Hirdetés
- Mobil flották
- Apple Watch
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel topik
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MuziX blog: Kipróbáltuk a GGMM multiroom rendszerét
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz imibogyo #90137 üzenetére
a fórum szabályzata szerint minden bejegyzésre külön jó válaszolni! Miért? Mert a részletes keresőben így tudsz később könnyen megtalálni valamit. Más kérdés, hogy az olyan komolytalan válaszokat, mint amit én is adok lent, nem szokás.
(#90146) tboldi
Legközelebb csak olyan képet tölts fel, amin bukóban vagy!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #90151 üzenetére
Hát elvileg ja, mégis a moderátorok mást vertek bele az elmúlt években a fejeinkbe... Amúgy szabályzatban benne van az 5 perces szerk. idő is, hogy azon belül ne generáljunk már több hsz.-t. És szerintem is az az áttekinthetőbb, ha nem 3-4 hszt. kell olvasnom egy embertől. A kereső pedig hsz.-en belül is keres a részletes is... Na mindegy persze csinálja(játok) ahogy gondolja(játok), de szerintem akkor sem preferálandó és zavaró is...
-
Lajkó
őstag
válasz -Mosquito- #90101 üzenetére
Idén már nem nagyon megyek, de mindegy, a telefon miatt úgy is fel kellett bontani. Tegnap este lekezeltem, holnap este kitesztelem! Kicsit megpróbálom karcolgatni, meg ilyesmi...
[ Szerkesztve ]
-
Orbb
aktív tag
válasz Teasüti #90149 üzenetére
Annyiban egésziteném ki a beszélgetést, hogy azért 1,4M Ft-ért már itthon is utolsó szériásat kapni, (képről)patika állapotban. (külföldön ez max felmegy 1,6 Mft-ig, kevés kilóméterrel)
De ez még számomra nem is too much, hanem inkább ez.
[ Szerkesztve ]
The Practise make perfect...
-
Geresics
addikt
Szeptember 15-én pénteken indulunk meló után (0.nap).
Most még ügyintézek:
- Új útlevelet kellett csináltatnom, mert lejárt.
- Tegnap műszakiztattam le a motort - az Akra kipufogó papírját el sem kérték, egy szót sem szóltak rá. A rendszámtábla világításom kiégett, azt mondták "ezt most nem vettük észre". Nem akartam mondani, hogy 2 éve a műszakikor ugyan ez volt, azóta csesztem kicserélni!
- Intéztem zöldkártyát (a biztosítás nemzetközi igazolása, ha valaki esetleg nem tudná), mert a biztosítás fordulónapja a túra alatt lesz, és a régi ugye lejárna közben. Mondjuk nem volt egyszerű megértetni a biztosítós csókolommal, hogy miért utaltam már rég át az éves díjat, és hogy nekem bizony előre kell az igazolás!
- Megvarrattam a tankborítást (esésnél elszakadt), hogy feltehessem a tanktáskát.
- Felállítottam a sátrat, nehogy kint derüljön ki valami.
- Utántöltöttem picit az olajnak, hogy max-on legyen.
- Meg úgy általában átnéztem a motort.
- Vettem szélálló aláöltözőt, mert gyanús, hogy a Balkán hegyekben hideg lesz a motoros farmerben.
- A hétvégén felpakolok mindent a motorra, hogy lássam hogy férek el, de addig még kell vennem gumipókokat, spanifereket.
- A GPS-en előre fel akarok vinni pontokat, hogy ne útközben kelljen.
- Kell még utasbiztosítást is kötni, de ezzel még bajban vagyok, mert átbaszás mind! Nem kicsit, nagyon! Mindnek van buktatója, és olyan kiskapui, hogy simán odaírhatnák, hogy "kösse meg, fizesse be, baj esetén pedig fizetünk, ha épp úgy tartja kedvünk! Ja, és amit Ön szeretne, arra az ön biztosítása nem terjed ki, ahhoz még kellett volna kérnie az extrafaszom szolgáltatást, ami megduplázza az árat! Miért, mit hitt, miből élünk mi?" - szóval még tanakodunk...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
XFishboneHUN
senior tag
Tegnap meglett a rutinom!
Nem is tudtam, hogy csak 3 alkalommal kell menni forgalomba!?? Kicsit meglepődtem, én úgy tudtam, hogy legalább 390 km-t kell levezetni (jó oké papír szerint) ...Ennek így mi értelme van?
Mindegy, azért örülök, hogy túl sokszor nem kell kikönyörögni magam melóból.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #90149 üzenetére
Lehet ezen értetlenkedni, de el kell fogadni, h a piac nem az itt sokszor emlegetett márkabuzik miatt áraz úgy ahogy.
Ennek a motornak történelme és múltja van, kuriózum, még ennyi idősen is egy átlagos karbantartás mellett piszkosul megbízható. Noh meg az idő előrehaladtával az is rátesz a vételárra, h nagyon kevés eladó van belőle, hisz aki tudja h mit birtokol, vagy nem, vagy csak olyan összegért hajlandó megválni tőle.
Egy szebb állapotú 20-21 éves fogaskerekes VFR-ért is van aki kiad 1 millát, ez sem véletlen.Nyilván, nehéz azt elfogadni, aki ennyi idős motort 200k-ért vett és szopott vele egyfolytában, de ez más világ, bármennyire is fájdalmas elfogadni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Ha te ketszemellyel hoban sarban hasznalnal akarmilyen motort, az osszes csavar rotty. A futomu nagyon hamar rotty, es annak himbarendszere, a fekek is. Ha meg sos latyakot kap, az elektromos csatlakozasok rotty. En hasznaltam motort hoban, jeges sarban. Letoltam egy telet is. Utana amit ra kell locsolni, hogy a kovetkezo szezonban hasznalhato maradjon... Eljutottunk megint a forumos csusztatasokhoz. Nincsenek csodak. Csodakban azok az emberek hisznek, akik nem ertenek a motorokhoz. A 130-140 hez nem szolok semmit. Lehet mentel annyival, de nem vegig.
200 ezret ugy megy el egy motor ha ugy hasznalod, mintha egy etz 250 est vettel volna. Ez a nem utes. Ennyire egyszeru. Egy sportmotorba is beleraksz 200 ezret ha 100 al mesz meleg olajjal egyhuzamban autopalyan 1000 km eket.
Szoval valami nem stimmel a kepletben. Vagy irtozatosan szar allapotban van a motorod, ha semmit nem csereltel soha, es hoban sarban mentel, vagy vitrinmotor.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #90160 üzenetére
Piszkosul megbizhato, ez igy van. Elolvastam egy cikket rola, a megjelenesekor egy semmilyen motor volt. Se nem volt konnyu, se nem volt eros a konkurenciahoz kepest. Egyszeruen dakar gyozelmekkel felhoztak a nevet. Tartosteszteken jol szerepelt. Vasarnap nyerunk, hetfon eladunk.
De ezek egyre szarabbak az ido elteltevel. Nem azert dragabbak, mert jobbak lennenek egy dl 650 nel, ami ugyanugy tud 200 e kmt, hanem a mitosz miatt. Ez pszichologia. Baromi nagy ereje van. A tozsde nem mukodne ha az embereknek nem lenne hite.
Es nekem is tetszik, mint motor, akarcsak a vtr sp2, de soha nem adnek ki annyi penzt erte, ha mar van a piacon jobb fiatalabb konnyebb erosebb. Ugyanannyiert. Ezert lehet ertetlenkedni. Nagyon is.Explosión de dos tiempos
-
-
canniball
nagyúr
válasz XFishboneHUN #90159 üzenetére
Grat!
Különbözetire mész vagy hogy jön ki a 3 alkalom?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz XFishboneHUN #90165 üzenetére
Az komoly! Szerintem a három alkalomnál még én is többet mentem az egy éven belüli különbözetin...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz XFishboneHUN #90167 üzenetére
Arra elég, hogy motorral elmehess az első vezetéstechnikai tréningig!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
pityaa23
senior tag
válasz XFishboneHUN #90167 üzenetére
Autóra van már jogsid? Ha igen és a motorkezelés nem vesz el a figyelmedből sokat, csak a forgalomra, kresszre kell figyelned, akkor szerintem nem lesz gond.
geresics Na igen, a többi részét majd önszorgalomból kell megoldania.
[ Szerkesztve ]
-
XFishboneHUN
senior tag
-
canniball
nagyúr
válasz XFishboneHUN #90170 üzenetére
Több éves jogsival ha "érzed" a motort akkor nem lesz gond, Vác nem Pest. Csak arra kell figyelni hogy betartsd a szabályokat...meg kell némi szerencse a vizsgabiztoshoz...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz XFishboneHUN #90165 üzenetére
Nyisd le az összefoglalót felül, ott van az elején a táblázat hogy hol, mennyit kellene vezetned.
szerk: összesen 26 órányit kellene vezetned, ebben a rutinpálya, a rutinvizsga, a forgalomban gyakorlás és a forgalmi vizsga is bele értendő.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz XFishboneHUN #90165 üzenetére
Nekem 2 forgalom volt, ebből egy a vizsga. És örültem is neki hogy nem kell többet szerencsétlenkedni
geresics: nem nézted annak a palinak a biztosítását aki maga is motorozik és direkt motoros biztosítást csinál, totalbike-os cikkekben is benne volt?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Orbb
aktív tag
válasz Topiccsendőr #90161 üzenetére
Miért ne mehettem volna tartósan 130al? van itt valami jós gömb?
nem írtam, hogy télen (folyamatosan) fut a motor, járatom, havonta 1-2-xer.(átmozgatás)dehogynem stimmel.
nincs szar állapotban, és nem vitrin, de biztos ezért fordult át az órája már 2xer.
mikor írtam, hogy nem kapott cserét, karbantartást?Pont nem érdekel a 250etz.
Nem is értem, a pádison rongyá rakva, 2személlyel, 40fokban, miért XT-k, BIG-ek, meg Tenerék tekeregnek.szeretem ezt a motort, a járáskultúrája, a váltója, a megoldásai, az egyszerű felépítése, a rongyá extrázhatósága számomra best seller, vezetőnek, és utasnak is.
Peace.
The Practise make perfect...
-
Geresics
addikt
Ha erre a motorbiztosítás.hu cuccra gondolsz, akkor néztem, de ez is ratyi, mert pl. a sérült, lerobbant jármű szállítására és/vagy javítására nem fizet, míg a többi biztosító általában 100-150eFt-ig fizet.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Orbb
aktív tag
válasz Topiccsendőr #90162 üzenetére
amikor megjelent az AT, melyik konkurencia volt erősebb? (tényleg nem tudom)
The Practise make perfect...
-
Topiccsendőr
addikt
SOHA de soha ne add alabb az allitasaidat a kovetkezo hszben. Igy teljesen elveszti koherens jelleget a velemenyed
Tomoren sommazva, anelkul, hogy ugy tunne kopkodnem a markat:
Ugyanannyiert jobbat kapsz. Aki ezt cafolja, az tajekozatlan markabuzi.Explosión de dos tiempos
-
Orbb
aktív tag
válasz Topiccsendőr #90181 üzenetére
Összefüggés megvolt, csak nem mentem mélyre.
KTM 990 ADV R. csak baszottul zakatol a blokkja, meg terepen nagyon durván adja le az erejét.
de egy 2008 utáni jöhetne, addigra kinőtte a gyeretbetegségeket.The Practise make perfect...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #90179 üzenetére
Szivesen megkerdeznem, milyen nyugje van mas, ugyanabban a zsanerben levo motoroknak, de nem olyan embertol, aki az olajokat markankent csoportositja, azt se udja, milyen viszkozitasu es teljesitmenyszintu van a motorjaban, es kifogott rajta egy kuplungkarholtjatek, amihez majdnem vett egy szett kopolamellat.
Nem buzizasbol, de az ennyire mukedvelo tollabol szarmazo informacioval ki lesz tobb? (A te africa twineden kivul?)
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #90186 üzenetére
Mi az persu? Rosszul aludtál? Vagy esik az eső?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #90186 üzenetére
Nem akarok beszállni ebbe a felesleges szócséplésbe, mert úgy is én leszek a hülye.
Amióta Africazok és ezt a fórumon is közhírré tettem, azóta én hülye az africa meg szar, meg rossz választás, feleslegesen túlárazott, túl nehéz, elfog romlani, ennyiért sokkal jobb motort kapni, hülye voltam, hogy ennyi idős motort vettem dumát kell hallgatnom. Senki más motorjára egy rossz szót nem mondtam, senki választásába nem kötöttem bele, ennek ellenére én csak az oltást kapom amióta megvettem. Gyakorlatilag szinte senkinek egy pozitív hozzászólása nem volt hozzám a motorral kapcsolatban.Az én igényeimet és elvtársiasat hozza, magamnak vettem, nem nektek.
"olyan embertol, aki az olajokat markankent csoportositja, azt se udja, milyen viszkozitasu es teljesitmenyszintu van a motorjaban, es kifogott rajta egy kuplungkarholtjatek, amihez majdnem vett egy szett kopolamellat."
Ide csak olyanok írhatnak, akik motorszerelők, mérnökök, hozzáértők?
Innentől én hanyagolom ezt a témát.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #90189 üzenetére
Az AT egy jó motor. Nem hibátlan, mint azt a márkabuzik állítják, de jó. Viszont a legtöbb motor jó, ha van gazdája, és nem hajtja szarrá.
Racionálisan végiggondolva ezért a pénzért lehetett volna fiatalabb, jobb motort venni. Meg rosszabbat is.
Amúgy tiszta szerencse, hogy a motorozás nem a racionalizmusról, hanem a szerelemről szól. Van, aki a motorját szereti, van, aki a motorozást, és akad a két halmaznak közös metszete is...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #90189 üzenetére
Jo, ne menjunk bele, en sem szeretnek bele menni, epp ezert irok azonnal megegy hszt
Szoval, en sosem biraltam a valasztasodat. Tobbszor irtam, hogy mindenki azt vegye, ami neki tetszik. Az a legjobb valasztas. Te jol valasztottal.
Ami a szememet "zavarja" az, ha ilyen fizetetlen szendvicsemberek lesztek, es elkezditek ezt a soha nem romlik el dumat. Nah azon rohogok.
Tenyleg a marketingesek almai vagytok ilyenkor.
En csak akkor fikkantottam azt, amit irtal, ha atmentel nagyon durvan kognitiv disszonanciaba. Es az igen gyakran megvolt.Nem, termeszetesen nem csak hozzaertok irhatnak. Akarki irhat. Csak en mondjuk nem szoktam elmenni a mosogepes topicba irogatni, hogy ugy hallottam, hogy az indesit nyugos mosogep, es az aeg a kiraly. Mert nem ertek hozza. Sajnos hatalmas igenyem van a hasznos informaciora. Nem egy markatopicot olvastam vegig a tol cettig. En kerek elnezest, ha szorgalmazom, hogy valaki olyan irjon velemenyt valamirol, akinek fogalma van a dologrol, amit ir.
Tenyleg semmi bajom veled, valszeg rendes figura vagy az eletben. Ez csupan a velemenyem errol, ami itt van.Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #90190 üzenetére
Pontosan így van!
Én azért választottam a Pegasot mert alkalmas szinte mindenre, na jó egyre nem, száguldásra, amit én nem is bánok.
Kényelmes két személynek, jól fellehet pakolni, tetszik a karaktere, nálam sokat számított hogy dualsport és így terepezni is tudok vele.
Meglepő mennyire könnyed, milyen alacsonyan van a súlypontja, milyen könnyű irányítani terepen is.
Gondolkodtam hogy veszek egy V2 750-et de ezen típusok tömegét már sokalltam.
Közúton 120-140 között a világból kimegy, alkatrészellátása jó, ha odafigyelnek rá sokáig csak a kötelező szervizeket kell rajta végrehajtani.
És nagyon tetszik a formaterve, főleg elölről féloldalas állásból, nagyon formás motor, meg is fordulnak utána az emberek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
Baszki mar megint verig sertettem mindenkit, mindig elfelejtem, hogy y generacio, ezeknek nem szabad. Tamas bazmeg, sivatagositod a forumot.
Na majd furka hagorol jelentkezem, addig is jo verszivast az itt maradtaknak, 50 ezres tesztet is kozlom majd eccer. Es nem kuldok el senkit a picsaba. Igerem. Addig is szeretetben gazdag hetvegetpuncikaimuraim.Explosión de dos tiempos
-
BoB
veterán
válasz vendingo #90189 üzenetére
Neked a 650-es van vagy már a 750-es? Azt írtad 89-es akkor annak a 6-osnak kellene lenni. Most ránéztem azokra itt olaszban és itt is millió körül vannak.
upd.: na megvan közben 750, visszakerestem a képeid. De akkor az hogy lehet 89-es?
#90193 persuader: jaj jóvanmá'
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Laca1212
őstag
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #90160 üzenetére
Gépészként én nem foglalkozok mítoszokkal meg legendákkal. A múlttal is csak annyit, amíg áttekintem az előéletét az adott gépsárkánynak.
Amivel én foglalkozok, az a technika. És bár nem vagyok szerelő, nem tudom felmérni egy motor állapotát az első ránézésből, vagy az első beindítást követően. Mivel nincsenek ilyen tapasztalataim, nekem akkor válik nyilvánvalóvá, hogy jó vásárt csináltam vagy nem, amikor hozzá kell nyúlni és a szemem elé tárulnak az alkatrészek.
Addig csak remélni tudom, hogy nem lesz akkora bukó. Mert egy használt jármű mindig bukó. Néha megúszható a kötelező dolgok cseréjével, néha felül az ember a szopórollerre.
És az évek és a használat meglátszik minden motoron kivétel nélkül.
Az időt nem érdekli, hogy egy legendán jelennek meg a rozsdafoltok, vagy egy kommersz szaron.
És márpedig megjelennek (sok más egyéb tünettel együtt), hacsak nem a vitrinben állt konzerválva.
Persze fel lehet újítani minden gépet, ha van az embernek pénze bármi lehetséges. Ki lehet cserélni a komplett motort vadi zsírra, vagy a váltóművet. (Engem speciel idegesít a terhelésváltásoknál jelentkező holtjáték a hajtásláncban és a nyakamat rá, hogy egy 27 éves motoron ez halmozottan jelentkezik, hogy csak egy hasra ütött példát mondjak.)
De ekkor felvetődik a kérdésem, mint gépész, hogy gazdaságilag miért ne érné meg fiatalabb, kisebb futásteljesítményű, modernebb gépet venni? Akárhogy is nézzük jobb állapotban lesz, már ha mindkettőn minden gyári és feltételezünk egy hasonló gyártási minőséget. (A kirívó esetektől most tekintsünk el, nem az ellenpéldákra akarom kihegyezni az érvelésem.)
Mert ha nem eredeti, akkor máris rá lett locsolva egy valag pénz, ami tovább csökkenti a döntés racionalitását.Amúgy a jegyzőkönyv kedvéért: én úgy emlékszem sehol nem ítélkeztem egy szóval sem Vendingo motorjáról. Csak feltettem kicsit bő lére eresztve azt a kérdést, hogy MIÉRT? Amire kaptam is választ.
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #90199 üzenetére
Én úgy vagyok jármű vásárláskor, hogy állapotot, és nem kilométerállást veszek.
Amúgy mivel nem értek a motorokhoz, ezért ez alapján vettem a gépet, illetve telefonon és facebookon konzultáltam az egyik AT klub vezetőjével. http://africatwinclub.hu/eladoafrica.htm[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen