- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #9587 üzenetére
akkor ezek szerint a vasarnapi program kozos gurulas,ebed,majd ritualis maglyan valo elegetes.mindenki hozzon magaval egy liter benzint
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #9566 üzenetére
Lehetne napelemes a sisak, vagy lehetne vmi kis propeller rajta, aztán jönne a kraft a menetszélből.
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9566 üzenetére
kár...
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #9516 üzenetére
siman
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #9517 üzenetére
nekem is 5,5 jött ki első tankolásra idén, pedig kanyar itt biza nincs egy szál se
-
Nightmare
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9470 üzenetére
Tudom, hogy nem ezt írtad. Csak próbáltam érzékeltetni, hogy szép is lenne, ha egy japán motor beszarna ilyentől. Meg vannak azok tervezve.
Tüzi...a CBR-nél egyedül a lánc miatt aggódok kicsit, hogy sokba kerül a feszítővel együtt, ha már megnyúlt. Ezért szimpibb a VFR.
-
Nightmare
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9468 üzenetére
Annyit akartam még írni, hogy én nem járok dugóban, nagyon szépen lehet autózni, motorozni 70-es átlaggal, néhány lámpával...
De még egyet kérdezek. Szted ezeket a motorokat úgy tervezték meg, hogy megdögöljön egy esetleges dugóban? Nincs rajta hűtés, vagy mi?
-
Nightmare
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9466 üzenetére
Erre is tudnék írni még vmit, de zártuk.
Inkább más dilemma előtt állok. Valaki említette itt a VFR-t, mint alternatívát a CBR helyett. El tudná vki sorolni, hogy mi az előny, és a hátrány e mocik javára?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #9462 üzenetére
tudtam belém kötsz
kössön beléd a beton -
válasz
Topiccsendőr #9457 üzenetére
Mondjuk ez igaz, hogy 5-10 km-ért beindítani egy sportgépet, 8-9-10es gyertyával nem éppen ésszerű gondolat, mert amíg eléri az öntisztulási hőfokot (főleg télen) az nem fog bekövetkezni 5-10 km alatt. Kezdjük ott, hogy tavasszal, mire bemelegszik a blokk, az legalább 15-20 km, ami télen szerintem legalább a duplája. Hovatovább, az olaj 50 fok alatt nem olaj, télen lassabban éri el a normál kenéshe a hőfokot, tehát valamennyivel jobban kopik a gép. Főleg, ha húzza neki az ember. De az se jó, ha 3-4ezren megy vele.
Lényeg a lényeg, télen menjen vele, aki reumát akar kapni
-
Nightmare
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9457 üzenetére
Persze, ellenpélák mindig is lesznek. Csak én azt nem hiszem el, hogy egy sportmotort miért ne lehetne használni 80 %-ban utcán? Amúgyse RR-t akarok, hanem CBR-F-et, ami már nem annyira van a sportra kihegyezve.
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #9419 üzenetére
Apámnak és nagybáttyámnak is Guzzija van... apró probléma nemvolt egyikkel sem, és nem voltak drágák...
pl a breva nagyon olcso. A Ducati szeret az árakkal sokkolni rendszeresen, pl Paul Smart, GT1000, de még a nagyobb Monstereknek is szörny ára van
nembeszélve a speed ducatikról....
-
válasz
Topiccsendőr #9418 üzenetére
Nekem 100-110nél tilt egyesben, nem hiszem, hogy ennél hosszabb kellene. Gyári fogaskerék méretekkel. Vége valahol 220-230 körül van, és gyakorlatilag az összes "derestricted", azaz ki van szedve a 180as limit. Gyárilag legalább 2 centi vastag hűtő van rajta, méretben elég nagy, szerintem bőven elég rá.
Olyat vegyél, mint ami nekem van, ez újabb, áttervezett karbival, dugattyúval, idomzattal, blokkal, stb, de ne felejtsd el, hogy alkatrészellátás elég gáz. -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #9416 üzenetére
hivatalosan valoban 156 a vege,de en mar lattam youtubon 172-vel szaguldozo 250-es hyo-t. most nem akarom vedeni a hyot,meg tildyt sem,de sztem egy akksi miatt nem kell temetni a motort.ez olyan fogyoeszkoz,h iszonyat. pl a ford mondeonk turbocsove 1 even belul anyaghiba miatt elszakadt.emiatt nem hiszem,h rossz lenne a mondeo
a tarcsa mar mas kerdes.rengeteg fugg a hasznalattol is...
mindehhez tegyuk hozza, h a japan motorok toredekeert kapod meg.termeszetese nvalahol sporolniuk kell. kompromisszumkerdes.szemely szerint siman bevallalnek egy hyot,ha ikerlampas fejidoma lennepl mondjuk egy ducati 749-es,amit megkapott a cagiva mito II-es asszem. az annyira gyonyoru!
-
tildy
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #9416 üzenetére
unibat akku volt benne.
a fékpofa csere meg alap....a 650es vízhűtéses ennyit tudok. -
jpisti
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9352 üzenetére
Ezek már olyan infók amiket, ha elmondanám akkor le kellene lőnöm téged...
Igazábol ezek az olyan trükkök amiket mi is szakemberre bízunk és nem kérdezzük, hogy mit csinált mert nem illik és ugysem mondaná meg. Egyébként egyszer próbáld ki magad vannak olyan versenyek ahol lehet indulni az utcáról beesve is ha megfelelsz a biztonsági előírásoknak. Megéri.Egyébként itt kicsit többet olvashatsz a dologról és vannak remek képek meg videók is.
Eddig egyébként 1000RR vs többiek: 1:0!!!!!!!!
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #9348 üzenetére
nemistudom... lehet kigurulunk, de csak nezelodni. kiprobalni nem akarom egyik biciklit sem.
-
jpisti
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9308 üzenetére
Talán a viszonylag magas súlypont, ami remek pályázni de nem igazán jön jól a rajtnál mert elegykerekezed az indulást, és a 1/4 mérföld nem egy olyan hosszú táv ahol 9,5~10 másodperc alatt sok esélyed van behozni bármilyen hibát... pláne a 1/8 mérföld pl. a hungaroringen ahol a haver ment már 5,7s is de a jellemző idők is 6,5s alatt vannnak. Azután az egész kidolgozása sokkal "hanyagabb" mint egy suzi vagy kawa kidolgozása (több a sorja, durvábbak a felületek és még sok apróság) kicsit olyan ez mint az F1-ben: nem rossz kocsik a renaultok de a ferrarihoz vagy a mclarenhez képest...
-
jpisti
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9303 üzenetére
Mármint a CBR-el úgy általában?
Nem igazán volt eddig sikeres ebben a sportban, itt a gigszerek mega a kawák domináltak eddig.Vagy ezzel a konkrét mocival? Ezzel semmi, még be sem volt indítva. Csak kapott egy hengerfej finommegmunkálást meg egy titán kidörgő rendszert, azután később kap egy pwer commandert meg pár apróságot + a futómű lett dragozáshoz módosítva.
De ami finomabb dolog lesz: most készülünk építeni egy speciál járgányt, főleg bemutatózni. (sok finomság lesz benne: turbó; stb...)
-
jpisti
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9301 üzenetére
Neeem,
nemaz csak mondjuk lelkes kicsit többmint amatőrök.
(itt a lelkes a kulcsszó)
-
jpisti
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9298 üzenetére
Ne olyan emberekre gondolj akik üzletszerűen is ebből élnek, hanem olyanokra akiknek megfelelő a képesítésük de másból keresik a pénzt alapvetően. Pl.: az említett haversrác és jómagam is autószerelők vagyunk sőtt az általános óta együtt koptattuk a padot de manapság már nem ebből élünk viszont jól esik néha összekenni a kezünket és mivel ezt elég rendszeresen csináljuk,kb. 20 éve akkor még MZ-ken és társain kezdve ezért van elégségesnek mondható tapasztalatunk is.
-
jpisti
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9288 üzenetére
Nállunk ez nem egészen van így. Elsősorban van egy motoros egyesület amiben elég sokan olyanok akik megengedhetik meguknak a "hobbi" motortartást és szintén "hobbiból" főleg pályázásra használják a gépeket vagy -mint a haversrác- sport célra tartják a mocit (főleg) és a javítás (tuning) is kváz haveri alapon történik. Azt hiszem, hogy a mai motoros társadalomra (étsd: akiknek több millás gépeik vannak) már simán lehet olyan kitételt alkalmazni, hogy ha nem telik rendes alkatrészre akkor spórold össze és gyere ha megvan azután együtt összedobjuk.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #9288 üzenetére
Japánban, vagy az USA-ban nem lehet rossz motort tuningolni, ha meg itthon esetleg lenne motorgyár és a futószalag melett nyomnád akkor hamar éhen halnál.
Azt hallotátok, hogy egy holland páros 8 hónap alatt 30000 km, ment afrikában, meg kelet európában fényképeket, meg videókat csináltak a fejlődő országokról, sehol a hajuk szála sem görbült és amikor mentek hazafelé átvágtak az országunkon, és megáltak pihenni, miközben aludtak a kocsijuk tetjén felállított sátorban, az anyósról meglovasították a fényképezőjüket, meg a notijukat, rajta a 8 hónap munkája -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #9282 üzenetére
tiszta gépek háborúja. Gépek csinálnak gépeket
sötétben, mert nekik nem kell világítás
a vége felé az a darab olvadt fém úgy esik le mint egy darab kula oszt mi lesz belőle?! lámpabúra és nem is olvadt fém volt
-
jpisti
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9282 üzenetére
Igen, de elméletileg ez is kovácsolás.
Ée fél kar egy ilyen munkahelyért??? Az is csak egy munkahely. Amit én jobban élvezek az a kisműhelyes javítás vagy tuning. Az egyik havernak most lett (fél)kész az ideji versenygépe (CBR 1000RR) street1000-ben próbálja megvédeni a bjnoki címeit, de nem lesz könnyű dolga mert az idén sokat nyitottak a D1000 kategórián és akik nem birják finanszírozni a tuning lehetőséget azok mind vissza jöttek a Street 1000-be. A Honda meg eddig nem a legjobb volt ebben a sportágban.
-
jpisti
senior tag
válasz
Topiccsendőr #9276 üzenetére
Helyesen: Kovácsolták! Igen, az egy főtengely volt.
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #9277 üzenetére
Az yzf 1000-en 6 dugós volt gyárilag tudtommal.
Én nem vagyok megelégedve a FZR-em fékével, 1100gsxr-en jobb volt, már amivel én mentem. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #9259 üzenetére
erdekes. az fzr-emmel hatbavertem egy kocsit, de meg nem gorbultek meg a telok. pedig telibekaptam szepen.
Boci: a szemem konnybelabadt, milyen szep a mocid
valaha az enyem is volt ilyen gyonyoru.
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #9255 üzenetére
Hát én 900K-t mondtam neki érte, akkor ha a villa nem sérült, és a tengelytáv megegyezik a gyárival. Műszer nem sérült, fejidom kell, beömlő, első sárvédő, meg amit még nem tudok!
Viszont! Ma mentem egy 750-es Gixxerrel, tavalyi 6000Km van benne, haveromé. Amitől hanyat estem, vagyis majdnem orra az a fék! Baszott jó fék van rajta,de a teljesítménye nem igazán nyűgözött el. Nem érzem a nyomatékot, forgatni kell mint a barom, persze 10K fölött már megindul és ágaskodik szépen, azonnal reagál a gázadásra, köszönhetően az injectornak, de valahogy én többet vártam tőle. A 190cm-es magasságomhoz és 105 Kg -al nem nagyon jó, magason ültem rajta, rövid az eleje, nekem úgy tünt hogy magas súlypont, nem éreztem biztonságban magam, de azért biztos örültek nekem az utcabeliek, mert ha valaki délutáni alukálást tervezett az biztos emlegette szegény jószivű anyukámat!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #9220 üzenetére
lehet nem örülne ha otthon hagynám?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #9213 üzenetére
émmeg lemaradok a spanolásról brühühü
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #9211 üzenetére
ehe, es mit kerjek az agyonfoltozott, forrasztopakaval hegesztett frankenstein-i fejidomert pl?
vagy a forgatott, ujraszegecselt, leroviditett es kiuritett kipufogodobert? -
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #9179 üzenetére
nem kell. casco van a motorokon, és aláírod, hogy az önrészt ki kell fizetned, ha összetöröd a vasat.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #9179 üzenetére
mondjuk 50-nel nem mennek semmire ha rommá töröm
hát egyébként én azt hittem, hogy csak aláírás, hogy felelősséggel tartozom az anyagi károkért blabla.
akarná a franc összetörni. -
Froclee
őstag
válasz
Topiccsendőr #9171 üzenetére
Így van. Majd meséltek nekünk a ZX-10ről hogy veri el a GSXR-t!
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #9160 üzenetére
persu, ha elmarad a túra elnézünk kakucsra kawasaki napra? MZ nélkül szombaton.
Ingyen ebédet adnak. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #9155 üzenetére
ami még dicséri a zx9est,hogy kényelmes,és utcára zseniális a futóműve,és nagyon kafa a szélvédelme(haveré meg 2001es karcmentes).meg szép is.és mocskosul porba alázott vele mind gyorsulásban,mint szar úton kanyarban.hiába a modern injektorrendszer. azért a köbceni az nehezen pótolható...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #9161 üzenetére
passz.kicsit korán temettük talán a karbit.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #9155 üzenetére
haveromé is 4.5-5 között evett túrán.kissé leáttételezve.kapott dynojetet,mondjuk rögtön 6lett belőle.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #9156 üzenetére
Most 7végére szintén ilyen nyálkás időt mondott,
utána meg valszeg nekem kiesik a köv. két 7vége,
mert szabadságolni akarom magam a Börzsönyben,
de ha esetleg most hétvégén mégis összejönne megfűzöm
asszonyt mennyünk ketten a CBF-jével -
válasz
Topiccsendőr #9014 üzenetére
Én meg zsír új carbon kormányt vettem biciklimre 9ezerért, amikor boltban 39.990 volt.
Balekot mindig lehet találni, csak keresni kell -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #9014 üzenetére
Azért kíváncsi lennék mi alapján árazzák a sisakokat. Értem én h van némi ráfordításbéli különbség a fejlesztő és a csak licenselő gyártók között, de akkor is... Érdekelne h mi az az értékhatár, ami felett már nem produkálnak komolyabb minőségbéli javulást, csak a feliratra/aktuális csúcsmodellstátuszra kell rápakolni jópár ezrest...
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #9008 üzenetére
forditva. a szelepek mentek tonkre. csak ha jo a hengerfej,egy az egyben lecserelnem a hengerfejet.
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #9001 üzenetére
csak alkatresznek kellene.ha a hengerfej jo,akokr reszemrol mar jo. a tobbit ugyis alkatresznek eladnam. ezert kene tudnom,hogy lehet megallapitani,h a hengerfej jo.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #9002 üzenetére
végülis a jó autó is minnél jobban összetörik egy balesetben, annál nagyobb esélyel szál ki életben az utas és sofőr. Így nyelik el az energiát, hogy törnek, gyűrődnek a kocsin a dolgok, szinte minden.
Akkor a sisaknak is, ha kívül nem is, de belül szerkezetileg mindenképp elváltozik, ezzel nyeri el az energiát. -
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #8986 üzenetére
szerintem max 50ből le lehet rendszámozni, de láttam már 250-ért redszámosat is (akkor meg átírás 12000+4000+eredetvizsga talán 12000) az meg hogy utána kell rohangálni... max összekötöm az APEH ügyintézésemmel
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #8959 üzenetére
igen késő TDM blokkos(eredetileg a TDM nem volt elfokolva),ezért szereti zabálni az olajat is öregen.nem csipegetni,hanem füstcsikot húz.de mióta megjelent nagy kedvenc.vezettem is,hát sajna nem volt nagy élmény.alul rángat,középen jól megy,aztán vége.futómű régimódi hintapalinta,fék kedvetlen.mondjuk pont azért venném,h ezeket megcsináljam.mert külsőre nekem irtóra bejön.
SRXből egy darab nincs eladó használtautón,csak a 400as,azt meg köszi nem kérek.mi más volna ami potenciális lehet nekem?4 literes fogyi, 2 személyes,retrosabb design?
-
válasz
Topiccsendőr #8952 üzenetére
Persu, ha lenne pénzed melyik motort nem vennéd meg?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #8952 üzenetére
megnézted a nagy képet is?
zsír állapotban van nem? eszméletlen mikre lehet bukkanni ha türelmes az ember, ő meg kifogta tavaly tavasszal.szerintetek mennyit ér?
-
válasz
Topiccsendőr #8886 üzenetére
Na már 4 perce ezen röhögök
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #8885 üzenetére
ok,
most már igyexem követni az eseményeket -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #8889 üzenetére
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #8847 üzenetére
úgy szokták cisnálni(hondán 92óta igy működik),h olajnyomás is kell, meg rugó is van.mint ahogy Tüzi is irta.
ami jó ebben,h hideg motornál ugye nincs olajnyomás,tehát hidegen inditva jóval hamarabb jelzi,h kezd nyúlni a lánc.innentől még van 8-10ezer km-ed.
amugy a gyári lánc minőségét jelzi,hogy F2esemen egy 6os csavar is ott figyelt alátétnek a feszitő alján,hogy az eladó nyerjen még kis időt,és elpasszolja a gépet csere nélkül. svájci létére!
-
válasz
Topiccsendőr #8847 üzenetére
Az újaknál már rugó-olajnyomás, a régieknél még sima rugó. Ha elér a rugó a végére, akkor kell cserélni. Sokan nem teszik meg, aztán fújjszarhonda. Pedig csak figyelni kellene rá.
-
válasz
Topiccsendőr #8845 üzenetére
Na, hát ez az.
De ez nagyon elenyésző része a dolgoknak, az igencsak túlsúlyban lévő átbaszás a lényeg ugye. Ez pedig itthon már hamarosan nemzeti sport lesz sajnos... -
válasz
Topiccsendőr #8842 üzenetére
Ha teszem azt, ezek után beszakad a szelep? Vagy széthullik a váltó? Vagy megellik a hajtókar-csapágy? Vagy eltörik a vezértengely? Anyaghibát nem fogod tudni kiküszöbölni soha az életben. Ezt csak úgy hozzátettem.
A használt dolog vétel pedig mindig is lutri lesz. A bukás esélyét tudod (radikálisan) csökkenteni, de megszűntetni... sose -
válasz
Topiccsendőr #8821 üzenetére
Szívemből szóltál testvérem. Had szoríccsam meg a kezed
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #8833 üzenetére
ráadásul asszem büntetőjogi felelősséged, hogy eladás előtt (és ez az adásvételi szerződés része is) tájékoztatod a leendő tulajt a nem rejtett és rejtett hibákról.
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #8821 üzenetére
oké: és hogy tudod megelőzni? sehogy. nem szedheted szét az egész motort darabjaira hogy megbizonyosodhass hogy minden rendben van. és elmondom egy korrekt szaki se vállal be ilyesmit. de ha olyan hogy mégis, és utána kiderül hogy valami mégsem oké akkor ő még mindig max kellemetlenül érzi magát de még inkább azt se és széttárja a kezét, de neked meg benne van a pénzed és hiába anyázol neki.
de ha történetesen TE meg is tudod valahogy állapítani hogy ez vagy az a motor nem okés, az egy dolog. de nem ért mindenki olyan jól a motorokhoz. előbb utóbb el fogja tudni adni valakinek? el. mert előbb vagy utóbb valaki nem fog érteni hozzá eléggé. és akkor TE nyugodt lehetsz hogy megúsztál egy rossz vételt, de ha ennyire az önzőséget nézzük akkor tkp gyilkosok közt cinkos aki néma vagyis álszentül reménykedsz benne hogy senki nem fogja az illetőtől megvenni és rajta rohad. pedig lehet hogy ő is csak jóhiszeműen vette és nem tehet róla hogy egy nagy rakás szar. ha valaki megveszi egy szemétládától, drágán, mondjuk 400-ért, kiderül hogy egy nagy rakás szar és nem tud vele tovább együtt élni, akkor adjon túl rajta az értékének megfelelő áron, vagyis mondjuk 100-ért, és akkor kurvanyugodtan aludhat hogy senkit nem baszott át, csak lehet hogy 2 éves komplett megspórolt pénzét dobta ki az ablakon.
szóval azt mondod hogy szerinted ez hozzáállás a megfelelő? nem akarok okosabbnak látszani mint amilyen vagyok, de ha te mondod... sztem ahhoz ez a világ túl kemény hogy ez ember ilyen luxust megengedhessen magának. nem mondom ha van a bankszámlán 20 misi fölös mani akkor le se szarom, de így hatalmas álszentségnek tartom azt a fajta jófejkedést amit itt mindenki próbál erőltetni. persze itt most jófejek vagyunk egymással, de mindig mérlegelni kell mit érdemes és mit nem. nem tudom konkrétan milyen pénzekről van szó ebben a szituban de egy 300.000 ft értékű motorra biztos hogy nem érdemes mégegyszer rákölteni a vételárát. legalábbis sztem.
sőt ha a másik oldalárol nézzük a dolgot akkor pont hogy én vagyok a jófej mert lehet hogy éppen én leszek a következő aki megveszi tőle és már adom is tovább miután kicsit ráköltöttem vagy olcsóbban mint ahogy vettem. sztem pont ez a jófejség mert részt vállalok a másik szenvedéséből.
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8821 üzenetére
nem eleg. csak a fotengely 240.000Ft
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8817 üzenetére
nem is esztargalnam fel,azt meg nem tudok.de teny,h tobbet tanultam a motorok mukodeserol az elmult fel evben,mint az azt megelozo 26-ban
mondom,csak kivancsisag,mert nem nyulok a fotengelyhez.nincs az az isten.amit tudtam megtettem erte,mindig a legjobbat kapta.1000km-kent uj gyertya
nem irtam el,tenyleg.mindig aszittuk,az a hiba.minden szerelo azzal kezdte.gyertyacsere,hiaba mondtam nekik,vazzeg most csereltem,ne mbaj. olyan szinten csalodtam bennuk,h iszonyat.sejtettem,h csapagy,de az ize jobban hangzik
na latod,en nem furtam,en ujraperselyeztettem,mert megtehettem,mert jo huyle voltam.semmi baja nem volt a reginek,de kapott ujat,mert megerdemlem. a dugom olyan jo allapotban volt,h ihaj.a gyari gyurutol is alig tert el az en gyurum.1-2 szazadrol beszelek itt.egyedul a szelepek a vackok.
elvileg van egy szam a siklocsapagyon,csak az o konyvukben teljesen mas szam van.igy ne mtudtak beazonositani. majd annak kell utananeznem.
eloszor ennek kihajtom a lelket,csak aztan veszek bele hasznaltat.mar nem usznam meg olcsobban,mert mar minden megvan ennek a felujitasahoz.kiveve a szelepeket persze. -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8815 üzenetére
ertem. en azokat a lyukas izeket neztem ellendarabnak,de akkor e kep szerint ha jol latom,az a fotengelyen nem a hajtokarnal van,hanem mellette.ok.csak felszemmel lattam,sry.
megis kb mennyi egy fotengelykoszorules? csak hogy szornyulkodjek meg egy sort.mara meg nem volt eleg.mellesleg ismet nem csalodtam magyarorszagban. az uj kawa 250 ninja ara 1.245.000Ft. usaban ugyanezt megkapod a feleert. ERTSD: A FELEERT!!!! vmi 650.000 Ft
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8812 üzenetére
hatdemost kapjam ki a fotengelyt,koszorultessem be,uj csapagy,stb?egy iylen blokkot szetkapni nem tul jo otlet. meg aze az gondolom nem is 5 Ft. amugy ahogy neztem a robbantott abran,mintha a fotengelyen is lenne a csapagynak ellendarabja.letezik ilyen?
azt terveztem,h hetvegen leszedem a masik 3 hajtokart is.megnezem azok csapagyait is. ha minimum ilyen allapotu,akkor osszerakom,es sz.rok az egeszbe.ha kikonyokol kap egy masik blokkot. ha rosszabbak,akkor sirva fakadok,elmegyek leiszom magam.felkelek 1 het mulva a detoxban, aztan kiarulom alkatresznek.tobbet ennel rakolteni nem erdemes.eddig a motor fel millio forintomban van + egyszazas,amit lenyult a szerelom.ezert mar akar vehetnek egy vadiuj hyosungot is 90%-os kezdoreszlettel. v egy 2008-as kawa 250-es ninjat. elfaradtam.
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8765 üzenetére
meg nem adtam fel,csak kozelitek hozza
-
válasz
Topiccsendőr #8733 üzenetére
Na majd kövi pályanapon már azzal is foglakozom, meg majd pár vezetésteknikai dologgal nyaggatni foglak titeket!!
-
válasz
Topiccsendőr #8730 üzenetére
93-as
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #8769 üzenetére
ejjh szivemből szóltál...
bár valszeg azt hosszabb távon nem bírná a szerkezet, a "térhálós acélcső váz"...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #8764 üzenetére
igen csini ára van.lotton nyernék,állitom vennék ilyet,oszt kiraknám a vitrinbe.1x kérdezték Talmát,h kb milyen gépek ezek a 125ösök,mennyire mennek érzésre.annyit mondott,h kb az utcai 600asok szintjén állnak.és, hogy aki azt állitja,h kimotorozta a 600asát,az hirtelen szálljon magába.
ilyen átbaszásos dolgom nekem is volt hétvégén.ott minket akartak palira venni. fazon 3100km-el hirdetett egy aerox robit vaterán.meg,h tök gyáril. helyszinen: vállas a tárcsa (nem hiszem,h a robiknál annyira hamar lenne vállas) kifúrva gyári dob,és patika tisztaságú a jószág.meg finom cicergések jöttek a blokkból.3100km-nél... akkor ott szivem szerint lett volna kedvem kifizettetni vele a benyaköltséget.szerencsére volt ott dolog.
-
válasz
Topiccsendőr #8765 üzenetére
Az bazmeg
Nincs pénzem 40D-re, meg nagylátó obira, meg CF karira, meg hátizsákra, meg SP2-re, meg HRC kitre, meg nincs NR-em, meg R34-em, meg S14-em, meg nincs pénzem gumit venni a 400-asra. Faszom már -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8759 üzenetére
a fotengelyt nem vettem ki,nincs szethuzva a blokk.a motor ugy all,ahogy a kepeken.raadasul teljesen epnek tunik,nem vonalkodos,csak a csapagy. szoval azt mondjatok csereerett, v meg elmegy 20E km-t? a fotengelyt tuti nem szedem ki,akkor inkabb ott rohadjon meg,ahol van,mar igy is kezdem feladni.
a hajtokar nem logott,nem kopogott,zaja nem volt,mikor meg ment. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #8751 üzenetére
felpaprikáztál.
mondom gugli gp 125 carbi... páradik találat egy eladó rsw 125.2005ös gyújtással,stb..
de a lényeg,h fúvókákat is adnak a dellortó karbihoz.
[link]én meg aszittem...
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8751 üzenetére
nem tom.megadtam nekik az alvazszamom,motorszamom.az alapjan mondtak egy jo arat.
ra egy nappal biztos ami biztos alapon elkuldtem nekik egy mintat.a zalapjan mar mas volt az osszeg.azt mondtak,elneztek.meghogy rossz arat adtak meg nekik a nagykerben,ill a bontoban. -
válasz
Topiccsendőr #8720 üzenetére
Nem láttál még engem, pirosfekete hondás kabátban, szörke farmerben, meg fekete tűzó csizmában
Én sem festek szebben, no para
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #8741 üzenetére
jo, de nekem rogtonzott elmeleti eloadast kell tartanod meg a palyangururol meg mindenrol
a koridomet meg eleve tilos merni
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #8740 üzenetére
14-et ír szombatra és az árnyékban annyi ha süt a nap. Tegnap este 6kor is 16 fok volt szegeden.
De tolhatjuk egy héttel ha rossz az idő. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #8734 üzenetére
felismertelek teeeee
ruhád egyértelmű volt már, meg a fekete r6 is.mit szóltok az időjáráshoz? Lehet megyünk szombaton?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #8733 üzenetére
jol van, leviszem a thunderace-t. de nem rohogni a tempomon!
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #8727 üzenetére
hogy tunt volna, mikor meg sosem lattalak titeket?
egyedul az tunt fel boven 2bar alatt lehetett a guminyomasotoken a 2.5/2.9-cel gyorsan megfaradnek ott
na majd orultkodunk, ha meglesz godzilla -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #8720 üzenetére
be lehet kapni
irigy vagyok
neked új sisakod van? Mintha az MZ-s képen nem ez lett volna rajtad.
várjácsak, egyáltalán a fekete mocis vagy te? -
válasz
Topiccsendőr #8726 üzenetére
Ahha...
Évjárat, ccm? Tudni ezeket?
-
válasz
Topiccsendőr #8720 üzenetére
Mikori évjárat és típus ez a GSX-R? Még a lég-olajos hűtésű blokk van benne?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #8720 üzenetére
mosme? en kimennek, nem festenek jobban
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #8703 üzenetére
kérdezzünk meg valakit.
emlékeim szerint zömében átálltak injektorra a GP500as idők végén.mármint a gp500at én még nem néztem,de mitha olvastam volna valahol.és az volt a bajuk a pilótáknak,h hirtelen jött meg erejük.és nem azért,mert h 2T V4,hanem mert injektor. -
válasz
Topiccsendőr #8702 üzenetére
ebben van valami
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8686 üzenetére
ezt alairom tapasztalatbol
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #8689 üzenetére
mintha injektorosak lennének,nem?
-
válasz
Topiccsendőr #8685 üzenetére
Nem tom. Ennyire nem merültem bele a témába, csak van itt városban egy srác, 3 éves RS-t már 5ször szedték szét, és költöttek rá eddig még egy motor árát. Na jó, ez túlzás, de van benne pénz rendesen
-
válasz
Topiccsendőr #8691 üzenetére
-
válasz
Topiccsendőr #8654 üzenetére
Elektronikát hozzáhangoltad?
-
Zolee_70
senior tag
válasz
Topiccsendőr #8615 üzenetére
A haver alatt nem azt értem, akivel egy utcában lakom, hanem azt, akivel eljárok motorozni, , inni egy sört, akit gyerekkora óta ismerek, ismerem anyját-apját, stb.
Szóval akiben bízok. Az említett "haver" nem ez a kategória, kivéve, ha elmondta vétel előtt a gányolást. -
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #8615 üzenetére
Tudod az a vicces, hogy a piacon található sok szemét, és átb@szós tulaj, meg szalon miatt nem lehet eladni az igazán szép állapotú motorokat.
Az én mocimban most lett 18000km, de olyan szinten gyári állapotú, hogy a szerelő nem is hitte el, hogy 18000-es szervizre vittem már, azt mondta, hajszálra olyan,mintha 1000-es szervizre vinném. Minden szalon állapotban van rajta, a fékbetéteken se látszik kopás, a lánc mostanáig a gyári beállításon volt, most kellett 2mm-t húzni rajta. Az olaj, ami kijött belőle, elment volna még egy csereintervallumot, annyira szép volt.
Ami kiegészítőt vettem rá, az mind gyári, vagy jó minőségű cucc. Aztán, ha majd 50000 lesz benne, és esetleg el akarnám adni (eszemben sincs), akkor majd a visszatekert szarok mellett nem tudom majd eladni.Egyrészt mert senki nem hiszi majd el, hogy mindent megkapott, amit kell, és vigyáztam rá, mint a szemem fényére, másrészt megveszik helyette a 20000-re visszatekert vasat. Jó lenne már, ha nálunk is büntetőjogi felelőssége lenne a visszatekerésnek végre.Meg jó lenne, ha az általad hiányolt igényesség végre nem elvétve lenne megtalálható kishazánkban.
qpackovboy: Nem akarok kamu pecsétet, egyébként meg mivel vagyok előrébb, ha 10 ropiért valaki bele pecsétel? Attól nem lesz olcsóbb az olajcsere. Az olajjal együtt most megúsztam 13500Ft-ból. Legközelebb egy 20-as lenne, és ez nem tetszik. Nem azért mert sajnálom rá a pénzt, hanem mert nem akarok ugyanarra jóval többet fizetni. Normális áron is adhatná az olajat, akkor nem lennék mérges.
-
Nightmare
senior tag
válasz
Topiccsendőr #8617 üzenetére
Szakadjak meg ha értem...
Ez most kőkemény kritika, vagy vicces kritika, netán poén?
Nem értem...
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8561 üzenetére
en kaja-pia nelkul is mennek,ha lenne mivel
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #8561 üzenetére
szolnok elég messzi?
"überbiztonságosat, übergyorsat, überpraktikusat, überszépet": hát ez sztem irdatlan sok motorra igaz.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #8561 üzenetére
Én messzinek számítok Dombóvárról?
-
válasz
Topiccsendőr #8549 üzenetére
Én kaptam a minap egy baljós megjegyzést cégnél. Állítólag betettek a sport-csapatba, ezért átmenetileg áttesznek másik csoportba. Szabira nem mehetek el (állandó sport foglalkozás miatt) ezért nekem az 5dike kilőve. 2-5-8-11-14-17verseny.
Ha marad eredeti ütemterv, akkor a főnökséget tessék anyázni.. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #8548 üzenetére
vazze, körülöttem is kihúztak már páran.
köln-ben 1, londonban 2, washington 2 fő. Bár egyik haverom szív londonban, még nem nagyon indult be neki fél év alatt a pénz keresés. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #8497 üzenetére
ne is mondd faking shit... nyakig a meloban,
még annyi időm sincs hogy átolvassam a post-okat...
hogy áll a jövő heti tali? -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8501 üzenetére
eppen ezert nem akarok felutazni szegedrol.ha nincs,v nem jo nekem,akkor kidobtam 10E ft benyakoltseget.
szoval a kerdes tovabbra is fennall -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #8501 üzenetére
sőt, robbantsuk fel őket
Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Windows 10
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest