- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #6593 üzenetére
Ilyenekre gondoltam én is, nem póverszlájdra.
Kanyarba befelé motorfék - néha hátsó fék - indul is a feneke, kifelé combos gáz - indul is a feneke, csapkod a kormány - ezek nagyon jó dolgok
Az meg a másik, hogy pályán egy túragumit is leraksz szélig. Persze ha addig nem akadályoz meg benne a váltókar, vagy a kipuff, mert sajna nagyon idióta profiluk van azoknak a gumiknak. Szóval nem nagy művészet eltűntetni a csíkot így. -
-
bajnokpityu
félisten
válasz
#25954560 #6075 üzenetére
azt szokták még mondani,h minden olajmárkának megvannak a saját kedvenc adalékai,és persze minden motormárkának is. szal érdemes sztem azt a márkát választani, amit a superstockban választ a gyár a saját csapatának
ezt természetesen semmi módon nem tudom megmagyarázni.
az F2 nagyon jól váltott a motul 10w40 félszintijével,a mostani f4 meg nem szereti igazán a 10w50motul fullszintit.kis fordulaton csontos.sztem ezért van.olajat amugy egyik sem fogyasztott cseppet sem.
-
válasz
#25954560 #6056 üzenetére
Ja. Asszimetrikusan megnyúlt lánc jót tesz a váltócsapágyaknak, kerékcsapágyaknak.
Amikor lejtőn, motorfékezésnél hallgatózól az első lánckerék felé, és a sebességgel arányosan növekvő-csökkenő zakatolást hallasz (gőzmozdonyszerű), akkor illik cserélni. Nemcsak a láncot, hanem a fogasokat is... Kopott fogas+új lánc nagyon kamar átvált kopott fogas+kopott lánc kombóvá, és fordítva. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #6017 üzenetére
Hááát, a vezérműnél más a helyzet, mert ott azzal szenvednek a bütykösnél, hogy határai vannak, hogy milyen gyorsan lőjjék ki a szelepeket, ezért a szelepnyitás nagy része azzal megy el, hogy nehogy úgy mozdítsák el a szelepeket, hogy a dugattyúban kössön ki. Ezért vág agyon mindenet a Ducati Desmo-ja, mert azt akármilyen sebességgel kinyithatod, nem fog belemenni a dugóba. Tehát egy jobb szelepemelési módnál a teljesítménynövekedés szerintem nem összehasonítható a bejáratásnál tapsztalható (?) bármilyen teljesítményváltozással. (hidrotőkés szelepemelésre gondoltál?
)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #6009 üzenetére
Igaz, parasztul fogalmaztam, tehát nem megy végig a dugó, gyűrű a teljes löketen, bár ezek századmiliméterek, de az a váll kialakul és akkor magas fordulaton nem lesz olyan erős a blokk. Tehát bizony bele kell menni a magas fordszámtartományokba is, de miután kipörgettük megint hosszú ideig alacsony fordulatszámon megyünk, időt hagyva a gyűrűk lehűlésének. A könyvek is így írják.
-
ALI_G
veterán
válasz
#25954560 #5968 üzenetére
ejj, van ilyen egyáltalán?!
Békéscsabán barátnőm olyan sulban volt, hogy intenzív autósuli. Ez azt jelentette, hogy a kressz-re csak annyit csináltak magyarázat nélkül elkezdték azt a párszáz oldalas könyvet és kizárólag a kérdéseket oldották meg...Szerintetek mennyire tanították meg? -
jasszer
őstag
válasz
#25954560 #5968 üzenetére
Én itt csináltam. Az elméletet ledarálták, majdnem megdöglöttünk az unalomtól (bár ez a "B" kategóriánál is így volt egy másik suliban), a gyakorlati oktató egy elég laza srác, nálam erős négyest kapna, pozitívum h az idősebb oktatókkal ellentétben nem idegbeteg. GS 500, meg 250-es Marauder közül lehet választani, én az utóbbival nyomtam, tökéletes tanulómoci sztem. (fullos A-ra is lehet menni vele, az egyik úgy van vizsgáztatva)
-
bajnokpityu
félisten
válasz
#25954560 #5813 üzenetére
azért a hazai piacon finoman ezzel az 1 millás kárral. az is lehet,h lebiztositózták a biztositói pénzért. egy festő ismerősöm megvette a gixert,rá 1 héttel máris megkönyitette a biztositót másfélel.igy könnyebb fizetni a részletet... a motor végig bent állit garázsban.
nem kell amugy félni sztem a villasérült motortól. pláne ha biztositónál járt.ugyanis ilyenkor normális esetben megvizsgálják, és cserélik az egész elejét.ha meg papir van róla,akkor főleg.vázsérültet meg a biztositó autómatikusan TKra veszi.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #5832 üzenetére
Rieju RR, Derbi Senda, olcsó, jó, ugyanaz a blokk, mint az Aprilia RX (Minarelli Am 6) és minőségi teleszkópok. Marzocchi, Brembo, amit csak akarsz. Jah a japókban is ue a blokk van. Amire én vágyom az meg Bultaco. Karbon idomos 50-es
Mocsoknagy buli lehet. Gondolkodom, hogy lecserélem a robeszt, mert árkon bokron is kell mennem sokszor... akkor ilyeneket vennék. Esetleg Beta RR, de ezekből 2000 utáni mind. Én már körbejártam a dolgot
Mod:
Haverod siessen, mert rendszámot kapnak ezek is, asszem 2009ig az összes. Bár azt neki kell megcsináltatnia, lehet egy eredetvizsgát megspórol, ki tudja... -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #5813 üzenetére
Jaja, nekem 1,5 milla kárérték jött ki az összes idomra, a fényszóróra, az első villára, kipufogóra, felnire, kománycsutkára, kezelőszervekre, stb. És az SV annyira nincs is beburkolva idomokkal.
Monnyuk ennyit nem fizettek ki érte, inkább gazdasági totálkár lett belőle, de ha 1 misit kifizettek az SV re, az nagyon necces. -
Mr-Pamacs
senior tag
válasz
#25954560 #5687 üzenetére
Időben attól függ mikor hozod, ugyanis mellette suliba járok így csak a nyáron és januártól februárig "érek rá" ilyen nagyobb munkákra, egyébként csak hétvégente tudom csinálni.
De időben minden a grafika bonyolultságától függ. Ha komoly a grafika akár 1,5-2 hét is lehet mire elkészül+ a sisak (nehezebb festeni mert "gömb"). -
bajnokpityu
félisten
válasz
#25954560 #5706 üzenetére
ne mond már!
nekem a kis szaros finoman járó sor4eseim 4ezer alatt kinyirták a dunlop 207,208,metzeller m1 sorozat bármelyik tagjátés nem a GP,hanem a sima 207,208 ról beszélek,valamint soha pillanatra sem füstöltem gumit.
az ezres V2 meg ezerszer nyomatékosabb,ráadásul sokkal darabosabban adja le erejét.van itt ezres SV tag(Robi),hát kérdezd már megnekem az ezres V2es haverok általában ilyen 3ezreket emlegettek
-
bajnokpityu
félisten
válasz
#25954560 #5686 üzenetére
yamaha FZR télleg elég problémás ilyen öregen.
de többen is irtak 100ezer fölötti futásteljesitményű CBRekről,VFRekről,amikre abszolut semmit nem kelett költeni.nyilván vezműlánc volt cserélve a CBRen,de az kajakra nem gázos művelet.
sőt,van egy angliai postás is 86os VFRjével bőven millio kilóméter fölött jár.és ezek a hondák nem sokkal drágábbak,mint pl egy FZR. -
ALI_G
veterán
válasz
#25954560 #5645 üzenetére
az, hogy egy videókártya direktx 7-es az csak azt jelenti, hogy a directx programozási nyelvet "natívan" támogatja, vagyis az abban írt játékokat gyorsabban tudja futtatni, mintha szoftveresen kellene megoldania. Magyarabbul a GPU úgy lett megtervezve (meg más is, pl hozzá való driver), hogy a parancsokat lehetőleg egy az egyben végre tudja hajtani, ne kelljen több kisebb parancsra lebontania.
A HL egy fut directx-ben meg opengl-ben is, de opengl-ben íródott, csak megcsinálták, hogy szoftveresen menjen directx alatt is, de itt jelentős többlet CPU teljesítmény szükséges és csúnyább is lesz a látvány. -
bajnokpityu
félisten
válasz
#25954560 #5562 üzenetére
cbr kereken 10450et pörög 200nál.
mármint óra szerint.ami meg a GPShez viszonyitva sokat csal.talán ilyenkor 190et mutatott?
szal nagyon sokat pörög 200nál enyim,de simán lehetne vele utazni.engem nem zavar az üveghang.hosszútávú tesztek szerint meg semmi baja nem lesz ettől.
és 10től még van 3ezernyi használható fordulat,nagyjából egyharmadnyi gázállástartalék van innen.nyilván egy ezres vagy egy busa jobb ilyen célra,de szerpentinen ezek nekem már nem jöttek be.
és megigértem magamnak,h 140fölé már nem megyek -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #5570 üzenetére
igen, a Red Baron hozta el valamelyik motorkiállításra a GS 1200 SS-t, (amit alább linkeltem) ott szerettem bele. Olyan belpiacos, hogy Japán felé tudod csak betolni a garázsba
Szerintem valami tsunamis motor lehetett, mert érdekes dolgok voltak a blokkon, egyébként meg az "idomok" keményen 70-es évek Mad Max fílingje. 10 pontos motor.
Ha te is láttad egész egyszerűen nem adták el vagy 3 éve már. Igen ronda mindenki számára a fejidom, bár nekem inkább ez a vonzó benne. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #5562 üzenetére
A nagyon kellemes túratempó 140-160 között van az R6-al amikor azt érzed hogy nem pörög, nem is erőlködik, csendes.
Efelett inkább a menetszél az ami zavar, nyomja össze-vissza a fejed, 200-nál nagyon kényelmetlen, de még mindig nem annyira vészes, mint felette. Keményen le kell hajolni 200-nál a plexi mögé, ha nem teszed úgyis a szél lenyomja a fejed, pláne, ha gyorsabban mész. Sajnos 200-nál nem emlékszem mennyit pörög, azt tudom, hogy óra szerint 278-nál (ó a kis csaló) forgott a karbis 15 X00-at. Illetve egyszer elvétettem a fokozatot és mindezt 5-ösben kb 273-nál tiltásig
Csodálkoztam, hogy régebben jobban ment ez a motorMegértem ezt a nyomatékszerelmet ezzel semmi baj nincs, nekem is rohadtul hiányzik sokszor az alsó tartományokban is egy kis erő utcai motorozásnál. Pályán meg nincs rá szükség.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
#25954560 #5389 üzenetére
én mentem 98as VFRel is(már injektoros) meg VTECel is.ég és föld a kettő.mindkettő fajin volt,csak tök más.a 2001es az melyik?
a régi alul nyomatékos mint állat,vastag fotel,fakó fékek tökéletes szélvételem.nagy nehéz túragép.a VTEC meg ha a rántást nem nézem,akkor egy sztesszmentes túragép,amivel mellesleg kegyetlenül biztonságban érzed magad,szal szerpentinen is lehet vele alázni függetlenül méretétől.fénye meg olyan,h falon átlátsz,ha felnyomod a refit.fékje olyan,mintha falnak mennél
csikibegében nekem is megmondták:ha belezugtam egy apriliába vegyem meg,ha ha pillanatra is gondolkodom japcsin,akkor inkább azt,különben csalódok.mondtam ezt,h 1 éven át az uj tuonora vágytam. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #5386 üzenetére
óóó, Láttam 2002-es Mille R-t 890-ért
OZ felni, öklinsz mindene. Félretéve a mókát, haver ugyanilyen helyzetben van, mint te, jóval 1 misi alatt akar venni, Suzuki TL 1000 S-nél fog kikötni. Nagyon vívódott, hogy Genesis legyen belőle, vagy legalább egy Thunderace, de ez még classic szép és megy is rendesen. Egyébként az összes japán gyártó egy az egyben lekoppintotta a Ducati 90-fokos L kettesét, - persze a desmot leszámítva - (bizony a VTR is) még a furat-löketet is, de akkoris szép az a TL S...
-
Stalker-2572
veterán
-
-
válasz
#25954560 #5343 üzenetére
Kéthetente inkább, első 2-3 percben minimum 2000et pörögjön.
Flash:
Kompressziómérés sokmindent nem mond el. Ha kicsi a kompresszió, az jelenthet szar állapotban lévő dugattyú-gyűrű-hengerfal triót, szar szelepet, vagy csak egyszerűen szelephézagot. Vagy műszert
Indítsd el, és nézd a kipuff leömlőt. Ha valamelyik hideg marad egy picit, akkor ott gáz van (lehet simán gyertya is) Ha pöccre indul (és persze hideg a blokk, nem előmelegített) vagy karbisnál picit tekertetni kell szivatóval, akkor nagy gond nem lehet. Ha pedig az alapjárat is szép, egyenletes, akkor ez a része rendben van a dolognak. Ha a csavarok sincsenek legyalulva a sok tekeréstől, és úgy komplette mocskos az egész blokk, akkor az már jót jelent.
Ha nem, akkor (mint megboldogult Nagy Bohócunk mondta mindig): Vaaaan mááásik! -
bajnokpityu
félisten
válasz
#25954560 #5340 üzenetére
okosok azt mondják nem olyan jó ez a motornak.
az,h megforditod a főtengelyt gyújtás nélkül,az oké,de a hideginditás közben nincs megfelelő kenés, majd lehülés után ujra kicsapódik a víz az acél elemekre,rozsdálja. valamint a hideginditó spré állitólag irdatlan túlterhelés a dugattyúnak,főtengelynek,hajtókarnak.tom nehéz,de inkább a nyári hangfelvételeket hallgatom
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #5061 üzenetére
Ez a betöltős hangminta ez jó
Viszont télleg szükség lesz rá, csak nem fülesbe, hanem egy naaagy hangszóróba, mert a mostaniakhoz képest sokkal halkabbak az elektromos dolgok. Úgyhogy még azt is el tudom képzelni, hogy balesetvédelmi okokból programozható hangokat fognak kapni
Vagy a minimum, hogy felerősített interferencia hangokat fognak hallatni, mint mondjuk egy fénykard.
Viszont a váltogatás az hiányozni fog egy darabig ... Monnyuk egy fél óráig. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #5044 üzenetére
Az a baj, hogy a sportmotorok "hordósan" kopnak, lehet, hogy nálad ezért nem jött be a dugó-gyűrű csere. Középen jobban ki van kopva, mint alul, felül...
Gondold el, hogy fogják szidni az elektormos gázkaros, változó szívócsöves, fossákönnyített motorokat majd 2012-ben, generálozásnál
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #5041 üzenetére
Döbbenet. Nem eszi, és nem megy. A kartel gáz is nagy? szóval elfúj a dugó mellett? Jah, de ha a kompresszió nincs, akkor persze, hogy elfúj.
akkor fullgenerál kellene neki... vagy csak fúrás dugócsere a főtengelyt meg békénhagyni? vagy akkor azt is szétvágná a nagyobb teljestmény? -
zsoltee10
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #5038 üzenetére
Szóval megy a dög, csak eszi az olajat, meg alapjárat csak 3000 től van?
Télleg, a váltó az még jó benne? Nem lökdösi ki a kettest?
Állítólag a prolong az jó, legalábbis az ilyen öreg motorokkal jót tett az egyik szerelő ismerősöm szerint. Remélem nem fizette le semelyik prolongos ember... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #4912 üzenetére
Az abs tényleg nagyon jó, láttam egy esetet, buszmegállóban álló menetrend szerinti járat szabálytalan előzésébe kezdett egy okos autós, mögötte a motoros, aztán hirtelen meggondolta magát az autós, és nyomott egy satut. A motoros meg már ráhúzta rendesen a tüzet, ő is satuzott és csodák csodája 10 cm-el a kocsi mögött nagyon kerepelt, de megállt. Én már réges-rég felkenődtem volna a kocsira, ahogy ezt meg is tettem a látott eset előtt másfél hónappal
Előttem is befékeztek, de én csak végigcsúsztam a kocsi bal oldalán és a fékkarom beakadt valamilyébe a kocsinak, szóval önkéntelenül satuztam. De megtámasztott a kocsi és nem estem el
Aktív témák
- EAFC 25
- Milyen autót vegyek?
- Battlefield 6
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali játékos kérdések órája
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Goddess of Victory:Nikke
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők! GAR/SZÁMLA! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RTX 3060Ti/3080/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 16GB 512GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest