- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz
MunezXBK #18837 üzenetére
Nekem OMV és a román MOL vált be. utóbbiból kevesebbet eszik, viszont jobban füstöl, ezt mind3 dízelem így csinálta. Utóbbi időben rászánom a prémium-felárat és maxmóciós OMV dízelt töltök az Alfába.Mivel mást nem töltök bele, ezért összehasonlítási alap nincs, de ezzel jó az autó, a lelkem is megnyugodott, aztán legfeljebb kiderül, hogy kidobott pénz volt a felár, akkor meg evvan.
-
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #18555 üzenetére
Akkor kicserélem.
Pedig nem értem miért , ez már akkor rajta volt mikor megvettem...
Másik oldalon ahogy néztem most ott valóban nincs ilyen eltérés amit linkeltem neked is vagy csak nem látom..
Vagy nem is érdekel.
Most pár mm eltérésért nem fogok új sárvédőt venni, fényeztetni,stb.
Szerintem jövő nyáron már úgy is cserélem így nem érdekel.
Aki akarja majd kicseréli.
Kimegyek mindjárt és ráütök belülről egyet a sárvédőre hátha akkor kijön.
-
-
Remekelek28
őstag
válasz
MunezXBK #18276 üzenetére
Pl a vevő személyiét,adókártya .. Amikor vettem egy kocsit,ezeket elkérték fénymásolni.. Kell papir arról is,hogy kötött az új tulaj kötelezőt..
Ha leirjátok mit milyen sorrendbe kell csinálni,milyen papirokat kell bevinni az okmányirodába lehet megpróbálom.. de én nem fogok azért 2 órát sorbaállni ,hogy a végén kérdezze az okmányirodás,hogy és hol az xy papir fénymásolata? Na kabbe.. Rendszeresen igy járok mindennel..
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #18208 üzenetére
Felkéne hívnom a biztosítót aztán valahogy kiugrasztani a nyulat h most regisztrálva lett a káresemény vagy nem..
Megkérdezem,hogy nem vagyok tisztába a fokozatokkal és ,hogy most milyen b/m fokozatba vagyok..
Gondolom ügyfélszolgálatos kötvényszám alapján megtudja mondani.. Ha m2 akkor regelték, ha a0 akkor nem és akkor örülhetek mert akkor b1 be megyek.
Amúgy most m2 vel csináltam egy kalkulációt.. Évi 120 kb 33as negyedévi fizetésekkel.
Egy helyen tudnék rá cascot kötni 47ért,hogy ha ne adj isten véletlen megint ilyen helyzet lenne ,de remélem nem viszont ilyet max akkor kötnék ha tényleg b1 be leszek..
Vagy a voltetorve.hu-n 5k-ért elküldik..
November 30-án van a fordulóm addig kell intéznem valamit... Vagyis előbb ..
-
-
válasz
MunezXBK #17990 üzenetére
Úgy tudom ez saját motor a toyotánál, de jártam vele úgy párszor hogy mi a p*csa, mitől nehezedd el a kormányzás...
A használható nyomtékosdi/érzésre mennyire menősdi megállapítások meg elég csalókák lehetnek.
Érzésre nem megy rosszul az 1.6 CR Octavia (90), azonos fokozatban talán picikét jobban gyorsul mint az enyém; de ha bátrabban nyúlunk a pedál+váltóhoz, akkor körbeautózom a sajátommal (90 lovas 2.0 HDi Partnert dettó). Na most akkor melyik megy jobban?
Ráadásul egyéb tényezők is 'zavarhatnak', a kollégák 90%a szerint jobban megy avérszegény101 lovas 1.6 szívó Focusunk, mint a 140 lovas hatos váltós 1.8-as Civicünk; vagy haverom esküdözik hogy jobban ment a 1.6 75 lovas Cordobája a mostani 117 pacis 1.8 Picassójánál (papíron is másfélszer annyi idő kell a seatnak a százhoz). Kilátás, zajcsillapítás, futómű, váltóáttétel, gázreakció mind módosít az érzésen.
Szerintem kényelmesebben vezethetőek, rugalmasabbak a turbósok (azaz a dízelek is), pont.
szerk: Azt meg hogy maximum mire képes, azt a teljesítmény rovatban lévő szám mondja meg leginkább, és hasonló teljesítmény hasonló menést tud - ha ezt ritkábban is tudjuk elérni a szívó motorokkal a forgalomban. -
t72killer
titán
válasz
MunezXBK #18014 üzenetére
Nem vagyok annyira képben a 10+éves járgányok árazásával, de százezreket gondolom egy pöpecül karbantartott darabért se kapott volna, régi, leharcolt vas...Közben ránéztem egy hirdetős oldalra, elég vicces tételek vannak: 10év/28ekm - erre bőven elég a bicikli
(vagy lecsaptak egy-két nullát a km-számlálóról
)
-
rover45
őstag
válasz
MunezXBK #17726 üzenetére
Mi egyenlőre oda jutottunk, pusztán elméleti síkon, hogy a 4-es csatlakozik a tetőn lévő antennára, a 3-as kap a fejegységtől kapcsolt 12V-ot, a 2-es csatlakozó feletti kis hengerre megy a fejegység felé menő antenna jel. De az 1-esre 2-esre nincs kimondott tippünk sem
-
válasz
MunezXBK #17620 üzenetére
Amúgy igen érdekes ez az amerikai hozzáállás már csak annak a fényében is amit a kép mutat na meg köztudott, hogy náluk mekkora benzines motorok vannak 5-6 literes nagy disznók hatalmas fogyasztással ez mellé kb mind autómata ami szintén plusz fogyit generál ami egyenlő a több káros anyaggal.
-
AMD Power
titán
válasz
MunezXBK #17456 üzenetére
Ebből gondoltam.
A befektetők számára bizonytalansági faktort és komoly kockázatot jelent az is, hogy mi van akkor, ha nem csak az amerikai emissziós tesztek során manipulálták a mérési eredményeket a cégnél. -
válasz
MunezXBK #17341 üzenetére
A szellőzőre sem akarok rakni semmit
Arra gondoltam hogy a navi oldalára lehetne feltenni konzolt amire egy egy aktív töltő menne de a noteszhez nem látok.
(#17342) EQMontoya: nekem semmi nem gyön be sajna, lehet mert Diginet?
(#17343) focvis : ez nem csak a 2011 utániakra műxik?
(#17344) deicide: sajnos itt sem tőt nekem semmit
Kezdem hinni h a gépemmel van a hiba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #17282 üzenetére
Ez csak segít lekapni a matricát de ugyanúgy melegíteni kell, hogy le tudd szedni egyben.
"Kizárólag csak az üveg felöl melegítsük a matricát (400-600 fokos hőfúvással). Amikor a matricát lehúzzuk, összhangban kell legyen a matrica húzása és a penge tolása. Ellenkező esetben a matrica megnyúlhat. Ha a szerszámot újra használjuk, akkor használat előtt tökélesen tisztítsuk meg a ragsztó maradványoktól (pl. higítóval).
A matrica visszaragasztásakor a szélvédőüveget melegítsük fel legalább 20 fokra, hogy a matica jól tapadjon az üvegfelületre."
-
Morris
veterán
válasz
MunezXBK #17254 üzenetére
Basztassá még!
Jövőre megejtem a polírt. Csak addig tiptop állapotba hozom a vasat.
Kell még vennem köv hónapban 2 új téli gumit, plusz az összes ajtó ablakát is ki szeretném cserélni, mert merő karc mind.
Jövőre kell majd két hátsó lámpa, megcsináltatom az óracsoportban lévő BC kijelzőjét (mert ugye melegben ez is összefossa magát) és kész is vagyok. -
-
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #16807 üzenetére
Én vennék helyette egy b6 passat kombit 2.0tdi be. Taxis haveromnak olyan van,nagyon király full felszereltségben. Fiatalabb ,újabb ..
Nem tudom h milyen motorral érdemes venni ezt,csak maga az autóba ültem. Mindig vele vitettem magam Pestre anno mikor siettem vezetni(gyakorlat)
-
-
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #16636 üzenetére
Elvileg ugy van hogy ha kifizetem a g astra javítását nekik amiről küldenek majd levelet h mennyi lett akkor nem vágnak vissza..
De gondolom nem 20ezer lesz a javítása annak sem hogy kifizessem..
Vmi 1.4 twinport kombi volt. 2006 körüli.
Ráadásul kölcsönautó volt
Amit faterom összetört egy meganet anno lagymanyosin.. Legújabb 3ajtos coupe volt ,Ukrajnából arra 1,6m t fizettek ki. Szerintem itt vmit okoskodtak mert tuti nem ennyi volt a javítása.
-
tomcsi23
veterán
-
tresh
veterán
válasz
MunezXBK #16607 üzenetére
Na meg is találtam:
Természetesen felmerül a kérdés, hogy tulajdonos váltás esetén ki fizeti a súlyadót, az eladó vagy a vevő? A törvény erről úgy rendelkezik, hogy amennyiben, a korábbi tulajdonos a bejelentési kötelezettségét az előírt 15 napon belül megtette, akkor a bejelentési kötelezettség megtörténtét követő év, első napjától nem minősül adóalanynak. Magyarán ez azt jelenti, hogy amennyiben a tranzakció évközben történt, akkor az adott év végéig még az eladó, azaz az előző tulajdonos fizeti a súlyadót.
-
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #16202 üzenetére
"Ma is jött egy ember egy E46-ra, friss jogsis fiának kell...
"Azt úgy kell
"Keresztbe lehet b@szni" manapság ez a divat fiataloknál ,legyen az fwd,rwd,awd
De leginkabb bimmer. Viszont a fa vagy oszlop általában sikerrel megállítja őket,nagy veretes közepette .
Tresh: ugyanazt másoltuk ki
. Oké h nagy a kereslet de ne egy olyan keresse akinek most lepett le az oktatója a pedalrol.
-
psg5
veterán
válasz
MunezXBK #16043 üzenetére
Vizesnek kell lenni a sz.bőrnek? Vagy a viledának (ha kapok valahol) Amúgy száraz volt idáig mikor próbáltam...
Viledára adnál egy linket, hogy biztosra menjek a környéken sehol nem kaptam pedig azt szerettem volna (se autótuningban, se tescoban, sehol egyenlőre ezért választottam egy sima egyszerűt. Van olyan multi ahol biztosan lesz vagy ez annyira speciális, hogy neten rendelhető csak? -
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #15712 üzenetére
Szerintem válaszoltam rá csak valamiert nem érted meg.
Rivaul: Ha sikerül most bekerülnöm egy jobb helyre akkor a fenntartastol nem felek. Nyilván ha tudok majd akkor se akarok többszáz ezret rakolteni ha erre esik a választás de remelem nem vmi bontószökevènyt fognék ki. Mire gondolsz 110koruli lovas sedane alatt? Ami tetszene benzinesbe az a civic 1.6vti,vagy lancer,corolla.. Jovoheten derül ki hogy megengedhetek magamnak ilyesmi fele kocsikat amivel nagy a rizikó (Audi tdi) vagy sem. Esetleg e46 coupe 2l körüli benzines jo választás lehet ?Ez 140ló ha jól emlékszem Szerintem kintről hoznam.
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #15709 üzenetére
Arra értettem esetleg ,hogy nehezebb fenntartani mint megvenni.
De ha ilyenre kerülne a sor akkor gondolhatod hogy ugy vennem meg hogy belefér a fenntartás is es nem ugy h megveszem oszt lesz ami lesz.Mágus : köszi.
Eqmontoya: elolvastam. Akkor helyette mit ajánlanál ami hasonló árban van es hasonlóan erős.
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #15706 üzenetére
Ez csak kezdőautó amit vásárláskor is tudtam h max 1-1,5 évig lesz meg tanulóautónak.
Nem azért vettem mert nem tudtam volna venni akkor jobbat hanem azért mert ezt láttam legjobb ötletnek kezdesnek.
Ha netán ilyet fogok venni (2003 körüli a4 avant)akkor valószínűleg jól átgondoltan fogom tenni.
De amúgy nem ez volt a kérdés audimester
-
tresh
veterán
válasz
MunezXBK #15684 üzenetére
Szerintem inkább kapaszkodott a kormányba hogy a menetszél be ne rántsa utánam az árokba
A figura az 70és a halál között volt de inkább a másik felé kacsintott. kb 50nel toporgót én meg adtam neki egy kövér gázt azt mire lassultam már egész szép fotót csináltak rólam kicsit drágállom de legalább a minőség jó lett
-
tresh
veterán
válasz
MunezXBK #15500 üzenetére
Hat benyalok a helyszinelonek ha megmondja hogy nem tolta es ezt a serulesbol allapitja meg neked. Ha biciklis vagy motorossal csattansz tuti te leszel autoskent a balf*sz hogy nem figyeltel ra...pont kb 2-3hete ment apamba elozes kozbe egy motoros mert o ugy gondolta hogy befer..rendor rogton apamra kente volna aztan jott a helyszinelo brigad es valtozott a korkep...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Battlefield 6
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Az NVIDIA és az AMD leadja a kínai chipeladásokból érkező bevétel 15 százalékát
- Könyvajánló
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Napelem
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Eladó Lenovo ThinkCentre M910q i7 16GB / 12 hó jótállás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3081
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3056, 94% Akkumulátor
- GÉMER! Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 3070 szint! 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar. 2026
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest