Hirdetés
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
A Lian Li Strimmer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimmer...
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
Nézd, ebayről meg ilyen helyekről ne nagyon rendelj szerintem, mert vagy jó lesz a méret vagy nem. Hacsak nem rólad mintázzák a konfekció méreteket akkor valósznűleg nem lesz jó. Motoros ruházatnál nagyon fontos hogy passzentos legyen és minden protektor a helyén legyen, és egy esésnél a helyén is maradjon, ehhez pedig muszáj felpróbálni vásárlás előtt. Ha azt hiszed hogy valami kényelmes és jól illeszkedik, akkor próbálj fel egy mérettel kisebbet is, jó eséllyel a kisebb lesz a helyes méret, de egy normális eladó úgyis látni fogja és megmondja neked hogy melyik a jó.
Ha mindenképp bőr kell, akkor Budán van a Superzone nevű bolt, ők árulják a MugenRace és Berik cuccokat, azok ár/érték arányukat tekintve elég jók. Vagy a Shoxban a saját márkás (SixGear) termékek, de szerintem annál jobb a mugen.
Csizmából még mindig nem értem hogy mit akarsz de gondolom egy bőrdzsekihez nem krosszcsizmában akarsz megjelenni. Értelemszerűen egy versenycsizmában kényelmetlenebb lesz a városnéző sétálgatás mint egy túracsizmában vagy egy motoros cipőben.
De igazából jobb lenne ha már úgyis feljössz Budapestre emiatt, ha tennél egy kört a motoros boltokban és megnéznéd mindegyiknek a kínálatát élőben, tájékozódnál az árakról stb, aztán el tudod dönteni hogy melyik tetszik, meg melyik kell. Viszonylag közel is vannak egymáshoz egyébként:
Motostar, Euromotor, Karasna, Fokt, SuperZone, ShoxNeten megtalálod a címeiket, de kb ebben a sorrendben (vagy fordítva) be lehet őket járni. Nyílván van több bolt is, de vagy relatíve távol vannak, vagy nem túl jó a kínálatuk.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
TommyGun
őstag
válasz zgospel #89853 üzenetére
Én a superzone-ba nagyon csalódtam, mikor csizmát akartam venni odamentem volt 2 fajta túra meg 2 sport és szevasz, a weboldalukon meg hirdették hogy vagy 30 féle van raktáron...kabátból nem volt méret, semmilyenből, (190 centi 120 kiló vagyok, azért ez nem extrém) a weboldaluk nulla forintot ér, semmi sem aktuális rajta. Cucc van a boltban de vhogy nem az igazi. A mugenes túra bakancsomat vissza kellett vinni 1 hónap után mert szétmállott a belseje (1 hónap után)...lehet csak peches vagyok, sőt valószínű de kabátból PL méret már 3 éve sem volt akkor is ott akartam venni...náluk minden mocis 60 kilós kis rosszi 170 centivel...
Euromotorsban nagyon meg voltam elégedve a kiszolgálással és a segítséggel. Shoxba a kiszolgálás nem igazán tetszett és ott is voltak méret problémák. 6XL-es gatyát nem tudtam felhúzni magamra, azé na könyörgöm....40-42-es famert hordok meg XXL-es ruhákat ezek meg 6XLes gatyákat gyártanak de kinek?
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
zgospel
őstag
válasz TommyGun #89856 üzenetére
Mutass egy hazai motoros boltot amelyiknek jó a weboldala Itthon ilyen nem létezik, egyszerűen leszarják a webes felületet, pedig elég sokan ott böngészik a kínálatot. Vagy használhatatlan, vagy nincs feltöltve a kínálat, vagy nincs frissítve, vagy ezek keveréke.
A Superzonet a 200as keret miatt ajánlottam. Egyébként elég gyakran látok nagydarab emberken is mugen meg berik ruhákat, gondolom ők vitték el előled a méretetA Shoxban amikor legutóbb jártam barátnőmnek füldugót venni, akkor a sisakos részlegen idegesen megkérdezte tőlem az eladó, hogy ezt a sisakot hol vettem (AGV K5, olyan mintával amit itthon nem is árultak). Megmondtam neki hogy Olaszországból rendeltem. Erre ott fortyogott magában és kb alig volt hajlandó eladni nekem egy füldugót amit kértem. Érzékeltette velem hogy nem látnak szívesen.
Mondjuk nem hat meg, mert a shox 115-ért árulta a K5-öt, olaszból meg 87 volt amiből 5 ezer volt a szállítás. A 28 ezres különbözet marhára nem mindegy és azt hiszem mindenki tudná másra is költeni ezt az összeget. Ha néhány ezres lett volna a differencia akkor itthon veszem meg.
Egyrészt a Shox jelentősen túláraz mindent, másrészt meg EU-n belül vagyunk, észre vehették volna már hogy tőlünk nyugatabbra mindenhol sokkal olcsóbbak az AGV sisakok mint ahogy ők árulják (meg egy csomó más termék is).Az Euromotorban én is nagyon meg voltam elégedve, a kiszolgálással és a minőséggel egyaránt. Bár van ott egy fiatal eladó csaj akinek fingja nincs az egészről, kérdésekkel meg tartozékokkal őt kerülni kell
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
yodamastah
őstag
Ez pro: [link]
-
fattyu
veterán
válasz yodamastah #89860 üzenetére
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #89860 üzenetére
Hülyefax. Kezdett volna inkább Busával és most valszeg nem veszélyztetne senkit.
Ilyen fakezű süketnek elektromos kerékpár való."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz yodamastah #89860 üzenetére
Azért volt annyi lélekjelenléte hogy becsapódás előtt még rádudált a fókára hátha arrébb áll.
-
McReay
aktív tag
Sziasztok!
Gondolkodom, hogy belefogok a motoros életbe. (régóta gondolkodom rajta, de most értem el odáig, hogy akkor bele kéne fogni - 28F)
Szeretnék érdeklődni, hogy szerintetek melyik kategóriával érné meg a legjobban illetve milyen motoron érdemes az első éveket végig vinni. Kérdezem ezt úgy, hogy nem ültem még motoron csak utasként.
Válaszaitokat, tanácsaitokat előre is köszönöm.
Samsung Galaxy S23 --- Honda CBR 600 F4
-
-Mike-
addikt
válasz McReay #89864 üzenetére
GSX-R 1000 és gyere velünk pályázni.
-
imibogyo
veterán
válasz McReay #89864 üzenetére
Én ilyen GS500 (jellegű) motort mondanék kezdésnek, HA semmin sem ültél még, HA meg van a magadhoz való eszed, és HA van önuralmad. Normális közlekedés mellett kezesbárány, de ha húzod neki, akkor azért már menni is tud (nekem legalábbis ez volt az érzésem a Simson és a 250-es MZ után ). Nem éreztem soha "soknak" (azóta meg már pláne nem). Biztos sokan mondják majd a kisebb motorokat is, de azokat meg gyorsan megunja az ember. Ellenben (sokakkal ellentétben) elsőre túl nagy (60+ LE) motorra sem ülnék rá, mert lehet helyén van az eszed és a jobb kezed kontrollja, de egy bizonyos erő felett már 1000+1 helyen meg tud viccelni a gép, még óvatos(abb) vezetés mellett is, valamint sokkal könnyebb besokallni is egy ilyen géppel a "na, csak most az egyszer odahúzom neki egy kicsit" szituációkban... Szóval összességében első motornak én olyan 30-50 LE között nézelődnék (persze nem mondtál típust, így elég nehéz, mert míg terepen 30 LE is lehet "sok" egy 100 Kg-os KTM-ben, addig aszfalton közúti motornál a 60 LE is lehet "kevés". Szóval jó lenne ha kicsit konkrétabb terveket írnál, mert így csak nagy általánosságokat lehet mondani.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sqpp
őstag
Jólvan nyugi ideges vagyok, mert már a franc kivan ezzel az egésszel... Kezdtem volna inkább Vácon az egészet.. Erre tegnap dolgoznék is itthon és a jó öreg internet nem beszart? -20k
-
McReay
aktív tag
válasz imibogyo #89866 üzenetére
& (#89872) zgospel:
Városban közlekednék vele illetve 1-2 napos túrák.
Első egyednek egy Kawasaki Ninja 300-ra gondoltam, nem tudom, hogy ez a Suzuki GS500-hoz képest mennyivel képes a cca. 38Le-jével elég lenni az ilyen jellegű tervekhez. Kérdezem mindezt úgy, hogy nem szeretnék száguldozni, csak odaérni, ahová elindultam.A GS500-zal gondolom, hogy a kategória kérdésem egyértelműen a sima "A" kategóriára teszi a voksát a maga cca. 45Le-jével!?
Nem igazán néztem a Kawán kívül mást.
Szívesen várom a tanácsokat, hogy első motornak milyenek felelnek meg a GS500-ason kívül.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 --- Honda CBR 600 F4
-
Geresics
addikt
NEM VIDEÓ!!!
Irány Bulgária és Isztambul - előkészületek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
-
fattyu
veterán
válasz McReay #89873 üzenetére
ha már 28 vagy nemtom miért szarakodnál kissebb kategóriákkal. irány a nagy A és ámen.
részemről er5 gs500 hornet 600 bandit 600 ilyesmi vonalon gondolkodnék elsőre még ha visszafogottan agyalok is. Amugy pedig nagy bandit vagy ilyesmi. A ninja 300 erejét nagyjából 1 hét után kevesellni fogod 2 hét után megbánod hogy azt vetted.
szerintem egy gs500 is nagyon hamar uncsi tud lenni amugy. szerintem 100 paci alatt csak akkor van élet ha helyette van botrány nyomaték de én a hülyék közé tartozom.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zgospel
őstag
válasz McReay #89873 üzenetére
Ha jogsit csinálsz akkor csináld egyből a rendes A-t, 28 évesen nincs értelme A2-vel szivatnod magad, mert lehet hogy most veszel egy A2-nek megfelelő motort, aztán pár év múlva meg gondolsz egyet és nagyobbra ülnél aztán mehetsz megint tanfolyamra.
A Ninja 300 alapján gondolom a sportosabb vonal az amit tetszik. Az én véleményem az, hogyha nem akarsz 1 szezon után cserélni, akkor nyugodtan vegyél kapásból egy 600ast, akár egy sportosabb nakedet akár sportmotort. A soros négyhengeresek magas fordulaton erősek és mennek rendesen, de ha van kellő önuralmad hogy nem téped addig amíg meg nem tanultál rendesen fékezni meg motorozni, akkor nem lesz baj. Alacsonyabb fordulaton meg elég finomak, kezdőként sem lesz vele bajod.
Amennyibe egy Ninja 300 kerül használtan, annyiből jó kis 600-asokat lehet már nézni, de akár ezrest is és akkor lesz alattad egy normális futómű is normális fékekkel, és nem fogsz 1-2 szezon után a nagyobbra váltáson gondolkozni.
De ez csak az én véleményem, hallgass meg másokat is, de végül azt vedd meg ami neked tetszik és ne azt amit mások vennének Ha nem bámulod meg minden alkalommal mielőtt felülsz rá vagy leszállsz róla akkor rossz motort vettél.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #89860 üzenetére
Vótmá'
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
tboldi
nagyúr
Ha másnak nem, persunak biztosan tetszeni fog.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Tippem szerint melegítik, szinte mindegyik versenygép.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
vendingo
veterán
A szerelő polírozta a bukócsövemet és matt lett az egész, a másik oldalt meg szép csillogó. Kicsit karcos volt, engem nem zavart, de ő gondolta megszépíti kérés nélkül. Mit csináljak? Lakkoztassam le a matt felét, vagy fújassam kompletten mindkét oldalt?
Nem tudom minek polírozott, hiszen így is eléggé viharvert a fényezés, sok karc, kavicsfelverődés, csúszásnyomok. Az a kevés karc baromira elfért ott ahol volt, felesleges volt bolygatni, ráadásul kérés nélkül.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #89858 üzenetére
A Shoxban amikor legutóbb jártam barátnőmnek füldugót venni, akkor a sisakos részlegen idegesen megkérdezte tőlem az eladó, hogy ezt a sisakot hol vettem (AGV K5, olyan mintával amit itthon nem is árultak).
mondtad volna hogy a jézuska hozta. de viccet félretéve ha nem tartottak olyan festést raktáron akkor mit várnak?? hogy vársz rájuk heteket míg megrendelik? nem hogy örülnének hogy maradtál az AGV-nél...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #89880 üzenetére
1:50-nél érdemes nézni a 1984-2002 között gyártott Honda NSR500 paramétereit, 500cm3-ből 200paci/119Nm mindez 115 kg-ra.
Ez a teljesítményt még most sem egyszerű elérni egy 1000 cm 4T motornál.
A tömegről meg inkább...áh hagyjuk is!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azért mert nincs külön olajzó rendszere, alapjáraton kevés neki a kenés.
Ugyan az mint amikor motorfékkel gurulsz és néha odahúzol neki.
Gázadásnál megy bele a benzin és vele az olaj is, viszont alapjáraton, motorféknél majdhogynem nulla a bejutó benzin és emiatt nulla a kenőolaj is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Malibutomi
nagyúr
Sracok tema:
Kb 15 eve volt az utolso mocim, azota nem is ultem rajta de a kisordog motoszkal hogy kezdjem ujra.
Azt nem vallalom be hogy ennyi ido utan csakugy rauljek egy gepre hogy megveszlek, aztan hajra.
Azt gondoltam ki hogy itt angliaban a kepzohelyeken van ilyen "ujrakezdo/gyakorlo" nap, oda befizetek egy ilyen 3-4 oras kurzusra, ahol benazhatok az o motorjukkal amig visszajonnek az erzesek, izomreflexek, aztan ha ugy erzem kezdek valami kissebb/kozepes geppel egy evre es utana valtok valami rendesre.
Mit gondoltok? -
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #89869 üzenetére
Mikor ment át a topic nyelvtan náciba?
-
Geresics
addikt
válasz Malibutomi #89888 üzenetére
Helyes, jó gondolat, hajrá!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #89888 üzenetére
Közepes moci, jó védőfelszerelés, és egy jó vezetéstechnikai képzés. Én ezt gondolom erről.
Nekem jópárszor megmentette a seggem az utóbbi.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tudom
Egyik elmeletem az volt, hogy ezeknek annyira el van dusitva az alapjarati rendszeruk, hogy ha siman alapjaraton potyogtetned, akkor lekopne a gyertyat, aztan lattam hogy az injektoros 4T ezreseket is igy melegitik
Az viszont egy erdekes jelenseg, hogy ha alapjaraton melegited be a 2T t, egyreszt joval tovabb tart, masreszt az elso gazfroccsre befullad. Attol fuggetlenul, hogy a hutovizet felmelegitetted, valahol meg mindig le tud csapodni a benzin, es nem mukodik rendesen a rendszer. Az alapjaraton melegitesnel pedig nem nyomod ossze annyira a gazokat, mert a dinamikus kompresszioviszony a fordulattal valtozik, es egyre nagyobb lesz, azaz tobb gazt fogsz osszenyomni, ami jobban fogja melegiteni a hengert, hengerfejet.
Fordulaton a vizpumpa is tobb vizet pumpal at a hengeren, alapjaraton alig valamennyit.
4T nel meg eszembe jut a gyuru elofeszitettseg, azoknal a motoroknal nagyon kicsi a dugattyu gyuru elofeszitettsege, ami azt jelenti, hogy hidegen sok benzin megy az olajba, minel elobb be van melegitve, annal jobb. Azt mondjuk nem tudom, miert nem egy fordulatot melegitik, es miert kell rancibalni. Megneznek egy alapjaraton melegitesnel hokameras felvetelt, hogy a blokk hogyan melegszik, meg ennel a gaz rancibalos modszernel.
Egyebkent meg cat s 60 om van. Mi akadalyoz meg ebben?Explosión de dos tiempos
-
TommyGun
őstag
Azért ez szép lett.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen