- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Ha valakinek köll NGK gyertya az itthoni árnál jóval olcsóbban, akkor sikítson.
Itt meg tudod nézni, hogy milyen kell a motorodba, aztán küldjél privátot.Valamikor Január közepe-vége az érkezési időpont előreláthatólag.
mod:
Ja, és addig nem kell fizetni, amíg nem jöttek meg.
de ez nem azt jelenti, hogy szeretném, ha a nyakamra rohadna a cucc, mert mégsem kell. akkor rendelj ha biztosan (!!!) kell.
egynapos újoncoktól nem fogadok el rendelést. -
NFree
addikt
Háát az még odébb van, hacsak nem bütykölték meg a km órát valahogy
Lassan a kuplung is kezdi megadni magát, hidegen erős hangja van meg valahogy,érezni a kormányon a reszketést, ha behúzom megszűnik, gondolom kuplung , ááá de nem akarok rá gondolni, mennyit kell rákölteni tavasszal, nem akarom , hogy kisértsen Így új év előtt.hitman,
Reméljük sor kerül a nyári mocizásra is, üdv a totyikbanBeowulf_78
Látom jól érzed magad, üdv -
zsoltee10
addikt
szegény motorom fűtetlen garázsban áll. holnap megnézem, beindul-e, és vagy kiszerelem az akksit, vagy bebugyolálom vastagon, hogy nem érintkezzen közvetlenül a fagyos levegővel. bár igazából az autók akksija sem szokott tönkre menni a fagytól, különben északon mindenki reggel rohangálna akksival a kezében. sok-sok autónak van csillag garázsa, és nem mennek tönkre.
-
bajnokpityu
félisten
az első HSZben oda irtátok,h Fsportom van.ez meg csak az első két évben készült.
szekunder levegőztetés van benne,minden F4ben,még a karbisban is.akkor ezért nyomják bele a sok benyát.hmm,már értem.
ugyanakkor ha faszán belőnék az injektortérképet,akkor kisebb fogyi,jobb teljesitményleadás,minimális károsanyagkibocsátás lenne,nem?meg ennyi erővel,ha a hondát érdekelné a környezetszennyezés,akkor az eldő 2 évben is rakott volna bele szondákat.Gaboman:majd megkérdezem h két éve mennyiért csinálták a 954et,de ilyen 50körüli összeg rémlik.
-
bajnokpityu
félisten
ez mind oké is lehetne,de az a bibi,h japánban gyártották EU piacra.tehát gyárilag 55Wos izzó megy bele.
srácok,sztem azért beszélünk itt ennyi hülyeséget,mert mindenkinek tele a töke a fos időjárással,és hatnékunk van.akkor szervezzetek valami összeröfögést,és pár sör mellett kiosztjuk egymásnak az észt.
-
Zsubi
őstag
Olyan motor nincs ami nem eszi az olajat, csak nem mind1 hogy mennyit, legfőképpen a használatól függ, meg az olaj minőségétől is sok függhet
Én úgy vettem észre, nekem az FMX-em olajcserétől olajcseréig(5000Km) 2-3deci olajat megevett bár volt egykerék, rengeteg pályázás meg nyélgáz, jah és az is fontos hogy újkora óta nálam volt én járatam be faxán de mégis ette az olajat
-
zsoltee10
addikt
-
-
TayRol
nagyúr
Aaaa, nem olyan szep az. Nekem a szurke-piros jobban tettszik.
Es szerintem csak ugy csereld le, hogy egy kis penzt meg dobjanak mar ra
-
Nightmare
senior tag
Nah, akkor egy kis okfejtés
-drága, nincs rá pénzem, illetve lenne, de másra is kell
-utálom a meleget...nyáron untam már, hogy a tököm is beleizzad 4 perc után
-bevallom kicsit félek is, nem estem, de nem sok kellett hozzá, hogy beszoruljak a kocsi alá, és nem én voltam a hibás. Szeretnék élni, nem tolókocsiban, vagy a föld alatt tengődni
-nincs az a + ami miatt kéne
-hűvösebb időben nem tapad úgy
-ha esik, szarban vagy
-unom az állandó beöltözgetést, anélkül meg nem fogok menni
-nem lehet zenét hallgatni
-az utasoddal nem tudsz beszélgetni
-ha szomjas vagy, éhes vagy, meg kell állni
-nem tudsz magaddal semmit vinni, ami már nem fér bele a táskába, vagy a hátsó dobozba, ami nekem nincs
- a rohadt sisakot mindig cipelni kell
-jó a motorozás, de nem nekem találták kiAmi jó
-dönteni kellemes, de már nem olyan nagy dolog, mint az elején
-gyorsan menni szintén jó, de már uncsi
-dugóban nincs ami felérne vele...ez az egyetlen, ami miatt sokszor ültem rajtaEnnyi. Van akinek teccik, van akinek nem. A motorok továbbra is tetszenek, szépek, jók a hangjuk, de nem az én világom.
-
Jodanovich
senior tag
1 éves ráadásul ő csak pár alkalommal használja csak versenyre... nekem 100 ezer ftomba se volt a dainese steel (újonnan).... jó helyről kell vásárolni!
az egy szar arlen ness volt! nem tudom miért ragaszkodc ennyire az ilyen neve sincs márkákhoz? én inkább azt tudnám neked ajánlani h próbálj fel nézz át pár márkát és utána mond, h milyen ne azért mert h ez meg az nyomta benne 10 évvel ezelőtt... -
Jodanovich
senior tag
egyébként csak nézz meg egy dainese ruhát meg egy kushitanit. én elég sokat járok versenyekre előfordul mindenkin minden féle ruha. én csak a saját 2008 as dainese steel em hasonlítottam össze hawer kushitaniával, hát szemre is van elég sok különbség... itt most beszélek az illesztésekről/ varásról meg, hogy is néz ki az a ruha esztétikailag... van különbség! amúgy ezt a hasonlítgatósdit csak azért végeztem mert nagyon bántja a fülem ez a szó kushitani egyszerűen förtelem... de teszek egy próbát meglesem, hát ez volt az eredmény... aki jó ruhát akar venni elsősorba dainese alpinestars spyke spidi arlenn ness icon suomy esetleg még berik texport probiker ilyen spool meg shox meg mit tom én még milyen márkák vannak sztem felejtősek...
-
TayRol
nagyúr
Hat meglatom, csak jussak el a boltokba...
Az szol a Kushitani mellett, hogy bar nincs benne protektor, en egy Alpinestars Bionic 2 folott fogom hordani, kvazi nincs is ra szuksegem. A masik kabat(ok) mellett meg az szol, hogy hatha megis -
Jodanovich
senior tag
ebben azért ne legyél olyan biztos h a jók között van a KUSHITANI ... sztem itt egy nullával elírták a ruhák árait... a dainesenek nincs ilyen drága ruhája mint ennek a ... ha okosodni szeretnétek nézzetek be a képesmotor ruha fórumba...
ebbe is bele lehet olvasni. -
-
emvy
félisten
Varjvarj, eloszor meg meg kell venni
. Egyebkent fogalmam sincs a gumirol, alapvetoen megkerdeznem az elado sracot, elegge ugy tunik, hogy kepben van. Gumin nem sporolnek -- ha nincs penz benzinre, gumira es oltozekre, akkor nem szabad motorozni, szerintem (es igen, vegre sikerult egy teljesen zart sisakot vennem, ami rendesen ramegy a fejemre!).
Beroffentettuk, poccre indult 5 fokban (ket nappal elotte biztosan jaratta a srac). Meg mondom, forumhozzaszolasok alapjan lehet sejteni, hogy rendben van a gep (olajat nem eszik, uj fesszab van benne, a gyari szivacsbetetek benne vannak (az idomok belso felen), egy apro repedes lehetett valaha az oldalan, ami meg van csinalva, vszeg eldolhetett).
Azert egy CBR-t meg meg kellene nezni, az meg jatszik. Fazer mar nem hiszem, mert a csutkakormany nagyon bejon.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tok linkelni, majd később. A lényeg: Alan Cathcart cikke alapjàn edzésen volt második helyezett az NR Le Mans-ban. De ott szerintem nem kétüteműk mentek. Az ováldugót még kipróbálták egy 250 turbófeltöltéses gépben is. De ez nem látta meg a napvilágot valamiért. Az a bizonyos szabályzat 70- ben úgy szólt, hogy 4 hengernél többet nem lehet építeni. A legtöbb hengerszámmal (6) egy 250 es gép büszkélkedett a 60 as években.
-
NINJA_V
tag
Kicsit kiegészíteném....az nr 500 volt a gp motor, a 750es pedig az utcai változat, amit az endurance gépről mintáztak.DE!! sajnos csak kb 280-300-at gyártottak és ezeket is nehéz volt eladni az áruk miatt. A cél az lett volna hogy indítanak superbike gépet japánban és amerikában. Mivel ekkora eladással nem érhették el a homologizációs számot ezért nem is indítottak csapatot. Egyszerűen nem jött össze az "üzleti" része...
-
Topiccsendőr
addikt
A sztori az volt tudtommal, hogy kétüteműek között akarta megmutatni a Honda, hogy ő majd egy 500-as négyüteművel kifújja az orrukat. A szokásos H nagyképűség. Ettől függetlenül nem szar motorokat gyárt, csak az első versenyén porráégett az NR500. Namost azt a horror lóvét kétütembe fektetik, akkor még eredményesek is lettek volna. És ezek a marketing megfogalmazások, hogy mérnökeinket nem tudtuk elég nagy kihívások elé állítani... Tényleg szép dolog széllel szemben h*ugyozni, csak milyen leszel tőle... Ezért ment el Rossi is tőlük. Emiatt a hihetetlen pökhendiség miatt.
-
sowi
őstag
nem haborodtam fel, teny hogy szarul nez ki, mint minden olcso motor lengovillaja, de ez alapjan megitelni szerintem nem tul bolcs dolog, egyetlen egy dolog zavar, hogy mindenki nyomja ezt a honda az isten dumat, pedig kurvara nincs egetvero kulonbseg a japan gyartok motorjai kozott, same shit
-
-
zsoltee10
addikt
én azon csináltam az egész jogsit.
kegyetlen jó kis gép volt.
volt egy 14000-et futott belpiacos, meg egy európai, abban óra szerint 50000 volt. a kuplung kinn fogott, a gyújtáskapcsoló szét volt kopva, de azt nem mondanám, hogy gyengébbnek érződött volna, szóval sokat kibírnak ezek a kis dögök, és jól néznek ki. -
Topiccsendőr
addikt
Na annyira nem kell bántani az SV - t, csak azért, mert nincs agyonhajlítgatva a lengőkar. Az nem jelent semmit.
Ez az injektor dolog nemtom minél jött elő, VFR nél? Mert én tegnap -1 ben indítottam be a yamakkát több, mint 1hónap állás után. Elvittem egy ismerős szerelőhőz. Eggyel többet forgatott az önindító, mint melegben. Ezt karbissal meg lehet csinálni? Háát necces. -
Kevo
tag
Vicceltem csak, nem ám besértődni motorostárs
Fikázni is lehet, mindenki a maga lovát dícséri, hisz emberek vagyunk, ez teljesen normális
SV mániás vagyok, bartánőmtől is már megkaptam, motorb*zi is vagyok, ezt is elismerem, lehet kövezni
Amúgy nehéz motort választani, szerintem először el kell dönteni, hogy mire is használjuk majd leendő szemünk fényét és milyen stílust is képviselünk, ha ez megvan, lehet kicsit konkrétabban nézelődni.
-
emvy
félisten
750-es, utolso szeria, kb. 50000 km, szinte gyari allapotu (kipuff kicsit rozsdasodik), gumicsere meg belefer, minden mas oke. 700k. Mit gondoltok?
Ez az.
Alternativak:2004-es SV650S, 800kHUF, 21000 km, kicsit karcos tank.
2003-as CBR600F, 1M (ez asszem sok mar).
2000-es CBR600F, 750k+regado.
2005-os DL650, 930+regado (ez vegkepp sok). -
Topiccsendőr
addikt
Hajrá! vedd meg!
Körforgalomban meg a 2CT vel szlájdoltam kifelé gázadásra a fehér aszfalton. Igazság szerint azt hittem ott fogunk nyalni mindannyian, de győzött a nyomvájú, meg a sóder. Ezekkel a kis dögökkel ezért lehet fülig döntve is gyönyörűen csutka gázzal menni. Nagyon élvezetesek, még egy 250 sornégy is. Annál is csutkagáznál inkább az elejéről ment el a terhelés, minthogy a hátsója mozduljon meg, de atomstabil maradt úgy is. Hmm a régi szép idők
-
zsoltee10
addikt
Értem, na mindegy, majd alkalom adtán meglesem.
Amúgy vicces lenne, ha NFree roadAttack gummát tenne a gixxerre.NFree: A motor és a számítógép drága hobbi, nem a világ tehet róla, te választod meg, hogy milyet, és mennyiért veszel.
Bridgestone BT016 pár 62k körül volt nyáron, és istenkirály gumi gixxerre.
Én is most raktam össze gépet, és kis utána járással tök olcsón kijött, pont amikor a Ft a béka segge alatt volt. Core2Duo rendszer. lap+E6750 30k, 2G ram 5k, HD4850 radeon 33k, stb. minden elfut, 10%-kal nagyobb teljesítmény horror plusz ráfordítással menne.más:
Itthon van a paripa.- vázcsere
- szelephézag állítás (2 szelep)
- olajcsere
- összes folyadék ellenőrzése - tökéletes mind, csere nem kell (fékfolyadékot és hűtőfolyadékot is javasolja a szervizkönyv cserélni ilyen tájban)
- gyertya ellenőrzés - még bőven jó (ezt 30000 körül szokták cserélni)
- gyújtáskapcsoló teljes tisztítása (tele volt olajjal, állandóan törölgetnem kellett a kulcsot - vmelyik szervizen jól tele nyomták wd-40-el)
- hátsó telóban a törött alátét javítása (alul van egy műanyag alátét a rugó alatt, ez nekem elrepedt, és lifegett. alaktrész nincs hozzá, ezért méretre lett igazítva, most tökéletes)
- fojtószelep szinkron, illetve hangolás a sportdob miatt.Az összeszerelés minősége jó lett, már amennyire a haza úton meg tudtam állapítani. Azzal voltam elfoglalva, hogy imádkoztam, hogy haza érjek. Természetesen napsütésben indultunk el, és nagyon csúnya felhők tornyosultak a Mecsek felett, amikor haza indultam. Csúszott az út, esett az eső és 2-3 fok volt. Feledhetetlen élmény....
Egy valami van, amivel nem vagyok megelégedve. A tisztaság. Tiszta motort vittem oda és úgy kaptam vissza, hogy mindenhol tele volt olajos foltokkal, kéznyomokkal. Szóval azért én azt várom el minimum, ha már egyszer oda járok hozzájuk a kezdetek óta, akkor annyival tiszteljenek már meg, hogy nem dzsuvásan adják vissza a gépet. Amikor autót vittem szervizbe, lemosva kaptam vissza. Itt meg nemhogy nem mosták le, hanem teljesen összekoszolták.. Nem nagy teher megpucolni, mert amúgy is meg szoktam, és meg is kell, mert ugye esett az eső. Csak egy kicsit rosszul esik. Viszont tényleg patent lett az össze szerelés, nem rezonál semmilyen tartományban, minden a helyén. Ha szépen letisztítom mindenhol, akkor olyan lesz, mint az új. Tehát marad a háznál.Mindösszesen fizettem 31250Ft-t. Az olaj drága volt, mert nem vihettem, amiért szintén meg vagyok sértődve, de már nem tudtam variálni, hogy hova viszem. Nem tudom, hogy összességében jól jártam-e, olyan is-is érzésem van. Amúgy ha mondjuk Fehérvárra viszem, ott se passzol minden. Egyrészt jóval messzebb van, így az olajon nyert Forintokat bukom a benzinen. Másrészt ott azt csinálnak a motorral, amit akarnak, ha nem cserélik az olajat, azt se tudom meg, mivel a motort le kell tenni a parkolóban, és ők viszik be a műhelybe, üldögélek, mint a jógyerek, aztán szólnak, ha kész.
-
NFree
addikt
Van itt nállunk 120-tól 2 részes bőr ruci jól is néz ki púpos valami névtelen, arra fáj a fogam remélem ha odacsapom magam , nem foszlik le rólam
A gumát meg párba kell vegyem mind a 2-ő odavan a hátsó drót igaz eleje meg majdnem sima ,
kivan fizetve végig
A pc meg itt jövök lázba a Ph-n sajna .Pedig 100% ig igazat adok. -
zsoltee10
addikt
nem a cbf gyári dobot berhelték szét, hanem gixxeré a dob.
mondjuk ilyen házi készítésű dobot én se tennék fel, azért a kipuff készítés nem ilyen egyszerű történet, hogy megtömöm gyapottal, miután jól kibeleztem. de lelkük rajta.más: nézegettem VFR-eket, és baromi olcsón mennek ahhoz képest, hogy mennyiért mennek újonnan. pl EZ, ha kicsit lehetne alkudni belőle, akkor egész jó vétel lenne. a doboz szett vonzó, meg sportdob (a legtöbb vfr-t gyári dobbal kínálják), a km nem vészes, de vajon a láncszettet kicserélték már? nem nagyon megy el a lánc 25ekm-nél többet egy vfr-en gondolom.
Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BestBuy topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest