-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
Papa18 #46647 üzenetére
Mit jelent nálad az, h "nehéz forgatni"? Ugye nem ez alapján könyvelted h ferde a főtengely?
A kompresszió miatt nyilván soha nem fog könnyen forogni, és az alaplap mágnesessége is megfogja.
Ha, valóban szorul azt okozhatja egy rossz, vagy rosszul berakott főtenegelycsapágy, de a főtengely ferdeségét azért illik kimérni, illetve ellenőrizni a hajtókarcsapágyat is mielőtt újat rendelsz.nyogo83
A Malaguti-nál szerintem valami sántít, gyanúsan olcsó.
-
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Papa18 #41909 üzenetére
50-esre nem is ülnék Bp-en: játékmotor. A 180-as már vállalhatóan megy,
de azért mégsem olyan, mint a 400-as, ami nyomatékból megindul...
Jah, pofátlanok... Főleg a futárok.Az autósok általában(!) tök rendesek:
rengetegen húzódtak félre, hogy tudjak menni, ahol ők csak dugultak. Ha
nem mennék előre sehol (kivárom a sorom felkiáltással), akkor miért nem
pöfögök ott én is a dugóban autóval? Abban legalább fűtés van, nem igaz?
(Azért ültem ma is motorra, mert el kellett intéznem ezt-azt: autóval ezek
teljesen esélytelenek lettek volna - na jó 2-3x annyi idő alatt talán -, BKV
meg tetű, főleg, hogy kimotoroztam a francba. A Google térkép 20 percet
jósolt a dugó miatt. Én meg végigelőztem a sort, volt elég hely: szevasz.) -
-
DigitXT
félisten
válasz
Papa18 #36230 üzenetére
Nekem a segge nem jön be: elölről ütős! Bár: kényelemben biztos sokat dob,
ez a kialakítás, hogy nincs ott a hatalmas rugózatlan tömeg, mint egy normál
robinál. Azonban ez az előny egyben egy hátrány is, mert a láncot ápolni kell,
mint (nagy)motoroknál. Ebből a szempontból a szíjhajtás tuti kényelmesebb...Szerk: jobban megnézve (nekem) még az üléspozíciója miatt is felejtős lenne,
gyakorlatilag nincs lábtér - csak "sportosan" lehet ülni, az meg gáz robogónál. -
DigitXT
félisten
válasz
Papa18 #36226 üzenetére
Mondjuk anyukát nehéz elképzelni Simsonon (nekem). Ha csak nem Schwalbe...
SymbianOS:
"most először van, hogy tankol,megy"
Akkor már adhatod is anyukádnak, hiszen pont ilyen gépet keres...(Mármint,
ha jól tudom nagyobb gépet keresel, de eladni sem akarod. Kecske, káposzta.) -
vaksi8
senior tag
válasz
Papa18 #35733 üzenetére
Egy 250-est azért megnézném hogy két személlyel (még egyel) is hogyan megy tartósan 130-at.Attól függ persze milyen típus,de szerintem sehogy..A 125-ösnél még elképzelhető a 115 vég,de akkor nyelezve van igencsak és mind ezek órával mérve nem pedig GPS-el.
Az ötvenesed 85-90 es végét meg egyenesen kizártnak tartom.Ha csak nem valami üzemórás tuning akármi. -
DigitXT
félisten
válasz
Papa18 #35715 üzenetére
Hogy természetes-e azt nem tudom, de én is tapasztalok ilyet.
Hidegen pöcc-röff: dolgozik a szívató... Melegen szintén pöcc-röff.
A kettő között meg... (Néha engem is "megviccelget" a technika.)
Bár mostanában nem szoktam fél órákra megállni - tehát már rég
tapasztaltam, de emlékszem tavalyról, hogy olyankor trükkösebb.huszi.gyb: s vajon működik a szívató? Nekem az elején még nem
működött - ne tudd meg, hogy milyen szívás tudott lenni az indítás.
Berúgókarom persze nincs, az akku meg rögtön elsőre le is merült. -
válasz
Papa18 #35536 üzenetére
Erről beszéltem. Nem kell azokra hallgatni akik nem értenek hozzá és mindenáron el akarják veled adatni, mert egy hozzáértő megveszi, és pár ezer forintos szerviz költséggel van egy király motorja. Mondjuk szerintem gyárilag is megy 85km/h-t, legalábbis az enyém megfutja, és full gyári.
-
-
korpicschess
veterán
-
korpicschess
veterán
válasz
Papa18 #35482 üzenetére
Totál gyárira tudtommal inkább TT ajánlott, ZX inkább 70-es hengerhez már.
Nem tudom mitől más az. ZX is van nagyobb motorhoz, de az meg megint más.
65 és 80 között azért elég nagy a difi, meglepően. Mondjuk a 65 alapból kevés, szóval lehet, hogy a gyári kipufogóban volt fojtás (?), a ZX-ből meg kiszedték gondolom. -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Papa18 #35392 üzenetére
Dugulás sok helyen lehet, én is az injektort/karburátort mondanám. Sajnos a típust nem ismerem, csak eddigi tapasztalatokból (Simsont, Rieju Toreo-t [nem saját volt mielőtt hülyének néznétek
], Honda NSR-t szereltem már.) Ezek alapján vagy a napi szűrő (már ha van benne) tud eltömődni, vagy a benzincső csúszott le, és kapott levegőt (es estben csöpögött is a benzin). Sok ikert hozzá. Szerintem a benzin minőségével nincs gond, hacsak nem vizes (ritkán de jobb kutaknál is előfordulhat nagyobb esőnél). Én mostanában Agip-nál tankolok, de Mol, OMV, Shell eddig bevált
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest