- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
(jan)
őstag
Urak!
Van valakinek infója arról, hogy a hyundai getz mennyire hajlamos a rozsdásodásra?
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
Gabesz77
senior tag
Tisztelt Urak!
2012 Grand C4 Picasso-ról és 2015 Peugeot 5008-ról tudnátok véleményt írni? Mindkettő 2.0 hdi, 150 le, 7 személyes.
Guns n' Roses, 2023. július 19.
-
Dr.Burn
őstag
válasz LuckyL #169841 üzenetére
Van valami specialis evjarat amit erdemes kerulni/venni ezekbol a tipusokbol?
Ugy tudom, hogy a 2.2 Ford motort annyira nem kedvelik.Eleg nagy a res 1,5m es 3-4m kozott. Inkabb a Ducatokat neztem.
Erdemes kulfoldrol behozni inkabb? Jelenleg a hasznaltauto -n nem sok van belole. Gondolom azoknak is a 80%-a tekert.dellfanboy: Scudoba befert a motor? Tetszik a forma, de nem talaltam magasitott verziot.
Milyen Ducatod van, ha szabad kerdeznem? Eddigi tapasztalataid vele?molnarpeter: Furgonban csak egyszer kell a rogzitesi pontokat megcsinalni, utana mar szerintem gyerekjatek. Foleg a magasitott verzioban.
"Later Nerd!"
-
Dr.Burn
őstag
válasz LuckyL #169856 üzenetére
A sport gepek biztos hogy befernek, de a crossok mar nem.
Nagyon gondolkozom a hosszitott kivitelen amugy. Azert is, mert igy tudnek masokat is vinni amikor megyunk ki palyara. Most mar kezd korvonalazodni a dolog, hogy milyet is szeretnek. Csak meg mindig nem tudom melyik evjaratbol es milyen motorral."Later Nerd!"
-
grizlisandor
addikt
válasz Gabesz77 #169854 üzenetére
5008 van itt a cégnél, valami hasonló korú lehet. Vezetni én imádtam, jó dinamikus, kényelmes volt a 2 méteremmel. Nagy hibára nem panaszkodtak, bár Renault-ón nevelkedett a céges flotta.
Parkolóba ügyeskedtek a kollégák és volt egy kis baleset, a bal oldala végig sérült, az első sárvédő ívek műanyagból vannak, a vezetőoldai ajtó visszahajlott önmagába szépen, ajtókon lévő gumicsík fémig lekoptatva.
-
dellfanboy
senior tag
válasz Dr.Burn #169855 üzenetére
en a ktm-et egy mondeoba hoztam haza... ami nyilvan nem 1 kovetendo pelda, de a celnak megfelelt.
van egy kollegam o egy iveco daily-t vett hogy cipelje az enduro-jat ami szvsz tulzas. raadasul 1 motort visz, szoval pakolni is tudni kell.
scudo-ba befert mindenem (gyorsasagi, krossz,enduro) szerettem amig egy mami elfelejtette mi a stop table es megtorpedozott. sajnos iden nem motoroztam annyit amennyit akartam szoval csak 3x lett megjaratva a ducato de semmi extra nem volt vele idaig.
[itt 1 teszt a scudo-rol]eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
cross56
senior tag
Sziasztok. Testvérem egy Mk3-as Ford Mondeot nézeget. 3.0 V6 Duratec motorral. Mennyire megbízható konstrukció? Vagy inkább messziről kerülje el?
-
Dr.Burn
őstag
válasz dellfanboy #169860 üzenetére
Nyilvan a, ha egyszer, vagy ketszer kell 1 evben eljatszani ezt, akkor az meg elmegy. En minden hetvegen szeretnek lemenni a palyara. Szoval en sokkal kenyelmesebb megoldast keresek. A scudo az tetszene, de a quad mar nem ferne be szerintem. Mennyire volt maceras a motort ki-be rakosgatni?
"Later Nerd!"
-
batai15
félisten
Elmentem meg nézni a piros 206 swt.
Azt hiszem át néztük rendesen, eléggé egyben van, valamelyik nap hozom el. -
tng
tag
Sziasztok!
Friss jogsi, első autó. 1.2 millió forintot szánok rá, hogy maradjon is ha bármi gond van később. Benzineset szeretnék, városban használnánk többnyire. Járnánk vele havonta kb 2x messzebb is, ezért olyat szeretnék amivel lehet pályázni, előzni rendesen, viszont nem megy rá a gatya a benzinre. Ezért olyan 1.4-1.6-os motorra gondoltam. 190cm majdnem 100 kiló vagyok így a toyota yaris és hasonló méretű autók off. Mazda 3 1.6 benzines sedanba szerettem bele de kevés van és nagyon szeret rohadni, amiket megnéztem azok is mind rozsdásak voltak. Ki mit ajánlana a fentiek ismeretében? Köszönöm előre is! -
zolee3000
tag
Üdv!
A következő autómat már automatikus váltóművel rendelném, bár ez számomra ismeretlen terület. A 3 kinézett modellben (Focus/Ceed/Corolla) ráadásul eltérő típusúak vannak: hidromechanikus, száraz kuplungos DCT, ill. CVT. Ezek közül melyik a tartósabb, ill. hiba esetén kevésbé zsebbe nyúlós megoldás? -
molnarpeter
nagyúr
válasz zolee3000 #169869 üzenetére
Focus hagyományos automata, ha elromlik, minden automatás szerviz ezekhez ért a legjobban. DCT a koeaiak saját technológiája, nem tudom, mennyire javítható, kevésbé állt rá az ipar. Corolla remélem hibrid, annak a CVT-je örökélet&nyugdíjalap, 12 éves koráig lehet hajtásláncra garit hosszabbítani, de a három közül velük van a legkevesebb baj, ez a legegyszerűbb, és legkevésbé érzékeny a ridegtartásra. Hozzátenném negyediknek a Toyota szíjas CVT-t, biztos nem rossz, de DCT-vel hasonlóan rangsorolnám karbantartást tekintve, nem vágják mindenhoz és ritka. Ha bejön a Corolla és megengedi a keret a HSD-t, arra szavaznék
-
zolee3000
tag
válasz focvis #169870 üzenetére
Köszi. Az eddig olvasottak alapján nekem is ez jött le. Mivel új autó lesz és a váltóolaj cserét sem tervezem elbliccelni, remélem sokáig nem lesz vele gond, de azért az esetleges javítási költség sosem elhanyagolható a tervezésnél.
@molnarpeter: Azért a duplakuplungos rendszer is elég elterjedt, nem? Tudtommal a VW konszernes autókat is ilyennel (DSG) szerelik. A koreaiak DCT-je nyilván nem ugyanolyan, de ennyire speciális lenne hozzá képest?
Nem az e-CVT-re gondoltam, csak a sima fokozatmentesre. (Ragaszkodnék az új kocsihoz, a hybrid hajtás úgy meg már túl drága lenne. ) Érdekes, valamiért úgy gondoltam, hogy egyszerűbb, olcsóbban fenntartható, mint a duplakuplungos mechanizmusok, nem gondotlam, hogy hasonlóan problémás/drága (lehet). -
molnarpeter
nagyúr
válasz zolee3000 #169872 üzenetére
Mindhárom esetben csak a jelenlegi viszonyok alapján tippelek, mi várható. Hagyományos automata javítása kifejlett iparág, jellemzően olajat cserélve több százezret elmennek hiba nélkül. DSG-ben kettőstömegű és mechatronika érzékeny pont. Szíjas CVT-ben a Multitronicra tudok viszonyítani - váltóvezérlő hiba és szíj/-tárcsa kopás is jellemző, de "egzotikusabb" technika, jobban megkérik az árát, halmozottan olajcsere érzékeny. Nem is mindig a hibák száma az elriasztó, hanem hogy ha baj van, akkor vastagon fog majd a ceruza. Megfontolnék egy szinte-új hibridet 10-20k vagy hasonló futással, de ha kötve vagyon az eb, hajszállal a Focus felé billennék ezek közül, feltételezve, hogy 200-250 ezer km-t szeretnél beletenni. Ezesetben viszont a fogyasztást is érdemes kiszámolni csak nagyvonalakban, milyen tartományú spórolást jelentene a hibrid, lásd spritmonitor.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz zolee3000 #169872 üzenetére
Ahogy én olvasgattam, a duplakuplungos szerkezetekkel még egy gond van. Legalábbis az én szempontomból. Utálják a városi dugók kis elindulási/megállási ciklusait. Az "olajos" jobban bírja (mondjuk a benzinesek többsége "száraz" duplakuplungossal jár), de így is úgyis jobban nyírja a szerkezetet mint a hagyományosnál. Nekem hyundai i30-am volt korábban. Automatát akartam mindenképpen, de a dct-t nem mertem bevállalni.
-
nagyúr
válasz zsoleszkai #169868 üzenetére
H nem jön ki ennyiből. G-t kell nézni, abból egy nagyon szép állapotú autó első szervizzel, átírással belefér.
-
albiosz
őstag
válasz albiosz #169683 üzenetére
Sziasztok!
Megnéztem apósnak ezt a fusiont, sajnos nem magyar, jelenleg nincs rendszáma. Viszont állapot és osztrák papírok alapján igéretes. Lehet, hogy beleugranánk. A kereskedő mindent intézne. Alku miatt jó lenne tudni, hogy mennyi a regisztrációs adó. Találtam ezt a kalkulátort: [link]
Minden egyértelmű, kivéve a környezetvédelmi osztály. 2006-os 1.4 fusionnál szerintetek mit kéne választani?
Ilyenkor a regisztráció után kap rendszámot és nekünk csak az okmányiroda marad, ugye? Eredetvizsgát kiváltja a regisztráció?
Sosem vettünk még külföldi autót, mire érdemes még figyelni a papírozásnál?
-
nagyúr
válasz szőröscica #169876 üzenetére
Fater 1.1-ért vette pár hónapja. 80 ezret futott 2008-as. Neki egyetlen szempontja volt kb, ennyi pénzből minél kevesebb km és minél fiatalabb autó. Nekem se kéne, de mindenkinek mások a szempontjai.
Ha össz-vissz 1.2M van a zsebében, abból nem lesz jó hastra
-
válasz albiosz #169877 üzenetére
Szia!
Nem te választasz környezetvédelmi osztályt hanem az osztrák/német papíron szereplőt kell megadni.
A Vámhivatal pénztárában és mindenhol ahol fizetni kell legyetek ott, nehogy el legyen sunnyogva.
Annyit tudj h a nepper ha nem kereskedő hanem magánember akkor a vevő nevére fogja benyújtani a kétnyelvű adásvételit- ez mint eddig is , magánokirat hamisítás. Bevett szokás ha nincs gubanc.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Neck
veterán
Még mindig nézelődök Mint látszik, szeretem körbejárni a témát vásárlás előtt.
Felmerült, mit opció, az 1.6 v 2.0 szívó i40 kombi mellett, a hasonló életkorú, Toyota Avensis kombi 1.8-as benzines szívó motorral.
Ha tippelnem kéne, a 2.0 Hyundai jobban megy, mint a Toyota, az 1.6 kevésbé (eddig nem volt nehéz).
Valszeg a Toyota megbízhatóbb. Ez sem akkora lutri kijelenteni.
Nekem az i40 kinézetre jobban tetszik. (Ez meg szubjektív)Ha valakinek van tapasztalata - kényelem, komfort, pakolhatóság témakörében melyik a jobb? Avensis v i40?
Az Avensis ránézésre átlagosan 1000-1500-2000 Euróval drágább, meg mondjuk ahogy nézem, ált. egy évvel fiatalabb.
De ér annyival többet?[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
veterán
válasz szőröscica #169876 üzenetére
Ez megint ízlés dolga; nekem az Astra H bele a kotvány, baltával formált, nevetséges méretű egérmozival alacsonyabb felszereltségek esetén - sose venném magamnak.
Ellenben a G a maga idejében gusztább volt, ugyanaz a platform a 2 modell (G és H) alatt; inkább a G-t húznám be (magamnak). -
pècsimunkás
addikt
Az I 40 gyorsan öregszik bellül. Amiben ültem hullámos volt a műszerfal teteje , mert 1-2 hónapot sütötte a Nap amíg állt . Kb 60000 km után ronda volt a bőrkormány , Èn az Avensist vennèm . Toyotám van , apámnak is , öcsèmnek meg volt . Nem tökèletesek , de valahogy mindig egyben vannak .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
albiosz
őstag
válasz bitpork #169879 üzenetére
Köszi! Sajnos mindez problémás, mert vidéki és szabi meg alig van, nekem is. Ha ennyi a hibalehetőség, akkor valszeg elengedjük. Találtam pár magyart, megnézzük előbb azokat.
pl. mit szóltok ehhez? [link]
Drágább, de 4 évvel fiatalabb is, mint az előző. Gondolom 1,5-ért elhozható. Kereskedő ez, de nem sz*rozik a rendszámmal se, alvázszám is kint van.
[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
válasz pècsimunkás #169882 üzenetére
Amiket én néztem, 6 évesek, 100 ezer km körül, egyik sem volt ilyen. Nem tudom, hol állhatott az a kocsi, amit láttál, lehet, hogy a Szaharában
Akkor Te azért (már megbocsáss) érthetően elfogult vagy a Toyota irányában
Nekem itt az a kérdés, hogy megér-e 1500 eurót a Toyota felára, indokolja-e valami. A Hyundai újkorában lényegesen drágább volt (kb 1 millával), és azért hozták ki egálra vagy a Toyotát győztesnek, mert az olcsóbb volt.
Viszont most a Hyundai olcsóbb...An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
senior tag
Sziasztok!
Benzines Seat Leonból (2005-től gyártott) milyen motorral szerelt példányt érdemes nézni? 100 lóerő alatt semmiképp se vennék. Az 1.6 nem túl szomjas és lomha? A TSI-ről meg sok jót nem hallottam eddig.
Egyszer ültem Leonban, jövőre esedékes az autóvásárlás, még csak informálódok. 1.5M környékén inkább felejtsem el vagy teljesen reális ennyiért venni egy jó állapotút?
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
zolee3000
tag
válasz molnarpeter #169873 üzenetére
Hasznos infók, köszönöm!
Rutinból autózó ember vagyok, nem lelek különösebb örömet benne, és főleg városban megyek. Egyszerűen unom már a gyakori kapcsolgatást, ezért szeretném az új autót már automatával. Ez csak egy szempont a választásnál, de fontos, és sajnos úgy tűnik ez is a Ford felé térel, amit amúgy nem tartok vmi megbízható márkának (inkább japán-párti vagyok).
Nem tudom van-e eladó HSD ilyen kevés km-rel, én csak 1x vezettem egy Priust, hát, nekem vhogy nagyon furcsa volt. Pedig apám is most tervez használt 3-ast venni pár 100k km-rel, csak ő 4-5 M-nál többet nem szán rá. -
zolee3000
tag
válasz Tom1939 #169874 üzenetére
Nem fért már az előzőbe
Nálam is ez van, nagyrészt városi ide-oda, ezért is lenne kényelmesebb az automatikus. A DCT vonalat elengedem akkor. Kár, mert amúgy,
man. váltóval simán i30/ceed-et vennék, vagy még inkább egy Civicet, de, az AT miatt val.szeg a Fóka lesz a befutó.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz zolee3000 #169888 üzenetére
Hát igen. I30 jó kis gép, megértelek. Nekem esetleg a tucson is játszott volna, de az is csak dct-vel van automatában benzinessel. Olyan jó lenne ha megkapnánk az amerikai 2 literes benzines (talán atkinson ciklust is tudja kis terhelésen ha jól olvastam) 6-os hagyományos automatát. De nem. Így kb nagyobb hasmagasság + benzines + hagyományos automata van suzuki (vitara/scross) Mazda CX-ek, Volvo és utána a csillagos ég felfelé árban (többi dct, dsg, és egyéb borzalom).
Az biztos hogy az új focus már hagyományos automata (szerintem is az, méghozzá 8-as, de biztos ami biztos a ford powershift duplakuplungost híre alapján csak ellenségemnek kívánom)? Remélem akkor a Kuga is megkapja előbb utóbb (bár nálam ezerszer hamarabb lesz hyundai/kia/honda/toyota/suzuki/volvo mint ford).
-
őstag
válasz rbalint88 #169890 üzenetére
Igaz! És erről jutott eszembe hogy a peugeot is ad hagyományos automatát (csak ott a 3 henger miatt az 1,2-es, 1,6-os meg még a prince motor, ezért motor ügyileg annyira nem volt szimpatikus). Jó lenne valami jó Peugeot benzines, mert maga a 3008 és az 5008 elég szimpatikus.
-
őstag
válasz Integrale #169892 üzenetére
Értem én, de egy 5008-ba? Szükség 7 személy, jó ülések, minőségi beltér, jobb hifi miatt vonzana. De azért 1.4t-ből átszállva kicsit gyenge lenne.
Plusz ha jól tudom kén érzékenysége miatt ezt a motort itthon első éveiben maga a peugeot nem engedte forgalmazni. Remélem most azért engedi mert ezt kiküszöbölték, de tudni nem tudom.
-
pècsimunkás
addikt
Nem vagyok elfogult . Oda is írtam , hogy nem tökéletesek , de rendben vannak . Előző autóm amúgy Renault volt . Lehet a következő Golf vagy Civic lesz .
A Toyota jó értéktartó. Sokszor van , hogy új korában olcsóbb , használtként drágább mint a kategória társai .
Én leírtam a véleményem . Ha az Avensis vagy az i40 között kellene választanom , akkor az Avensis .
Vedd az i 40-et , ha az jobban tetszik .és még olcsóbb is .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
zolee3000
tag
válasz Tom1939 #169889 üzenetére
A crossoverekkel én is futottam egy kört gondolatban (nem a divat miatt, hanem mert azt tartom, hogy a magyar ugarra nem butaság a picit nagyobb hasmagasság) és a Tucson/Sportage párosnál kötöttem ki, de mivel azonos felszereltséggel egy-egy ilyen "SUV" 1-1,5 millával drágábbra jött ki nálam, mint egy rendes személyautó (és ez csak a vételár, a nagyobb fogyasztás miatti magasabb fenntartási költséget még nem is említettem), ezért inkább az utóbbiaknál maradtam.
nálam ezerszer hamarabb lesz hyundai/kia/honda/toyota/suzuki/volvo mint ford
Én is így kezdtem... Szívem szerint pl. csak japán autót vennék (azt vélem a legmegbízhatóbbnak), de a garancia is fontos, és abból pont a japánok a legfukarabbak, illetőleg a Civicnél/Corollánál is vannak apróbb bosszantó dolgok, hiányosságok, amik elvették a kedvem és inkább a Ceed/i30 felé fordultam. Ezek viszont úgy tűnik az automatikus váltó konstrukción véreznek el, ami miatt valószínűleg Focus lesz. (Na persze más erős oldalai is vannak, amik nekem fontosak, pl. zajszigetelés.) Pedig, mondom, a megbízhatóságot tekintve a Fordtól tartok a leginkább. Sok rosszat hallottam a már-már "franciásan" nyűgös, elromlós elektronikáról, a gyatra fényezésről, ill. a (nem-japán autóhoz képest feltűnő) korrodálási hajlamról. Nem növelték bennem a bizalmat a konstrukciós hibából eredően túlmelegedő és az autót szénné égető EcoBoost motorokról szóló hírek sem.@rbalint88: Hát igen, az Astra amolyan titkos tipp lenne, ha mostanában venném, de egyelőre még a budget-gyűjtési fázisban vagyok, és csak jövő nyáron-ősszel lesz aktuális a vásárlás, addigra meg a régi modelleket már tudtommal kiszórják.
Jelenleg a Vitara a "B" terv. Ha mégsem jön össze annyi pénz, amennyit remélek, akkor valószínűleg annál maradok. -
őstag
válasz zolee3000 #169895 üzenetére
Ha még gyűjtögetsz akkor esetleg érdekes lehet majd mennyiért adják a kicsi volvokat amikor kijönnek. Az xc40 induló ára szerintem egyáltalán nem rossz (más kérdés hogy ha jól tudom sor van rá, és nem hiszem hogy sok engedményt adnak rá), 10 milla a t4 automata. És abban motor (2.0 190 paci) és váltó (8-as aisin) van... Ha lenne 2 millával olcsóbb az új v40 akkor az már elgondolkoztató (mennyi egy hasonló focus? Nem vagyok benne biztos hogy 1,5 millánál nagyobb a különbség.
Ha az scross suzukisan tartja az árát és minden jól megy akkor lehet hogy én is átülök egy xc40-be 3-4 éves távlatban.
-
-
vzsryl
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz vzsryl #169899 üzenetére
Papa matricázott?...az érdekes, legjobb tudomásom szerint csak a hűtőrácson van jelölve az STi. *Meg a valagán persze.
@Qru mond, hogy legalább a Hawkeye vagy a BlowEye-en járna az eszed.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Marvel Snap
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ford topik
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen