- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Aktív témák
-
I_Am
veterán
A Contikat 6.500.-ért vettem darabonként. Garantált 2.000 Km-el.
225/50 R16-os kell. És mivel pont, hogy majd 17 vagy 18 colos felnire fogok cserélni még idén, ezért nem akarok most akkora összeget beleölni. Elég lesz majd az új felniket felgumizni. Valszeg azokra pont GY eagle lesz a nyertes, mert azokat is tudok jó áron. (csak a mostani méretben nem) -
lsc
nagyúr
Egy tipp Hankook ventus v 12 evo , az említett tesztben jobb értékelést kapott mint a conti és csak 28600 Ft 225/45 R 17-es méretben , amennyiben márkásabb kell a GY eagle f1 asymetric lett az első , 46200-ért .
Nekem még mindig az a véleményem , hogy négy egyforma gumi , amennyiben a contit a tesztben szereplő árakon /76830 Ft / vetted , akkor a kettő árából kijött volna 4 hankook . -
I_Am
veterán
válasz
Khelben #11176 üzenetére
Könyörgöm. A hátsó gumikat esőben semmi az ég világon nem veri meg. Írtam, hátul már megvannak az új gumik, Conti SportContact.
Olvass, mielőtt megint okosan és ingerülten szólsz marhaságot hozzá!!!
Konkrétan a Pirelli 2 gumijáról volt szó és mivel ezekkel még nem volt tapasztalatom, megkérdeztem milyen. Főleg esőben. Mert hátul már megvan ugye a jó gumi, de nekem elöl is fontos...
Amugy vezettél már quattro-t? Kérdezem most én, miszter vezetéstechnikai tréning? Mert ha nem akkor megsúgom, hogy abban a pillanatban ahogy a seggét visszateszi elkezdi tolni az orrát. Ezért fontos ott is jó gumi. Tréningatya.
-
erdoke
titán
válasz
Integra #11190 üzenetére
Minden szempontból tipikus középkategóriásnak tűnik. Bevállalnám a 2.2 HDi kombit.
A Mazda6 nem készül 1.6-os dízellel, bár ugyanez a motor adott lenne, ráadásul az autó könnyebb is. Nem is bánom, tankcsapdákra semmi szükség az utakon...
A TE felszereltségű, 2 literes dízel szedán 6-os 7,3 milla körül van, ehhez mérten kifejezetten jó a Dynamique 2 literes C5 ára. Majd felviszik másfél millával, aztán akciózzák ugyanennyivel, ahogy szokták. -
erdoke
titán
válasz
Integra #11184 üzenetére
Sajnos nem emlékszek, hogy pontosan milyen Bridgestone-t vettem anno az 1-es Focusra, de tényleg ütős volt vízen is. Két baja volt. Az egyik az ára (8 db új "mezei" GY gumit cseréltem egy szett Potenza valamire + még ráfizettem), a másik hogy 30-35e km után egyszerűen szétmállott, annyira elkopott. AMi durva volt, hogy még a szétkopás előtti időszakban is majdnem ugyanúgy viselkedett, mint újonnan.
-
Integra
titán
nekem is gondolkodósdi lesz valszeg, ha belecsapok az s2k felni projektbe 205/45r16-ban.
nem vagyok igazán a kunyhó ecsta mx15-tel megelégedve, pedig potenza re-01r territórium gumi a tiretrack oldalán.
ami azért meglep, mert unokatesóm mr2-jén meg volt ilyen 01r potenza és az egész egyszerűen brutális volt.. nem rossz ez sem szárazon, de esőben koripálya
toyo r888 nagyon ott van, még árban is elérhető, de az esőben 90%, hogy még veszélyesebb ha piszkos az út, mint a kunyhó...
avonok kiba... drágák, advanokból nem mindegyik jó, ott sok a vita körülöttük, illetve annak is a csúcs gumija üt, na de mennyiért..
potenzából van még nagyon ütős, pl az re-070, de az is az én méretemben valahol 30-35rugó környékén lehet. az re750 meg egyre inkább úgy néz ki, hogy idén ne is keressük a boltokban.. -
fokukac
nagyúr
a suzukim csak úgy hasít az új gumikkal...!
most komolyan elgondokoztam a "kanyarvadász" kifejezésen is, mert szinte-már-már, a korábbiakhoz képest úgy veszi a kanyart, hogy csuhajja! -
BlacKSouL
addikt
Erről jut eszembe, melyik gumi lehet jó alternatívája a Br.Potenza RE040-nek, hasonló jó teljesítménnyel, de sokkal kevesebb zajjal, és 185/55/15 méretben is kapható? Mondjuk nem most kell még, mert csak 1 éves, de marha zajos. Később cserélném.
-
lsc
nagyúr
Az auto2-ben most megjelent adac gumitesztben ( 195/65 R 10 V ) feltételesen ajánlott minősítést kapott , majdnem az utolsó lett /egy kínai gumit előzött meg / , szerintem nem éri meg . Különösen ajánlott értékelést a pirelli p6 , bridgestone turanza er300 , vredestein sportrac 3 és a dunlop sp sport fastersponse kapott .
-
Harti
senior tag
Sziasztok!
Tervezem nyári gumi vásárlását!
Egy Opel Astra G-hez lesz, a téli gumik 185\65\R15-ösek ugyhogy a nyárit ilyen méretben szeretném!
A Toyo gumikról mi a véleményetek?
Toyo Proxes CF1-est néztem ki!
Remélem tudtok segíteni!
Köszi!
-
#00809728
törölt tag
Zero Nerot kb 3 hete rakatta mfel uj gumo.Igazából nagyon jó száraz időben de ha kap egy kis esőt akkor nem tetszik neki.Haver a ezeket a gumokat cseréltette le a cupráján Yokora.
-
erdoke
titán
-
Integra
titán
ha az ár ennyire jó, akkor nemtok mit mondani alternatívát.
toyo t1r vagy potenza re750, de utóbbi még csak listázva sincsen, az re720 meg amit az re750 vált, már nem kapható.
nézd meg a gumi oldalakon a t1r-t, ha csak mondjuk 2-3e ft a diffi, akkor érdemes lenne, de ha valóban valam kertek alatti ajánlatod van, akkor bedobtam a törülközőt
ezek szárazon istenkirályak, viszont nagy esőmenő gumik is.
p6000 asszem a barchettán volt, na az szárazon is egy szégyen volt, szóval ennél a zero nero csak jobb lehet..
asszem a p6000nek van "s" szerű mintázata, mert akkor valóban volt vele már tapasztalat, az felejtős gumi -
Mr X
veterán
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata 1.7 TDi F Astrával kapcsolatban? Kinéztem egy 1995-ös darabot, ránézésre egész jó állapotban van, személyesen megnézni még ez után fogom. Érdekelnének tapasztalatok, típushibák, minden ilyesmi.
Köszönöm.
-
lenox
veterán
Ez nem valami vicc inkabb? Aprilis elseje, meg minden?
-
I_Am
veterán
válasz
Integra #11166 üzenetére
Ez van még jó áron, ha lenne még egy pár Conti már az is fent lenne.
P6000 vagy Zero Nero. Egyelőre még jók a fent lévő Contik elől, tehát itt nem hajt a tatár, de mivel ott volt a választási lehetőség, olcsón (nagyon olcsón) majdnem újat, ezért gondolkodóba estem.
lsc: hátulra kellett már nagyon új gumi, oda meg a legjobb nekem a Conti, mert ha nagyon tolom neki, akkor a seggét teszi, mert orrnehéz. Hiába kotró a hátuljának erősebb tapadás kell.
-
lsc
nagyúr
Azért tud a KIA is , már csak gyártani kellene KIA KOUP
2000-es duplaturbós 290 lovas 392 Nm-es motor . -
lsc
nagyúr
Visszaolvasva a hsz-od , amennyiben hátulra contit vettél akkor előre is azt vennék , a teszt szerint egy árban vannak /elég húzós ár /, a gumik "kevergetése " szerintem nem túl egészséges .
A conti vízen nagyon jó értékelést kapott , a pirelli előtt végzett , értékelése példás . -
lsc
nagyúr
.
-
I_Am
veterán
-
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #11145 üzenetére
anyám fékelektornikáján ott diszelgett a BOSCH felirat és a made in eu cucc is, kérdeztem VICCESEN hogy mikor várható a csere? a srác erre azt váalszolta hogy nemtudjákl mit bir, de utána DENSO Made In Japan cuccra cserélik, szerinted véletlen? kérdeztem hogy az meddig birja? a válasz egy megnyugtató mosolygás volt és hogy amig a futomü és a kasztni birja (természetesen a motor még azután is élni fog
)
-
bobsys
veterán
rendszam uv gravirozo helyet tud valamelyikotok?
en ezt talaltam itt csepel mellett: [link] -
#00809728
törölt tag
válasz
dragonfx #11145 üzenetére
Hát a bosht én nem sorolnám a jók közé.
Mi moduljainkat amiket szállitunk a toyotának azokat bosh elektronikával láttuk el.
Sok modult kaptunk vissza mert valami gond volt velük.Azt kiderült sajna enm a modul a gond hanem a tul preciz bosh cucc.
Most siemens cuccok mennek bele azóta.Fincsi...De persze ne álltalánositsunk mert Bosh
nálam ez most remekül müxik. -
Rick4
félisten
nem azzal van baj, ha összetöri valaki az autót:
hanem hogy ha akkor ép festéket szállít:
-
lsc
nagyúr
válasz
Integra #11126 üzenetére
1 :"azért a C'eed egyenlőre megbízhatóbbnak tűnik "
2:A takarózás a múltkor /hagy ne keressem vissza /és most is elhangzott :én inkább bevállalom a szar alkatrészt ha választanom kell amit tudom hogy kicserélnek gariban japánban gyártottra és az az autó van amit szeretnék .Azért mint írtam , ha valaki új autót vesz , akkor gondolom nem az a célja , hogy a szervízekben alkatrészt cseréltessen , a többség szerintem nem ezt akarja . Ennyi .
-
Calogero
addikt
lorcsi: tessék kőműves járgánynak, erre lehet pakolni...
-
Integra
titán
nem láttam sehol takarózást, megállapítás
én inkább bevállalom a szar alkatrészt ha választanom kell amit tudom hogy kicserélnek gariban japánban gyártottra és az az autó van amit szeretnék, és kis bosszankodással, időráfordítással rendben van, mint hogy pont ezért kiát vegyek.
ennyi.
de aki meg emiatt letesz róla, valóban vegyen ceedet.
alig van a piacon, szóval amit mondasz az egyáltalán nem mérvadó, mert semmilyen statisztikája nincsen. a civicnek meg van és az az angol gyártás ellenére messze nem olyan rossz, de ezt már írtam. más kérdés hogy a tisztán made in japan autóikhoz képest iszonyat, és honda mércével is gáz, ahogy az is, hogy ez még európai mértékkel nézve is kimagasló.. -
aesir
veterán
Ehh, változás van sajnos. Nem most hétvégén mutatkozik be az Accord Puebla-ban, hanem csak ezt követően Valenciaban.
Tavaly James Thompson az N' Technology 4 éves fejlesztésű Alfájával porrá alázta a mezőnyt mindkét valenciai futamon, remélhetőleg megteszi ezt a Hondával is.
-
lenox
veterán
válasz
erdoke #11123 üzenetére
Jaja, ha azt írják, hogy a legjobb vétel a kompaktok között a cee'd, az csak a Civic-re nem vonatkozik...
Marmint a 2 lityis dizelre a top felszereltseggel 6 millaert? Ez nyilvanvalo hulyeseg, annal meg a tobbi ceed verzio kozott is van jobb vetel...
Lszi arra ne hivatkozz, hogy te mit nyilatkoztattál ki korábban, az nem érv, és főleg nem igazol semmit.
Mivan? Most te megmagyarazod nekem, hogy en mit kerdeztem, es ne is mondjam, hogy nem ugy van? Nem lesz ez sok kicsit?
-
erdoke
titán
Jaja, ha azt írják, hogy a legjobb vétel a kompaktok között a cee'd, az csak a Civic-re nem vonatkozik...
Az én véleményem az, hogy ha valaki magas felszereltségű, 2 literes, az átlagnál tágasabb kompakt kombit akar venni, akkor a cee'det meg kell fontolni. Ugyanez igaz szinte minden más kompakt kategóriában is, kivéve a 4 ajtóst és bizonyos speciális felszereltség igényt, mert olyannal nem nagyon szolgál a KIA.
Én felfogom, hogy neked jobban tetszik a Civic, de hogy jobb autó, az nem a külső alapján dől el. A technikai-árazási részleteket már többszörösen kibeszéltük.A "koreai xar" reakciót számtalanszor és sok helyen olvashatod te is, és az a következtetésem, hogy rád is ez vonatkozik, az indokok elfogyása után is görcsösen fenntartott véleményedből ered. Jól össze is foglaltad ezt:
"6 milkaert szo sincs rola (3 es 5 ajtos ceed), van meg a piacon mas auto, az en listamra fel nem kerulne a ceed, de pl. a civic igen."
Ez semmi más, mint előítélet. Míg én elfogadom, hogy az 1.8-as ES Civic szedán jó vétel, te élből elutasítod azt, amit valószínűleg még nem is próbáltál, vagy utána se olvastál mások véleményének.
Egyébként az 5 ajtós dízel TX "csak" 5,8 milla, már korábban hozzádobtuk a bőrülést, hogy egy árban legyen a Civic-kel.Lszi arra ne hivatkozz, hogy te mit nyilatkoztattál ki korábban, az nem érv, és főleg nem igazol semmit.
-
lsc
nagyúr
Azt senki sem írja , hogy azért a C'eed egyenlőre megbízhatóbbnak tűnik mint a Civic . Azzal meg nem igazán takaróznék , hogy a civicbe a szervízben már japán alkatrészt raknak és úgy jó , szerintem aki új kocsit vesz az nem igazán legózni akar . Egy másik kérdés , hogy az angol melósok ezek szerint gyengébbek mint a szlovákok .
-
aesir
veterán
válasz
Integra #11117 üzenetére
BTCC-ben van az ufo civic, és nem gyári létére piszok jól megy
.
Most hétvégén lesz a soron következő WTCC-futam, ahol végre bemutatkozik az N'-Technology és a JAS-Motorsport közös fejlesztéső Accordja, James Thompsonnal a volánnál. Nagy eredményeket nemigen várhatunk a gyári autókkal szemben, de J.T garancia a látványos versenyzésre
Mellesleg gyönyörű az Accord festése.
-
lenox
veterán
válasz
erdoke #11116 üzenetére
Nem mennek vitaba, csak nem jobb... Ertem. En kulonben csak olyat olvastam, hogy az elozo civicnel rosszabb, meg a negyajtosnal, olyat nem, hogy a ceednel.
valasz egy elozore, vagy nem...
kizárólag a "koreai xar" elvből
Ez biztos valami fobia, ki mondott ilyet? Kulonosen ugy, hogy semmi mas nem szamit? Ha visszanezel minden soromban azt latod, hogy mert a koreai szar? Lehet olvasni is kene, nem csak irni?
Amugy oke, a te velemenyed az, hogy a 6 milkas ceed-et meg kell fontolni (a kombit). Az enyem meg az, hogy 6 milkaert szo sincs rola (3 es 5 ajtos ceed), van meg a piacon mas auto, az en listamra fel nem kerulne a ceed, de pl. a civic igen. Es ez nem a kiarol szol, hanem a ceedrol, a Sorentot megfontolnam. Bar igaz, hogy annak is kurvara felnyomtak az arat.
#11116:
A 6 millás kérdést nem értetted meg
Mondjuk a civicet en hoztam fel, biztos te tudod jobban, hogy ki nem ertette meg, azzal egyutt, hogy mar mondtam, hogy te nem ertetted?
-
erdoke
titán
válasz
Integra #11117 üzenetére
Csakhogy azok a vásárlók, akiknek mindegy, szintén elolvassák a teszteket ill. mások véleményét. Nem szabad őket hülyének nézni. Tegyük fel, hogy én nem is nagyon érzem, és nem is érdekel a futómű igényesége, mert már a 5door Civic-é is jóval túl van az igényszintemen. Attól még nem örülök neki, hogy olcsóbbat akarnak rámsózni, de az autó maga nem lett olcsóbb, miközben nem is Japánban gyártják...
A 6 millás kérdést nem értetted meg, annyiért 2 literes dízel kombit kapsz, aminek nincs alternatívája Civic oldalon. A 4 ajtósnak viszont cee'd oldalon nincs, illetve kaphatsz érte egy 2 literes benzines Magentist magas felszereltséggel, de az megint más kategória és teljesen más vásárlói réteg.
-
Integra
titán
válasz
erdoke #11116 üzenetére
azért azt hozzá tenném, hogy a lovaskocsi rudas ctr elég sok autót így is laposra ver, amit lehetett, azt a mérnökök ebből a technikából bizony kihozták. és már nyert wtcc-ben is futamot, de ezt aesir majd jól megmondja, szóval potenciál az őskövület technika ellenére úgy tűnik van benne, ha jó kezekben van.
más kérdés hogy a halford's dc5 privát integrával meg btcc-ben hülyére verték az egész mezőnyt, a honda idén nem is engedélyezte nekik, hogy azzal induljanak, mert ciki lett volna..
szóval a dw futómű az dw marad, mondhat bárki bármit.
és lenoxnak igaza van, a büdös életben nem cserélném el az integrám egy újabb hondára, amiben nem dw futómű van. de én hardcore arc vagyok, a 97% másik emberfajtának meg az ufo civic tökéletes. és nekik az is lesz. én meg csak azt tehetem, hogy vigyázok a vasamra, mert tudom, hogy egy darab autógyártási történelem van a seggem alatt és ha tudom, akkor majd csak s2000 jöhet utána szóba.. ha meg majd egyszer gyerek és nő is lesz.. áááá, akkor egy jazz mellévisszatérve a kérdésre, 6 milla egy ceedért?
kevesebből elhozok egy 4 ajtós 1.8as civicet, amiben hátul dw van. labdába nem tud a ceed rúgni -
erdoke
titán
Nem vezettem az 5 ajtós Civicet, úgyhogy mélyebb vitába futóművet illetően nem mennék. Amit olvastam róla, az alapján biztosan nem jobb, mint a cee'd-é, sőt. Emellett kisebb, kevésbé biztonságos, és kevesebb a gari, + kiveséztük a felszereltséget. Mindenki döntse el magának, én csak azt mondom, hogy a helyzet korántsem olyan egyértelmű, mint amilyennek te (és sokan mások, kizárólag a "koreai xar" elvből) beállítod.
"Pl. onnan lehet tudni, hogy egy hozzaszolas valasz egy elozore, vagy nem..."
Igen, onnan lehetne tudni, ha használtad volna a "Válasz" gombot...
-
Rick4
félisten
esso-s üzemanyaggal tankolta volna? [link]
-
lenox
veterán
válasz
erdoke #11085 üzenetére
Pl. onnan lehet tudni, hogy egy hozzaszolas valasz egy elozore, vagy nem...
A Civic 3 és 5 ajtós vezetési élményét sokan kritizálták mind a tesztelők, mind a Honda fanok közül, egyértelmű visszalépésnek nyilvánítva az elődökhöz képest.
Benne van a kulcsmozzanat, az elodhoz kepest. Nem egy kia ceedhez kepest. Kell ezt tovabb magyarazni?
Biztosan mind hülyék, és a Honda akkora csúcs, hogy laprugóból is olyan vezetési élményt kreál, amit a KIA 5 csatolt lengőkarból sem tud.
Igen, meg merev tengelybol is
. Amugy trefat felreteve a hardcore arcoknak szar az uj ufo civic. De hallottal mar olyat, hogy ezek a csavok kia ceedben gondolkodnak? Sztem nem, es okkal. Akiknek ez a legfontosabb, azok veszik a 4 ajtost.
-
bobsys
veterán
válasz
Integra #11109 üzenetére
hihi, majdnem, en adtam par auto otletet neki, aztan ezt hozta ki belole, remelem en nem nagyon fogom vezetni majd az rsx-et
par kiszemelt van mar a kozepar kategoriaban, a sraccal majd majus elejen talalkozom vele kell megbeszelnem, hogy ok hogyan nezetik meg az autokat, mert o sem megy ki vasarolni itthonrol intez mindent
csak a kintiekben nincs piros recaro ules, viszont napfenytetosek -
bobsys
veterán
válasz
Integra #11092 üzenetére
Picikenek tunt neki, illetve a csomija ranezesre kisebb volt legalabbis ezt mondta
splashnek nincs csomagtartoja, egy bazinagy babakocsinak be kell fernie, splash az noi bevasarloauto nem csaladi
mit hoznek be? na megis mit ?acura itr ofkorsz, 2K (lepukkant) es 18K (jdm import) kozott van az aruk 7-8K ert eleg jo allpotut lehet venni 100-120K merfoldel
kontener 2,5K, egy ismerosom foglalkozik importal igaz o oldtimerben utazik, de beszelek vele, hogy mit-hol-mennyiertRick4: szerintem majd megkerdezlek teged is, illetve vamolas+regado intezessel hogy allsz/all ismerosod ?
dokar: aze jo, mert szeret ellatni egy picit a forgalom felett, nem fog kiloni lampanal
-
dokar
addikt
a forgalom többi résztvevője mint pl furgon vagy kamion, meg pl emelkedő aztán emelheted az égbe az ülésed, hogy átláss felettük. ha vki ellőttem van és nem látok tőle, akkor kis balra húzódással tudok előre tekingetni.
egyébként volt az egyik tudományos csatornán egy dokfilm, hogy az amerikai anyukák megveszik a SUV-okat, mert magasabban ülnek benne és ez mennyire jó nekik... stb. aztán kihozták belőle, hogy ez egy oltári nagy hülyeség. látta vki?
a barlangrajzot én csináltam
Integra: nem akarok én senkit sem sportkocsiba küldeni.
Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Megújul a Netflix tévés appja
- Példátlan a 2 nm-es TSMC node iránti kereslet
- Villanyszerelés
- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Spórolós topik
- Windows 10
- Mégsem lesz divat az atomerőműre kötött adatközpont?
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera - Motoros/biciklis szett (4.)
- DJI Mavic 2 Pro drón szett - 1" Hasselblad kamerával
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- iKing.Hu - Apple MacBook Pro 13 M1 Touch Bar 2020 Használt, karcmentes 3 hónap garanciával
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest