- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz diegho #179696 üzenetére
En siman az uzemanyagba epitenem bele az osszes adot. Tobbet mesz, tobbet fizetsz. Ezenkivul extrem megszigoritani a DPF es hasonlok ellenorzeset -- elkapnak az uton kiszerelt katalizatorral vagy DPF-el, elvenni a kocsit es kesz.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #179692 üzenetére
Ó ez csak a kezdet évente átlag csökkenni fog 4grammal. 2030ra 59.4g/km van előírva.
Nagyon ambiciózus ha tetszik őrült... ami tuti, hogy 10év múlva nem lesz sima ICE. Lesznek hibridek/plug in hibridek mint sokat fogyasztók és elektromos autók.
Nekem kicsit a problémám, hogy nem látom a másik lábat. Mert ez csak úgy ér sokat, ha az erőművek se pöfögnek ki CO2t. Ha azt is sikerül megvalósítani akkor viszont tényleg brutál mód fog csökkenni EU CO2 kibocsátása.
Azt nem tudom mennyira őrült aki ezt kitalálta... Szerintem az lenne őrültség, hogy hagyunk mindent úgy ahogy van...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #179696 üzenetére
"kb 13%-ért felelős az autózás ugyebár. Ha ezt csökkentjük 10%-al"
Nem 10%al akarják csökkenteni a közlekedés CO2 kibocsátását. 2030ig 120gram -> 59gram. Félbevágják 10év alatt. És nem hinném békénhagynák 2030ban pedig az 59gram az max elektromossal jöhet össze, hibriddel sem. 2030után kb nem lesz más mint elektromos. Nem kell aggodnod a 2literes SUVod miatt.
btw teherautók és hajók is megkapják a csomagjukat és ahogy látom repülés a következő. És a szénerőművek... is bajban vannak.
btw az ezres/ezerkettes swift kersel kb tudni fogja a 95gramot.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #179753 üzenetére
Pont erről írtam nemrég KIA/HYundai 1.4el kapcsolatban, bemásolom ide is. Mondjuk előzmény nincs meg de anélkül is kb érthető.
"Többrétegű a probléma. Az egész hsz szigorú IMO!
Első és legfontosabb: Van rá 7év 150.000km garancia. Be kell vasalni.
-Ha eszi majd zabálja az olajat akkor cserélje ki KIA a motort.
-Ha lánc csörög bevinni nézzék meg ha lepattintanak és ugrik a lánc cserélje KIA gariiba a motort.
-detto fenti érvényes katalizátorra is. Kit érdekel miért ment tönkre a motor. Gari.
És nem szabad engedni, hogy KIA lepattintson akármivel. Ha kell bíróságig tolni az ügyet. Bírosági szakasz elött hirtelen megoldódik minden.
Problémák, mit lehet tenni:
-Van a kopás olajfogyasztás. Itt annyi imo, hogy szigorúan kell venni a városban 10.000kmenként olajcserét, gyári szürő és kizárólag 5W30/0W30 rakhat bele szakszervíz 5W40 hiába van benne gépkönybe tilos.
-katalizátorral nincs mit tenni. motor megmakkan miatta gari.
-lánc: Mielött a gari kifut le kell ellenőriztetni vezérlést. Nem csak a lánc lehet az ok a láncfeszítőt is le kell csekkolni.
Amúgy meg ha lehet 1.6 MPI/CVVTt venni. 1.6 GDI, T-GDI se hibátlan. De erről nem írok."don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz diegho #179968 üzenetére
mert ez az otthonom és nem utálom, hanem szeretek itt élni. de ez egy probléma amit meg kell oldani
költözzön el az ostoba aki műanyaggal fűt, meg a hozzád hasonló piszkoskodó
mivel így felkaptad a vizet gondolom te is magadra vetted...
lehetne egy sziget a parlagfüvet le nem kaszálók, 20 éves kiherélt dízellel egymás orra alá füstölők, műanyaggal fűtőknek...költözz te oda azt javaslomnekem is a komcsi idők jutnak eszembe a feljelentgetésről, de szégyen nem szégyen minden telket bejelntettem idén, ahol nyáron nem volt lekaszálva a gaz (névvel, címmel...nekem jöhet ugatni nyugodtan, örülhet ha megússza egy eljárással)
ha lenne ötletem hogyan lenne megvalósítható és lokalizálható, biztos hogy az összes szeméttel fűtőre is ráhívnám a rendőrségetmindenki olyan problémát próbáljon megoldani, amihez megvan a kapacitása
hogy oldjam meg én kínának a co kibocsátását bazki? ami ellen tudok tenni, azt igenis megteszem, ennél több senkitől sem elvárható
majd ha tüdőbetegen fekszel te vagy egy szeretted a kórházban (remélem nem kerül rá sor), akkor emlékezz hogy itt beszóltál...cryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
válasz diegho #180069 üzenetére
Akkor igazabol sok sok modellt el lehetne felejteni. A H Astra is a G platformjan van, az F az E Kadetten, 6-os Golf az 5-on stb.
Focus 2 belul szerintem semmivel sem jobb, mint egy G Astra, anyagminosegre plane nem, muszakilag mas a ketto, igenyesebb a Focus (pl futomuben).
Viszont a G olcsobban fenntarthato, egyszeru auto, ha valakinek erre van igenye, akkor azt is a kalapban tartanam a tobbi hasonlo mellett."Bad reklám is reklám too"
-
őstag
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #180752 üzenetére
Nem éreztem nagy difit SCrosshoz képest. Van benne TV, innen modern.
Az anyagminőség az meg olyan amilyen. Nagyon tetszett haver céges új X3a anyagminőségre... meg minden szempontból élmény. Csak az 14.5misi flottas kedvezménnyel. Ez meg 4.5misi volt...Engem amúgy idegesít, hogy sok tipusnál berakját a TVt a gombokat meg lehagyják. És ettől modern meg letisztult. Aha csak szar a rendszer várni kell, logikátlan menü menüjében az opció amit keresel.... Ebben a régiben meg ott a gomb megnyomom és kész.
De persze kinek mi.@kisza25: "95grammnak" semmi köze nincs euro6dhez, csak mindenki hozzá köti.
Ami nem teljesíti euro6dt azt nem lehet forgalomba hozni.
Ahol átlag 95gram felett van flottára nézve ott grammonként autónként 95euro CO2adó.
És ez 2021től 91gram, 2022től 87gram... és le megy egészen 63grammig 2030ra.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz diegho #180830 üzenetére
Annak ellenére, hogy mi elégedettek vagyunk a Ceedekkel és ajánlom is azokat, ha az Scross számodra élhető és nem zavar a pofája, akkor ár/értékben annál nem nagyon lesz jobb, főleg a kiterjesztett garival.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz diegho #180835 üzenetére
Gyerkőcök mekkorák? A Suzinál a hányásbiztos oldalsó ajtók kicsiknél előnyt élveznek. Ceed-eknél belül az anyaghasználat szerintem teljesen jó, 2. sorban nincs olyan sok hely, de élhető. Extrák között a fűthető kormány aranyat ér azoknál.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #180830 üzenetére
A kérdés pontosan az, hogy milyen kompromisszumra vagy hajlandó.
Nálunk úgy indult, hogy nem akartunk földre ülős autót mert gyerek, város berak, kirak + túl hosszú se lehet de legyen min 400+literes csomagtartó. És csak nagyon indokolt esetben akartam 5misi fölé menni.Így lett a venga 4.5ért. Egyterű magas üléspozició, méretéhez képest belűl óriási, nagy csomagtartó és ehez képest nagyon rövid. És gyerek mellett áldás, hogy tolható a hátsó üléssor az 500literes csomagtér már tényleg jó és 105cmes kis gyereknek nem kell nagy lábtér.
És 4.5ért van benne digit klíma, ülés, kormány fűtés amit már most imádok... részecskeszürő meg nincs benne ami 10éves távban azért komoly előny.
De a navigáció egy tomtom nem adok neki hotspotot forgalmat se tudja az egész olyan mint vmi az elöző évezredből. Nem tudtam bele kulcs nélküli indítást rendelni és zavar, hogy nem nyilik ki az autó ha odaérek, indításnál bele kell rakni kulcsot. Beltere meg "sivár/hányás álló". Gondolkodok veszek bele vmi minőségi alcantara huzatot vmi jó szinnel.Ha nekem lett volna, de 80%ban feleségem fogja használni S-Cross lett volna. Az 1.4turbo nagyon fain, vátó is. 5misibe befér a GL+ kulcsnélküli ajtónyítás, indítással, andorid autoval kb hibátlan. De nem nekem lett és feleségem azt mondta a másik rövidebb. Meg olcsobb is volt ~fél misivel.
És persze néha nap bánom, hogy mért nem vettem extrazott C-MAXot vagy egy VW GOLF Sportsvant 1.5TSI DSGvel kb 6.5ért... mert tény az sokkal jobb autó. De ha azt veszem akkor meg azon tűnödnék el mire lehetett volna elkölteni 2misit, mennyi nyaralás, élmény..... és amúgy is haver céges X3a megint egy fényévvel jobb. Kompromisszum. Vmi fájni fog akárhogy döntesz.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
jozefgucci1
addikt
válasz diegho #180835 üzenetére
Megane 1.5Dci volt van a cégnél három is és azt a szívást amit adtak nekünk elektromosan , nagyon gáz. Az egyik úgy jött ki a szalonból, hogy nem mentek az ablaktörlők és elhangolódott állandóan a rádió, végül a komplett központi egységet cserélték . 150K+ kilométer után az ülések nyikorognak és mintha ki lennének ülve .A csomagtér szerintem kicsi és a lábtér sem az igazi , akkor már inkább focus .Most abból is hozott a cég el kettőt és elég tetszetős darabok jól is fogyasztanak jobban mint a Megane ,de hosszú távú tapasztalat még nincs velük .A Kuga nagyon szerethető szerintem és most elég jó áron el lehet hozni egyet , mi nagyon szeretjük ez most a családi " autó a SuperB mellett .Ja és +1 az Octáviára .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
-
_q
addikt
válasz diegho #180835 üzenetére
Új autónál elég nagy értékvesztésre lehet számítani. Lehet a megane-nál ez komolyabb. Én is autó vásárlását tervezem fél éven belül, de pont az értékvesztés miatt én maradok a 2-2.5M körül. Nem tudom mennyire tartasz ki egy-egy autó mellett, de 5 év 1 autóval szerintem hosszú. Az idő alatt biztos lesz ami majd zavar. Új autónál kénytelen leszel elviselni és ott is szép költségekkel lehet számolni amit sokan nem vesznek figyelembe: kötelező szerviz márkaszervizben, kötelező vezérlés és fékcsere szintén márkaszervizben és értékvesztés. Nem akarlak lebeszélni, csak gondoltam egy másik oldalról is megközelítem a témát.
(#180838) Dare2Live
Kia Venga csomagtartója nagy? Képeken nekem akkorának tűnik mint a Toyota Verso, az meg elég kicsi. Gyerekkel meg főleg. Persze ha csak városba mentek akkor oda biztos elég, de egy hétvégi kirándulás, nyaralás alkalmával szerintem nem nagy.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diegho #181398 üzenetére
Üdvözöllek 2019-ben... Sajnos, igen már az Scross is részecskeszűrős ha jól tudom.
- Turbótól nem kell félni, ha vigyázol rá 200k+ km-t simán kibír (rendszeresen cserélt jó minőségű olaj + visszahűtöd ha meghajtottad).
- Kettős tömgű szintén, mert a benzinesekben alul nem kap akkora nyomatékot, így az is kibír 200k km-t simán.
- Közvetlen befecskendezésnél azért 150k km körül érdemes ránézni, hogy kell-e pucolni de addigra visszahozza az árát a kisebb fogyasztáson.Szívó motort akkor érdemes venni ha nagyon hosszútávra tervezel (amit ne tegyél mert 20 év múlva úgyis kb mindenhonnan ki lesz tiltva a belsőégésű motor).
Ennek ellenére én szívómotor párti vagyok, de az olyan minthogy 3 hengeres autó sem kéne...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
válasz diegho #181401 üzenetére
Lehet csak motorról beszélni?
Ott van pl. Mazda: egy hamar rozsdaboglya lesz körülötted, de a motor tényleg frankó. Vagy másnál akár széthullik a futómű a hazai utaktól, szétmállik a belseje stb stb.
A motor hajt de más is el tud vinni csillió pénzt!Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
batai15
félisten
válasz diegho #181948 üzenetére
4A Peugeot is 2literes HDI ,de csak 90 le , gyárilag. Nincs fap , kettős tömegű sem .
Viszont ugye az 1.4 is 90 HP ,egy optimalizálással hozná azt a szintet amit remap után tud a Peugeot is.
Viszont ha meg normálisan megy az ember azért majdnem fél liter minimum a Corolla javára ami azért 2000kmen sem elhanyagolható ,mondjuk nem vagyok fogyasztás fetiszista.
Viszont a 2 literes sem lenne gáz mert sok a viszonylag keveset futott, én meg egyébként is optimális tartományban használom most is az enyémet,illetve nem igazán járok ,csak ritkán echte városi lámpás forgalomban .
Most beszéltem telefonon egyébként egy Corolla sráccal nekik három van Toyota családban az apja taxis avensis el A kettő kettes És 600 ezernél még gyári porlasztók vannak benne.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz diegho #181952 üzenetére
Pont most vagyok túl a hibrid vs. nem hibrid matekon, nagyjából 1 millió forint a hibrid felára egy azonos szinten felszerelt, azonos futásteljesítményű, azonos kasznijú autó esetén. Egy Corolla vagy Auris esetében nagyjából 100 000 km alatt hozza be ezt a felárat az én számításom szerint. Aki legalább 30% város szinten, annak biztos megéri, nem véletlen, hogy a taxisok például imádják.
Egy 6 millió hibridet viszont nem egy 3,5 milliós autóval vetsz össze, ott a futásteljesítmény, szolgáltatások, stb. terén is bőven lesznek eltérések...
A hibrid az elektromos autók fejlődésével egyre értelmetlenebb lesz, de persze mindig vannak, akik megmondják, hogy az a legjobb, mert csak.
Hogy a jövő mit hoz, az egy más kérdés. De mi a mában élünk. Jelenleg pedig az elektromos autó még mindig kompromisszum és magas a felára. A hibrid pedig egy nagyon vállalható középút annak, aki városban is közlekedik és kis fogyasztást akar.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
batai15
félisten
válasz diegho #181952 üzenetére
Azt írtam hogy 2000kmen sem elhanyagolható.
Csak lehet félre érthető,nem akartam hogy fillér baszo címet kapjak . Ugye sokan úgy mondják leszarom mennyit eszik .hát nekem havi 50 a gázolaj ,számít plusz 5 10k is.
Amúgy 130 ekm városba durván 1000km ,bár elmegy szerintem átlagos használatnak .
Mint írtam aki felhívott annak a faterja taxis ,2.2 dcat ami nem jó mint a másik kettő ,és bele ment 600 ezer km akkor inkább a kettős tömegű, fap sinylik meg ,a motor megfelelő olaj csere melett nem .[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz diegho #181959 üzenetére
De ő 6 milliót adott ki érte, és mint írtam, Toyotán belül is nagyjából egy millió a hibrid felára azonos kaszni / felszereltség terén.Tehát egy 5 milliós másik autóhoz lehet mérni akkor a 6 milliós hibridet.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #181959 üzenetére
Értem én ha egy Dacia sanderoval veted össze soha nem éri meg egy Auris/Corolla hybrid.
De te meg azt értsd meg, hogy a korrekt az az, ha azonos tipust felszereltségel számolsz. Itt egy misi a difi. Városban az 1misit 100.000km alatt behozta. Vegyesben mondjuk 125.000km alatt. Innen lehet kalkulálni kinek éri nem éri meg.
Nekem tuti nem, de aki 25-30.000km+t fut ott teljesen reális azaz megéri. Ha annyit mennék én se egy 1.6os szívot vettem volna hanem kifizettem volna a dizel/hybrid felárat.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Milyen légkondit a lakásba?
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Facebook és Messenger
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen