- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
Gaboman #31593 üzenetére
így elég furcsa, de azért ennél rosszabb sose legyen
csak 5x átkell gondolnom, hogy mit csináljak és mire mennyit adjak ki, mert bele kell kalkulálnom egy újabb költözést, az értékvesztést, és így tovább. valszeg 2 évet bp-en dolgozok megint, de aztán meg igen sanszos, hogy 3-5 év megint máshol. 2 évre nem veszek 3-4 gurigáért egy motort, amit ahogy kitolok, buktam is 20%-ot az árából, aztán még többet ha elkell adnom. nem tudok ilyen dolgokkal tervezni előre. vagyis igen, csak megkell változtatnom a kritériumokat. ja és akkor az is lehet, hogy mégis csak hosszabbítanak akár ide is. szóval meló van, imádom, csinálom szívvel-lélekkel, csak ezt a részét meg elkell fogadni, hogy ilyen. de nem bánom. -
Integra
titán
válasz
Gaboman #31590 üzenetére
ááááá, szarok az autópályára, leunom a fejem 160nál, ráadásul idiótákkal van tele. itt is, csak az a különbség hogy a legtöbb helyen 3 sáv van és ezért nem tűnnek fel annyira.
tudom, hogy az élezet nem marad el.. de most nem érzem, hogy az kéne, nem úgy élek. ha bp-en lennék tartósan, tudnám mi van, lehetséges. de így most nem érzem. ha 2 év múlva átzavarnak az óperenciásra, akkor meg úgyis minden ilyet eladok az autóm kivételével, azt meg tolom be konténerbe
de ha kijutok, ott akkor az első dolgom a dirtbike/sm. ott orrvérzésig lehet szarérthugyért nyomni. -
zoltanz
nagyúr
válasz
Gaboman #31486 üzenetére
Nem olyan egyszerű ám az élet, veszek egy fogaskereket osz kész.
Ezeket is hamisítják minnél kisebb egy fogaskerék annál gyengébb is, nem beszélve az alapanyagról. Nem mindegy, hogy hazavágja a láncot egy töréskor meg a burkolat jórészét, plusz a lábadat sem fogja kímélni, plusz az utasodét is esetleg.
-
NFree
addikt
válasz
Gaboman #31512 üzenetére
S szerinted az elég lenne? én nem tudom de motorral abszolut nem tudom betertani a kressz által tartott sebeség korlátokat, egyszerüen lehetetlen, így ha mindenáron nyugodtan akarok száguldozni akkor marad a pálya csakhát messze van
Egyébként az meg milyen 60 tábla autópálya végénél utánna 80 de én meg beleszaladtam kamionnal 90 vennel 30k
Dögöljön meg az állam a trafiaival meg a tábláival 1ütt.Van egy ismerősöm ő megmondta csak a pénz szedés miatt trafiznak nem a biztonság miatt
stb
Mindenkinek balaesetmentes boldok új évet így utólag ha lehet
jah 2.án gurultunk meg asszem 25. én is -
-Maci-
addikt
válasz
Gaboman #31494 üzenetére
Félreérthető voltam, de részben igazad is van! Nekem nem Yamaha XT-m van, csak azt hoztam fel mint példát. Viszont oké, elismerem, az XT660X nem 100-as szupermoto. Jobb példa egy Honda FMX! Egyik ismerősömnek az van. Egy az egyben a Dominator blokkja van benne, szóval megbízhatóságra fullos, de én Dominatort vettem volna a helyében...
Mindegy a lényeg annyi, hogy a supermotok nagy részére nem lehet nem lehet plexit tenni, nincs rendes markolatvédő stb. Szóval nem hosszú útra valók! Ezeket viszont a legtöbb enduro (túra enduro) tudja éa szerintem egy endurobol még mindíg ki lehet hozni a "supermoto fíling"-et (Lásd: supermoto kitt -ek), mígy egy supermoto-ból nem lehet endurót (túra endurot) csinálni.
Mondom: szerintem
Aztán a motorozás nyújtotta feleémelő életérzést mindenkinek úgy kell átélnie ahogyan neki jó! Kinek speed-en, kinek chopperen, kinek robogon... A lényeg, hogy két keréken! -
-Maci-
addikt
válasz
Gaboman #31486 üzenetére
Persze ezeknek a motoroknak is van hátulütője,kényelem,rezgés,pakolhatóság,persze nem is arra vannak kitalálva hogy több száz kilométert megtegyenek vele.
Nem kötekedni szeretnék, de van kompromisszum! Mer lényegében mi is az a Supermoto? Nagyon leegyszerűsítve, egy enduro kisebb kerekekkel és picit más fizimiskával! (lásd pl Yamaha XT660R Vs. XT 660X).
Szerény véleményem szerint akkor már logikusabb enduro-t venni, főleg ha az ember a várost is el kell hagyni. Hogy a saját tapasztalataimat írjam, az én gépem pl egyáltalán nem ráz, 400km-es túra után is vigyorogva szállok le róla, jól pakolható, jó a szélvédelme (120-130-ig) és jól alakítható/felszerelhető. Tény, hogy 1 henger 55 lóerő nem arról szól, hogy ki a leg erősebb, de egy embernek szerintem nagyon jó (olyan meg úgysincs, hogy "elég erős"). A nyomaték meg mindenért kárpótol...
Persze ez csak az én véleményem, az én tapasztalatom! Mások biztos máshogy gondolják, de véleményem szerin ugyanezt más endurokról is simán el elehet mondani (Honda Dominator, Transalp (Bár az már V2), Kawasaki KLE ... stb) -
-Maci-
addikt
válasz
Gaboman #31464 üzenetére
Értem! Lehet hogy akkor nem foglalkozok vele! Végülis annyira nem érdekel, hogy 55 vagy 60 ló-e! Nekem bőven elég, hogy iszonyatosan kényelmes. No meg lassan tényleg minden mindegy lesz, csak lehessen már menni!!!
Van 2 öreg Simson Scwalbe-m is! Nekem velül is nagy öröm menni! Persze az más, de a 2 kerék, az 2 kerék! -
.mf
veterán
válasz
Gaboman #31430 üzenetére
Saját motorom még nem volt, tehát csak azokkal, amiken tanultam (125, 250 2T; CB400, CB500).
Picco: teljes A-kat megvan, nem olyan szempontból nézem a köbcentit, hanem egy főleg (de nem kizárólag) városban használt, vékony, könnyű, sorok között jól manőverezhető, alacsony fogyasztású gépet keresek, amin a szükséges rutint is megszerezhetem (az egy fokkal nagyobb köbcentis majd a következő lesz, majd ha lesz valamennyi rutinom, 600-as sportmotor a cél egy-két év múlva). Az 500-600ccm már kezd a másik irányba elmenni
XR400-ra és 250-esekre írod, hogy szervízigényes -- mennyire? -
.mf
veterán
válasz
Gaboman #31426 üzenetére
"Még valami esetleg nem kéne?
"
Most, hogy mondod, kávéfőző-automata sem ártana belé...
(tényleg, mintha lett is volna valami ilyen keletnémet animációs film motoros bandáról, ahol az egyik motor volt megbuherálva, hogy kávét is főzzöntalán valami Werner volt? Már régen volt...)
Kösz, így röviden utánanézve jónak tűnik, majd figyelem ezt is. 250-es verziója is jó, vagy azt már túl gyengének ítéled, azért nem az az ajánlott?
-
ALI_G
veterán
válasz
Gaboman #31357 üzenetére
Az új rendszer és hozzá állítás az már más, ott nyilván van teljesítmény növekedés, vagy legalább kisimul a nyomaték görbe, mert egy szalagról lekerülő gépnek se tökéletes a gyújtása. Mindegyiket egyedileg kellene beállítani, csak az sok pénz. Bár azt is elképzelhetőnek tartom, hogy egyes szupersport modelleknél mikor lejön a szalagról, akkor 2 perc alatt még állítanak kicsit a térképen, 60 percben belefér japánéknál
üdv. BlazR, melyik a tied?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #31341 üzenetére
Igazából rengeteg mindentől függ egy teljesítménymérés. Picit kopott a láncod az is tud -3 lóerő lenni. Vagy felteszel egy jobb minőségű gumit, az meg hozhat 3 lóerőt. Ha normálisan karban van tartva a motor, több teljesítményt nyersz, mintha locsolnál rá százezreket, gumin meg minden máson meg spórolnál, ahogy általában csinálják az emberek. Egyébként meg tényleg nem nagy dolog utánanézni, hogy mennyit is hoz bármilyen rendszer, vagy slip on, csak felületesek az emberek, és egyből harapnak mindent amit eléjük raksz. Elhiszik, hogy vannak csodák. Bosszantó.
-
Daniel Alves
őstag
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #31325 üzenetére
Az úgy jobban hangzik. De rá kell locsolni párszázezret fékpadozásra, meg a kipuffra és a beállításra, mindösszesen 5-6 lóerőért. Nagy a valószínűsége hogy fékpadot nem is látott, csak otthon ráb*szta a rendszert meg a szűrőt és akkor már 72 lóerős. Nah ezektől vagyok teljesen oda.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #30461 üzenetére
Namost akkor hozzászólnék, mert jogom van hozzá. Nekem 2000 es R6 om volt amikor az egyik barátomnak egy Sv 650 ese, mindkettővel mentem, nem keveset. Sokszor nyomatékrugalmasságot is néztünk 6000 fordulattól. Az eredmények igen meglepőek voltak. Az a hűdenagy nyomatékú Sv koppra ugyanazt gyorsulta 6. Ban 6000 től mint az R6. Minél kisebb sebességfokozatot választottunk annál nagyobb volt a különbség az SV javára. Egyébként felül megeszi az R6. Alul nem. De tényleg egy másik kategória. Hogy feljebb van-e? A srác exp pontjai még nem gyűltek össze a szintlépéshez, ha puszta adatokból legendázik. Vagy megnézi a nyomatékgörbét, az áttételt és oszt- szoroz fejben? Mert akkor nagyon benézte.
-
válasz
Gaboman #30402 üzenetére
Az van, amit Boci írt. Nincs megfelelő olajzása a rendszernek.
Tetszik vagy sem, haladás közben egész egyszerűen eltűnhet az olaj olyan helyekről, mint a hajtókar-csapágy pl. Ilyenkor kialakul a félszáraz kenés, fém-fémmel meg tudjuk mit csinál. Erre rátesz ha ilyenkor rárántod a gázt. Főleg hidegen. Volt erről egy jó cikk valahol (totalbike, vagy nem is tudom már), ahol a szaki bácsi nagyon szépen, és logikusan levezette ezt. 3000 alatt ne használj egy-két-három-négyhengerest, 2500 alatt meg hathengerest. Szerencsére a viffernek 3500-4000nél van a legjobb hangja
Legalábbis bukóban így hallom, ezért én így poroszkálok városban.
Nekem igazából tök mindegy ki-hogyan használja amit használ, én rosszat nem akarok neked sem, csak gondoltam nem árt ha ezen elgondolkodsz.
De tovább megyek. Kollégám autószerelő, összerakott már magának ezt-azt. Japán autók topikba linkeltem pár képet, mindegy is. Gombal indítja a kocsit. Kulcsal tekeri az önindítót. 5sec-ig. Ilyenkor nincs gyújtás, majd megint 5 sec satara-satara. Utána gombal indít. 10 sec alatt a rendszerben kialakul az olajnyomás, és amikor az első lobbanás megtörténik, már van ami kenje a berendezést. Aki ért hozzá, annak ennyit számít az olaj. Gondoltam megemlítem(prolong reklámban ezt szépen bemutatják grafikával is)
-
[Vazz]
tag
válasz
Gaboman #30419 üzenetére
GYŐZTÜÜÜÜNK!!!
Lehet félreértettél, én elhiszem hogy szépen megy hatodikban is alacsony sebességnél, csak mint ahogy többen is írták nem a legjobb a blokknak. Én azt hiszem úgy fejeztem ki hogy sír a blokk hogy necsináldeztvelemhátnemértedmeeeg!
Nem vagyok technikai guru, csak nekem olyan érzésem van, ha ezt csinálom vele, és pont ezért nem csinálom.
-
emvy
félisten
válasz
Gaboman #30398 üzenetére
Hasznalhato != epp elindul. Szerintem.
A CBF-rol en ugy gondoltam, kb. 3500 a minimum, ahol meg nem szenved szerencsetlen (persze sok tulaj szepen leirja, hogy hatodikban, 30-rol is tol, mint egy gozmozdony -- szerintem 30-rol kb. egyesben tol, kettesben meg elfogadhatoan indul meg). Szoval a CBF blokkja 4000 folott indult el, 6500-nal kezdett el rendesen huzni. Ezt magahoz kepest ertem, szoval biztos nem megy ugy 7000 felett, mint egy GSX-R, de azert rendben van.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Gaboman #30402 üzenetére
nekem benne van a kezikonyveben, hogy 3000 alatt ne hasznaljam. b-kingeknel is voltak eleg sulyos hibak (forumon olvastam ill. Motorrevus tesztmotornal is ez volt azthiszem), mert 2000-nel magas sebessegi fokozatban visszakapcsolas nelkul gyorsitottak.
en 4.-ben szoktam menni varosban 50-nel, 6.-ban csak pl. a Szentendrein valtok fel, ill. egy-ket helyen. nalam itt meg nem zavaroan magas a fordulatszam.
ja, en meg iden szeretnek kicsit gurulgatni, talan meg meloba is parszor eljarok vele, de most Zegen vagyok, es itt tegnap este 7-kor -2 fok volt mar...
-
[Vazz]
tag
válasz
Gaboman #30400 üzenetére
Pontosan azért felfoghatatlan számomra ez a 2000 fordulat mert egész véletlenül megadatott hogy v2 és sor4-et (750 SRAD, ami éppen eladó lásd aláírásom) egyszerre, illetve felváltva tudjak hajtani. A trudin ugye nem tudom hogy milyen fordulaton járok mert nincs rajta mérő, de nem alapjárat környékén mert egyszerűen érzem hogy nem jó neki, nem rángat az meg nem csapkodja a kardánt
csak simán érzem hogy nemfasza. Sportmotorral szintén zenész városban 4000 alá nemnagyon engedem ha tehetem, persze egyesbe araszolva a sorok között és még nagyon sok helyzetben muszáj. A tudományos részét nem ismerem hogy miért is nem jó neki csak úgy simán érzem és kész.
A másik hogy én 2000 fordulatról a gyorsítást nem nevezném erőnek, sőt olyankor úgy érzem egy combosabb biciklis is kipipálna. Nekem az számít erőnek mikor hátracsúszok az ülésben és azt a srad (és még sok másik sportmotor) 8-10000-től tudja igazán. A 600-asok meg főleg, a nagyobb köbcentis már fiatalabb motorok meg valamivel hamarabb indulnak el. Na nem is akarok ezen nagyon rágódni sokat, maradjunk annyiban hogy mindenkinek mások a motorozási szokásai. Nekem akkor fáj ha nem pörgetik neked meg akkor ha igen. Ennyi. -
Boci_83
őstag
válasz
Gaboman #30402 üzenetére
Pedig én is Tüzinek adok igazat.
SZVSZ! Alacsony fordulaton nincs meg a "megfelelő" olajnyomás, nem alakul ki a főtengelynek az olajban lebegése a csapágyaknál, és hirtelen gázadáskor akkora terhelést kap, hogy hosszútávon bizony nem tesz neki jót, nem beszélve arról hogy az alacsony fordulaton a vezérműlánc is változó terhelést kap, hol megfeszül, hol meglazul, ami pont a legnagyobb ellensége egy ilyen láncnak, amíg egy picivel magasabb fordulaton is, sokkal folyamatosabb a terhelés. Persze én nem értek annyira hozzá, ez szigorúan az én véleményem, és azok közé a hülyék közé tartozom akik városban poroszkálva is 3-4000 körüli fordulatot használok minimum!MÁS:
Szombaton én is eltettem a motort télire. Idén már biztos nem megyek vele. 11K ment bele idén, ez 6 hónap alatt. Még teli rakom benzinnel, aztán gyűjtöm a Forintokat tavaszra, kap egy gyertya cserét, friss olajat, meg 2 gumit. Előre láthatólag jövőre nem megy bele ennyi km sem.Ja igen van egy Oxford első emelőm eladó, ha valakit érdekel, nem sokat volt használva. Tavaly azon állt a motor, azóta 1x használtam.
-
-
[Vazz]
tag
válasz
Gaboman #30398 üzenetére
Én ebben az egészben csak azt nem értem hogy egyáltalán hogy lehet valamit is 2000-es fordulaton használni??(mezőgazdasági gépek, tgk-on kívül persze)
Meg akár még 3000-en is. Meg hogy hol lehet az szempont hogy hatodikban 50-el milyen szépen megy? Számomra ez felfoghatatlan.
Pedig nem mondhatom hogy nyomatékszegény géppel járok (intruder1500), gázadás nélkül alapjáratról indul két személlyel is, de 50-nel ötödikben sír szegény blokk hogy neeeemááááááááááMeg én is a sírás határán vagyok mikor látom hogy valaki így kínoz akár motort akár autót. Aki meg sportmotorral 5000 alatt jár annak meg minek?
-
ALI_G
veterán
válasz
Gaboman #30269 üzenetére
És CBF600 esetleg CBF500? Előbbiből van / volt itt a topicban több is.
CBF600-at is már a CBR600 blokkja hajtja, csak még a hornetnél egy csöppet gyengébb a végén papíron. Gondolom egy hangyánnyit még olcsóbb is mint a hornet 600.CBF500 videoteszt: [link], most bukkantam rá. Kicsivel erősebb és könnyebb mint a GS500 és már vizes, ami több hibára adhat okot.
na mindegy én nem akarlak egyikre sem rábeszélni, csak rengeteg motor van a piacon
-
ALI_G
veterán
válasz
Gaboman #30264 üzenetére
4 év az sok.
Még a GS-re annyit tudok mondani, hogy ismerősnek 40.000 km után hibátlan motorikusan. Mondjuk nincs is sok minden ami elromoljon benneFél európát már bejárták vele 2 személlyel, asszonnyal, csomaggal. Azért ez respect
De gondolom a CB-nek is illene végigmenjen ennyit gond nélkül.
Banditot nem tudom, bennem az van, hogy itthon kinyírják azokat. Igaz ez a nagyokra nem lehet annyira igaz (sőt, nagyokról rosszat nem hallottam), mint a kis 250-400-asokra. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Gaboman #30242 üzenetére
Én ilyenen tanultam, és nem azért utáltam mert le volt harcolva... épp akkor szerezték be.
hát nekem nagyon nem jött be a vas, az igazi leghulladékabb, legolcsóbb alkatrészekből összelapátolt valami... a megbízhatóságára sztem nem lenne probléma, de hogy megszeszertni nem fogod a motort azt borítékolomIlyen árkategóriában sztem [link]
-
ALI_G
veterán
válasz
Gaboman #30252 üzenetére
Haverom akinek van GS500 ő is elég magas és nem panaszkodott eddig, igaz nagyobb első plexit raktak fel. Szoktunk velük Mátrába járni, van nyaralójuk. Két személlyel, oldaltáskával, hátsó dobozzal is elmentünk simán, bár ott már nagyon csutkázni kellett neki előzésnél, túl volt terhelve. Főleg utána lementünk balcsira, autópályán 120-nál érezni lehetett az olaj szagot utána. 1 decit bekajált ezen az 1000 km-en, egyébként nem jellemző rá. Igás ló
Bár előbb próbálj ki egy ilyet, hogy legyen saját véleményed, én az első futóművet szidnám a legtöbbet. -
ALI_G
veterán
válasz
Gaboman #29976 üzenetére
Október 15. - Teréz napja
Teréz hagyományos szüretkezdő nap, elsősorban az erdélyi magyar borvidékeken, de Somló hegyén is. E nap környékén szokott hazánkban beköszönteni az úgynevezett vénasszonyok nyara.
F@szom, már csak egy napja van a vénasszonynak, hogy jóra forduljon az idő
Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AliExpress tapasztalatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- sziku69: Szólánc.
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest