- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
membrandj
nagyúr
válasz szabonagyur #217151 üzenetére
Megnéztem, de nem nyűgözött le. Egy földútról indult a próbakör és nagyon zörgött. 4-5 M környékén el tudnám viselni, de 6-ért nekem ez nem oké. Kicsit az az érzésem, hogy annyira felkapott lett a vitara, mint a jazz és emiatt mindkettő túl van árazva 10-20%-al.
Qru : Köszi!
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
Másik kérdés. Ha elengedjük az automatát, akkor ebben a jazz,yaris,i20,stb szegmensben mi az ajánlott benzines kis autó? 2014-2018 közötti, benzin és 3,5-4M között?
Elsősorban a motor,váltó és rohadás háromszög érdekes.[ Szerkesztve ]
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
hobizoli
nagyúr
akkor mi a baj?
a tulhype-lt aron eladod es megveszed a masik tulhype-ltat
kepzeld azt el akinek nem ilyen hypecar-ja van, annak sokkal rosszabb ez a szitu
mondjuk a 2004 koruli szerias Jazz-t sosem ertettem, hogy a 1.2 es a 1.4 kozott mi volt az a nagy fuha diffi, mert mas piacokon volt belole víítakk-s 1.5 is ~110 loval
1.2 volt 78lo 110Nm, 1.4 83lo 119Nm
wow
éééérezhető diffitöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #217157 üzenetére
Mindkettő ecónak született alapvetően, de igen, a small block még ecóbb.
És csak az európai piacon volt kapható, Japánban meg ezzel ellentétben a mi big blockunk volt az alap.Az 1-2 megegyezik, de a 3-4-5 rövidebb a big blockosnál, és bár a végáttétel icipicivel hosszabb, mint a small-ban, de így is ~1,5 mp-cel hamarabb futja meg a nullaszázat.
Az egykettes 130-nál csak 3600-at forog, míg az egynégy kereken 4000-et, de végsebességre ugyanannyit tudnak, egyformán elfogynak 170-nél, győz a légellenállás. Fogyira a kisebb 0,5-1 literrel kevesebbet produkál.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #217161 üzenetére
de kajakra nem ertem amugy hogy az iylen nyomatekszegenyebb motorizaltsagu autoknal ez a 6-s valtos dolog miert ne terjedt el annyira
1.4-s Stilo-bol nem is lattam 5-s valtost meg, pedig alapbol az volt es a 6-s valto opcionalis extra volt 100k-ert
gyartonak tuti messze nincs ez ennyibe, ha egyebkent sem most fejleszti ki mar es korabban mar gyartotta
az 1.4-s motor a Stilo-ban az a 1368ccm-s FIRE motor volt, annal meg mar a 176-s mk1 Punto-nal is volt 6-s valtos megoldas a 8v FIRE motornal:
sokkal egyszerubb ezzel javitani a kerekre eso nyomatekot, hogy kicsit rovdiebb minden fokozata
vmivel lelkesebben forog le, ami akkor is jol jon, ha klimazol es/vagy 3-4 emberke utazik benne
5-10% nyerhetsz vele fokozaton belul a rovidebb diffi miatt, olyan hatasa van, mintha 1.2-s helyett 1.4-s motor lenne az autoban, de a 6.-l megis kevesebbet forog a motor ugyanannal a sebessegnel
benzinmotornal meg a ccm-t mindig etetni kell...nincs mese
AR 147 1.9 8v vs 1.9 16v-nel is a 6-s valto rovidebb diffis a 16v-n, de van egy +6.-a
...es igazabol SEMMI mas extra diffi nincs a ket valto kozott
leveszed az 5-s valtot es felrakod a 6-st helyette, mert a DMF, kuplung, feltengelyek valtokulissza... minden egyezik
az 5-s valto abban egy olyan 6-s valto, amibol hianyzik a 6.több drón kell ;P
-
őstag
válasz Tothgera30 #217148 üzenetére
legjobb megoldás, és a legolcsóbb is egyben
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #217155 üzenetére
Az hogy a Jazz-t nem akarom eladni, számomra tökéletes városi kisautó (mondjuk a Punto-t is szerettem csak szegény szitává rohadt) és olcsón fenntartható. Esetleg a Subaru-t lecserélném vmi nagyobb hasmagasságúra a telek miatt de azt meg nehéz lenne eladni, mert nem egy keresett modell.
Vagy adjam el a telket és akkor kihúztam a méregfogat?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz bandus #217123 üzenetére
Amugy nekem ma feldobta a youtube az uj tipot kombi cross valtozatban. Azt kell hogy mondjam nagyon bejon. Mas mint amiket neztel, de lehet rapillantanek a helyedben, mert ar/ertek aranyban kitunonek tunik.
1.5T (4hengeres) hibrid automata 30e euro korul van willhabenen.
EZT tokre megneznem.[ Szerkesztve ]
-
válasz hobizoli #217162 üzenetére
Tipoban is még ez az 1368 ccm F.I.R.E. motor volt jó rövid 6-os váltóval, erősebbnek érződött, de csak 100- ig utána már gyengusz volt. Gondolom az euro6d megölte,
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
veterán
válasz footy #217168 üzenetére
kívülről nagyon vagány, de belülről, to be honest a 2008-as kiám veri ezt a belteret kisza érzi már az ízlésem. 30k euróért kapok olyan atecát, amit linkeltem nemrég, szóval ne vicceljünk már ráadásul szívó, no way...
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
footy
addikt
válasz kisza25 #217170 üzenetére
A Wiki adatok alapjan inkabb turbo.
Meg az auto motor szerint is:
Zylinderzahl / Motorbauart:4-Zylinder
Reihenmotor:Einbaulage / Richtungvorne / quer
Hubraum / Verdichtung:1469 cm³ / 12,5:1
Aufladung: Abgasturbolader
Leistung:96 kW / 130 PS bei 3750 U/min
max. Drehmoment:240 Nm bei 1500 U/min (ezt nem tudja szivo)
Verbrennungsverfahren:Otto-Hybrid
Nockenwellenantrieb:Kette#217173bandus
szivoba en sem ulnek be, de ahogy fentebb is irom ez inkabb turbo lesz.
Engem az Atteca nem nyugozott le, az inkabb csalodas volt. (A Cupra Born pedig az ellentete, foleg ID3 utan mintha egy kategoriaval feljeb lenne a "Seat") -
macilaci78
nagyúr
Sziasztok! Milyen autót vegyek?
1999 B5 Passat kombi utódjaként valamit 2,5 mFt-ig (plusz átírás, alapszerviz).
A Passat tágassága, praktikuma, csomagtere roló alatt és leborított ülésekkel, a tetősín is hiányozni fog, de ezek közül van, amiben tudok kompromisszumot kötni.Férjek el benne (196 cm és 150+ kg), inkább dízel. Évi 10-12k km, ebből 4-6k km autópálya 250 km-es etapokkal, a többi Budapest belterülete 10-20 km-es etapokkal, illetve az agglomeráció.
Nekem a szedán nem jön be, a hátsó üléssornak is jusson fejtér, feleségem a 3 ajtós bódét vétózta meg. Tehát kombi, ferde hátú, 5 ajtós bódék preferáltak pakolhatóság végett. Egy SUV-ba is hajlandó vagyok beülni.
Manuális váltó, valamilyen klíma, elektromosan állítható tükrök és ablakok, meg a szokásos ABS, ESP, stb az extralista. Nagyon basic igényeink vannak, tolatóradar nélkül is megvagyunk.Olcsón fenntartható, lehetőleg 2010 utáni autó a cél. Nem baj, ha az ismert nagyobb kiadással járó szerviz előtt benne van még 100k km.
S-Cross, Vitara kicsi, nem elég a fejtér. Kuga-ban elférek viszont, az meglepett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
426os
őstag
Tavaly vezettem Tipo bérautót, nem voltam elájulva tőle. A beltér szerintem a Bravo-hoz képest is visszalépés minőségben, pedig az is messze van a prémiumtól. A zajszigetelése jobb.
Egy Golf, Octavia minden szempontból jobb autó és (itt Ausztriában legalábbis) nem olyan sokkal drágábbak..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #217178 üzenetére
2,5M-ba nem nagyon fér bele Kuga. Az a kínálat legelslegalja dízelből.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Tudom, hogy az már a költségvetésen túlmutat, csak viszonyításképp mondtam, hogy milyen nagynak mondott autókkal van tapasztalatom.
Az Octavia például belül valamivel kisebb, mint a B5 passat, de egy vállalható kompromisszum.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #217178 üzenetére
2010 Octavia mk2 facelift 1.9 PD (BXE)
Legalábbis város miatt DPF nélküli előny lenne szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz macilaci78 #217178 üzenetére
7gen (2005-2007) honda accord tourer 2.2
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pfiucska #217183 üzenetére
A szmájlit miért kellett? Az Accord kombi hátulját olyan befejezettlennek érzem. Kb mint egy félig felszeletelt rúd bejgli. Nameg fiatalabbra gondoltunk.
Hopp, az a korábbi verzió. Ez egész pofás.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz footy #217168 üzenetére
Akkor már ez használtan jobban megéri, csak ez is hoki motoros
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/tipo/fiat_tipo_1.0_t3_cross_magyarorszagi_1_tulaj_led_acc-19568469[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #217184 üzenetére
Ha részecskeszűrős is játszik (évjáratból eredendően), Mondeo mk4 facelift 2.0-2.2 TDCI. Valami brutál, milyen sok a bontott cucc, és fillérekért van minden (ha a nagy forgalomban kocc van, pikk-pakk ki tudod pofozni). 2.0 gyakoribb, vállalható, talán picit több törődést igényelhet, viszont ahhoz is olcsó minden. 2.2 meg jobb fajta Bosch magasnyomásúval jött, porlasztó mondjuk ehhez sem olcsó, de viszonylag tartós szvsz.
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #217186 üzenetére
A Mondeo az tetszik.* Eddig max 1 tank városi fogyira jutott 1 kikormolós 500 km (fél tank) pálya. Szóval a DPF-fel szemben nincs ellenérzésem, illetve az még belefér a költségkeretbe.
* Nem tetszik a formája, de a mérete, pakolhatósága miatt belekerülhet a kalapba. Családban is volt, sógornőméknél, mielőtt a támagotott Proace-t megvették a 3 gyerek alá.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #217181 üzenetére
Akkor már inkább Superb kombi. Az előző melóhelyen volt nem egy mk2-es 3-400k km-es futással is közülük még DSG-s is és mentek szépen. Én egy 300+k km-est vezettem csereautóként (140 lovas cr tdi + dsg) és teljesen jól ment, egyben volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz molnarpeter #217186 üzenetére
Az az mk4 mondi baromi tágas es a 2.0 tdci egy jo motor. Jó tipp, beallok mellé
-
macilaci78
nagyúr
Superb kombi, dízel, manuális váltóval, érvényes magyar okmányokkal, 73 találat a hahu-n.
Ez a legolcsóbb. 140 lovasra leszűkítve 17 találat, csak 2 példány 3 mFt alatt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz macilaci78 #217178 üzenetére
Golf 6-ban ha elfersz, elég tartós konstrukció. 2.0 TDI csaló szoftverrel. Hahun ránéztem, inkább 3 milla a 200 e. km alatti.
Más.
Kollégámnak kéne kicsit okosabb műszaki, nem bontószökevény, némi rozsda az alvázon, Focus 2. Tipp esetleg valakinek Bp és környéke?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #217190 üzenetére
Akkor off, se baj a 4 küllős kormányt amúgy is rühellem. Nagypapás.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Nem csak az én döntésem, sőt! A kormány mindegy, a Passatban is cseréltem a 4 küllőst 3 küllősre, amit a csomagtartóból adtam oda a bőrösnek.
Mikor elkészült, FB csoportban meghirdettem: "Kormányváltás miatt eladó!" jeligére. Kevés hirdetés kapott még annyi lájkot.
focvis: Golf kicsi. Belül jó, kívül jó, de a kettő közt vezető út szűk.
B7 Passatra ránéztem, az se nem fiatalabb, se nem olcsóbb a Superb kombinál, de legalább kisebb.
Partner céges autójában ültem anyósülésen. Úgy éreztem magam benne, mint amikor szandálban mentem motoros oktatásra és ott vettem fel a bakancsot. Egyszerűen minden olyan közel van: ajtó, középkonzol, a térdemnél a műszerfal, kesztyűtartó, a biztonságiöv csatja, a majrévas.
VAG vonalon a Superb-nek áll a zászló most.Mindent belevéve (tankolás, szerviz, gumik, biztosítás, pályamatrica, stb) 66.500 Ft/hó költség volt a Passattal, 59 hónap, 54k km átlaga ez.
Ez évi 800k költséget jelent.
Amire használnánk: évi 4-6 alkalommal szüleimhez menni vidékre. 3 napos bérléssel számolva a MOL Limo havidíjas konstrukcióval számolva a Mercit, Combo-t 90k/alkalom, plusz 18k/év. Ez összesen 560k.
Még néhány alkalommal megyünk Budaörsre sógórnőmékhez, anyósomék (Budafok), Nagymama (Boráros tér) BKV-val is jól elérhető. Már annyi minden szállít házhoz, kifli.hu-ra nincs panasz, évi 25k-ért annyiszor rendelem házhoz a zsömlét darabra, ahányszor tetszik. Én a robogóval egész jól elvagyok, az eredeti tervek szerint jövőre motort veszek, akkor jóidő esetén ketten is meg tudunk oldani sok utat saját járművel.
És ha Limo, akkor azért a saját tulajdonú tehermentes garázs is fialhat akár 300 k-t évente.
Szóval átérzem bandus kínlódását.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #217195 üzenetére
Becsülöm a gondolatmenetet, számba kéne venni az egyéni tényezőket (autóban éjszakára ott lehet hagyni a csomagot, nem kell sétálni, bármikor elérhető), de esetedben tényleg eléggé kiadja a bérlés. Új autó sem lenne sokkal olcsóbb fenntartásban gyanúsan. Elgondolkodtató.
-
veterán
válasz macilaci78 #217195 üzenetére
ugye? csak esetedben azert a meretek eleg kerdesesek. szerintem nincs nagyon olyan kocsi az automegsoztoknal, mi meretben eleg lehet. a legnagyobbak talan a pug 3008 es az x1 bmw. erdemes menni veluk egy kort. ha jol tudom hosszabb berles eseten a hazad ele is rendelheted oket nemi extra kessert.
amugy meg ki kell probalni elesben, hogy a kovetkezo szulolatogatasra raaldozol kicsit tobbet, mennyire adja ki. bar ezt az elmenyz erosen befolyasolja ha nem rendelsz autot hanem csak beleulsz a legkozelebbibe. ha ket sarokra van, akkor tetszeni fog. ha a jo meretu kocsiert 25 percet kell bkv-zni, akkor kevesbe"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz molnarpeter #217198 üzenetére
igen. de ha a g6 kicsi akkor tippre az astra kombi is.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #217196 üzenetére
Garázsból garázsba autózok. Otthon van, munkahelyen van, szüleimnél van. Máshol nem szokott napokat tölteni. A Passat átlagosan évi 10-15 napot aludt a szabad ég alatt, aminek egy része nyaralás, másik része lustaság. Jellemzően üres csomagtartóval.
De igen, az autó tulajdonlással vannak olyan előnyök, amiket a bérlés nem tud megadni.
Kaptam olyan tanácsot, hogy a vásárlással várjak, mert jövőre jó eséllyel bezuhan a piac és lesz árcsökkenés. Húsvétig kb 400k-t kéne bérlésre költenem, egy most 3 mFt-os autó ára eshet annyit, hogy megérje akkor megvenni és addig bérelgetni?
bandus: a legdrágább Limo-s kocsikkal számoltam, a Comboban bőven elférek. Apám Proace-t vezettem kb 90 km-t, nem volt gond vele. Talán a Mercedes is kiadja. Nászútra Szlovéniába 2017-es Nissan Micra-val mentünk és nem szidtam.
Meg a szemléket is más, egy bérlésnél könnyebben kötök kompromisszumot. Egy kicsit nem tökéletes autó vs a busz, amin nem férek el vs a vonat, ami csak a szomszéd településig visz.
A tulajdonolt autótól had legyen már elvárás, hogy kényelmes legyen, legyen elfogadható a beszálláskor is és a legtöb szóba jöhető feladatra be tudjam fogni.Amúgy ránéztem, most a lakhelyetől 20 perc sétányira van több olyan autó is, amin van országos matrica. Yaris, Astra, A-Class Merci, Combo. Ezek közül talán a Yaris az, amivel elmennék a másik három valamelyikéért.
500 km oda-vissza. Egyszer beülök, amikor elhozom, hazamegyek a csomagokért. Egyszerülök, amikor útnak indulok. Egyszer, amikor hazajövök. Egyszer, amikor kirakom a telken kívülre. És talán még egyszer, amikor tankolni kell.
Ez 500 km-re 4-5 beszállás, amiből csak első helyét nem én uralom 100%-ban. Ezt el lehet viselni.
Míg 500 km városban csak munkábajárással nekem 50 beszállást jelent. Az azért máshogy esik.Már nem is emlékszem, kinek az Astrájában ültem a nyári rezidáncián. Ha ültem benne.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Asztalos klub
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Kerékpársportok
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gumi és felni topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen