- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
-
őstag
válasz martonv92 #220199 üzenetére
3-3,5 az a második generációs (GH) teteje meg a harmadik generációs (GJ) alja, abból is csak a dízelek férnek bele az ársávba
a dízel csak akkor problémás, ha nincs rá odafigyelve [link] az olajpumpa lánca az egyik zsebbe nyúlós történet, a másik meg az injektorok körül keresendő (bár az első SOKKAL gyakoribb)szerk: ettől még ez a legszebb a felsoroltak közül
a rohadásra is érdemes ránézni, de ha nem osztrák az autó, akkor valószínűleg nem lesz gond vele[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
mate317
tag
Sziasztok,
egy Passat-ot mennyivel fenntartani mint egy Golfot? Ugyanolyan motor/váltó mellett.
A plusz fogyasztás és biztosítás okés, inkább az alkatrészárak és munkadíjak amik érdekelnek. A kényelmi extrákat is figyelmen kívül hagyva, vagy feltételezve, hogy ugyanúgy van felszerelve a két autó.
Vagy úgy általában egy kompakt és egy középkategóriás autó közötti különbségek mekkorák ilyen téren, ha a hajtáslánc ugyanaz alattuk?[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
válasz mate317 #220204 üzenetére
Túl nagy különbség szerintem nincs. Munkadíj ugyanaz lesz, mert ugyanaz a szervíz fogja csinálni, ha ugyanaz a motor/váltó akkor mondjuk olajban sem lesz különbség.
Biztosítás biztosan több lesz a Passatra, gumiméretet érdemes még megnézni, ott is lehet különbség.
A spec alkatrészekben lesz persze különbség, de ezeket ritkábban kell cserélni/javítani. De mivel Passat nagyobb autó, így ezekben már lehet árban is komolyabb különbség.
-
nagyúr
válasz pepucs #220193 üzenetére
érdemi ugrásnak kellene éreznem
Biztos lehetsz benne.
Apósnak 105Le-s 16V Toledo-ja van, majd beült a 105LE-s (nem 120!) Giulietta-ban, aztán meglepődött, hogy hogy megy.
Elég más a karakterisztika, 2k GIRI-nél már érezhető, hogy mozognak a nyúlmódusok, 3k felett megéri taposni neki.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
eWro
csendes tag
válasz martonv92 #220199 üzenetére
A4b8-bol kilehet fogni szepet ennyiert 2.0cr motorral, csak a multitronic automatat keruld. Passatnak ugyanez ez a helyzet, egy jo 2.0cr-el nem rossz, foleg ha nem zavar ha nem automata.
A5 is nagyon jo kocsi, bar ez ennyiert a piac alja, jo esellyel fogsz ki rosszat. BMW dizel e92-93-nal ugyanez a helyzet, csak ott meg arra is figyelni kell, hogy legyen megcsapagyazva, lancozva, mert hajlamos az ilyenfele meghibasodasra.
-
martonv92
újonc
-
szebe
őstag
válasz martonv92 #220213 üzenetére
Voltak olyanok, amiknek sok nyűgjük volt, de ezt már bőven kinőtték.
A TSI is volt nem ajánlott, aztán azóta sikerült reszelni rajta annyit, hogy bőven meg lehet venni.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
batai15
félisten
válasz martonv92 #220213 üzenetére
Ez sem feltétlenül igaz.Jó ideje francia autóim vannak, elektronika téren az évek alatt 3 félével találkoztam.(jelenleg pug 407 hajtok 4 év 100km 2.0 hdi atf80sc )
Mondjuk költöttem is rá, ma megyek érte tárcsa+betét egy hátsó kerék csapágy 250k
206 hátsó lámpa test hiba-
206 index kapcsoló hiba(kopás),a bmwnél nincs ilyen gond mert nem használják.
407 bsm modul(bosch, leginkább felépítés miatt) A legbosszantóbb a bsm modul volt,mert azzal egyszer ott maradtam. Utóbbi forrasztási hiba,és inkább a beszállító sara ami viszont nem túl sűrű főleg nem egy 17 éves autó esetén
A francia autók ellen egy dolgot tudok felhozni. Néha egy két műszaki megoldás megvalósítás amit egyszerűbben meg lehett volna oldani,de sikerült bonyolulra csinálni.Viszont akár a francia konyha, lehet hogy nem egyszerű, és nem jelenti azt hogy rossz is.
VIszont a peugetot is el érte az emissziós hurrikán, és már a hdi motor sem garancia( 1.5 hdi lánc szakadás) a benzinbe meg a puretech sosem volt túl megbizható
Ősszel autó vásárlás nekem is, ha peugeot lesz(508, 308)ez lesz az utolsó dízelem, és peugetom hacsak nem történik valami csoda benzines fronton.
SZóval marhaság hogy a francia rossz, bár nem is feltétlenül jobb mint egy német, csak más kávéház.Mondjuk a peugetos fórum userek viszont szofisztikáltabbak közé tartoznak szemben pár csoportal ahol az e penis, egymás lenézése lekezelése megy.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220216 üzenetére
Elvileg a korai évjáratok voltak, és megoszlanak a vélemények is ez ügyben hogy meddig. Van akik szerint 2017ig biztosan, mások szerint 2019 ig , mert elvileg az 508nál is volt már motor csere , szóval inkább az utóbbi a reális.
Ami biztos hogy alvazszám alapján meg lehet mondani hogy érintett e az autó.
Maga az átalakítás 1 millió alsó hangon,(ezért sem proritás) és szerelő szerint fordokat nem érinti, szerinte a más títusú olaj miatt.
Egyébként jó kis motor lenne, más számottevő hiba nélkül.
Jó magam mivel fiatal autót (18 körüli) nézek eddig mk3 focus, és 508 2.0 bluehdi van fókuszban. Teljesen nem tudok gond mentes autót venni, mert a fókusznak 500 egy villanyszervó, de ha 508automata lesz ott is lehet az elektromos kézifkékkel gond. Hozzáteszem egyik hiba sem általános, de fáj ha mégis jelentkezik
Magától az aisin váltótól nem félek, enyémbe is még nem hulott szét(bár volt olaj csere) és nem rossz hírben álló váltó,bár a hő cserélőre rászorul egy upgrade .
Néha fel fel szokott bukanni egy egy sw /limo active kivitelben manuálba , elektromos kézifék nélkül ,na egy olyan kéne nekem is azzal lenne a legkevesebb gondom.
Úgyis kap majd egy droidos fejest,automata fényszóró tolató radar stb úgy is tud, nagyon többnem is kell .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220218 üzenetére
köszi! ennek mik a tünetei? nem olvastam még utána konkrétan
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220220 üzenetére
Jajj értem,köszi . mondjuk szerintem az 508 manuálba is értelmes választás,aztán az mégiscsak jobban illik hozzám,főleg hogy szedan parti vagyok. Mondjuk még ősz messze van , úgyhogy bármi is változhat addig
-
dkaro
őstag
Sziasztok,
Új autó vadászatban vagyok, C-HR és a CX-30 szerepel a listámon de ezek már keret tetejét súrolják és nézegetem mi az ami kicsit lejjebb van árban és még tetszik.
Az új Kona-ról 1.6 T-GDI motorral vannak nagyobb problémák?
Aglóból ingázásra használom het 2-3-szor, havi 2-3 alkalom nagyobb táv (100-200) és nyaranta néhány külföldi út.
A keretem 11M körül van ha nagyon nyújtózok 12-12.5M -
vzsryl
nagyúr
válasz dkaro #220222 üzenetére
Ha automata, akkor a Kona duplakuplungosa problémás tud lenni, és motor sem a legjobb darab.
A VAG 1.5 TSI-k jók, pl. Karoq, de a DSG abban is száraz. Egy fokkal jobbnak mondanám a hunyadi technikánál.
Ettől függetlenül a Toyota hybrid egy beton biztos technika, szóval simán 1. helyre tenném.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz dkaro #220222 üzenetére
Mindkettő formára hangsúlyt helyező kategórián belül szűk autók (nekem a CX-30 tetszik ott megértem, a C-HR nem, így ott nem de ugye ezeket én akkor venném ha ez tetszenne és kész). Ha hely is kellene akkor inkább corolla cross. Ha a hely nem fontos akkor egy yaris cross is elég lehet (de menetteljesítményben is áldozat lesz). De agglomerációból bejárni toyota hybrid szerintem ideális.
Ha nem kell mindenáron SUV (és a nagy belső hely) akkor bejárni ideális lehet egy 2023-as modellév corolla hatchback, az egész jól felszerelt comfort style tech 13,55 helyett 9.95 milla 1.8-as már 140 lovas hybriddel. De ezek készletes darabok ha van még, nem biztos hogy pl. nagy színválogatás lesz belőle.
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220226 üzenetére
Abból csak kombi. Mondeo nem tetszik
-
dkaro
őstag
válasz Tom1939 #220225 üzenetére
A corolla.listaar szerint drágább volt mint a c-hr amikor néztem pedig a HB szóba jött.
@f4lcon: nagy is és annyira nem tetszik. Tudom hogy a belsőt kéne nézni dehat emberek vagyunk es gyengék 🙂
@molnarpeter;: köszi a t-eoc.felett valahogy elsiklotram, meglesem
Amúgy a konarol.barmi rossz?🙂
-
őstag
válasz Tom1939 #220231 üzenetére
a Puma annyira menőn néz ki, hogy ha nem 1 literes turbó mellé lenne mild hibrid, hanem ahogy mondod valami értelmes szívó mellé rendes hibrid, akkor a feleségem lemondott volna a CX5-ről
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
den89
tag
Bocsi, megkérdezhetem (teljesen személyeskedés nélkül), hogy a feleségetek szeretett volna SUV-ot? Vagy ti beszéltétek rá? Csak kíváncsi vagyok. Sok nőt (na jó férfit is) látok SUV-val. Értem én, biztonságban érzi a nagy autóval magát a gyerekekkel, jobban kilát, kényelmesebb ki-beszállni, csomagtartó magasabban van. Igazából talán meg is válaszoltam... Ezek miatt? Vagy ez egyfajta presztízs manapság?
Mi a feleségemnek egy Cliot vettük, és maximálisan elégedett vele, eszünkbe nem jutott a SUV (2 gyerek van). Tudom, ez meg a másik véglet... De a családi autónk sem SUV, és a következő sem lesz az.
Egyszerűen nem tudok napirendre jönni ezzel a SUV mániával. Időseknek aláírom, hogy jó. De ezen kívül nem tudom megérteni.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz den89 #220238 üzenetére
Amikor volt nálunk egy Ateca, a páromnak az tetszett benne, hogy magasan ült és jól kilátott belőle. A Kamiqban is ezt szereti, bár ez alig magasabb egy klasszik kompaktnál. Ellenben mikor az M3 kivezetőről az M0-ra fordító kanyart bevettem 90-nel, megkérdezte, hogy nem lesz ez sok? Az Amperában fel se tűnt neki...
-
OPiiPO
addikt
válasz BigBlackDog #220240 üzenetére
Pl. a C-Max TDCi-k kellemesen tudnak fogyasztani, a 2.0L pedig rendesen is megy.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
őstag
válasz den89 #220238 üzenetére
Én igen. És egyetértek valahol a suv elleneséggel, nekem is "normál" autóim voltak 17 éven át. Aztán az akadálypálya (Zugló) és az óvatosan is rengetegszer levert autó alj és veszélyesen magas parkoló végi járdák és fekvőrendőrök "áttoltak" a sötét oldalra. Azóta sokkal kevesebbet idegeskedek, mint megoldás bevállt. Feleségem is majd ugyanilyen régen vezet és van autója, és most jutott el Ő is ide. Nagyobb hasmagasság kell. Imádja a jazzét de egy csomó helyre nem tud menni nyugodtan ahova én igen (vidéken és Budapesten is, és nem az összkerék hiányzik).
Jó utakkal simán nem lenne. Mondjuk az ülésmagasság kezd jól esni (sok tenisz + 50 év kor + messze távolban vessző csúcsforma).
-
őstag
válasz molnarpeter #220244 üzenetére
Skoda szimpi is volt mindig hogy lehet kicsit emelt/erősített futóművel rendelni autóik. Csak ott meg a száraz DSG... Meg az a 1.5 centi nem tudom mennyire elég az octávián pl (biztos nem egy rav4 szintű hasmagasság azért, ezzel majd mindent ki tudok röhögni amit pest nyújthat, mondjuk sajna csak majdnem). De skodánál különben adtam volna ennek egy esélyt, octávia szimpatikus különben.
-
saen
veterán
válasz den89 #220238 üzenetére
Nekünk nincs SUV-unk, de előbb-utóbb szerintem lesz. Feleségem azért szereti, mert magasabban ül, ezáltal jobban belátja a terepet (nemcsak a többi autót, hanem járdát is és hasonló dolgokat), ez ad neki biztonságérzetet. Emellett a magas ülés azért is érdekes, mert anyósomnak már most van két csipőprotézise, feleségem is arra számít, hogy előbb-utóbb kell neki és akkor alacsonyra nem tud ülni. Kb ennyi a lényeg.
Szerintem alapvetően a kényelem a mozgatórugója ezeknek a kocsiknak, akkor is ha nem elég zöldek.
-
őstag
válasz den89 #220238 üzenetére
feleségemnek Clio-ja volt, megunta, hogy a gyakorlatban még akkor sem adtak neki elsőbbséget, ha az volt. ő a munkája miatt jár be (hetente egyszer ugyan) a 9. kerületbe, és az volt az érzése, hogy a sok SUV eltapossa őt a forgalomban.
nekem már 2014 óta SUV-om van (mind céges), anno a derekam miatt vettem és nem bántam meg a kényelmet azóta sem. minden alkalommal, amikor a CLio helyett azokat vitte el itthonról, akkor megállapította, hogy mennyivel jobban tetszik neki a magas üléspozíció, a vélt nagyobb biztonság (4 éves a fiam) meg a "road presence" amit egy fizikai paramétereit tekintve nagyobb autó ad. így a családi autó választásakor már csak SUV vonalon nézelődtünk, nekem nem kellett őt rábeszélnem. amire rá kellett beszélnem, az az, hogy egyszerű technika legyen, lehetőleg minél kevesebb időzített bombával. ezért lett a szívó benzin CX5. meg azért, mert piros autót akart és hát szép piros nem sok autóból van. azt csak halkan jegyzem meg, hogy nagyon éli az irigy tekinteteket az ovinál, már többször elmondta milyen jól esik neki, ha mások megdícsérik az autóját, szóval valahol titkon biztos az is játszik, hogy "mutassuk hogy tehessük"“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
veterán
válasz den89 #220238 üzenetére
nem is kell. pont semmi közöd hozzá, hogy ki miért választ olyan autót amilyet. mert szereti, tetszik neki, megteheti, stb, stb. ha nem leszek rákényszerítve én sem fogok soha visszaülni földszintes autóba, mert százszor kényelmesebb a suv minden téren. ha esetleg kell a csomagtér, vagy a stabilabb futómű (nem fog), akkor majd elgondolkodom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz molnarpeter #220244 üzenetére
ez nekünk is szóba jött, amikor a Niro alacsonynak találtatott
de őszintén nem tudom hogyan befolyásolja a negatív rugóút eltűnése a futóműhangolást“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen