akkor elgondolkodtató lehet számomra a leírt paraméterekkel. Köszi a pontos választ.
-- end of transmission --
-
zsizsef
senior tag
válasz WunderKinder #44015 üzenetére
Én a jó idő kezdetén mindig átállítattom 25 fokra, télen 40-re. Most néztem, nekem 1.6 benzines kb 8,5 gázt kér 100 km-re. 160 forintért tankolom literjét az LPG-nek jelenleg.
-
just
aktív tag
-
-
FerNandor
őstag
Köszi, akkor hagyom. Majd a srác megnézi és akkor az alapján veszem/veszi az alkatrészt. Nem gondoltam, hogy más is okozhatja
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
A javÍtás szót én erősen """"" jelbe tenném
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Megane2000
aktív tag
[ Módosította: Qru ]
-
nagyúr
válasz Megane2000 #44029 üzenetére
Eleg zsir lett
-
Pecc
őstag
válasz Megane2000 #44029 üzenetére
Ejj de jól néz ki
Mennyibe fájt, hogy így nézzen ki? -
Megane2000
aktív tag
20-ból megvan. Pénteken jönnek a felnik
-
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #44029 üzenetére
sima, vagy eleve bőrös volt?
-
Megane2000
aktív tag
válasz diablo1984 #44033 üzenetére
Sima volt.
-
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #44034 üzenetére
akkor mégprofibb munka, nem lett szalámi vastagságú!
-
Megane2000
aktív tag
válasz diablo1984 #44035 üzenetére
Jaja elégedett vagyok a munkával én is :-)
Riasztót érdemes berakatnom? Hol dolgoznak a legjobb áron? -
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #44036 üzenetére
riasztót? szerintem nem, ezzel az utángyártott szarokkal csak a gond van és mikor gond van, nincs is annál jobb, mikor menet közben tilt a vas..... tud a renault alap esetben is furcsaságokat produkálni, én nem tetézném még jobban ezt!
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #44037 üzenetére
Erről jut eszembe, van valakinek egy profi autóvillamosságis ismerőse?
-
psxpal83
csendes tag
válasz diablo1984 #44007 üzenetére
Köszi,de nem lesz rá szükség. Meglett ma a ludas. Üzemanyag szivattyú hol megy , hol nem és emiatt van/volt a szopóroller..állítólag van amelyiket fel lehet újítani. Remélem az enyém olyan fajta..
-
Megane2000
aktív tag
válasz diablo1984 #44037 üzenetére
Okés, akkor hagyom
-
eTrade
tag
Váltó olaj cseréhez szükséges tömítőgyűrűt venni? (Renault Mégane PH2 1.4 16v)
Azért kérdezem, mert kerestem csomó autós webshop-ban, de nem találtam sehol... ma bementem személyesen a unix-ba de nem tudtak ilyet adni, mert nincsen nekik. Ezek szerint a leeresztő csavarhoz nincs is tömítés? -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #44043 üzenetére
Hétvégén tervezem a cserét, és lehet hogy a bolt már addigra nem lesz nyitva.
De azért köszi a tippet! -
Josi
aktív tag
válasz Megane2000 #44029 üzenetére
Hol bőröztetted?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz Megane2000 #44049 üzenetére
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon