- Android szakmai topik
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz horvathkrisz #89650 üzenetére
A képbeszúrást még gyakorolni kell.
-
-Mike-
addikt
válasz horvathkrisz #89650 üzenetére
Miért ilyen jó a sor4?
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #89654 üzenetére
Jajmá
-
tboldi
nagyúr
válasz horvathkrisz #89656 üzenetére
Sima ernájntit vegyél, ne a többi olcsósított izét (Pure, Racer, meg ilyenek).
Vagy egy Ducati Scramblert. Abból meg Sixty2-t ne.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz horvathkrisz #89652 üzenetére
pöpec
Azokat a konzolokat de irigylem. Ha esetleg nem kell öregednek szólj és elboltoljuk!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz horvathkrisz #89656 üzenetére
Jah nem baszogatásnak szántam, ismerem az érzést, amikor 40 lóról átültem erősebb gépre, én is így éreztem. (csak nem írtam le. )
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
horvathkrisz
addikt
válasz runner 125 #89661 üzenetére
Én sem úgy értettem, a vulkán előtt 50-essel mentem csak, a 60 lótól is rettegtem először, pedig nagyon sokat szemeztem a ninettel mielőtt ezt megvettem volna. Még most sem érzem kevésnek, főleg hogy ezt sem merem nagyon megkergetni. Kezdő vagyok még mindig. Kemény 4700km-rel a hátam mögött.
szerk.: pl ma reggel a lámpánál "lealázott" egy cbr 125, gondoltam hadd kezdődjön jól a napja.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz horvathkrisz #89662 üzenetére
Örülj neki, hogy van félelem érzeted.
Szerk: lenne ha zöldön oldalról jön az X5-ös, mint minap.
Be lehet fejezni, valakinek erre tellik.
Itt senki nem tud egy kiba hsz-t írni poén nélkül?[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
vendingo
veterán
Tanács kellene:
Szombaton megyek a mocimért, illetve hétvégén szívesen motoroznék egyet a környéken, de sisak ügyben bizonytalan vagyok.
Van a mostani 100 ezres szuper bukóm, amivel a baleset volt. Se külső, se belső sérülés nem látható rajta, illetve van egy alap 30-40 ezres sisakom, amivel még nem volt perec. Ti melyiket használnátok, amíg nem lesz helyettük új?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #89670 üzenetére
Érte behatás, belefejeltem a talajba vele. Sérülés nem látszik rajta.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #89675 üzenetére
Ebben az esetben én nagyon magasról tennék rá.. nem h új bukó.
Bukókat ennél sokkal komolyabb behatás miatt szokás lecserélni, a föld eleve tompa, puha behatás. Ha nem kell nyakmerevítőt viselned akkor tuti nem kapott akkorát, h mikrorepedések keletkeztek volna a szerkezetében.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
Azt hiszem kezdek gyűjteni az új motorra...
http://totalbike.hu/hirek/2017/08/21/meg_iden_bemutatjak_a_700-as_teneret/*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Ígérem már egy ideje a motorsmosós, ápolós postot, leírom, h miképp szoktam csinálni, illetve miket használok, melyek szükségesek mindenképpen egy alap korrekt tisztításhoz és mivel lehet az egészet kimaxolni.
Autóápolásnál találkoztam először az Autoglym termékeivel, ott már évek óta használom és évek óta bizonyított számomra. Nyilván nem kell ehhez ragaszodni, sok egyéb - akár kedvezőbb árú - lehetőség van a piacon, de érdemes döntés előtt utánaolvasni, pár ref. fotót keresni, tapasztalatokat, stb.
Először is az alap szükségletek, amelyek egy átlagos ápoláshoz szükségesek:
- Mikroszálas szivacs (Itt nem kell ragaszkodni prémium márkákhoz többszörös áron, tökéletes bármelyik "no name", akár ebay-es is)
- Mikroszálas kendők (Több méretben érdemes beszerezni, szintúgy bármelyik megteszi. A lényeg, h legyen köztük legalább 2 nagyobb, vastagabb, amit szárazolónak lehet használni)
- PH semleges sampon (a PH semelgesség azért fontos, mert a waxot nem viszi le mosáskor)
- Műanyagápoló (Alapelemként írom ezt is, hisz a Nap masszívan dolgozik a nyers, fényzetlen anyagokon. Az AG-s műanyagápoló jó gumira, érdemes ilyen kettős területen alkalmazhatót keresni, ha valaki nem akar belefolyni..
Sokszor elhanyagolják a gumi, műanyag elemeket, noh és hiába van szép fénye egy motornak, ha a többi sallang fakó, napszívta, karcos)
- Petróleum a lánchoz (Itt kaptam tippként, olcsó, tuti oldja a retket, bevált, ajánlott. Hozzá elhasznált fogkefe tökéletes.)Prémium szerekből a fentebbi pakk max. 10-12.000ft-ból kijön és már van egy első blikkre alapos, szépen mosott motorunk.
Ha valaki jobban bele akar menni, az alábbi kiegészítő szerekből tud válogatni:
(Innentől a "motorvanértemneménérte" klubtársak ne olvassák. De hangsúlyozom, csak motor miatt én sem vettem volna ezekből semmit. )- Waxok (Többféle van, tartósságot tekintve is különbözőek, köztük karcfeltöltő, vagy csak sima fénykiemelő, vagy kifejezetten sötét fényre szánt ami csökkenti a hologram hatást, stb. Emellett alapvető előnyük, h a szennyeződés könnyebben lejön, vízlepergető, s véd az UV-től. Ehhez már érdemes beszerezni egy waxszivacsot, amivel gazdaságosabb a felvitel)
- Rovaroldó (Nem kell bemutatni, ráfújod, 5-6 perc és vízzel a 90%-uk lefolyik. Fontos, h ronggyal ne ess közvetlenül neki, mert a kitin mocskosul karcol.)
- Gumiápoló (Nem a motorgumira, arra tilos kenni bármit is, létezik tartósabb, kifejezetten gumi anyagokra szánt ápoló)
- Üvegpolír (Plexire, lámpákra, tükrökre. Van egy karcfeltöltő hatása is, illetve mindemellett szintúgy könnyebben lejön a szennyeződés és vízlepergető.)
- Motormosó (Blokkra, leömlőkre, nehezen hozzáférhető helyekre, felnibelsőre. Befújod, pár perc és vízzel leverethető.)
- Kátrányoldó (Rendszámra, felnire, kipufogó aljára felvert kátránypöttyöket be kell itatni vele, pár percet várni és letörölhető. Itt is fontos, h érdemes megvárni míg megszívja a pötty az oldószert, mert nélküle törölgetve ez is karcol.)
- Felnivédelem (Az alaposan megtisztított felnire szabad felvinni, a lényege h a fékpor, "lánczsír" és egyéb szennyeződések nehezebben ülnek meg a felnin.)
- Bőrtisztító / Bőrápoló (Már akinek bőr huzatú az ülése.)
- Fémpolír (krómozott felületekre. Nem próbáltam még, mert nincs króm)Mindent beszerezni már nyilván húzósabb tétel, bár 1-1 flakon akár több évig is elegendő és az eredmény mindig magáért beszél.
A folyamatban egyébként nincs nagy ördöngőség. Jellemzően én egy enyhe locsolással kezdem. Tényleg csak permetszerűen, nem eláztatva, h a friss por réteget vigye le.
/Ha nagyon bogaras a motor, akkor ezt követően érdemes befújni a rovaroldóval, h dolgozzon. A bogarakat amúgy én minden motorozás után lepucolom róla, mert frissében könnyebben, károkozás nélkül lejönnek bogároldóval, plusz vizes szivaccsal./
A sampont természetesen melegvizes vödörbe öntöm, felkeverés után a szivaccsal neki lehet esni a legmagasabb ponttól lefelé haladva. Nyári melegekben hamar szárad, jellemzően én 1-1 nagyobb felület mosása után szárazra szoktam törölni.
Majd a legvégén maradnak a felnik, küllők, már középállványra húzva, elejét felbakolva mosom, így gyorsan körbeforgatható mindkét kerék.Az ápolószereket egyébként nem kell minden mosás után haszálni, pontosabban kinek mennyi idő ugye 1 mosási intervallum.., pici rutinnal már látszik h mikor van rájuk újra szükség.
Jah és talán a végére a legfontosabb. Ha valakit elkap ez a fajta gépszíj, a legfontosabb tényező a megelőzés. Zárt helyen tárolás, alapos, gyakoribb tisztítás, kényes részek fóliázása, stb..
ui. Baszki, persu, tényleg kell nekem egy OT.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Hasztakurva
En meg elmegyek egy tobbnapos Locarno turara, utana talan lemosom, iden masodszorra, de az RS t 3 eve nem mostam le.
Hat elrohadni a viztol nem fog egyik sem.Ettol fuggetlenul toled nagyon szivesen vennek motort, ha valamidet eladod, elotte szolj. Ha masnem en meghempergetem a soderagyban
Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Jó írás. Előző motorom glancoltam mindenféle szerrel, a mostanit csak leveretem egy százasért a kúton.
Sisaknak is csak a plexijét szoktam alaposan ablakpucolóval letörölni. A külseje olyan mint az okádék a sok tetemtől. Eső leáztatja egy részüket, öntisztuló.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Régen én is ilyen voltam. De már tudom, hogy az ilyeneknek csak túl sok a szabadidejük és a felesleges energiájuk
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Nem semmi, látom, te sem aprózod el.
Múlt héten én is lemostam haver motorját. Ahogy autónál is szoktam.
Bogároldás, öblítés, habosítás, szivacsos samponos mosás, öblítés, szárazolás, szükség esetén wax, és egyéb felületvédők, majd gumiápolás.
Mondom "Na! Talán elég tiszta lett, hogy eladd." Azt mondja, beteg vagyok.
Vagyunk páran, akik ilyenek.(#89685) kcsa
Ah! Pont az ilyenek miatt nincs sosem időm semmire, pláne nem időben lefeküdni aludni.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Állat vagy!
Amúgy meg köszi, egy-egy részt hasznosítani fogok belőle!Illetve jövő hét végén (most nem leszek itthon) kipróbálom a DarázsGarázs-féle leömlőtisztítót - természetesen videót is készítek majd róla, így ha jó, akkor azért, ha szar, akkor azért lesz hasznos!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Járt valaki mostanában Isztambul felé?
Felmerült, hogy az októberi Balkán Turiszt verseny helyett inkább menjünk oda, és kezd tetszeni az ötlet...
Pécs-Isztambul-Pécs útvonal, de lehetőleg oda-vissza más vonalon volna jó. Milyen köztes állomásokat, útszakaszokat, látványosságokat, kajáldákat, stb. érdemes út közben megnézni? Vagy egyáltalán van bármi, amire érdemes odafigyelni?
(Az ötlet annyira új, hogy még egyáltalán semminek nem néztünk utána, szóval minden infónak, a legapróbb észrevételnek is örülnénk!)
Másik fórumon eddig pár tipp már jött: "Lefele a Duna menten, az út gyönyörű, Decebal szobor, Vaskapu, aztán az említett Belogradchik, Shipka, Buzludzha, Rilai kolostor. Érdemes nekifutni többször, mert mi megszívtuk az esővel és köddel. Szerbeknél megnézném az Uvac kanyont.
A közlekedési kultúra meg bőven a magyar alatt van, sok balesetet láttunk. Az utak nagyjából rendben voltak, de esőben nagyon csúsztak!"*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Tarill
őstag
válasz z123456789 #89686 üzenetére
nem ázik be semmi olyan motoron ha így le van anyagozva?
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #89688 üzenetére
Engem is nagyon vonz Törökország, de ami jelenleg ott van eléggé eltántorít. Több millió migráns van náluk, iszonyat világ van ott. Én azon agyalok, hogy tavasszal merre induljak, de sok ötletem nincs. Észak nem érdekel, balkánt már sokszor bejártam, kelet érdekelne, de azt most kerülném. Maradt a nyugat. Jelenleg egy Olasz, Francia, Monaco, Spanyol, Andorra körön töröm a fejem. Ez pont jó lenne tavaszra, de még nincs meg az elhatározás. Egyedül nem megyek az tuti.
Végső esetben marad Románia, ott még bőven lenne pótolni való.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tarill #89689 üzenetére
Ennel az rsv nel? Ha beazni nem is azik, (nemelyik be tud) a harom fazist azonnal szethuznam egy ilyen akcio utan, mert ha ott valami korrodal, akkor leeg az egesz generator (30e km ig mindegyik leeg egy bizonyos vazszam alatt)
Illetve van jopar csati, ami ilyenkor nekikezd az osszerohadasnak, termeszetesen nem letfontossaguak, mert azok gumitomitesuek.Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #89686 üzenetére
egy brazzers logót csapj rá erre a képre
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Huha
Egy kérdés:
Van ötleted esetleg? A felnijeimnek gyárilag "rücskös" a fényezése, ezért a hátsónak a lánc oldalán a tisztítása csukló gyilkos, mind brigéciol mind Eco-Clean társaságában. Mivel tudnám rendesen leszedni róla a láncról ráverődött olajat?
Más:
328Kbyte csak a kép sírni nem ér miatta!Megkapta az új láncot és fogaskerekeket.
Viszont kátyú, fekvőrendőr etc után még mindig van egy kis kottyanó hangszerű a lánctól. Laza lenne? Esetleg ellehet kopva a láncvezető gumi vagy mi?Ti milyen sprayt használtok? Nekem eddig a MOL-os Dynamic cucc maradt fent a legjobban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89699 üzenetére
4cm mértem, oldaltámaszon, teljesen feltolva és feszülésig lenyomva, olyan 2/3 úton a az első lánckerékhez. (A láncszemek tetejét néztem mindkét esetben) Hol lenne az ideális? Terhelésen állítsam be segítséggel vagy oldaltámaszon? Vagy emeljem meg a hátsó kereket ?
280km van a láncban és ennyit nyúlt
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest