- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Három Pixel 9 is lebukott
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
ph Ezek rejtik a cég útiterveit, a partnerek érkező platformjaival együtt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz f4lcon #220700 üzenetére
Mindkettőről olvasni szart, dögivel. Nyilván egy flottában van tapasztalat, meg tiporják is őket rendesen. Az is elmond valamit, hogy az átadó gyerek azt mondja, ezt nem kell bejáratni lehet taposni neki kapásból Operatív lízinges autókat szétrúgják.
De nem védem a Kia-t, a trafó problémáról én is hallottam, illetve valami gumi bizbasz megy tönkre az FL előtti példányoknál a kormányban, azt is cserélik gariban, meg a tank-fedelet is, mert némelyiken csálén áll.
DCT problémáról is hallottam, pár embernél előjött Kia csoportban rángatás, de lekopogom mindenkinek cserélték gariban a szükséges alkatrészeket.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lockdown90 #220702 üzenetére
Ezt nem tudom osszevetni, mert ocsem octija 2.0 116 le crtdi, enyem meg 1.5T 160 le benzin. Mindkettő 7 gangos duplakuplungos. Nyilvan a Kia dinamikusabb, nyomatekban mindkettő 250nm. Az 1.5Tsi kb ugyanugy megy mint a Kia 1.5, fogyiban viszont aztat szoktak mondani, hogy a Tsi kedvezőbb. Ezt elhiszem, nálam Bp-en 7.5-8.5 között eszik a Kia.
Ceed amugy szerintem kb 130-ig elviselhető, afelett sok a szelzaj. Nincs túlgondolva a szigetelés, fokepp a kerek felol jon a gordulesi zaj. (Motornak kb nincs hangja, nyilvan, 7 fokozattal alacsonyan forog)
Abban egyetértünk ocsemmel, hogy a 2M felar hasonlo felszereltséggel teljességgel indokolatlan a Skoda részére.
Cegeskent Skoda, magánszemélykent Kia részemről.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz youckey1981 #220706 üzenetére
Seat-on gondolkoztam, ha már szembe jöttek jó áron. Kérdés a márka megszűnés jelenthet-e valami negatívumot.
Miííiiíí? Megszűnik a Seat?Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
youckey1981
csendes tag
válasz cappa72 #220707 üzenetére
Néhány helyen olvastam, hogy kivezetik a márkát és egyre inkább a Cupra veszi át a SEAT vonalát. Persze évek kérdése, de ki tudja, hogyan fog ez lecsengeni.
Elég jó árak jöttek velem szembe (olcsóbb mint Octavia), mintha kiárusítás lenne a jelen márkákból. De lehet hogy ezek csak egyedi akciók. Annyira nem vagyok képben a SEAT-tal. -
imyourfriend
őstag
-
nagyúr
, még akkor is, ha spanyol.
Kedvencem a 2. generációs Toledo. Szép, elegáns sedan. Apósnak még meg is van, 24 éves... 1.6-os benzin, 105LE. Igaz, már foglalkozós, de azért megy. (Szegényt egyszer meg is törték - hál'istennek nem ültek benne, kívülről látták az esetet.)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
saen
veterán
válasz cappa72 #220711 üzenetére
Pontos dátumról nem tudok, lehet sokáig árulják még a meglévő benzines dolgokat, gondolom majd a piac eldönti. Nekem a Seat mondjuk kb kimaradt az életemből, egy barátomnak volt, de jó ha egyszer ültem benne. Így azért engem nem bánt, csak furcsállom, hogy egy ilyen bejáratott nevet elengednek, ezek sose szoktak jól elsülni.
-
nagyúr
válasz imyourfriend #220710 üzenetére
Ocsemet kene megkérdezni, mert ő vezette mindket autot, en nem vezettem meg az octit.
Annyit említett hogy alapjaraton traktor es hogy a 7-es dsg-vel nem tunik fel hogy csak 116le, nem zavaro.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz youckey1981 #220706 üzenetére
Azonos alkatreszekbol epul fel mint a konszerben a tobbiek (VW, Skoda) ezert nem kell felned. A Seat csak nevleg kulon marka, mara a Skoda megfojtotta ertelmetlen is lett volna megtartaniuk ebben a formaban/felallasban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zolnagy
őstag
válasz youckey1981 #220709 üzenetére
Jó a seat is, de engem pl megőrjítene a fizikai gombok hiánya (klíma, ülésfűtés… stb csak a tapipadról). A konszerntestvér scalaban pl szerencsére nem lépték meg ezt a baromságot.
Mindezt leszámítva a leon formára jobban tetszik, de hiába, ha használni meg utálnám. -
-Maci-
addikt
Sziasztok
Mi lenne a vélemény egy ilyen autóról?
Mik a pro/kontra -k?If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Bobojsza
aktív tag
Sziasztok.
Szeretnék egy autót, ami...
Régi, de nem ciki, olcsó fenntartású, megbízható , nem túl szervizigényes , kicsi se legyen.Tudom ez egyszerre sok és kevés infó, de hátha valakinek beugrik mire vágyom.
Konkrét típust írjatok legyszives,
Ha ez így béna, majd pontsitom, előre is köszönömAmúgy szinte minden fizetős programnak van freeware alternatívája
-
vzsryl
nagyúr
válasz dellfanboy #220723 üzenetére
Az cikibb, mint egy Multipla.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-Maci-
addikt
válasz tboy93 #220721 üzenetére
Közönöm szépen.
Nagyjából milyen autót érdemes nézni 3.5M körül, ami ezeket tudja?
-Lehetőleg Gázosítható
-Legalább 1.4-es, vagy nagyobb
-2015 vagy utáni
-Legalább 150kHUF alatt, de minél kevesebbannál jobb
-megbízható
-FenntarthatóAz évjáraton és a motoron klsőbb még változtathatok, de most ez lenne az irány, első körben.
Nem szeretnék vallási vitát indítani ebből, de francia és olasz márka nem játszik.
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
-
-Maci-
addikt
válasz szebe #220728 üzenetére
Elírtam! 150k km alatt lehetőleg
Mióta első autómat megvettem 2010-ben azóta csak gázos autóm volt, van. Nem ecsetelem miért jó.
Csak zavarban vagyok, hogy tudomásom szerint csak szívó, nem közvetlen befecskendezős autót lehet gázosítani. De lehet, hogy tévedek! Sőt, remélem!Egyelőre semmi konkrét, csak kívülről nyalogatom a lekváros üveget.
[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz imyourfriend #220710 üzenetére
A 2.0 cr 150 vs 115 le kb ugyanazt a fogyit produkalja. A 150 lovasat reg vezettem, igy dinamikaban nem tudom osszehasonlitani. A manual 155 lovas szivobenzin accord utan a 115 lo dsg octavia teljesen jol hasznalhato, csak a pici kesest kell megszoknom a gazreakcio/valto eseten. Erovel igazabol szerintem meglepoen nincs gond.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
válasz tboy93 #220721 üzenetére
Mondjuk 150 ekm környékén lehet vele baj, ha addig nem lett diózva és ez sem mindegyiknél jelentkezik, hiszen már van vagy 10 éve 1,6gdi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz -Maci- #220735 üzenetére
2014- ben még volt 1,6 mpi 130 lovas hyundai kia motor, gázosítas nélkül is jól fogyasztott nálam
5,5-7,5 liter, nagy átlag 6,5 egy i30 kombiban, nem tötymörögve.
Hasonlításként az 1,4 seat ibiza még nem evett 7 liter alatt nálam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #220744 üzenetére
120 lovas
Tboy93: ezt passzolom, Fater meg akarja tartani a Nirot, hát nem vagyok nyugodt, 1,6gdi, igaz atkinson ciklusu 105 lovas +DCT🫣
Ja és legalább a víz is fogy belőle a motor körnél, az elektromos résznél nem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
grizlisandor
addikt
válasz tboy93 #220745 üzenetére
A diózás a szívószelepeket tisztítja meg.
Dugattyú tetőt max a Shell V-Power Racing 100, de csak akkor, ha az x ipari szabványoknak megfelelően használod!
Speedzone műhelyben nézték, hogy mi baja lehet, nem emlékszem mi lett a konklúzió a gdi-vel kapcsolatban.
-
kenguru99
aktív tag
-
válasz footy #220748 üzenetére
Azok konstrukciós hibák voltak, ha valami alapból sz@rul van megcsinálva, az nem lehet jó
Mondjuk nekem az 1,2 HTP-vel sem volt gondom, de azt mondják, ha taposva van kevésbé van baja, hát nálam taposva voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Milyen autót vegyek?
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- BestBuy topik
- Mercedes topic
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs