- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android szakmai topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Mobil flották
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #89071 üzenetére
Lehet nála is Symbian szindróma van..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
-
Pocee
senior tag
válasz vendingo #89097 üzenetére
Próbálj drágát,de szerintem vagyis úgy mondom nem tudom a gyárak mennyire szedik ketté a cross/enduro osztályt,nekem voltak cross csizmáim de egyiket se venném fel közútra,kérdés mennyit mész terepen,mert ezek a csizmák sokkal magasabb szárral vannak sok csattal,hogy keményen fogják a lábat,mert crosson szinte végig áll az ember és ha profi még ugrik is komoly métereket,ahol ha perec van tartania kell a lábat,vagy kanyarban rátalpalsz egy kőre sziklára,hálás tud lenni a merevsége.ülve nem kényelmes benne váltogatni,fékezni.
De nem volt nagyon drága alpinstarsom pl,de annak is erősnek kell lenni.Mr.Brightside
-
félisten
A mérést több helyen is elvégeztem kicsit variálva a távot és a szöget. Alap: bevizsgálás jelenleg elfogadott módszere, hogy a kipufogó végétől fél méterre, annak hosszirányától 45 fokos szögben eltérve, üresben, a névleges fordulatszám háromnegyedénél mért adatot hasonlítják össze az adattáblán szereplő értékkel.
Így is durván meghalad mindent.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89111 üzenetére
Persu! Itt a következő motorod: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #89105 üzenetére
Szia!
Neked a gépen milyen típusú gumik vannak fent, ősztől jobban rá akarok állni a tereptúrákra, úgy gondoltam rendelek hozzá új cross gumikat.
Egyik ismerős azt mondta felesleges, jó enduró gumi kell, viszont nekem eddig az a tapasztalatom hogy a cross sokkal jobban fog, nyálkás, pocsolyás helyeken főleg jobb.
Neked milyen van fent és milyen tapasztalataid vannak vele terepviszonyok között?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #89114 üzenetére
Gaboman!
Ezt hasznaltuk a drz 400 on meg a dt 200 on is, road legal, szerintem ennel jobb nincs kemeny terepre, amit kozuton is hasznalhatsz. Nalunk 80% terep volt, a maradek kozuti gyorsulas egymas ellen. Persze geresics tapasztalatara is kivancsi lennek.Bogyoba' :
Nnajo, azert nem minden 2T jo amSzerk:
Kesobb lecsereltuk csak az elso gumit crossra, mert tul nehez terepekre mentunk, termeszetesen az a legjobb. Felazott talaj, homokban tokeletes. Kozuton esznel kell vele lenni, es egy szezon alatt kinyirhato aszfalton. Mondjuk nem meglepo.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #89114 üzenetére
Nekem TKC70 van fent. Nem való kemény terepre, de oda igazából a motor sem. Eddig mindenhol elment, jobb, mint vártam. Van benne kb 8-9ekm, de meg sem látszik rajta, nagyon jó keverék, ezért is ezt vettem. Ha komolyabb terepre mennék, akkor TKC80 a király nálam, de az aszfalton nagyon kopik. 2 éve Albániába több motor is azzal jött, de a 3ekm össztáv aszfalton, kavicson, sziklákon és murván ledarálta mindenkinek. Otthon mindenki cserélhetett rögtön.
Szimpi még a Heidenau K60, de az is kopós fajta állítólag...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
Na, a koridomerom nem talalta a jelet hringen.. jobbrol van, nem?! Egyszer-egyszer elkapta, de majdnem egy ora alatt 4 kort mert. vagy lehet a szog nem volt jo, mindegy.
Volt eddig egy kicsuszas a celrara elotti balosban, most par perce egy masik srac kurvanagyot perecelt a sikan utan valahol, full olaj minden, mento is kellett. Szerintem a manak vege isBaszki, betorte a vazat
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #89114 üzenetére
K60 scout, tkc80, karoo3. Ezek jó terepgumik. A k60 igazi öszvér, aszfaltra is jó. Nekem trail attack 2 van, aszfaltra nagyon jó, de a terepezés nem az erőssége. Sahara 3 is jó terepgumi, aszfalton se jön zavarba.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
boogie84
veterán
válasz XFishboneHUN #89091 üzenetére
A sisak magától nem sípol...
Korábbi Lazer sisakom szélzaja hangosabb azt hiszem, de a sípolás viszonlag hangos, de egyáltalán nem vészes."Ami kicsit kevésbé tetszik, hogy sípol a rajta áramló levegő miatt. Nem vészes, de feltűnt."
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-Mike-
addikt
válasz yodamastah #89121 üzenetére
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm mindkettőtöknek!
Én ez után érdeklődtem.
Mitas:
100/90 R19 C12 16.600 Ft
130/80 R17 C16 16.800 Ft
Ez full cross gumi, terepmotoron mindig cross volt, nem tudom, lehet ezen a dualsporton hogy muzsikálna.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #89126 üzenetére
Ennek sok baja nincs - van aki így épít bobbert.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
Ma voltam műszakin a motorral. Budapest, Vas Gereben utca, NKH.
Konklúzió... olcsó...vagy 4500 forint körül volt. De hogy nem tudnak megrohadni, a sok nepperrel együtt. 14 órára volt időpontom, pontos ember vagyok, előtte 10 perccel érkeztem, előtte 5 perccel kérték el a papírt.... 25 perc várakozás... közben ezer nepper csókosként traccsol, papirok ki be, mintha otthon lennének... 25 perc után fizetés... motorral a sorhoz állás. Elvileg 14:30-kor kezdték volna a motor vizsgáztatást. Küzdöttek valami vázcserés törött Hondával...aztán jött valami haver a vizsgáztatóhoz, nem zavartatva magukat 20 perc trécs, röhögés, stb. Ha nem lenne ez a k.rva kiszolgáltatott helyzet rohadtúl beszóltam volna, de inkább felrúgtam volna őket...15:10 toljuk be a motort.... fotó... 10 perc várás... fékpróba... lámpák, duda néz... átment, menjenek a papirokért.... 15:45-re végeztem. Ebből a papirozás kb. 10 perc volt, a vizsga újabb 10 perc... trécs, haverok kiszolgálása, tök vakarás a többi. A jó édes bürökratikus sarkon álló kedves édesannyjuk húzhatott volna gumit anno arra a bizonyos bot végére.... Nem másért, csak volt mára dolgom bőven.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89125 üzenetére
A mitasnak nem csak egyfajta gumija van...
Gaboman
Egy krossz gumi utni fog barmilyen utcai gumit, ebben biztos lehetsz. Mitast en is neztem, vegul hasznalt krossz gumit vettem, nem bantam meg. terepen nem tudsz mellefogni ezzel. Kerdes, hogy utcai hasznalatot hogy tudod megoldani.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
Mától a Lidl-ben van digit kijelzős akku töltő - hátha érdekel valakit...
(#89129) persuader
Nem csak egy fajta van, de most a C12 és a C16-okról van szó!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #89129 üzenetére
Tudom, csak közös jellemzőjük a magas kopásállóság, ami a kemény összetételből fakad, ezért csúszik is, főleg nedvesen.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89129 üzenetére
Csak terepen lesz használva, én ősztől-áprilisig nem szeretnék közúton motorozni, akkor ott a határ.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89135 üzenetére
Ahha, mar ertem, tehat az osszes mitas gumi - krossz gumitol az utcaiig - ugyanazzal a jellemzovel bir, miszerint kemeny az osszetetele. Ha soft slicket gyartana, gondolom annak az "osszetetele" is kemeny lenne, hiszen mitasrol beszelunk.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #89140 üzenetére
Jelenleg cross gumiról volt szó, illetve dualaportot is említett, amiből arra következtettem, hogy betonozna is.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Zewa
senior tag
Sziasztok,
vettem egy 1977-es GS 500E Suzukit és a vásárlás utáni olajcsere alkalmával a hozzáértés magasiskolája fogadott. Az alumínium kartellbe, úgy beletépték az acél leeresztőcsavart hogy a menet egy részét kitépte, szép, spirál alakú forgács formájában. Ugyan feszesen vissza lehetett tekerni de szép lassan csepeg mellette az olaj. (2,3liter olajból motorozva ~2-3dl csepeg el naponta)
Teflonszalaggal visszarakva a leeresztőcsavart kihúzhatja még a szezon végéig és ráérek ősszel megcsináltatni vagy ezt felejtsem el?
Köszönöm.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
runner 125
nagyúr
válasz Mentolka #89144 üzenetére
Minden gumin rajta van a forgásirány, nézd meg, de egyébként igen, jól van feltéve, még ha a szemnek elsőre nem is tetszetős.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mentolka
senior tag
válasz runner 125 #89146 üzenetére
Értem én, csak...
Szóval, mi a logika a látvány mögött? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Mentolka #89147 üzenetére
Az én első gumim is ilyen (Michelin Pilot Street radial), a hátsón áll "jó irányban" a mintázat.
Arra tippelnék, hogy mivel az első gumi mértékadó igénybevétele a fékezés, a hátsóé a gyorsítás, ezért a fordított irányú mintázat.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest