- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz BigBlackDog #170851 üzenetére
Ja, múlt nyáron szerintem lista áron vitték volna 1 éves scrossomat a fenekem alól. Leszólított egy jól szituált ember benzinkúton hogy nem adom-e el Ez akkor volt amikor valamiért éppen nem volt gyártás (vagy valami más? de még többet kellett várni rá). Van egy olyan érzésem ha nem lesz vele valami baleset akkor ezen az scrosson sem lesz nagy a buktám
Hogy kicsit témát váltsak. Van már valami nagyobb kilométer távú tapasztalat ezekkel a benzines részecskeszűrőkkel? Ne adj isten összehasonlító írás/videó a dízelekhez képest? Sokat megyek városban és a következő autóm is turbós automata lesz. Részecskeszűrő nélkül már nem fogok kapni szerintem.
-
válasz Gombinyó #170855 üzenetére
A fapadban, ami 4,5M kb 3x annyi extra van, mint mondjuk akár 2011- ben
Pl. Kia ceed 2 légzsák klíma abs cd-s usb-s rádió (kormányról vezérelhető, elektromos ablak 3,1M volt.
Most 4,5M az alap, 6 légzsák, abs, esp, visszagurulásgátló, sávelhagyás figyelő, 7" aplecarplay, android autó, telefonos kihangosító, multikormány, az autó is nagyobb lett, jobbak a belső anyagok, a futómű is rengeteget fejlődött
Nehéz ezt így összehasonlítani
Amúgy 2016-ban 5,5 évesen 2M adtam el[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
NEM saját része, egy barátom keres autót az alábbi feltételek alapján:
- vételár 1,7m-ig
- szívó benzin
- sedan felépítés
- max. 8 évesÉn nem tudtam okosat mondani erre, így kérem a segítségeteket
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
válasz Gombinyó #170855 üzenetére
Ha elkezdjük beleszámolni azt hogy adott mennyiségű pénz befektetésével (mondjuk konzervatívval mert minden más azért már nagyon elméletivé teszi a dolgot) elérhető hasznot akkor nagyon szétnyílik az olló az biztos. De ez általában igaz a fogyasztás vs befektetés kérdésben.
Szóval szerintem jó értéktartás mutató tényező az új és az eladási ár, csak azt nem szabad elfelejteni hogy a pl az én esetemben a 41 % ami megmaradt az igazából jóval kevesebb (de ez már a fogyasztás vs befektetés része a dolognak és már nem az autóval függ össze).
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Édesanyám arra jutott, hogy lassan ideje volna frissíteni a kis 206-os Pözsót.
Nagyon csapongó lélek, sok minden tetszik neki, egy biztos, hogy én próbálom terelgetni (bár így az én ízlésem is belekavarodik a dologba )
Szóval a szempontok nagyjából:2,5-3,5 millió közötti ár
lehetőleg fiatal legyen, mivel 8-10 évre tervez vele, ahogy azt most is tette
sokat utazik a munkába, napi 90-100 km, ennek 80-90%-a országút, minimális városozás
csak benzines vagy hybrid jöhet szóba, a dízelt nem szereti
megbízhatóság elsődleges, ahogyan az is, hogy ne költse rá a fenntartásra a kis megtakarítását
bírja a futómű a jó kis Szolnok megyei utakat
extrák téren szeretne végre klímát, tempomatot és ülésfűtést az autóba, ez ugye most nem adatik meg neki...
menettulajdonságok terén egy jó átlagra lenne szükség, nem száguldozik, huligánkodik, de dinamikus a stílusaAmik eddig szóba kerültek:
Új Swift 1,2 szívó - tetszik neki és nekem is, a költségek terén szinte biztosan nem aknamező, viszont kicsi és a B oszloptól hátrafelé még a Pözsihez képest is majdnem játékautó kategória
Fiat Tipo 1,4 szívó - szintén szimpatikus, 20-30ezret futott autókat is találtam aprón elég magas felszereltséggel, ahogy pedig kisza tapasztalatait olvastam, elég jó kis szerkezet, szintén olcsó üzemeltetéssel
Egyel korábbi Swift 1,2 szívó - olcsóbb, mint az új, felszereltségben hozza amit kell, vannak belőle alacsonyabb futásúak, bár jellemzően ez városban szaladhatott bele
Auris HSD - nekem nagyon szimpatikus, maga a technológia is, meg az FL utáni külső-belső, anyumnak is tetszik, kérdés ilyen felhasználásra van-e értelme a hybridnek egyáltalán
A kakukktojás: Passat 7 1,4 TSI 122HP - teljesen más kategória, tudom, de a motorról csak jókat írtok szinte, a Passat ezen verziója tetszik neki és hát minőségérzet terén magasan veri a fentebbi társakat...kérdés az üzemeltetési költség hosszú távonAzt hiszem ennyi...ha esetleg még volna valami, amit kihagytam és jó lehet, illetve a fentiekhez vélemény, tanács van, azt nagyon szívesen veszem!
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
őstag
válasz Motion_Blur #170857 üzenetére
Fiat Linea, Renault Thalia és esetleg Fluence. Ha belefér én Fluence-t preferálnám.
-
őstag
válasz molnarpeter #170863 üzenetére
Az jó, talán van róla tapasztalat. Az a baj hogy csak semmitmondó dolgokat találok róla (mind meghalunk eltömődik mind vagy benzin magasabb hőfokon ég nem lesz semmi gond). Semmi konkrét összehasonlítás, leírás és tapasztalat....
-
veterán
válasz gooool #170859 üzenetére
Elsőként az új Swiftre voksolok, ha hátul ritkán utazik valaki, akkor nem annyira fontos a tér. Az aktuális Ignisben hátul is el lehet férni (180 cm vagyok és próbáltam már); viszont az magas építésű, tempós kanyarvadászatra kevésbé praktikus. Apámnak ilyen Ignis van, és tényleg 5-5,2 liter magasságában fogyaszt főleg rövid városi távokon, időnként 50 km körüli országúttal fűszerezve.
Ha pedig a kiemelkedő biztonság a legfontosabb, akkor a Passat. Annak az üzemeltetési költsége is elfogadható, de azért más kategória egy Suzukiéhoz képest. Évente - a leírtak szerint - menni fog min. 25 000 km-t; kb. 5-6 évente számolhat egy vezérléscserével, esetleg koksz-pucolással (előbbi legyen 200 000 Ft, utóbbiból a gazdaságos megoldás 20-25 e., a táltos verzió 150 e. Ft).
A többi autót passzolom.
-
footy
addikt
válasz nandow #170852 üzenetére
A piac araz, a fejekben meg sotetseg van
Felreertes ne essek, volt hondam meg anyamnak most is Jazz van, de amit egy hasznalt civiert vagy accordert elkernek az egy vicc. Abbol a penzbol mas markabol jobban felszereltet vagy fiatalabbat lehet venni.
A Civicet es az Accordot en nem tartom olyan jo autonak a kategoriajukban mint a Jazzt. (az utobbi a sajat kategoria kiralya, az elobbiek pedig eros kozepmezony) -
w333
félisten
válasz footy #170866 üzenetére
Sötétség a fejekben !
Bizony az van
Barátom vásárolt egy fincsi 96 évjáratú 6 Gen 3 ajtós Civic -t 550 ezerért (porrá ültetve, 75 lovas verseny 1.4 swap meg minden) ez a tipikus Honda nagy hang kis erő (de legalább érződik benne a sebbésség mert 60km/h -nál is félsz benne) durván fél év után elpukkant a motor mert elvileg rosszul programozták 50 ezerért (érted az egy négyet) most kb. 2 hónapig teljes motorfelújításon volt ócsó 450 ezerért (van egy olyan érzésem hogy nagyon lehúzták), mióta készen lett tegnap vitt vele és nyomta is neki rendesen de mondja hogy nem megy mert fel kell programozni (már fogtam a fejemet), majd átváltott erre a tipikus Hondásra és mindenhová próbált bebújni vele, sávokat váltott stb. mindenki lámpázott és dudált, ő meg káromkodott ... azt hittem a pofám leszakad szégyenemben !
Mondtam neki hogy miért nem veszel valami németet 1.8T és társai A3, Leon, Golf 4 stb. erre csak annyi volt a válasz "csak a japán" szóval igen, vannak bajok
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz footy #170866 üzenetére
Pedig az accordról anno minden teszt pozitívat írt, nemzetközileg is. Év autója lett japánban, kategóriájában szerintem elég jó autó. Én fél éve nézegettem a középkategóriát 10-12 éves vonalon és mindig az accordhoz tértem vissza. T25 ave, mazda6, e46, mk4 mondeo, 159 alfa, subi legacy mind kiesett valamiért, pedig én nyitott voltam, élőben megnéztem mindet és rendesen utána is jártam a típusoknak.
Azzal nem vitatkozom, hogy accord vagy más honda árából kapsz fiatalabb és jobban felszerelt autót. Na ez az ami engem egyáltalán nem hat meg, hiába a sok extra ha nincs egy normális benzinmotor vagy porrá rohad a kasztni
-
nagyúr
3gen hyundai coupe-ról tud valaki valamit?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz LuckyL #170870 üzenetére
Ez igaz, de ha más 10 éves autókat nézzünk összehasonlításként akkor elég mindegy hogy jelenértékezünk-e, igazán az egymáshoz viszonyított arány az érdekes (mert az arány nem változik).
És ha elmélyedünk ebben minél jobban annál rosszabb befektetés az autó
De szerintem ennek ellenére túlértékeltek a használt autók itthon. Pedig haszonélvezője voltam.
De hogy kedvenc filmem idézzem:
"We are selling to willing buyers at the current fair market price"
-
válasz gooool #170859 üzenetére
Esetleg a balenora is ránézhet, ha már suzuki, abban több a hely, mint a swiftben, viszont a tipo sokkal nagyobb komolyabb autó és beletesszük az 5év ingyen szervizet, akkor azonos áron vannak.
Baleno jobban fogyaszt, kb ennyi érvem volt mellette miután kipróbáltam, semmi érzelmet nem váltott ki.
Nem úgy mint a tipo[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #170875 üzenetére
Itt bogláron és szigetváron+Bp volt több helyen vihető, rendelésre már szeptemberben sem tudtak időt mondani.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz Napfénysüti #170875 üzenetére
Arra is??! Swifttel (mondjuk automata váltós kivitellel) kapcsolatban végigérdeklődtem egy rakat szalont, de még a Suzuki MO-nál is júniusi átvételt tudtak csak ígérni. Ezek szerint még lehet, hogy az is csúszna, ha már a megrendelt autók is csúsznak.
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #170875 üzenetére
Ismeros xc60-at szeretett volna venni a nejenek, de miutan azt mondtak a szalonban, hogy 10 honap, inkabb letettek rola.
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #170879 üzenetére
Ugye, hogy mennyivel jobb a használt autó? Odamész, "hmm fain a verdája bácsi" lerakod a zsetont és elmész boldogan.
"Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #170880 üzenetére
Valaki említette kb. fél éve itt a topikban a nagy Suzuki ínség közepette, hogy a a pár hónapos SX4 Scross-át a parkolóban megvették volna magasabb összegért, mint amennyiért Ő szalonból kihozta, és csak azért, mert túl sokat kellett volna várni a rendelésre. Én is egyébként ilyen típus vagyok. Ha valami kell, akkor azonnal kell, mindegy mennyivel drágább emiatt...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
-
ALI_G
veterán
A volvonak milyen az 1.5-os turbo motorja? B3154T motorkod
-
gzbotii
veterán
Gondolkozom, hogy barátnőmnek vennék egy kocsit munkába járáshoz (2*15km, kisváros-falu), csak benzin, csak kisautó, el 600.000-ig, ha nagyon tuti vétel, kicsit fölé esetleg. Tanuló autó is lenne neki, szóval a tökéletes esztétikai állapot nem szempont.
Első körben Toyota Yaris 1gen XP10-re gondoltam. Használtam három különböző példányt, három évig, városban napi 40-110km mentek átlagban, és szinte semmi bajuk nem volt, szóval szerintem eléggé bírják a strapát. Cserébe a beltér '90 évek eleje, döglött egérszürke.
Egyszer küldtem meg 110-ig körgyűrűn, ott további gyorsuláshoz már csípőből kell lökni, segíteni, hogy valami történjen, egy nagyobb széllökés lekap az útról, halálfélém volt rendesen a papír bódéban. 2000rpm alatt nem történik semmi, nagyon gyenge az 1.0 motor, 1.3 ritkább. Keretösszegért a kínálat felő(bb) fele van, de klímás 1.3 nem biztos, hogy belefér. Alap ülés több mint fél órára kényelmetlen, de nagyon.
Másik Suzuki Ignis gen2, első generációs biztos nem, akkor inkább bicikli (egyszer ültem benne 2 percet, elég is volt).
Ennél, ahogy olvasom nyelestengely csapágy a típushiba, 40.000 a javítása kb. Előny, hogy ebből 1.3 gondolom már haladósabb, klímás példányt is kifogni ennyiért. Beltér sokkal komolyabb, mint a Yarisban. Egyéb vélemények róla? Úttartás, egyéb hibák, mennyire megbízható?
Opel C Corsa eddig a legautószerűbb mind közül, érdekes módon olcsóbb is mint a Yaris. Volt nekem B, nagyon szerettem, szerintem ez most is jó választás lehet. Ami ellene szól, hogy nem annyira jól parkolható, mint a Yaris.
VW Polo Mk3 faceliftes 6N2. Ilyen van apósnak, nekem nagyon tetszik, úgyszintén olcsóbb, mint egy Yaris, innen a legszebb (szerintem). 1.4 benzin már kellően dinamikus. Voltunk vele Transzfogaras túrán, engem meggyőzött.Vélemény, tanács, tapasztalat - esetleg egyéb tipp?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #170888 üzenetére
Puttyonos semmikép, parkolhatóság miatt. Clio talán, bár a korabeli Renault elektronika nem épp atomstabil.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz gzbotii #170887 üzenetére
Nekem van C corsám is, nem véletlenül olcsóbb mint egy yaris. A yarisban agyonüthetetlen láncos motor van, a corsában 60-100 ezrenként teljes vezérlés csere, mert nyúlik-szakad a lánc, tönkremegy a feszítő.
Nem is akarok mélyebben belemenni a yaris vs. c corsa témába, mert most elég zabos vagyok erre a szutyokra és nem tudnék feltétlenül objektívan nyilatkozni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #170887 üzenetére
PUG 206 1.4, 1.6 benzin? Hátsóhíd probléma a legszámottevőbb, azonkívül komolyabb típushibája nincs, ráadásul a hölgyeknek határozottan tetszik.
Fóbia 1.4 benzin. Kolleginám vett most egyet 370-ért, és csak viszonylag kisebb hibái voltak (lambda-szonda, üzemanyag szűrő). A Skodákat szintén nagyon csípik a csajok, de fogalmam sincs miért, mivel szerintem maszkulin hatásuk van, még egy fóbiának is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #170891 üzenetére
40-70 kozott adnak hozza teljesen felujitott hatso hidat. Odamesz, leveszik a regit, fel az ujat, fizetsz, kezfogas es mesz utadra.
40-70 kozott nem uszod neg egy komplikaltabb futomu felujitasat, nekem csak a 16 szilent ennyi. Kategoriatarsakkal pedig ilyen teren nem erdemes osszevetni, mert azok csatolt-hosszlengokarosak, a Pug 206 hosszlengokaros, tehat fuggetlen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #170894 üzenetére
Nagyapam 12 eve csinaltatta a 405-on valahol Veszprem korul, 80 volt akkor.
3 eve jott hozzank egy beszallito, volt a rakterben egy 306-os hatso hid, kiszurtam, dumaltunk, mondta, hogy ok 45-ert csinaljak, megadta az elerhetosegeiket, ha meglesz bedobom ide.
A felujitottakra raknak zsirzashoz lyukat, minimalis karbantartassal tobb szazezret elmennek.
"Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #170890 üzenetére
Azt tudom, hogy te nem keveset szívtál vele, autós topicban követtem
Viszont a Corsának van egy olyan előnye, hogy ha le kell nyomni egy BP-Szeged távot, akkor beülsz és fel mersz menni az autópályára. Yarissal max az első lehajtóig mennék, ott is 100al.(#170888) BigBlackDog: kedvencem, amikor a kortárs Renaultok és Dáciák helyzetjelzője irányjelzéskor halványan pillog, index az nem. Vagy ha fékezésre az irányjelző elalszik. Sok ilyet láttam
(#170891) vzsryl: sokáig egy 206 CC volt a terv (kössük össze kellemest a hasznossal ), kérdeztem is itt róla - de kezdtem elbizonytalanodni. Bár a tetőhidraulika javítása is megállhat már 30ból.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #170897 üzenetére
Ilyet láttam már Yarissal, hétvégén pedig SX4-gyel is. A Yarisba majdnem belementem, fékezéskor az index villogott, indexeléskor pedig a féklámpa, de ellentétes irányban, balra kanyarodáskor a jobb féklámpa.
SX4-nél pedig nem égett a bal helyzetjelző, amikor fékezett akkor pedig az index világított a bal oldalon, és a fék a jobbon. Szar japán!
"Bad reklám is reklám too"
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Az érdekelne, hogy új autónak ki mit ajánlana 5 millió forint környékén?
(Elsősorban szalonautót vennék, napi használatra, rövid távokra)
Amiket nézegettem:
- HYUNDAI I30 1.4 MPi GO!,
- MAZDA CX-3 2.0i Emotion,
- ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Elegante,
- NISSAN QASHQAI 1.3 DIG-T Visia,
- JEEP RENEGADE 1.0 T3 Longitude Adventure Edition.Vajon ezekből melyik a legmegbízhatóbb?
KissA1026
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MG4 menetpróba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest