- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Variáció egy témára
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Már elérhető a Vampire Survivors - Operation Guns DLC
gp A legújabb kiegészítő a Contra karaktereit és fegyvereit hozzák el nekünk a játékba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
ph A technológia sajátossága, hogy 480 Hz-re tolható ki a maximális képfrissítési ráta, igaz ilyenkor a felbontás lecsökken.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rwin5
őstag
válasz rbalint88 #118617 üzenetére
nem akarunk gti-t nem száguldozásra lesz a 2. autó. A "nagy" autó egy chippelt fsi passat a mellé keresünk egy ilyen városban mászkálós autót
a kis golf megy végleg nyugdíjba helyette keresünk hosszú időtávra egy megbízható kocsit
( ezen kívül van még egy fehér kettes golfunk is, illetve nemrégiben lett eladva egy 3-as, ezért kerültem a golf témát, mert ültünk már benne eleget )
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz rbalint88 #118619 üzenetére
Legfőbb szempont nálunk, hogy ne kelljen a szervizbe rohangálni vele. Másfél éve vásároltunk anno egy golfot bár kis pénzért. Ment kb fél évig utána minden héten vontattuk az autószerelőhöz, már ő is csak nézett, hogy hogyan tudott már megint elromolni rajta valami.. Haveromék vettek 2 éve egy megane-t másfél millió körül, kiderült, hogy 2x össze volt már törve + megzabálta az összes olajat kb 200km után, utána 1 évig állt a garázsukban szó szerint, annyi idő alatt zajlott le a bírósági per az autókereskedő ellen (végül megnyerte)
+ A családom nagyon szerencsétlen a használt dolgok vásárlása terén, a passatot is itt vettük szegeden 0km-rel, sosem volt semmi baja. Lényeg az egészben tehát, hogy arra törekszek, hogy inkább több pénzt rááldozva - mert kb 3 millió a keret rá, de 2-3 közt keresünk kocsit, de őszintén szólva örülnék ha 2,5 ért már lenne egy jó autónk, ami bírná is szerviz nélkül kb a következő kötelezőig vagy a forgalmiig.
szerk: autó téren nem vagyok már egyébként egyáltalán képben, ezért is írogatok ide a topicba, autószerelőnk szerelt mindig ha volt valami. Haverokat meg hiába kérdezgetem, hogy milyet volna érdemes mind azt mondja amelyikkel neki van saját pozitív tapasztalata. Ha elhúzódna a keresgélés akkor télire meg már nem cseréljük le megvárjuk a márciust szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rbalint88 #118689 üzenetére
8 és 20 liter között bármi lehet. Normálisan nem megy 8 fölé országúton, de ugye meg kell nézni, hol a 4-es vége, na úgy azért elég sokat benyel.
Ezt a konkrét példányt szereltem nemrég.
[ Szerkesztve ]
-
-
senior tag
válasz rbalint88 #118867 üzenetére
Köszönöm a részletes véleményt. Sajnos pár éves kocsit sem akarok venni, mert ki tudja hogy járatták be, hogy kezelték és hogyan vezették. Apám is régen egy alig használt kocsit vett, 20k km-el, patika állapotú volt, mintha új lenne, megvettük, majd a végén derültek ki dolgok, hiába egy hölgyé volt a kocsi, aki csak az anyukáját vitte vele boltba meg ide-oda. Ahogyan korábban is írtam, csak a zsír új dolgokban bízom. Csak új kocsiban, amit úgy járatok be, ahogyan kell nem lesznek bennem kételyek, hogy vajon milyen baja lehet még, mik fognak kiderülni, stb.
Your car, your life ;)
-
válasz rbalint88 #118867 üzenetére
Msrpedig elettartam tervezes van. Csak abba gondolj bele h mennyit finomodott a gyartastechnologia. Par evtizese nem hogy magasnyomasu befecskendezo rendszerek nem voltak de a precizios gyartas sem tartott ott ahol most. Uh a regiben tobb volt az anyag
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz rbalint88 #118875 üzenetére
Egy új S80-ra sem kell 20 m. Feléből már gyönyörűen felextrázott, D5-öst kapni, de egyébként egyetértek a véleményeddel, én is amondó vagyok, h 3-4 körül inkább egy használt, patika prémium, mint egy kis kategóriás, új fapad. Mármint egyösszegű vásárlás esetén. Szűkebb tárcával, hitelre tényleg racionálisabb döntés egy kis szívóbenzines, új autó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #118899 üzenetére
A mechanikát szétkötöd ablakot feltolod betámasztod és ennyi. 100k teljesen abszurd ár egy emelőmotor cseréért. Komplett rendszámos jobb kormányos autót vehetsz odakint néhány száz fontért amivel lábon simán hazajössz. Az alkatrészeinek 95%-a jó a bal kormányosba is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #118899 üzenetére
frankon egy baromsag az oda, ahhoz eleg sok mas autoban nincs, hogy valoban fontos legyen
inkabb raknanak fel vmi belul 5-6mm-s csovet az olajbetapnak, sosem dugulna el a lerakodasoktol
vmi Peugeot-ban meg az a szopodas targya, hogy 2mm-s az olajbetapcso belso atmeroje, abban lesz 0.2mm szukulet vhol, mar nem megy at rajta eleg olaj, mert a keresztmetszet negyzetesen no vagy csokken az atmerovel, es hiaba fujkalod at levegovel, hogy jééé, szelel, abbol nem derul ki, hogy mennyi az annyi terfogataramban
ott pl uj turbot uj olajbetapcsovel egyutt szabad csak felrakni, mert hiaba az uj turbo, ha a regi csoben nincs meg a keresztmetszet mar[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz rbalint88 #118997 üzenetére
Khm az egy kicsit más tészta, ne keverjük ide. Most egy átalakításról beszélünk, nem egy direkte hidrogénmeghajtásos autóról. Azzal mi bajom lenne? Semmi, sőt, tisztább mint bármi más. Persze kérdés milyen áron nyerik ki a hidrogént.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #119046 üzenetére
Nekem volt Passat B5 5.5-öm (1,8T) az összes autó közül azt szerettem a legjobban azok közül amihez közöm volt. Nem volt semmi gondom vele, jól ment (igaz ehhez is mérten fogyasztott). De volt benne bugi ami pl hiányzik nekem az agyonsterilizált kelletlen TSI-ből.
Nem is volt egy nagy pénztemető, a szokásos kopókon kívül csak egyszer halt meg a turbó amit cserélni kellett, meg egy vákuum cső durrant el. Ez 372k km alatt sztem parádésan kicsi hibalista.
Igaz a végén már csipegetett némi olajat de kiszolgált tisztességesen.#nincsbennetarcsi
-
kolosanyi
veterán
válasz rbalint88 #119056 üzenetére
Akkor inkább a Golf, az Audi nekem túl drága. Mármint fenntartani. De egyébként mondom, a G Astra egész tűrhető volt hosszabb távon is. Előnye, hogy rengeteget eladtak belőle és egész fiatal példányokat ki lehet fogni jó áron. Van vele tapasztalat a topikban? Érdemes számításba venni?
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #119056 üzenetére
A3 nem tagas elöl marmint atlag magassaggal jo, de a közepkonzol a valtonal ugy van kialakitva, hogy a terdet elerheti annak, akinek kifejezetten hosszu labai vannak. 195cm el gondolom az van neki, meg sportolo, szoval gondolom nem is 70 kg
unokatesom is 190+ es neki is ez volt az A3 al a baja, en mondjuk a 185 körüli magassagommal kenyelmesen el vagyok vele. Ki kell probalnia mindenkepp.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #119758 üzenetére
+1
Nekünk hirdetésfigyelő, nekik pénzért autóvadász. Ők azonnal kapnak értesítést, ha valamilyen általuk keresett autót tesznek fel, míg mi egyszer egy nap.
mod: +(#119760) Gergőke88
van egy pár ismerősöm, akik autót vásároltak, vagy komolyan szándékukban állt, de olyan nincs aki magánszemélyként ezért a szolgáltatásért tízezreket fizetett volna.
[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #120321 üzenetére
TS-knel le kell venni az olajkartelt, es kitakaritani az olajszivattyu szivokosar szurojet
kb fel ora az egeszennelkul valoban lehet olyan helyzet, hogy reszlegesen eldugul a korabban elkummantott meg a nem belevalo minosegu olajoktol a szuro, es fordulaton nem tud eleg olajat felszivni a szivattyu -> lecsapagyosodhat a motor
egyszer egy PGT-nel is megneztuk, mert eleg ganyul nezett ki azon is, torott 2.5mm-s furoszar(!) is volt benne, beletapadva mar a olajsarba
na az pl mitol meg hogy kerult oda?
ja meg az olajkarterben söröskupak, meg a dobozos sörnek az a nyito izeja is volt, meg par M5-s anya
biztos veletlenul kerult ez is oda, puszta joszandekboltöbb drón kell ;P
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #120704 üzenetére
Legjobban ez a buzi muanyag nyom plane az eleje ahol a tarolo van, mar eljutottam oda ha az en nevemen lenne ezt a muanyagot egy fejszecsapassal elinteznem az utban levo szivacs reszt meg egyszeruen levagnam szikevel, igy 100km se tudnek bevalalni annyira kikeszulok es amikor a fajdalomtol megy fel a pumpa akkor mar minden mind1 csak meg kell oldani.
Vagy ulles csere olasz vagy franciara, a tipo is sokkal kenyelmessebb volt, az evasion meg egyenessen fasza, regen volt olyan kocsim amibe ki kellet cserelni mert nemtudtam ulni benne, szerencsere az 1 evvel ujabb mar modositott volt igy nem kellet ganyolni.
-
trassher
addikt
válasz rbalint88 #120704 üzenetére
A g astra közel sem olyan "veszélyes" mint egy régi swift. A swift 180cm körül már halál mivel az ülőlap rövid, oldaltartás nincs. A g ülései teljesen rendben vannak, a probléma az hogy közel van a lábtartó. Ha 3-4 cm-rel távolabbra rakták volna akkor már sokkal kényelmesebb lenne a dolog. Persze lehet cserélni coupe ülésekre vagy b vectra ülésekre is vagy egy kazal pénzért kapható gyári recaro is.
Redmi Note 7
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #120739 üzenetére
Azt tudom, hogy teljesen mas terep, csak gondoltam valami atlagosabb, talan mondhatni racionalis autot is megnezek mar es mivel 8 eve van pozsonk es nincs vele negativ tapasztalat, na meg regen is bejott a 406 formaja igy raneztem.
Koszi, elso soron meglesem meg a listan levo alfakat, aztan ha nem talalok erdemlegest akkor marad ez.Üdv, Balázs
-
-KP-
addikt
válasz rbalint88 #120910 üzenetére
és létezik ilyen? 2010 utáni autóról beszélt. bmw-nél kb. 2008-tól már a benzines motoroknál is direkt befecskendezés, piezo befecskendezők, nagynyomású rendszer, kettőstömegű stb. ugyanúgy van a benzinesben és a nagyobb modellekben turbó is. a legújabb modelleknél meg kb. mindegyikben 2007-ig használták kb. az n52b30 motort ami még sima szívó benzines volt. audinál mercedesnél nem tudom mi a szitu.
[ Szerkesztve ]
-
-
TayRol
veterán
válasz rbalint88 #121684 üzenetére
most hogy 7, vagy 8.5 a fogyi, nem érdekel, de ne legyen nagyon sok.
a gastra van a sor végén, de csak mert már volt olyanom, és valami más kellene.asszonynál természetesen az alfa van a sor elején, aztán focus, a 4-es golfot még nem mutattam neki. de kb. ezekből lesz majd a végső nyertes.
-
-
LógaGéza
addikt
válasz rbalint88 #121825 üzenetére
Van egy szerelő ismerősöm, elég sok ideje csak Alfákkal foglalkozik, ő szokott behozni ilyeneket, nála láttam a 156os kékmetált is amit fentebb írtam. Lepapírozza, rendberakja ha van valami baja (itt is a Selespeedel van annyi baj, hogy nem rakja a rükvercet, bekuplungol, csak nem húzza be a fokozatot - elvileg minimális hiba és könnyen javítható - a többi sebesség megy frankón), és eladja, ha veszek is mindenféleképpen tőle fogom.
Viszont pont az utolsó bekezdés miatt kezdtem nézegetni az AlfákatMennyire komoly bajai vannak a 2.0JTS-nek? Vezérlésmódosítót olvasgattam, ennyire vészes?
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Zewa
senior tag
válasz rbalint88 #122378 üzenetére
Mióta van meg a gép? Volt illetve van körülöttem 3 156-os is, mindegyik tulajnak olyan a viszonya az autóval mintha szeretőt tartana. Imádják de viszi a pénzt. A finom de hitvány minőségű futóműve még ültetés és malomkerék nélkül is pár év alatt elfogy a magyar utakon. A Bosch cuccok is szeretnek el-el romlani de motorokat 1.8 és 2l benya az összes isteniti még a 8darab gyertya csere után is.
Ehhez az autóhoz kell valami becsípődés, első autónak egy laikusnak biztos nem ajánlanám.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz rbalint88 #122382 üzenetére
1-2év és pár tízezer km után visszatérünk erre a 156-osra.
"Ugyanaz a fos mindegyik, csak mas szinhazba veszel jegyet" Golf I 1.3 vs 535i He'? Ennyi erőből az Alfa is ugyan ez a fos mert 4 kereke van.10-20%? Szerintem ezt, így merész kijelenteni. Mit hasonlítunk össze-mivel? Mi képez egy adott kategóriát? Hogy lehet egy lapon említeni egy 146-os Alfát és egy Corollát? Az egyik a szívedre a másik a józan eszedre hat. Az Alfa fenntartása jellemzően drágább mint a Toyotáé de olyat ad amire a Corollának esélye nincs; élményt. Jó ránézni, jó beleülni és vezetni. Kevés azoknak a száma akik tényleg képesek az élvezet oltárán áldozni, főleg ha az a pénztárcájukra megy.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #122378 üzenetére
Az a helyzet hogy a 156 eleg szarul torik. Nemetorszagban az Autobild csinalta a torestesztet (ugyanazokkal a feltetelekkel mint az NCAP) es az Alfa leszerepelt, ami miatt jelentosen vissza is estek az eladasok nemetorszagban. Sajnos a FL modellnel sem javitottak ezen. En ezert nem vettem 156SW-t, pedig mai napig nagy szerelem.
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #122814 üzenetére
van egy új vitara, amellett van a skoda TSI, de azt nem akarja ilyen felhasználási módban kinyírni.
bajnokpityu:
ha nem fontos (annyira) a pénz, akkor veszel egy ilyen accord kombit, kintről akár
-
bajnokpityu
félisten
válasz rbalint88 #122814 üzenetére
oké, és ha családdal mennék kutyázni? azért nem utánfutóval akarok majd pályázni.
a japcsi témát annyiban feloldanám, hogy láttam pl antarát 2.4es benyával.élőben egy hodály, ilyesmi méret is jöhet, viszont csak a diesellel van tapasztalat, az nem túl jó.élőben meg akarom nézni az accord kombit, meg a toyotát is, mert eléggé lecsapták ezeknél már a csomitartó tetejét. Azzal lehet még gond. ilyen terepjáró design esetén, mivel maga a szekrény is magas, ezért ott valszeg kisebb gond, ha nem magas.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest