- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #202150 üzenetére
Fiat Punto, Renault Twingo.
Amúgy miért off?
-
pècsimunkás
addikt
válasz IMIIKE1998 #202150 üzenetére
Nekem volt Megane 1,4 16v, azt bátran ajánlom.
Kényelmes, csendes, jól megy, de jól is fogyaszt.
Az alap felszereltségben is van klíma, 4 légzsák, ABS.
Viszont ezek is öreg autók már.
A Citroën Xara facelift is jó. A Megane- ből is a facelift utáni természetesen.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
dj79
senior tag
válasz pècsimunkás #202152 üzenetére
Igen, ráadásul ezek nem rohadnak swift módjára.
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #202154 üzenetére
Mindenki érdeklődni jön ide.
-
vzsryl
nagyúr
válasz vzsryl #202085 üzenetére
Megvettem, végül 370k-ért. Ennyiért vétek lett volna kihagyni, főleg ilyen városi pár km-es távokra...
Ennél előnyösebb oldalról már nem tudtam fotózni, mert körbe vannak húzva mindenhol a lökhárítók.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #202157 üzenetére
Jó lesz ez. Lényeg, hogy javítás csak műszaki előtt, vagy ha korrózió támad Viccet félretéve kíváncsi leszek a tapasztalatokra, mert nálunk is volt több ilyen újraindított szerkezet, azok alapján a járatás sokat számít. Kicsit lehet érdemes használni átvizsgálás előtt, nameg figyelgetni, minden rendben működik-e, nehogy pl. melegedjen a felni (szoruló fék), működjön az elektronika, hűtés-fűtés, stb. A lealkudott összegből meg kijön egy kis rozsda megelőzés [pl]. Dobbetétet, küszöb védő műanyagot lehet érdemes előtte leszedni és ott is mosni, kezelni. Bár ha abszolút low cost üzemeltetés, akkor poros út és fáradt olaj
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Vismajor01 #202156 üzenetére
Kora hajnalban.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #202161 üzenetére
Hiába drágább. Nagyon nagy rá az esély, hogy év végétől együtt fognak utazni, mert a 11-es kezd megérni a cserére.
Molnarpeter: A plusz pénz az átírásra fog menni. Mióta ugrott 50k fölé egy 1.4-esnél ez?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz IMIIKE1998 #202150 üzenetére
Punto2, Clio 2. A Twingonak (és Aygo/C1/107-nek) van pár pontja ami foglalkozós lehet (bár olcsó hozzájuk a cucc) - bár ezeken túl a legolcsóbban üzemeltethetők , beleértve fogyasztás, kopó cuccok ára.
Megane 1 is gombokért üzemeltethető, ahogy írták a fl-es Xsara is (ott hátsó lengőkarcsapágy csere (hídcsere előtt/helyett) és indexkar (com2000 egység) ami drágább tétel lehet.
Néha Corolla is akad tűrhető ennyiért, esetleg Leon (1.4 16V, eddigre remélhetőleg a típusra jellemző bibiket már orvosolták, legalább a nagyját) vagy G Astra (1.4 16V), esetleg Colt, Fabia (1.4 16V) és 206, C2/C3 amik még nem drágán megvehető/fenntartható autók, de ezekből se könnyű nem korának megfelelő állapotútazaz k*rvára elhanyagoltattalálni.
Méret, forintos ár, felhasználni igény, illetve egyéb preferencia még segíthet szűkíteni.vzsryl: Jó lesz az, kézifék meg a rüki bowdenjét járasd sokat eleinte
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #202150 üzenetére
Még egy "rokontípust" bedobnék; Thalia 1.4/1.6 benzinnel.
-
tibi970307
tag
Sziasztok!
Hamarosan új autót szeretnék vásárolni. Eddig egy 147-es 1.9 JTD Alfám volt, amit imádtam a megjelenése, kormányzása és teljesítménye miatt. Azonban elég sokat is költöttem rá, szinte mindig jött elő valami gond. Valószínűleg nem sikerült kiválasztani a legszerencsésebb darabot.
Most azonban külföldre költözés miatt új autót szeretnék venni, mivel megváltoztak az igényeim is.
-Fontos, hogy benzines legyen a magas útadó miatt.
-Ha lehet, ne legyen túl összetett, bonyolult, sok hibaforrás.
-A nagy motor nem feltétlenül szempont, reggel 6-19-ig csak 100-al lehet menni az autópályán is. Persze annak örülök, ha dinamikus, de nem elsődleges szempont.
-Egyedül vagyok, nem kell, hogy nagy legyen (elég egy 5 ajtós kivitel is).
-Költségkeret 4000 euró (kb 1.500.000 Ft).Ilyen kritériumokkal mit tudnátok ajánlani?
-
Ádám16
addikt
válasz tibi970307 #202167 üzenetére
T25 Avensis 1.6 benzin? Ha nagy, egy Corolla/Auris?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibi970307 #202167 üzenetére
Hollandia? Magyar vagy kinti rendszámmal fut majd? (Gaspedaal.nl gyűjtőoldalt ajánlom )
-
tibi970307
tag
válasz Ádám16 #202168 üzenetére
Köszönöm!
Egyik kollégám pont most vett egy Aurist, majd megkérem, hogy hadd nézzem meg milyen. Kicsit unalmas autóknak tartom őket, de viszont pont ez az előnye, egyszerű, nem sok minden romlik el benne. Szétnézek majd a kínálatban.molnarpeter:
Igen, Hollandia. Ismerem az oldalt, illetve az Autowereld.nl-ot is folyamatosan nézem.
Mivel hosszú távra tervezek és csak a műszaki miatt nem szeretnék hazamenni, így kinti rendszámmal tervezem a vásárlást. -
mamboo
tag
Sziasztok,
két megbízható forrásból származó autó közül Ti melyiket vennétek? (azt is megértem ha egyiket sem
- Honda Civic 1.8 benzin 2008-as 210.000km-el, 1.900.000 iá.Téli nyári garnitúrával
- Audi 2.8 V6 Fsi 2009 340.000km-el, 2.100.000 iá. (teli/nyári gumi kérdéses)
Azt hittem, hogy a Japán kocsikhoz sokkal drágábbak a hozzávalók, de ez a két kocsi esetében az Audi alkatrész árai sokkal magasabbak.
Évi 10-20.000km-hez kellene, M0-autópálya és kevés város felhasználáshoz. -
mamboo
tag
Lehet spórolok és veszek egy 184pacis újabb dizel rs-t crdti motorral
az a baj, hogy annyi felé kacsingatok..már magam sem tudom, hogy mit kéne.. -
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
4 fős, de 2+2 üléses “sportos teljesítményű, vezetésű” autót keresek.
A keret tág 5-15m Ft között.
A keret végén fiatal max 1-2 éves autó jöhet szoba.
Egyertelmu lenne egy ND Mx5 de kevés a 2 hely (imádtam az NC mazdat).
Coupe-Cabrio de akar sedan is jöhet…
Csak benzin, min 200 Le.
Mivel a keret tág eddig ezeket néztem.
i20n új 8m Ft: kicsi, erős, hothach…
Mustang V8 12-15m Ft között használtan, igazából erre vagyok a legjobban
Golf Gti :6-8m Ft kozott
Mini JCW: használtan alig van, rendelésre sok idő…
Lexus tetszene, de ott kicsik a motorok.
Otleteket várok, Köszönöm!! -
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202181 üzenetére
Ebben aztán van tartalék. Szép csak kár, hogy a kipu kormos maradt...
#nincsbennetarcsi
-
acsati
aktív tag
válasz acsati #202138 üzenetére
Köszönöm az erre a hsz-re érkező válaszokat.
A 2008 körüli Kia Pro Ceed-ek lennének a legszimpatikusabbak számomra. Motorügyileg a számok alapján sztem kiszolgálna engem a benzines 1,4-es is. Az említett lánc ugrás hibákat megelőzni hogyan/milyen árban lehetne? Illetve ennek a típusnak szoktak még lenni tipikus gondjai? -
veterán
válasz Gergőke88 #202178 üzenetére
- C43 AMG az euro 6D előtti időkből, recsegő kipuval. Lehet kupé, vagy szedán (és akár kombi is).
- Az iménti Porke is jó.
- Cimborámnak 6 éve megvan egy E92 M3 (kupé-kabrió, 7 vagy 8 éves, kevés km), ritka hétvégi alkalmakra használja , eddig csak olajcserére költött. Ha nem taszít a márka, úgy ez is OK.(A GTI inkább svájci bicska, mindenre is jó, de Neked adott a hétköznapi autód, így mellé valami elborultabb illene.)
-
dj79
senior tag
válasz IMIIKE1998 #202186 üzenetére
Ebben az árkategóriában azt kell megvenni, ami a legkevèsbé rohad és a leghosszabb műszakival rendelkezik.
-
vzsryl
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #202186 üzenetére
Swift fenntartási költségeihez legközelebb az Astra-k vannak, de a régi Golf-okhoz, Polo-khoz és is olcsón vannak alkatrészek, bontott is rengeteg.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202187 üzenetére
Merjünk nagyot álmodni.
Jah ha már focvis feldobta akkor: Golf R
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Nem én dobtam fel, én inkább lebeszéltem a GTI-ről, mert az nem élményautó, csak egy svájci bicska, mindenre jó, de semmiben sem tökéletes (lehet vele gyorsan menni, de nem M3; lehet vele takarékosan közlekedni, de nem 1.6 TDI; olcsón fenntartható, a Prius még olcsóbban; aránylag kényelmes, sok minden elfér benne, kis helyet foglal, stb...)
Az R ugyanez, csak jobban megy, nem kapar el, kisebb csomesz, magasabb ár.
Nekem kéne természetesen, de a GTI helyett, és nem a Focus mellé.[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
Van bizony, elég jó kis jármű a Variant R is
[link]Azért mókás lenne egy ilyennel gyorsulgatni, úgy, hogy ül benne 5 ember és így is megeszi reggelire az ellenfeleit Persze aki látja, hogy mi is ez, az nem fog meglepődni
De vannak akik beülnek az E46-ba és azt hiszik övék a világ, legyen az 318 vagy 330[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #202193 üzenetére
Köszi! Akkor felveszem a listára. Távlati tervben van egy potensebb autó mielőtt még végleg kinyírják a belőségésű autókat.
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest