-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #93152 üzenetére
A munkahely mitől jobb? Öcsém közalkalmazott, annyira le vannak szabályozva, hogy a telefontöltőből is csak az mehet, amit a telefonnal együtt kapott. Költségcsökkentés okán spóroltak a rezsivel, fáztak, de egy fűtőventilátort nem volt szabad bevinni. Akit rajtakaptak, fegyelmit kapott.
Más meg jön itt azzal, hogy, hogy a kínai robogóm akkuját hadd töltsem már bent, Főni, nehogy otthon töltés közben leégjen a ház.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #93150 üzenetére
Miért?
Egyfelől miért ne lehetne otthon tölteni egy 80-100 km hatótávolságú jármű akkuját?
Másfelől miért ne lehetne otthon töltőn egy EU-ban forgalomba helyezett, tanúsítványokkal rendelkező eszközt? Mitől voltak jobbak azok a telefonok, laptopok, amik típushibaként hajlamosak voltak önmagukban lángrakapni akár töltés nélkül is.
"Legviccesebb" az lehetett, amikor egy burnuszt viselő üzletember kézipoggyásza kezdett el füstölni a reptéri check-in után... -
válasz
zombei #93105 üzenetére
Nem a felsoroltak a legnagyobb probléma. Hanem az, hogy elrontod a guminak a profil formáját ha nem olyat veszel az adott felnire, mint amit gyárilag előírnak (az első és a hátsó felni gondolom eltérő szélességű).
Nagymotororosok szoktak ebbe a hibába beleesni, csak általában pont a másik irányba. Az adott hátsó felnire sokszor szélesebb gumit akarnak rátenni (pl 160/70 helyett 180/70-est). Aztán csodálkoznak, hogy kanyarban instabil a motor... -
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #93102 üzenetére
Tehát merő gazdasági megfontolásból engednéd lejjebb a seggéd, könnyítenéd az elejét és tennéd instabilabbá a robogód? Plusz a fényszórót is állítani kéne, mert ami a hátsó tengelynél 14 mm, az a fenyszórótól 1,5 méterre is 14 mm, 15 méterre már 14 cm.
Megkérdezném, mikor lesz elérhető a gumi az olcsóbb helyen ocsóért. Ha 1-2 hét, akkor megvárnám.Az öreg gumi után mintától függetlenül egy friss gumi előrelépés lesz.
-
Madball
csendes tag
válasz
zombei #93100 üzenetére
Miért tennél fel nem gyári méretet? 12-es kerékre még kisebb gumit tenni szerintem a menettulajdonságokat nem írja nagyon át, viszont kevésbé bírja majd a kátyúkat. Ha esetleg nem kapható a gyári méret, inkább kicsit ballonosabbat néznék, ha elfér a kipufogó mellett (és nem a körrekord javítása a cél
).
-
Beretvás
veterán
-
wik_406
tag
válasz
zombei #92031 üzenetére
Nem lehet foldelesi problema, vagy zarlat? En erre tippelnek az ossze vissza mukodo visszajelzokbol.
Inditozas kozben merj feszultseget az akksin, hatha tulsagosan beesik a feszultseg.
Amit talaltam leirasokat, ott akksi hibat emlegettek, a toltest is ellenorizd szerintem.Wik
-
válasz
zombei #91659 üzenetére
Tank kilett mosva, új benzin/ olaj csöveket fog kapni - ezzel nem lesz baj sztem. Mikor szétszedtem simán indult. Olyan dologra lennék kíváncsi mint egy autómotor összerakása utáni első indításnál, h pl. gyertya nélkül át kell forgatni a motort, h az olajat felkapja (igaz nem lett széthúzva a henger a mocin).
-
FeniX-
senior tag
válasz
zombei #91628 üzenetére
A szakirodalom úgy tartja, hogy amikor volt a váltás a 8-as sorról 9-esre, ott vékonyodott annyit a lánc, hogy már alig van benn' anyag.
Most kipróbálom én is az erősebbet, aztán meglátjuk.
A bringaboltos a sajátját is 10.000-ig használja.
De amúgy 2-4000 ként érdemes cserélni, mert akkor a hátsó kazetta élettartama is megnő. (ha nem hagyjuk, hogy a kopott lánc elkezdje elkoptatni) -
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
zombei #91584 üzenetére
Híradóba is mutatták, azt hiszem ott láttam.
Nem tudom merre megy ez a világ, egyre nagyobb forgalom, egyre nagyobb egóval rendelkező sofőrök.... A motoros meg puhatestű. Hiába vesz fel védőruhát, nincs biztonsági öv, meg acélkalitka körülötte.
Ezek a büntetőfékezők meg.....Nekem is volt, akit vérig sértettem, és előttem besatuzott.
Annyi a történet, hogy valami prémium márka sötét színű autója 70-el, eléggé bizonytalanul ment előttem főútvonalon. Előzés közben átnéztem, lefogadtam volna hogy telefonál, vagy üzenetet ír. Tévedtem. A belső tükörben elmélyülten borotválkozott, villanyborotvával. Rám nézett, elröhögtem magam. Nem mutogattam, nem véleményeztem, tényleg, röhögtem egyet, megelőztem mentem volna a dolgomra. Tükörben látom, hatalmas füst (dízel) hátul, teker a sötét kocsi. Na mondom, borotválkozás közben pápát is választott, sikeresen (gyengébbek kedvéért, felszáll a fehér füst a Vatikánban, így jelzik ha sikeres a pápa választás)....Bevágott elém satufékkel. Nem sokon múlt, talán a jó reflexeken, besatuzva, mellékormányozva megmentettem magunkat a csattanástól. Odébb egy 10km-rel láttam, akkor állt be Petőházánál tankolni, kiszállt egy 160 centis, 60 kilós faszi a kocsiból. Én a közel 2m-emhez akkor 140 kg voltam. Bennem volt a kisördög, hogy megállok.....de szépet nem tudtam volna mondani, meg mindenhol kamerák. Előzményről semmi, ebből még én jöhetek ki rosszul....Hagytam a fenébe.
ON:
Láttátok már, vagy csak nekem új? Pannónia motorok. Semmi infót nem találtam, kötve hiszem hogy hazai gyártás, gondolom átmatricázott kínai gépek. [link]
Egyik Keeway-os FB. csoportban írták, hogy a Sárvári kereskedés [link] már nem forgalmaz, és szervizel Keeway gépeket. Érdekes, mert Benelli-t igen, és egy cég. Ott futottam bele a Pannóniába. -
Zoli bácsi
őstag
válasz
zombei #91567 üzenetére
20 éve még Euro4 volt, 2004 februárban vettem az Ignisem, akkor kezdték gyártani, szóval szerintem később jött az 5.
Amúgy mindegy, csak szeretek belekotyogni a felnőttek dolgába.
A mondandóddal teljesen egyetértek, én pontosan ebben vagyok, megyek egy évben 5-6 ezer km-t, full jó karban van az autó.
Szerelő szerint még van benne 10 év.
Aztán egyre többet járok biciklivel. Pont ezen gondolkodtam, bár tellene rá, de feleslegesnek tartom egy új, újabb autó vásárlását. -
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #91506 üzenetére
Ez már rendes cserélendő szűrős, nem kosaras. Elvileg 6k km, vagy 6 hónap az olajcsere periódus, minden második olajcserekor szűrő is cserés. Olajcserét 3km-enként tervezem. A teljes töltet papíron 1,4l.
sityupityu: használtan vettem, tisztában vagyok vele. Nem is rohanok az eladóhoz asztalt borogatni.
A hátsó féklámpa jeladó ment ki pár hete, kicseréltem.
Olajfolt nincs alatta se munkahelyen, se otthon, pedig mindig ugyanoda teszem le. Szóval ami fogy az az égéstéren keresztül távozik.
Azt számolgattam, hogy ilyen fogyás mellett kb annyi olajat eszik, mint a 2T.
A futásteljesítmény valós, nincsenek elkopva a kapcsolók, kulcs, zárak, csavarfejek, ülés, stb. Még a gyári szerelésű gumi volt rajta bőven mintával és a gyári akku. FB csoport egybehangzó véleménye a típusról, hogy az olajfogyásra oda kell figyelni, de ott még nem kérdeztem. -
válasz
zombei #91506 üzenetére
Az az egy év is olyan dolog szerintem...Személy szerint én azt mondom, hogy eleve vállalhatatlan egy mezei magánszemélytől, aki minden rossz szándék nélkül, vagy bármi hibáról is tudva csak tovább akarta adni. Egy használt járműnél bármi előfordulhat és bármikor. Sok esetben az eladó részéről nincs semmiféle átverés. Nála teljesen jó volt, aztán eladás után pár ezer kilométer után előjön valami nyavaja, ami nála ugyanúgy előjött volna ha nem adja el, és fogalma sem lett volna róla neki sem, hogy valami gond lenne a motorral. Persze, nyilván van az ellenkező is, ott van a betyár oldal is. De mondom, én voltam többször minkét oldalon, vettem is sz@rt, hozzám is akartak már visszahozni olyat ami korábban teljesen hibátlanul működött nálam, és nem volt tudomásom semmi rendellenességről.
A legutolsó autómnál amit eladtam (nem üzérkedtem, tényleg az enyém volt, évekig használtam) a "megjegyzés rovatba" irkáltam is rendesen az adásvételin. Eleve azt is nagyon megnézem már, hogy kinek adok el valamit. Szerencsére egy autószerelő vette meg aki teljesen képben volt minden lehetséges, akár későbbiekben jelentkező hibákkal kapcsolatban. Az adásvételinél szépen átbeszéltünk szóban is mindent, megállapodtunk aztán ennyi .
Nyilván macilaci ezzel baromira nincs kisegítve. Azt is megértem, hogy sz@r dolog egy nemrég vásárolt járműre rákölteni amit annak tudatában vett, hogy annak nincs semmi baja. De így utólagosan bizonyítgatni dolgokat ahogy te is írtad...phuu -
-
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #91446 üzenetére
Ezzel a mostani motorral átlépte, mert azt hitte, már ismeri, mert ilyen, vagy hasonló blokkal szerelt motort már vezetett. Ezek szerint nem érezte korábban a határát és azért volt most felelőtlenül bátor. Ráadásul azt mondja, most nem is forszírozta. Akkor meg miről van szó?
Mindegy, majd valaki felolvassa a könyvét. -
csoki46
senior tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #91251 üzenetére
De még a fojtásokkal együtt is. A tervezési sebesség max 45 km/h, amiben benne van a közegellenállás, egy akármilyen termetű sofőr súlya, stb. A padon meg egyik sem érvényesül igazán, a fojtások érvényesülése is széles tartományban szór és ott van még mondjuk a szíj kopása a CVT váltóban. Hát persze, hogy egzakt mérésre alkalmas.
Első ezres szervizen kérés, kérdés nélkül vették ki a fojtásokat. Na nem mintha feltűnt volna, mert bőven nem nyeleztük anno.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #91234 üzenetére
Egy modern autó utascellájáról szükség szerint akár minden is leesik, csak hogy ezzel is elnyelje a mozgási energiát. Ezért is lehet viszonylag kis eseménynél is gazdasági totálkárra hozni a verdát.
Persze ha tetővel előre bevágod a fasorba, az más.Honda567: etekintetben én sem bánom, hogy a 1999-es VW Passat kombit egy 2017-es Kia Ceed kombira cseréltük. Oké, hogy alsóbb kategória, de azért 18 évvel mégiscsak fiatalabb, ami a biztonság tekintetében sokat számít.
-
-
KTMHobby3
tag
-
válasz
zombei #91112 üzenetére
Mármint valótlannak tartod a 25 ezret? Azt nem tudom, hogy valós-e vagy sem, de ha tényleg ennyi van benne akkor az semmi. Még a 4T 125/150 kymco agility-k is elmehetnek 70-80 ezret anélkül, hogy a dugó-gyűrűhöz hozzá kellejen nyúlni. Persze ha oda van figyelve rájuk (időben olajcsere stb). Nekem a 180-as runner-ben 38 ezer van már, és egy deka olajat nem eszik még, pedig 5W-40 van benne.
#91116 macilaci78 Ezt nem is értem annyira.
Én tavaly tudtam menni egy MT09-el, azért elég komoly motor már. Nem egy 200 lovas racing kategória, de baromi erős alul, azért hozzá kell szokni pl egy 100 ló körüli sor 4 után. Most vagy nagyon sok volt neki ez a motor, vagy pedig indokolatlanul nagyot visszalépet. Nem azért mondom mert lenézem az Sh300-at, de bármilyen gyengébb sor 4 vagy sor kettőre visszaülhetett volna... -
KTMHobby3
tag
válasz
zombei #91090 üzenetére
Én ezt ugyanígy gondolom. Egy 65 kilós motor akkora kárt tud okozni egy 2 tonnás luxusban hogy ráadásul ő a károkozó? Max azt hiszem el hogy letöri a visszapillantó tükörjét, az meg legrosszabb esetben is csak 100 valahány lehet. Persze lehet írni bármit, de legalább egy konkrét esetet írna valaki hogy egy segédmotoros millás kárt okozott.
-
Debilon
addikt
válasz
zombei #91090 üzenetére
dehogynem, már írták, a kormány vége, vagy akármi be tudja törni a lámpát, ami sokba kerül plusz az egyebek
nem kell ahhoz a robogós/motorosnak csúnyán járnia
azért itt megjegyezném, hogy sokan azért sem kötnek biztosítást, mert senki sem ellenőrzi igazából, nincs rajta rendszám, aztán emiatt hacsak nem marad ott a sérülései miatt, akkor simán elhajt vagy gyalog lelép a helyszíntől és ha nincs videofelvétel akkor sosem találják meg
-
-cobra-
aktív tag
válasz
zombei #91005 üzenetére
Köszi szépen, megmutatom majd faternak, Piaggiohoz képest erősebb és jóval nagyobb az akksija is.
Van egy kínai fóbiája, amit próbálok csillapítani, nem bízik hosszú távon ezekben a márkákban.
Ma voltam nézni egy Peugeot Tweet-et, és arra kaptam fel a fejem, hogy a kipufogón ott vigyorgott a Sym logo. Rákeresve azt találtam hogy ez műszakilag megegyezik a Sym Symphony-val, ennyit arról hogy csak japán vagy francia. Az eladó mondta hogy olaszból hozza be a motorokat, ez is kapott egy telifényt mert csúnya volt a fényezése. Ami elbizonytalanít, hogy elvileg 2013-as, ehhez képes volt benne egy 2015-ös olasz szervízmatrica 13xxxkm-rel, most meg lenne benne 144xx. Hát vagy letámasztották a motort 10 éve, vagy háromszor ennyi van benne valójában. -
-cobra-
aktív tag
válasz
zombei #90938 üzenetére
Hatótávval szerintem nem lenne gond. Sport üzemmódban elvileg tud 43 km-t (de legyen csak 30 km), simán ki kellene bírnia 5 munkanapot töltés nélkül (de egyébként se gond a garázsban rádugni este a töltőre). Feltételezem van már annyira okos a BMS hogy optimális tartományban tartja akkut (hasonlóan az autókhoz, a 100% se 100% és a 0% se valós 0%). Egyébként meg marha jól néz ki élőben, csatoltam képet, mellette egy új Liberty.
Vívódunk, mert hát nem kevés pénz ez már.
Nyilván a használt belsőégésű olcsóbb lenne, de igazán jót kifogni szerintem nehéz. Rengeteg a kintről behozott visszatekert, szilikonnal telibefújt sz*r amire aztán adott esetben szaladnak a forintok. -
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #90938 üzenetére
Fateromnak keresünk motor napi 5km munkába járásra.
Persze, 20-80% között érdemes tartani. Sógorom programozó, otthon megoldotta, valami kiszuperált iPhone-t használ az elektromos roller töltésvezérlésére. Rajta van a rollerhez tartozó applikáció, 80% töltöttségnél jelez az okos otthonnak, ami nemes egyszerűséggel lekapcsolja az okos konnektort, amibe a töltő van dugva. Mivel a gyerek sulija adott távra van, elég 40%-nál bekapcsolni a töltést.
Ja, és egy mozgásérzékelő éleszti fel a telefont... -
Zoli bácsi
őstag
válasz
zombei #90844 üzenetére
Egy 125-ös robogót számítattam be (Liberty 125), az után egy álom a futóműve, nem ütnek fel a kisebb úthibák. Jobb vele túrázni menni. Körülbelül régen az MZ-nek is ilyen volt a rugózása. Korszerű motorokhoz nem tudom hasonlítani, de azt gondolnám, lágyabb a futóműve mint egy sportos motornak.Az első teló koppant már, fékezés végénél volt egy úthíba, elfogyott a teló rugóútja. Amúgy nem hajózós, csak lágyabb, szerintem.
Kényelmes, papás, nem arra hangolták hogy kanyarban lábtartóig döntse az ember. Robogó után luxus rajt a hosszabb távú utazás. Úgy 15 éve volt egy Honda CBF125-ös masinám, emlékeim szerint annak is keményebb, feszesebb volt a rugózása. -
Tamás9x
őstag
válasz
zombei #89798 üzenetére
Nem olvastam vissza teljesen a B125 ös rablásra reagáltam, azt nem tudom van e vagy nincs B-je demár nem is érdekel, ahogy elkezdtem visszaolvasgatni ez csak unaloműző rinya
b_g_v2: Ugyan mindegy, a leírását kell megnézni hova van hangolva a rezo. Egyáltalán van e különbség a kettő között, mert lehet nincs
De ha gyáriról váltasz akkor tudd, hogy a gyapotot cserélni kell időközönként, különben elkezd csattogós hangja lenni az öblös helyett.
-
setup
tag
válasz
zombei #89758 üzenetére
Oké, menjünk bele, mert végül is ez on topic. Van egy szubjektív véleményed. De nem velem van miatta vitád, hanem a valósággal. Mivel ezt az általad „baromságnak” nevezett szabályozást már nálunk jóval nagyobb lakosságszámú országok bevezették ezzel már megváltoztatták a piaci keresletet, amit a gyártók kielégíteni igyekeznek. Mivel ez már múlt, te érvelhetsz ugyan továbbra is itthon amellett, hogy a közben valósággá vált világ marhaság, csak semmi értelme, mert attól még a valóságban kell élnünk.
Lehet szuverenitásunk nemzeten belül, legyen is. Francba az EU-val. Jó, de akkor is csak azt lehet kapni, amit.
Lehet mondani, hogy „B” jogsival csak autoamata és csak újonnan (azaz fojtással) vásárolt járművet vezethetek először, ha az 125ccm. Semmi kifogásom. A jelen szabályozás szerint te nulla gyakorlattal felülhetsz most egy 50ccm robogóra „B” jogsival igaz?
Na, most pl. szerinted, ha hivatásos aggódót játszunk és a kérdés az, hogy egy megfojtott új 125ccm PCX-re ülök először rutintalanul fel vagy egy kihegyezetten vásárolt (hiszen csak használt van a piacon) sportkarbis, sportkipufogós 50 2T-re ott mi relevanciája marad a lökettérfogatnak balesetveszély szempontjából? Csak azért kérdezem, mert az 50-es robogókon nem pont a féket szokták először olyan fékerejűre cserélni, mint egy vatta új PCX féke igaz? -
setup
tag
válasz
zombei #89756 üzenetére
Még ezek is mennek 70-et. Ennek a szabályrendszernek, ami nálunk van semmi köze az életvédelemhez. A 45-re korlátozott 4T motorokat kinek szánják szerinted? B-vel rendelkező felnőtteknek munkába járni? Te komolyan ezt gondolod, vagy csak trollkodsz?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #88037 üzenetére
Ha egy ilyen csoporttag lenne a szomszédom, bejátszanám a kedvéért, hogy az elektromos járművemet egy dízel agregátorról tölteném. Még a társasházi kertészkedésre is vezetékes elektromos fűnyírót, sövényvágót vennék.
Karácsonyra pedig meglepném egy paksi strandbérlettel a Duna azon szakaszára, ahol a reaktor másodlagos hűtőközegét engedik vissza a folyóba.nyogo83: fogd az atocorrectre!
-
Tamás9x
őstag
válasz
zombei #87219 üzenetére
Ez azért nem ilyen egyszerű... -40 fokig bírja a cella(középfeszültségen), a hideg felezi a kivehető kapacitást, ami a meleg beköszöntével szinte majdnem visszatér, 1-2%-os romlás van csak. Azért melegítik a cellákat, hogy ne legyen akkora kivehető kapacitáscsökkenés, illetve magasabb hőmérsékleten jobban tűrik a gyorstöltést is, ez kb 60 fok, ami szükséges s a KERS-hez...
90%-os kapacitásig 3-400 ciklussal számoltam, a jelenlegi BSM végfeszültségét tekintve, ami minimum 3évés akkor még csak 90%-on vannaka cellák 15Ah 90%-a... messze több mint 5Ah gyári aksié
De nem vitaindítást akartam, csak érdekességet.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
zombei #86825 üzenetére
2,3 bar-on volt elöl-hátul, én felfújtam egységesen 2,5-re. Majd este indulás előtt megint ránézek, hogy enged-e valamelyik. De abból kiindulva, hogy már a parkolóban egyből feltűnt a kormány nehézsége, kétlen, hogy az alacsony nyomás lenne az ok. Na, majd 100 km után újragondolom.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
zombei #86018 üzenetére
Persze, Mustang.
Kamaszkoromban errefele elég lenézett gépsárkány volt, még a Verhovina vagy Riga is nagyobb presztízzsel bírt nála.
El is tűntek, hamar, viszont abból a korból a Simsonok egy része még mindig szalad.
Szomszédomnak volt, elég csúnyácska volt azzal a keskeny tankkal. Viszont sokat elment.
zombei : Nálunk a járműboltban 90' körül sokáig állt egy 350-es, fekete Jawa. Pontos típust nem tudok, már 12V-os rendszere meg elektronikus gyújtása volt úgy emlékezem. Sokáig ott állt, nem vették meg, akkor már megcsapta az embereket a nyugat szele, özönlött be a nyugati használt autó, meg motor, bár utóbbiból jóval kevesebb..Na, azt a fekete Jawa-t sajnálom hogy nem vettem meg, bár ha nem katona lettem volna fizetés nélkül, lehet ez a történet másképp végződne.....
Ha valakit érdekel a Mustang, itt egy kis cikk róla: [link] -
Manitou
veterán
válasz
zombei #85657 üzenetére
Most egy ilyennel szemezek:
MOTORHISPANIA FURIA MAX 50 SM
AM6 blokkos, ez kb kb ugyanaz mint a Senda, csak nekem úgy tűnik ebben egy komolyabb villa van elöl. és utánanézve ~12kg-al könnyebb mint egy Senda.
perge666
Néztem, hogy ezek magasabb embereknek jók. 183cm-hez nem túl magas az átlépési magassága a Sendanak és a klónjainak ?
Illetve nem találtam infót arról hogy mennyi a Sendanak a megengedett össztömege( riderrel). Ezt egyébként a biztosítás megkötésénél is meg kell adni. Csak üres tömeget találtam. Az elfogadható fogyasztás, én 4,5- 5Literes adatokkal találkoztam, miközben mondjuk egy 125-ös Yamaha XSR meg eljár 2,1literrel. (tudom ez egy modernebb motor)
-
Manitou
veterán
válasz
zombei #85652 üzenetére
Nem annyira forgalmas, megnéztem google mapson kb 30-35 kanyar van az úton , de ebből sok enyhe kanyar csak, emelkedő nincs, sík terep.
sityupityu , perge666, macilaci78
B125 jogsi volt nekem is az első gondolatom, de előtte lehet kipróbálnám az 50-es kategóriát is, szokatónakA sendara amúgy azt mondják, hogy azzal meg lehet tanulni normálisan motorozni. Rendes váltós, van normáls teló benne elöl, meg hátul is nagy a rugóút, fékek se tűnnek kevésnek. A Senda esetén ami eltántorit az a magas fogyasztás ( panaszkodnak rá páran, igaz ezt az Aprilia SR-re is mondják) valamint a hosszú távon kényelmetlen ülés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung SyncMaster 205BW Monitor
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest