- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Teljes a kép a OnePlus Nord CE5-tel kapcsolatban
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Yettel topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZeroX92P
tag
Horvátból ma hazafelé szembe elsuhant mellettünk néhány milliárd...6db Chiron-t számoltam, többféle AMG GT, Lambo, Meki, Rimac, Porsche-k tárháza, az új Countach csak hogy néhányat említsek és hoztam egy képet is, igen ez egy lerohadt Apollo azt hiszem
[ Módosította: radi8tor ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kisza25 #240750 üzenetére
Ilyen blokkokat azért ügyes gépműhely egyedi hengerhüvellyel meg tud menteni szerintem, aztán mehet a gyári dugó stb, csak talán más gyűrű ajánlott vashoz, mint ami pl a Nikasil és társaihoz való, más erővel feszül ha jól rémlik...
Mondjuk amit leírtam, nem feltétlenül olcsó, de gyári újhoz képest barátibb (meg később javíthatóbb, nem lesznek kis foltnyi hibák a bevonatban, hasonlók.
Egyben top gear top tip rbalint88 részére, Porsche cylinder wall pitting, scoring esetére (akár kedvezőbb beker ár miatt), bár nikasilozás is van kis hazánkban. Nekem azért maradandó emlék, amikor a nedves perselyes motorba egy egyszerű emelővel+lánccal préseltem be az új hüvelyeket, hát még milyen jó, ha nem kell... -
-
rbalint88
addikt
válasz
aero. #240528 üzenetére
Ahh, akkor egesz jo volt a talalati aranyom
brumi1024: home officet csipem en is, kivetelesen ki is fogom venni a heten mindkettot, epp nincs egyik napra se keresztbe szervezve vele semmi meeting.
Porsche: majd amit kiad a keret. Nyilvan 911 a szent gral, de lehet, hogy inkabb Boxster lesz, ha abbol annyival fiatalabb/jobb allapotu/stb peldany lesz adott keretbol. Most ahogy korbeneztem a kinalatot, szomoruan konstataltam, hogy 15-20 millio egy igazan jo peldany, szoval ez meg boven arrebb van, amugy is 2028 a celdatum, ki tudja mi lesz meg addig
-
brumi1024
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz
aero. #240522 üzenetére
Lesf, Golf8R, CLS320cdi, GS430, Dodge Caravan,???
es ez 6 auto hany soforre?
Nalunk 3 auto van 2 soforre, neha igy is hulyen erzem magam, de azert ki van tuzve ket tavlati cel, az egyik, elvinni az Audit OT-ig (meg 12 ev), a masik, kell egy Porsche (lapos, 2 ajtos). A napi jarosbol meg kedvenc markam a ceges. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
cOxeR #239329 üzenetére
Zseton+napelem: kicsit bosszant, hogy nem foglalkoztam/-tunk komolyabban (uzsora terhe mellett
) pár éve a mezőgazdasági termelőknek nyújtott napelemparkos pályázattal, ilyen elszállt villany árak mellett most pár évet biztos előre lehetne törleszteni a hitelből, utána meg jöhet a Balaton, Porsche, minden ami kell
Megvan még az ajánlat, 500 kW, 1388 db Sharp 360Wp, Fronius inverter, engedély stb nélkül nyuszkán a hardver 172,5 méter vázon földre telepítve, és ez akkoriban kb 21-23m/év hozott volna szerintük KÁT rendszerben, pont akkor szűnt meg és jött a kevésbé kedvező verzió, az nem volt túl motiváló - valamennyien épp be tudtak még csúszni az átmeneti időszakban a jobb átvételi árra. 4-5 éve volt, talán már nem üzleti titok ez a pár szám. -
Vismajor01
addikt
válasz
macilaci78 #238763 üzenetére
Kombi autot ne hasonlítsuk már SUVhoz, annyi közük van egymáshoz h 4 kerék. Es az mit jelent h parkolóban ugyanannyi helyet foglal? :D
Ráadásul a hibridseg a sztem tok ok fogyasztás mellett a megbízhatóságot hordozza. Figy a 4wd Outlander Phev is simán bekajal 10 litert pályán cserébe az nem is megy. Egy ekkora benzines suv fogyasztásával meg nem vagytok tisztában mert kb nem létező kategória ebből az evjaratbol, bírod h 2013 előtti SUV akkor van a Lexus ami hibrid es van a Volvo ami joesellyel v8, porsche ami v6-v8, meg a premium szegmensbol szintén v8ak. Na szerinted melyik mely 280 Kmt 33 lityoval? Hát egyikse. És amúgy Qru jól mondta inkább városba segít be a hibrid, pályán szinte semmit nem jelent csak tobbletsulyt. De azért mert hibrid nincs benne önindító, kuplungszerkezet, váltó, kettostomegu, istentudjami. Ja és nem is úgy szól mint egy karattyolo dízel :P Meg egy sima benzineshez képest is megbízhatóbb de egy dízelhez képest plane. Persze azok jobban fogyasztanak. -
rbalint88
addikt
válasz
MunezXBK #237503 üzenetére
Pattogas es pattogas kozott is van boven kulonbseg
Azert nem mindegy, hogy egy Porsche/AMG/M BMW raz vagy egy szetgewindezett kisauto
Utobbihoz mar nagyon oregnek ereznem magam, az az allando ideges rangatozas az agyamra menne, de egy gyarilag szigorura tervezett futomu egesz mas kavehaz. Ott csak el kell hinni, hogy kibirja, neked jobban fajnak az uthibak, mint az autonak.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
tboy93 #236415 üzenetére
Bartos Műhellyel van tapasztalatom. Egy '99-es Passat sárvédőíveit tetettem rendbe vele, a tanksapka fedél alapján kevertek színt. Nem voltak nagy igényeim, de a 4 ívből nem tudom megmondani, melyik az az egy, amelyikhez nem kellett nyúlni.
Viszont a lökös elején pattog lefelé a festék, igaz, megmondtam, hogy számomra a műanyag lökös nem márképző, hozzá sem kell nyúlni...Szoktam náluk látni Porschet, Mercedest, egyszer még egy Teslát is, nem csak olyan lefingott koravén autókat, ami nekünk van.
karosszérialakatos, be,je,jh sárvédőív, első lökhárító éle, első lökhárító sarkai megcsinálva, jobb oldali küszöb C oszlop tövében rozsdás rész kivágva, pótolva - 70 k 2019 szeptemberében. 3-4 nap helyett szűk 2 hét volt.
-
kisza25
félisten
válasz
tboldi #235291 üzenetére
Sokkal inkább Porsche és cla keverék
Napvédőhöz: én mindig használok a tescoban lehet kapni 2200Ft és ez kemény megtartja magát, nem lóg
https://szalaialkatreszek.hu/SUMEX-LASER20-ELSO-NAPVEDO-LEZER-ERO-145x80cm-XLAmúgy a sötétítés is nagyon sokat segít
-
válasz
barnam_ #234646 üzenetére
Tudtommal a VW AG évekkel ezelőtt megvette a Porsche Hungária 100%-át. -> Aki nem lusta, majd megnézi az e-cégjegyzékben.
Illetve az összes Porsche Pest / Buda / M5 / Győr / Tatabánya / Szeged, stb. a Porsche Hungária tulajdona, esetleg áttéttel a Porsche Interautóé.
Tehát a nap végén ezek mind a VAG tulajdonában vannak.Régebben ilyen volt a Peugeot / Citroen M5 is asszem. Azóta már az Emil Frey az importőr.
-
szőröscica
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #232848 üzenetére
XVII-XV, IV. kerulet kornyeken mar 100+ egy 100-150nm kozotti haz. Mi sem hitelbol fogjuk csinalni, ezert nem veszek Porschet, se GR86-ot, pedig siman hozhatnank szalonbol barmelyiket. Es semmi extra nem kell hozza, ket kozepvezetoi multis pozicio, meg nem elszorni mindenre a penzt. Visszatero pelda, de nem derogal sajat magamnak levagni a hajam, mig a kollegaim/ismeroseim a barber shopba jarnak, stb. Millio ilyen pelda van, akar amit focvis emlitett, ha csaptelepet kell cserelni, megnezem youtube-on es megcsinalom magamnak, nem hivok szerelot, stb. Olajat kicserelem aknan az autoban, nem viszem szervizbe. Rohadt sok penzt meg lehet fogni ilyeneken, siman mulhat rajtuk az eladosodasod. De nem akarok ebbe jobban belemenni, sokszor felmerult mar a tema, ez az autos topik, maradjunk is annal.
Vilike, X6M 3 millioert se kene. -
szőröscica
addikt
-
válasz
focvis #230337 üzenetére
Itt vannak megbízhatóbb helyről, a Continentaltól.
ManufacturerOE-Key
Audi - AO, AO1
Audi S, RS Models - RO1, RO2, RO3
Alfa Romeo - AR
BMW / Mini - *
Jaguar - J
Jaguar Land Rover - JLR
Land Rover - LR
Maserati - MGT
Mercedes-Benz - MO, MO1
Mercedes-Benz Runflat - MOE
Porsche - N0, N1, N2
Tesla - T0
Volvo - VOL -
válasz
focvis #230321 üzenetére
Így van, azért figyeltem arra, hogy kompatibilis legyen az autóval. Bálinttal is beszéltem, javaslatára nézem meg ezt is, plusz felhívta a figyelmem, hogy egyes Audi RS és Porsche modellek is gyárilag ilyen gumival vannak szerelve. Nekem ez elég volt (meg az ára).
#230318opr: Szó nincs spórolásról, én inkább ésszerűségnek nevezném. És nem csak 1 szempontot veszek figyelembe (tapadás).
A Focus Goodyear gumija trágya volt, a Civic Pilot Sport 3-asa meg egy álom. -
-v-
addikt
válasz
cOxeR #228969 üzenetére
Cserébe nincs ez az elvált nem vált el, kickdown nem kickdown stb ... vicces hogy laptimingban látszik sokszor, még a sportosnak csúfolt autókban is a dsg meg olajos automata is, sosem úgy váltogat ahogy kéne.. manual módban vagy lassú vagy kiszámíthatatlan és még ott is sok bele is vált stb. nagyon kevé igazán jót látok így videók alapján, amiről el tudom képzelni hogy csapatáskor tényleg nem zavarna hanem hozzátenne. Az a baj az ránézésre a porsche pdk
-
Peter.70
addikt
válasz
tboy93 #223245 üzenetére
És még csak nem is Porsche-t
[Talán lesz megint 1 napos matrica] Nem akartam új hsz-t, azért ide írtam
-
Laby
őstag
Kicsit off, de nem nagyon találok cikket róla az interneten.
Valaki képbe tudna tenni a Porsche 911-es típusok jelentésével kapcsolatban?
Carrera, Turbo, GT3, GT2, RS kiadások...stb. Van amiről tudom hogy micsoda, de hogy vannak ezek meghatározva? -
válasz
Tsebacsi #219835 üzenetére
A megfelelő használattal szerintem lényegesen alacsonyabb a károsanyag kibocsájtásuk, mint egy ugyanolyan, de csak robbanómotoros kivitelnek.
Ebből tudom, hogy nem olvastál figyelmesen. Pont erről szóltunk és a cikkek is...hogy NEM használják megfelelően ezeket. Gyakorlatilag kizárólag üzemanyagot tankolnak bele, és alig, vagy egyáltalán nem töltik... Teccik érteni?!
Erre természetesen válaszolni kell...pl ilyen kevésbé népszerű szabályokkal...
Meg azért valljuk be... a zöld rendszámos porsche húzzon kifelé az ingyen parkolásból... -
Gergőke88
addikt
válasz
EQMontoya #219210 üzenetére
Kereken leírtad
Szerencsére a futómű pótolható (Bilstein vagy Tein is akár), ami meg fontos, hogy nem minden 2.0 esetén van sperr és bilstein!
Szerencsére MX5 is tartja az árát, de a Porsche azért más világ szerintem. Egyébként több mx5 fórumos tag is váltott már Boxsterre, és volt aki utána váltott vissza mx5-re. -
EQMontoya
veterán
válasz
focvis #219205 üzenetére
Az 1.5-ben van élet. Szeret pörögni, fent jol is megy (oké, csak 135 lo, de kerek egy tonnahoz azert kellemes), brutal takarékos is, szoval jo kis konstrukció. Szeritnem kiváló példája annak, hogy az autózás nem a számokról szól.
Ugyanakkor nincs bilstein, nincs sperr, 135 lo normális gumin szárazon amugy is kicsit vékony azert keresztbe menni. Szerintem jo kis csomag, főleg azoknak, akik szeretik a cabrio élményt is, nem vagyok benne biztos, hogy Te ezt keresed.
A facelift előtti 2.0 kicsit döglött karakter. Menni nem megy rosszul, azert 7.5 alatt van a 100-as sprint, szerintem az átlag user kezébe bőven elég, sok is, de nem hozza azt az érzést, hogy jol esik tolni neki.
A facelift utáni 184 lovas 2.0 mar tudja ezt. Szépen megy is (ez mar 1-2 generációval ezelőtti Boxsterek szintje), van benne élet is, mindenképp kene. A baj az, hogy használt meg nem nagyon van belőle, az újonnan 10+ ár pedig pontosan az a pénz, amiért kiváló 987 Boxstert vagy Caymant adnak. Nyilvan a Porsche fenntartása többe lesz, de szerintem az értéktartása cserebe jobb. Nem új autó, de a 6-os boxer hangjától szerintem az öregek otthonában is mindenkinek feláll.
Szoval ez nehéz kérdés, en sem tudom, melyiket venném. Melyiket fogom? -
Integrale
veterán
válasz
Vismajor01 #217369 üzenetére
Mi a gond a Charger futomuvevel? Az, hogy kemeny a Hallcat, nem csoda, de az egy modern, soklengokaros futomu.
C5 Z06 Nurburgringen Porsche GT3, SLS AMG idot fut, szar futomuvel elkepzelhetetlen. Hellcat Charger pedig 2015 óta van. -
rbalint88
addikt
válasz
Szada85 #216075 üzenetére
Hat nekem sem ez a szintem (hanem az A4 cabrio, amivel manapsag komuves segedmunkasok jarnak
), de van egy bakancslista es azon van Porsche is - szigoruan 911 vagy Boxster. Nem befektetesnek, hanem elvezni, hasznalni. Nyilvan vigyaz ra az ember, de en se garage queennek veszek autot.
-
válasz
tboy93 #214836 üzenetére
BMW szintű fényezés? Az szerintem pont ugyanolyan narancsos, mint az összes többi gyártónál. Max vastagabb a rétegvastagság. Számomra egyébként hihetetlen, h egy 50M pluszos autó is narancsos fényezéssel hagyja el a gyárat.
Erről ez jutott eszembe: Száz órás dédelgetés – így kényeztetik a Porsche 911 GT3 RS-t Érdemes megnézni a videót, főleg az "ilyen volt" részt! -
válasz
BigBlackDog #212909 üzenetére
A Porsche Budánál kapsz 1 db kávé / tea kupont VW mellé; Audihoz nem tudom mi jár még. (Keksz? )
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #211547 üzenetére
145tempomattal mentem, elengedtem Őket, de én porscheval sem mennék gyorsabban
-
kisza25
félisten
válasz
CactuS #211536 üzenetére
Már én is megkaptam, hogy a rendszámban van 4-es és az nem szerencsés. (Nem fejtették ki, hogy miért)
A proceed-et 3x törték össze úgy, hogy állt és nem is ültem benne, 454 volt a rendszáma.
A mostaniban is van négyes és eddig minden ezer km-ben majdnem összetörtem.
-Macska kiugrott első 1000km-nél. (Satufék minden repült az autóban)
-Kikanyarodtak elém 2000 km-nél (satufék és kormányt elrántva egy üres parkolóba tudtam megállni)
-kb 3000km-nél autópályán elment mellettem 5db Porsche egymás után és annyira néztem őket, hogy majdnem beleszaladtam az előttem levő kamionba, ott is satuznom kellett, mert kb 50- el mentem gyorsabban.
- 4000km-nél neki tolattam egy földből kb 30 cm-re kiálló karónak (radar nem jelezte, autóból nem látszott)
-5000 km-nél esőben kanyarban megindult az autó eleje, majd a hátulja, össze szedtem, de na
-6000km-nél pályán majdnem összetört egy jobbról előző m3-as
Nem vagyok babonás, de na
Ja és 1997 óta balesetmentesen vezetek, koccanás sem volt, kopkopkop -
kisza25
félisten
-
Koszi mi az idegen kivul jol vagyunk. Hand hatso lokose megmozdult egy kicsit de a radar meg egyebek mukodnek. Szerintem ki fognak rohogni a porsche szegedben h hetfon megint megyek
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #206165 üzenetére
Rézpaszta nem jó, a benne lévő szemcsékkel koptat, kifejezetten fékszereléshez való paszta kell.
(#206162) IG55: A miértje igazából még nem lett megválaszolva, a súrlódás következtében finoman rezegnek az alkatrészek és ezt a frekvenciát halljuk visításnak. A Porsche csinált is a jelenség fizikai hátteréről egy videót.
Amúgy bármennyire is zavaró, ez nem feltétlenül hiba. -
Szada85
aktív tag
Cserébe látjuk most milyen tökéletesen (nem) müködik a mostani rendszer.
Másrészt lehetne a bírságok struktúráján is dolgozni, lenne egy alapösszeg + az elkövetés eszközének Eurotax értékéböl származtatott része a bírságnak.
Így egy R8, Porsche, M2 tulajnak is fájna ha mondjuk az alapbírságon felül még megkínálnák egy 0,5-1 méteres csekkel... -
_NCT
addikt
válasz
bitpork #205622 üzenetére
Én ott szakítottam a márkaszervizekkel, amikor egy mezei skodára már a 3. helyről kaptam a 600 és 800ezres ajánlatokat vezérlés+olaj+szűrők cseréjére. Persze az olaj és társai min 4x-es áron mentek, vagy ha nem az alkatrész, a munkadíj volt kegyetlen. Kb 10 ajánlatot kértem be kisebb vállalkozásoktól és márkaszervizektől, 7 márkaszervizből 4 volt hajlandó válaszolni 2 héten belül, és abból a 4-ből 2 csaknem C típusú nemzetbiztonsági átvizsgálást végzett el a bekért adatok alapján. Jah és nem a Porsche Buda volt a legdrágább.
-
pit stop
addikt
válasz
focvis #205083 üzenetére
Porsche hungàriánál parkolók mostanában, ha látom hátulról megmondom, bár ebben a napsütésben kevésbé látszik.
Hátsóba ledet előzőnél is könnyebben adták (az elülső igazán hasznosat megfizesd meg...), de középső LED csík jó kérdés hátul.
Szomszédnak Ateca van, annál van csík de nem világít, elég gagyinak is néz ki az a műanyag betét így. -
rbalint88
addikt
válasz
6030D #204794 üzenetére
Johet! Ha lehetett volna nemHyundait valasztani, Proceed-et kerek, az tuti.
Tudod, olyanok ezek a draga autok, mint a zsiraf. Szep es jo, de itthonra nem keneMeg valoszinu soha nem is fog fenyegetni ez veszely, hogy megengedhessek egy ilyen autot, de lehet van olyan read only user, akinek ez valos dilemma, hogy Urust vegyen vagy mast ebben a kategoriaban. Azert itthon is kezd kialakulni az a tokes reteg, akinek van penze ilyenre es ezt meg is akarja mutatni. Vasarnap delutan is az egyik etteremnel allt egy Rolls Cullinan, mellette par szegenyhazi 30-50millas autoval…
Oszinten egy fullos Kia Sorento boven eleg lenne a napi daraloba es a presztizsen kivul nem ad erdemben tobbet egy ilyen 100millas auto sem, nyilvan nem is arrol szol mar azon a szinten a dolog, hanem arrol, hogy megteheted vagy sem, hogy ilyen autod legyen. Hetveginek reszemrol Porsche 911gts, az se a legerosebb-leggyorsabb-legdragabb, de igy is csak versenypalyan tudod kiautozni a kepessegei 100%-at. Abba viszont dolne a penz, a palyanapozas nem olcso moka - multkor neztem, Nurburgring egy nap, ami nem touristenfahrten, hanem rendes trackday, 999€, es az csak a belepes es a kaja, plusz uzemanyag, gumi, egyebek, siman ellocsolsz egy millat egy nap alatt -
-
Snoop-y
veterán
Amennyi cuccot mi viszunk ahhoz egy F150 is keves lenne probaltam arra is rabeszelni asszonyt (jol ki lehet belole latni, padka nem akadaly abban is van HEMI motoros etc
) de azzal lenne par hely ahova nem fernenk be es csak magamat szivatnam.
Tetobox ellenes vagyok. Ha mar van egy relative gyors autom nem akarok 130 max-al haladni vagy attol reszketni mikor repul el. (Szomszednak gyari Porsche van vmax az 200 de 145-nel mondta, hogy olyankor mar eleg zajos o is 130 korul autozik vele pedig az szuper aramvonalas)
-
3L1T3
addikt
válasz
CactuS #201734 üzenetére
Most, hogy megkapta a végleges nevet az autó Rimac Nevera bemutattak egy fejlesztésről szóló videót ahol a gyártási technológia is látszódik. Elképesztő, hogy a RIMAC is hova fejlődött az elmúlt 15 évben, és Porsche, Aston Martin cégének is beszállítanak már hajtástechnológiát.
[Rimac Nevera: Dare to Feel the Next Generation of Performance]
A számok pedig elképesztőek, közútra ez nem való, de nem is lesz ez nagy számban elérhető átlagembernek. Hogy őszinte legyek már a Model 3 LR AWD teljesítménye és menetdinamikája is BŐVEN sok. kb. 449 lóerő, és 500 nm. Nem is szoktam standard módba használni szinte sose, maximum ha olyan előzés van vagy gyorsan akarom felvenni az autópálya tempót egy felhajtónál.
-
TheProb
veterán
Dícsértessék!
Gen 1-es (986) Porsche Boxster jól sejtem, hogy elsődleges, napi használatú szekérnek nem lenne a legjobb gondolat?
Valakinek esetleg személyes tapasztalat? -
válasz
elbandi2 #199760 üzenetére
Világos, meg amúgy én is túlgondolom, eddig minden autómnál és motoromnál volt egy konkrét típus, itt meg inkább az van hogy alkalmazkodni szeretnék a kedvezőbb körülményekhez, mert ezeket úgy gondolom hogy már szerelőhöz kell vásárolni.
Egy valamit magára adó szerelő nekem a középmotoros Porsche Boxsterre is azt mondta, hogy ne vigyem be az udvarába. Ismeri a típust, de sosem szerelt még ilyet, valószínűleg célszerszámai sincsenek, abból meg nem kérek hogy szerelőtől szerelőtől vigyem hátha valaki megtudja jól csinálni amit a másik elrontott, meg jó eséllyel az előző tulajdonos szerelői is csak tákolgatták, mert akkor láttak ilyet először.
Ha nem lennének ilyen averzióim akkor könnyű lenne a választás
(#199759) nandow - március óta biztosan fent van, akkor még 1 millióval többért hirdette, néhány hete vette lejjebb az árat.
-
válasz
szabonagyur #199045 üzenetére
Nekem is van egy ilyen ismerősöm, IT cég, pályázgatnak ide-oda, 6 autó van 2 főre otthon. A Mini Cooper-t csak azért vették, mert asszonynak kellett valami bulira és nagyon ment a ruhájához
De van ott is porsche, audi minden vacak. Meg most építenek magán gokart pályát éppen.
Én meg azon töröm a fejem, hogyan lesz egyszer saját házam
Mindenki a saját szintjén nyomorog
-
válasz
Snoop-y #199033 üzenetére
Hát ha azt vesszük, egy Model S kicsit normálisabban használható a mindennapokat tekintve, főleg ha mondjuk kaliforniában vagy észak/nyugat európában élek, mint egy ilyen porsche, ami mondjuk pont szerda reggel jött szembe a Gábor Áronon (LOL) és egy nőci vezette, (de ez most mellékes) de én félnék vele a Rózsakert mélygarázsába is leállni
Egy teslaval azért nem.
-
brumi1024
veterán
válasz
Snoop-y #199032 üzenetére
Értsd jól, a Teslánál most lesz modellfrissítés, és a fenti videóban szereplő modell lesz a belépőmodell, ~25 milliós áron. Szóval ebből az lett volna a kínos, ha nem a Porsche nyer. Jön a Tesla modellfrissítés, valószínűleg az lesz a gyorsabb, de ha nem (azért a 2 sec alatti 0-100 már a középső modelltől erősnek hangzik, de kiderül) akkor is gyanús hogy pariban lesznek.
-
-
Nem is tudtam, h jövőre a WRC-k is plug-in hajtást kapnak: Így szól az első hibrid WRC (TC)
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #198471 üzenetére
-
rbalint88
addikt
Mustang (csak 2014+), 335i, S4, S5, Porsche. Kérdés hány személyes kell legyen, mire használnád. Sportcélokra a kupék jobbak, merevebbek a belőlük faragott kabrióknál. A roadsterek szigorúan két üléssel az eleve nyitott tetősnek tervezett gépek, azok merevebbek is emiatt.
Egyébként nekem a cabrioban tökre nem jön a száguldozás, élvezi az ember a napsütést, a tájat, már csak azért se sietsz vele, hogy tovább tartson a jóvilág -
emvy
félisten
válasz
BigBlackDog #196168 üzenetére
Eh, nem tudom. Igazabol alig autozom, de igy 3x evesen kezd beutni a midlife crisis, es nem tudom, mikor esek annyira panikba, hogy veszek egy kabriot
vszeg minel hamarabb, annal jobb, mert minel tobbet kell kompenzalni (ld. #196170) annal dragabb lesz -- 10 ev mulva majd elkezdek kopaszodni es nem fogom meguszni egy Porsche nelkul
vszeg egyebkent nem fogok semmi se venni, maximum egy negyedik bringat, egyebkent is az ultramaraton talan egeszsegesebb kompenzacio, mint egy kabrio
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, Casco + üvegkár kapcsán van valakinek tapasztalata? Városon kívül menet közben kaptam egy követ, nagy koppanás. Először azt hittem, tetőre ment, de utólag láttam: [kép] [kép] . Élőben elég szép nagy repedés, feltételezem hogy nem javítanak ilyet, hanem cserés.
Na most jól értelmezem, hogy a Porsche biztosítós feltételek alapján ez nekem ~15.000 Ft-ba fog fájni? Akkor is, ha márkaszerviz egy az egyben cseréli pár százezer forintért? Vagy a biztosító szarakodni szokott?
-
-
válasz
6030D #195078 üzenetére
Ez jó hír, holnap beszélek is a helyi BMW guruval. Ő biztos lecseréli majd nekem.
Az M4-en ilyen egyébként:
Látszanak a csavarok az alján.Snoop-y: Nem vagyunk egyformák, ezek közül nekem egyik sem.
Sportos vonalon AMG/RS/M, illetve természetesen egy Porsche. De nagyon jó lenne egyszer hosszabban tesztelni egy nagy német luxuslimuzint is például. Illetve talán később jöhetnek majd az SUV-k is. De azok csak a sor végén vannak jelenleg.
-
tboldi
nagyúr
Ebből is lesz Turbo S? Ennyi névvel a Nintendo jut eszembe.
-
válasz
MC Pite #191822 üzenetére
És Qru! Magic Tuning! Igen én is ebben látom a változást, lent is szebben viselkedik, ahogy alapból is kéne, de nem lesz belőle porsche. A lyuk eltűnése tetszik talán a legjobban.
Fogyit majd nézek, pár tankolás után mit mutat. Egyenlőre most rövid távokra megyünk mert így alakult aztán minden van csak nem emberi fogyi. Hegyre fel, onnan le. -
silver10
aktív tag
Én mint inkább csak read only topiklakó jelentem nálunk vidéken is beköszöntött az autós újév. BUÉK! Édesanyám, hármat Toyota tyúk!
Noha tojt, majd nevel Fiat is! Amíg kotlik zavard Kia hímeket, nem kell a kakaSkodás! Figyelj az örzésükre, akkor senki nem lOpel belülük egyet se! Aztán ha csirkék megnőnek , elNissantjuk a nyakukat. Az lesz a dógod, hogy jó áron forgalMazda baromfi húst. Ha átkóricának a határos telekre, nem gond, hisz az anyjuk is a szomszéDaewoot. Ha nem itt kapirgának, legalább Porsche lesz előttünk. -
Munkába jövet egy tök pofás autó jött mögöttem / mellettem kb. 6 km-en keresztül, először nézem a tükörben, nini egy vattaúj felfújt Mini (nem igazodom el a különböző Mini fantázianevek közt). Mellém áll a pirosnál, bakker, ez nem is Mini, hanem egy Porsche Macan (de kinek volt gusztusa ehhez a nőhöz, hogy aztán 20 mikis autót tett alá). Már a Petőfi hídnál járok mikor jobban megnézem a tükörben és ovális embléma van az autó orrán, miafene Land Rover lenne? Jobban nézem, Ford... hoppá egy Puma.
Nagyon pofás! Ha bevenné a gyomrom a roki SUV-okat, egyenes kéne.Szerk: Aztán én elkanyarodtam, ő meg ment tovább; hátulról kevésbé tetszett, de onnét is rendben van.
-
molnarpeter
nagyúr
50 megspórolható forintot még látok, de jó az irány
ngaba: amúgy ja, ha jó járművet és utastársakat fog ki az ember, egész korrekt tud lenni. Sokszor jól esett egy fárasztó hét után buszon aludni egy órát, vezetve ilyenkor inkább fejfájásom lett
Qru: megnézem, érdekes a téma. Porsche esetén is hallani hordós kopásról, amit néha így oldanak meg, de ott kevésbé találni róla infót.
-
vans?
őstag
Koszi a valaszt, megnezem a potkereknel, csak a motorterben kerestem. Ott szerintem nincs, nem tudom, mi az a zarhid.
@tboldi: nalam Skoda eseteben a Porsche Hungarianal kellett befizetni kb. 30k-t, es kikuldtek ide par nap alatt a dokumentumot. Sehogy mashogy nem mukodott.
-
ngaba
aktív tag
A lóerő korlátozást én is hülyeségnek tartom, az erőtartalék kezdőknek is tud segíteni (pl. előzésnél, amit nehezebben mérnek fel jól a kezdők). OK, Porsche 911 nem 17 évesnek való, de ezt így nehéz jól szabályozni.
Ha már a szabályozásnál tartunk, akkor alapvetően két utat látok járhatónak: Sokkal liberálisabb és kevesebb szabály, főúton 100-110 simán, 30-as táblát csak indokolt esetben kirakni, összességében kevesebb tábla és biszbasz, de azt viszont kőkeményen betartatni: Nem +10 az alap, vagy a büntetéshatár. (Az is baromság, hogy a vattaúj Setra busz csak 70-nel mehet lakott területen kívül, autóúton csak 80-nal. Akadály lesz belőle, mint a kamionból. Pályán is alapból 80, de le lehet vizsgáztatni 100-ra.)
A másik (ha jól tudom, a német KRESZ ezt követi), még megengedőbb szabályozás, felnőttnek tekintve a közlekedőket, több egyenrangú kereszteződés / szituáció, kevésbé ellenőrizve, viszont balesetnél nagyon elővesznek. Mert én nonszensznek tartom, hogy lassan többet van az ember szeme a km-órán, mint az úton, ha szabályos akar lenni. Meg a rendőrök a trafizáson kívül nem sok mindent csinálnak, és nem a sebességtúllépés a fő gond szvsz. Erre még szerintem nem érett meg a társadalom, de ezt valahol el lehez kezdeni fokozatosan.
A műszaki állapot szigorúbb ellenőrzéséről sok szó esett itt is, azt népszerűségféltés miatt nem merik szvsz.
-
rbalint88
addikt
azért gondolom ezt se dobnád ki a
Kelenföldi Buszgarázsból: [link]
azé' akinek erre nem áll fel, annak jár a B
amúgy az a baj, hogy tényleg sok mindent szeretnék birtokolni egy ideig, ha rámszakad a lottóötös. Pl E46 M3, E39 M5, Audi B5 RS4, B6 S4, C5 RS6plus, Mustang V8 2018-, Lexus LS400, LS430 VIP (airride, naaaagy felni), Toyota Century (gyári szigorúan), valami komikusan erősre húzott 5 hengeres Volvo, de egy S80 V8-at is kipróbálnék.és akkor még ott vannak az olaszok, Ferrari FF, sok-sok régi Alfa, új Giulia QV és hát kb az összes Porsche a dízeleket kivéve.
túl sok izgalmas-érdekes autó van és túl kevés pénz és időszerintem ha csak a 2020-ig megjelent autókból lehetne válogatni, akkor is kitartana életem végéig a már meglévő kínálat
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
Kb. egy hete kelt elég nagy felzúdulást a "környéken" az eset, nem csak otthon vannak M. Ricsik.
Két Lambo és egy Porsche versenyzett az egyik autopályán, amikor az egyik Aventador soförje eldobta a gyeplöt, és a palánkról visszapattanva telibevert többek között egy vétlen Skodást, aki bennégett az autójában.
A Lambo soförje azóta is szökésben van.
[Egy cikk, ha valaki olvasna. (német)] -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
stickermajom #180264 üzenetére
Jól tetted, az ezek szerint bfsz is volt. Dugó helyett, inkább generálta.
Más:
Ez volt már...
[facepalm porsche taycan-os] -
válasz
bandus #179766 üzenetére
Szalon, ügyfél, stb. válogatja. Nekünk a szalonok azért odaadják napokra, hétvégékre, hetekre az autókat, a viszonylag különlegesebbeket is, pl: pro ceed, stinger (v6ot is
), ranger raptor stb. Magánszemélyként azért van olyan, hogy csak 2 értékesítővel lehet tesztvezetni - egyik kollégám Fordozott vagy 20 évig, ott volt, hogy az értékesítő 1 szál zokniban jött vissza, autó nélkül. Drágább autóknál pedig van, hogy fizetős a kör, illetve Porsche tudtommal nem is ad úgy oda autót, hogy nincs veled ott az értékesítő.
-
TheProb
veterán
válasz
rbalint88 #179716 üzenetére
Bimmer mániámat az E46 ötletével együtt eltemettem.
Kb. annyira voltam belebuzulva anno, mint most a Júliába. Azóta kvázi teljesen hidegen hagynak a bimmerek. Meg az összes többi német
szaris. (Persze kivéve a porsche, de hát azt mindenki szeretne, csak a többségnek sose lesz.) Hot hatch vonalon a fókaRSST-vel kokettáltam egy időben. Viszont már abból is csak az mk3-tól tetszik a forma. Illetve talán Hyndai I30N, bár asszem speedzone tesztben eléggé leszólták a beltér minőségét. De mindegy is, nem akarok megint csapongani a modellek között, mindenáron nem akarok váltani, csak olyanra amit tényleg szeretnék. Ebbe a kategóriába jelenleg a Júlia esik bele, második helyen pedig a mustang van. Szóval ja. De amúgy ha körbenézünk, akkor a legszutykosabb, leggagyibb autó is 5-6-7 milla körül van. (mmint újonnan. Igaz eddig nem újakról beszéltünk.)
(#179717) focvis: "rossz karma"
Hát ez már tényleg az... 2 éven belül 3x, abból 2 saját autó. És érdekes én mindig meg tudtam állni csak gyökerek mögöttem nem. Az IBM-es cégessel úgy jött belém hátulról egy papa Fiat 500-al, hogy nem lejárt a jogsija és írni se tudott. Itt meg a Bravos anális majális megörökítve. Sípolást mindenki képzelje oda. Asszem hallani a hangomon, hogy már eléggé kivoltam. (Kb. 4 hónapra rá volt ez, a céges karambolhoz képest.) Esküszöm már összerándulok, ha nem látom a tükörben a mögöttem lévő tompítottját.Ja, a 4. lemaradt. Tavaly nyáron az előző cégem autójába jöttek bele szintén hátulról román cigányok. Mondjuk "mentségemre" szóljon, hogy akkor csak a jobb 1-en ültem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Cipő topic
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- iPhone topik
- Titan Quest II
- Mazda topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- További aktív témák...
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 64GB RAM 2TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Fotó állvány eladó
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3044
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest