Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz diegho #179753 üzenetére

    Pont erről írtam nemrég KIA/HYundai 1.4el kapcsolatban, bemásolom ide is. Mondjuk előzmény nincs meg de anélkül is kb érthető.

    "Többrétegű a probléma. Az egész hsz szigorú IMO!
    Első és legfontosabb: Van rá 7év 150.000km garancia. Be kell vasalni.
    -Ha eszi majd zabálja az olajat akkor cserélje ki KIA a motort.
    -Ha lánc csörög bevinni nézzék meg ha lepattintanak és ugrik a lánc cserélje KIA gariiba a motort.
    -detto fenti érvényes katalizátorra is. Kit érdekel miért ment tönkre a motor. Gari.
    És nem szabad engedni, hogy KIA lepattintson akármivel. Ha kell bíróságig tolni az ügyet. Bírosági szakasz elött hirtelen megoldódik minden.

    Problémák, mit lehet tenni:
    -Van a kopás olajfogyasztás. Itt annyi imo, hogy szigorúan kell venni a városban 10.000kmenként olajcserét, gyári szürő és kizárólag 5W30/0W30 rakhat bele szakszervíz 5W40 hiába van benne gépkönybe tilos.

    -katalizátorral nincs mit tenni. motor megmakkan miatta gari.

    -lánc: Mielött a gari kifut le kell ellenőriztetni vezérlést. Nem csak a lánc lehet az ok a láncfeszítőt is le kell csekkolni.

    Amúgy meg ha lehet 1.6 MPI/CVVTt venni. 1.6 GDI, T-GDI se hibátlan. De erről nem írok."

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák