- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Apple iPhone 11 - népalma
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android szakmai topik
- Most épp a Red Magic 10 Pro+ ült az AnTuTu trónjára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
prsq
aktív tag
Elnézést a beleugatásért, de az ilyen "asztma" , "oktáv" és társai típusú becenevekkel az a baj, hogy a kereső nem fogja ám feldobni, ha valaki Astra vagy Octavia után kutakodik.
-
TrollBalint
addikt
Alapvető szabály itt a PH-n, hogy ha valamit előtted kettővel kérdeztek meg, akkor is kérdezd meg. Nem szabad még egyet sem visszaolvasni
Keresőt nem szabad használni, mert az azt sugallja, hogy intelligens vagy, azt pedig a mai világban vasvillával üldözzükhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
-
prsq
aktív tag
válasz TrollBalint #218204 üzenetére
Azt látom, hogy így szokás, de azt nem tudtam, hogy szabály. Hamut szórok a fejemre.
Azért kapok valami bant, hogy keresőt mertem használni? -
itouchfan
senior tag
Lehet hülye kérdés lesz, vagy almát a körtével esete, de ti melyiket választanátok?
A felhasználás 80% város, közlekedés agglomerációból meg vissza (8-15 km közötti távok), szóval takarékos, olcsón fenntartható benzines a cél. A maradék 20% hétvégi kirándulás országúton, vagy esetleg évente 2-3 alkalommal Balaton, ilyesmi, semmi nagy durranás. Mini autó azért nem játszik, inkább a kompaktokbol a kicsit tágasabbak, és ennek mindkettő megfelel, a Ford extrán.Szóval a kérdés, hogy egy Ford Fusion 1.4 benzin, 2009-es, 76.000 km, nagyon szép állapotban (ma néztem meg), 1,7 M FT - tágas, de régebbi design, nagyon szép állapotban van de csak 14 éves...
Vagy egy D Corsa, 1,2 benzin (de van 1,4 is), 2011-es, 135.000 km, ez is szép állapotban van, egykét szepseghibaval, 1,9 M Ft.
Nekem ez most ilyen sakk matt helyzet, mindegyik másért jó, de közben az áruk az meg nem kevés ennyi idős kocsikert, de ha most kell és most a jó állapotú ennyi, akkor ez van. Swift kicsi, Fiesta kicsi, hónapok óta nézem, talán ez a kettő maradt befutó és most van a közelben tényleg szép állapotban mindkettő, ezért nagy a dilemma.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Vincent V
csendes újonc
Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi - a szituáció:
Adott 2 db Skoda Octaviaa.) 2015 - 1.4 TSI - DSG - 294000 km, végig márkaszervízben szervizelt, céges autó volt, szerkezetileg nagyon egyben van, a belseje sem lelakott (ha ezt valaki visszatekerte volna 150K Km-re azt is elhinném). DSG is szépen váltott, húzott az autó rendesen, futómű is rendben volt, nem voltak különös zörejek, kopogások. Külső sérülések vannak rajta (ajtókon horpadások az anyósoldali kivételével, és jó pár karc körben - de ezzel még együtt tudok élni). Ami nem annyira jött be az a felszereltség, tolatóradar is hiányzott, valamint Android autó sem volt még ebben a példányban.
Ár: 2.8 mFT
b.) 2018 - 1.6 CRTDI - DSG - 216000 km , flottás autó végig márkaszervízben kapta a kötelezőket. Belseje szép, 1-2 apróbb karc kívül, DSG is rendben volt. A felszereltsége is tökéletesen megfelelne - Android auto, parkradar, stb.
Ár: 3.8mFt
A felhasználás módja: napi 10 km ovijárat BP külvárosban, és havi 2*500 km autópálya.
Az ovijárat miatt a benzines jobb lenne, de ott a másik oldal is, hogy pályán is használnánk ott pedig jobban érezné magát már a dízel is.
Az árat, az állapotot és a felhasználás módját tekintve ti melyikkel foglalkoznátok?
Hagyjam a fenében a többet futott benzinest, és menjek a dízel felé? Az árkülönbözet tetemes, ami a benzines felé billentené a mérleg nyelvét - de ott van a külső állapot, és a felszereltség eltérések is.A válaszokat előre is köszi!
-
tibbike01
őstag
válasz Vincent V #218210 üzenetére
Szia, bocsi ez nem pont segítség, de azt tudod-e esetleg, hogy bármelyiknek is volt-e hozzányúlva (felújítva, kuplungozva) a váltója?
Manual váltós nem játszik? Én 1.4 tsit vennék manuallal a helyedben ilyen árért minél kevesebb kmrel és minél tisztább, szervizelt előélettel. Pályán úgy sem kell a DSG.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz Vincent V #218210 üzenetére
sztem ezek a tsi-k mar palyan is elviselhetoen fogyasztanak, most nem vagom otthon mennyi a kulonbseg a benzin diesel kozott, de en tegnap szamoltam hogy nem nagyon erne meg a dizel...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Vincent V
csendes újonc
Sziasztok!
Köszi a válaszokat!
#218211 - Sajnos nem tudtak pontos infót adni a váltót érintő kérdésekre - "elvileg megvolt az olajcsere" - ezzel nem lettem sajnos beljebb - ezért is hajlottam az olcsóbb felé, ott még egy esetleges váltó felújítással is még olcsóbban jövök ki.
Kb. 5 évre tervezünk a kocsival, utána csere - szóval kb 50-75k km-t kellene elmennie alattunk.
Első körben automatát néztünk, feleségem is vezetné napi szinten - ő jobban szereti az automatát és hétközben az ovijáratokat leginkább ő vezetné le, ezért is kellene az automata. Én személy szerint nem zárkózom el a manuálistól, bár a pesti dugóban már sokszor nagyon unom a kuplungolást (plussz a szakadásból 3 hónapja műtött achillesem miatt is jobb lenne - kb 3 hete vezetek ismét).
Az autó fogyasztása különösebben nem zavar - a mostani 1.4 Ceed is benyel bőven 8 litert városban/pályán - itt igazból a felhasználási mód miatt érdekelt, hogy a dízel mennyire bírná a napi 10km várost és havi max 1000km autópályát.#218216 - elektromos nem játszik, nem tudjuk itthon tölteni.
A mostani benzines Octavia felhozatalban nagyon sok az 1.0 TSI a 3-4 millió közötti tartományban - annak a nagyrésze is manuális. Az 1.0 TSI-ről nincs is annyi infóm, teljesítményét tekintve nekem elég lenne, nem száguldozom sehol, megbízhatóságban, tartósságban viszont nem tudom, hogy milyen.
-
itouchfan
senior tag
Köszi.
Fusion klasszikus nyugdíjas autó volt, ez esetben el is hiszem, a belseje kb olyan mintha egy vadiúj autóba ülnék bele, és kívül is egy kis horpadáson kívül makulátlan, a fényezés is, lámpák is, tényleg garázsban tartott lehetett mert már szinte túl szép állapotban van. Kormányon, váltón egy kopás nincsen... Ezért is gondolkoztat el. Tudom, designban sem túl korszerű pláne nem első autónak, de nagyon praktikusnak tűnik (amikor mennék vele ritkán nagyobb távokat, akkor lenne nálam cucc, esetleg bringa hátulra ha befér az nagy előny).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Na hát igen, ez az ellenérv. Van belőle 2012-es is fent, 1,85 M Ft, 165k km-rel, nem tudom hogy az milyen állapotban van, nem néztem még meg. Kérdés hogy egy 10-11 éves ahhoz képest mennyivel jobb vétel (Corsából mondjuk).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
imyourfriend
őstag
válasz Vincent V #218217 üzenetére
Száguldozás ide vagy oda azért egy 1.4 tsi-nél kezdenék nézelődni leginkább, 1.0-ból rengeteg az eladó és később sem lesz könnyebb eladni.. komolyabb iromány még nem született, hogy mennyire strapabíró 250-300e km után, napi 10km-re nem vennék dízelt az nem hogy télen nyáron se fog bemelegedni ennyi idő alatt és ok mész vele távolabbra azért mégiscsak 1.4 tsi-re szavazok. Fogyasztásra nem egy 1.0 tsi vagy egy 1.6 cr tdi ha a 6.5-7 liter környéki fogyasztással megtudsz barátkozni a városban is jó szolgálatot tehet. Azért azt vedd figyelembe dsg-vel venni 300e km környékén már lehetnek dsg-t érintő javítások a kényelem egy ilyen sztori, nem világvége.
-
Vincent V
csendes újonc
válasz Oslug #218225 üzenetére
Szia!
A Prius biztos zseniális autó, de ha ránézek... max a legutolsó generáció ami most jött ki, de oda kellene 15 misi még plusszba
Ma néztünk még egy 1.4 TSI Jetta-t is, szintén DSG és kb 180k KM-el, az az autó csak a praktikuma miatt esett ki, amúgy minden mást figyelembe véve jó lenne - sajnos nem tud versenyezni egy Octavia csomagtartójával. Most egy Kia Ceed kombink van és az után egy Jetta kompromisszum lenne (gyerek biciklije és hasonlókat rendesen legózni kellene a csomagtartóba)- de ahogy látom a jelenlegi helyzetet, valahol engednem kell.
Nehéz szülés lesz ez - köszi még 1x mindenkinek az inputokat!
-
félisten
Fluence 1.6 benzinnel mennyire beteg ágy? Még mindig keresgélünk autót és szembe jött egy ismerős példány, és ahogy nézem árban eléggé lenézett hasonló korú Cliohoz képest.
-
Oslug
újonc
válasz szabonagyur #218228 üzenetére
Taxisok használják gázzal, sok km van bennük. Valamit csak jelent.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #218228 üzenetére
Szó szerint egy nagy Clio Jó motor, olcsó technika, amit ígér azt tudja szvsz.
-
félisten
válasz molnarpeter #218230 üzenetére
Igen ahhoz is nézem, kicsit olyannak tűnik a helyzete mint a City VS Jazz dolog, hogy utóbbit nagyon túl értékelik előbbihez képest, ami csak jó.
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #218198 üzenetére
Ott is volt több változás, széria végi Z14XEP-ek kifejezetten jók, legalábbis az egyik "legproblémamentesebb" motor.
#218197 Kis Tigris: A leírt keretbe nem fog beleférni egy szép állapotú.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gombinyó
őstag
válasz szabonagyur #218228 üzenetére
Semennyire, az egy sedan megane. A clionál egyel nagyobb kategória.
-
félisten
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #218234 üzenetére
a Renault Jettája, nafene! Vagy C-Elysee : ) ez a három elég hasonló niche-t töltött be adott gyártó palettáján
-
szőröscica
addikt
válasz szabonagyur #218234 üzenetére
Vezettem par autot mar eletemben, igaz foleg ujabbakat (ertsd 90 utan), de csak egy auto volt, amiben soforkent feltem, az a Fluence. Irtozatosan szar, tamolygo futomuve van.
-
félisten
válasz szőröscica #218236 üzenetére
2-2,5M-ig keresek egy nagyon egyszeru, olcson fenntarthato autot kb eves 3e km futasra, nagyreszt varos neha fout. Erre eleg lenne, a meret ami kerdes mivel a vevo nem akar nagyobbat, mint ami van F Astra. Swift volt a cel eddig, de azok is irtozatosan tul arazottak mar.
-
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #218237 üzenetére
Splash? Mindent tud kb, amit a Swift
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #218240 üzenetére
Ugyanaz Agilában? Csak hogy bővítsük a spektrumot.
-
Gombinyó
őstag
válasz szabonagyur #218237 üzenetére
Ez pl sztem megér egy telefont: [link]
-
félisten
-
Tothgera30
Ármester
-
#24845312
törölt tag
válasz szabonagyur #218234 üzenetére
Mert az egy Clio, és nem több. A Megane már fölötte helyezkedik el (nem a méretre értem).
-
Csaby25
őstag
Sziasztok! Max keret 6000 euró (kb. 2.3M Ft). Ami fontos lenne: ne legyen kombi, biztonságos, megbízható és olcsó fenntartás. Napi átlag 70 km (ebből kb 15 km városban). 2 gyerek és két felnőtt a max személy szám (de ez nem napi rutin). Mit ajánlotok? Én Octavia mk2, 2.0 CR TDI facelift-re gondoltam. Van jobb ötlet? Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Kis Tigris
tag
Még mindig nézegetek Holnap megyek fel Pestre egy konkrét kereskedésbe, ahol egy sárga WagonR van. De van ott több autó is, ami a 600.000-as keretbe beleférne.
Szerintetek innen mit érdemes megnézni, aminek valószínűleg nem lesz sok a havi fenntartása, viszonylag elfogadhatók a szerelési/alkatrész árai, valamint ár/érték arányban a legtöbbet nyújtja?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kis Tigris #218248 üzenetére
Ha árérzékeny a választás, akkor Lacettit és a WagonR-t is megnézném alaposabban. Rozsda ne legyen, karosszériával ne kelljen foglalkozni, illetve a motor is legyen jó állapotban, ne zabálja az olajat (utóbbit nem egyszerű ellenőrizni). Ha ez megvan, akkor nagyságrendekkel könnyebben fenntartható szvsz mindkettő kis pénzből is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest